Hakutulokset

1. L

Miks naiset on

Siksi että miehet yltäisivät edes varpaillaan seisomalla samalle tasolle.
  2. L

KUKA OSAA RUOTTIA?

Våt färg läge jotain....
  3. L

KUKA OSAA RUOTTIA?

Osaa ne myyjät suomea siellä. :D
  4. L

Mätkäsin ex-ukkoa kuonoon

no siinä tapauksessa on aika taitava taikuri kun saa muunkin perheen elämään samassa harhassa. Ja hyytiksen ex ei yllytystä taida tarvita että tulee kimppuun.
  5. L

Mitäs kummallista siinä on että se idiootti samoja teitä tallaa, veikkaan että tarkoituksena ollutkin mennä katsomaan mitä ex-vaimolle kuuluu.
  6. L

hyytikyppysen lapsella ei ole mitään hätää, nykyinen miehensä hyvin harvoin alkoa käyttää. Ja sanonpa vain että sillä vauvalla on upea, rakastava äiti, parempaa ei voisi edes toivoa.
  7. L

Lähestymiskielto vois olla ihan hyvä idea, harmi vaan ettei tässä tapauksessa taida tulla onnistumaan. Mut kuule olen mie sinusta ylpeä rakkaani :D
  8. L

Mulla on nälkä.

Meidän hyyti nyt vain polttaa pohjaan vedenki. Joku on hyvä ruoanlaitossa, joku jossain muussa. Tule siskoseni meille syömään. Teen sulle syötäväksi ihan mitä vain keksit pyytää. :D
  9. L

Millä viikoilla muilla helpottanut pahoinvointi?

Mulla nyt rv9 menossa ja kaipaisin tsempitystä, montakohan viikkoa vielä edessä? :D ihan helvetillistä etomista aamusta iltaan... Esikoisesta en enää muista miten meni.
  10. L

Taidanpa liittyä taas teihin

:D Yksi keskenmeno takana viime syksyltä, nyt tärppäsi vaikkei edes olla tekemällä tehty, ajateltu että tulee jos tulee. Noh, nyt ilmeisesti tulee sitten. :D
  11. L

Hyytikyppyseltä terveisiä koko palstalle!

Tarkkaa aikaa sen kasvaimen olemassaolosta en tiedä koska ei sisko sitä kertonut kenellekään silloin kun asia itselleen selvisi, vain miehensä tiesi. Ja yhdessä vaiheessa oli ilmeisesti sanottu ettei siitä ole enää mitään haittaa tai vaaraa tms, mutta liekö sitten totta että raskausaika on...
  12. L

Vaikka tietäisin, tarviiko minun sanoa? Ei varmaankaan... Eikä kyllä huvitakaan sanoa, tiedä millainen päänaukominen siitä sitten alkaa. Koska näyttää että se on ihan sama mitä täällä kirjoittaa niin joku löytää jokaisesta asiasta jotain kettuilemista. Sanon nyt että tänään oli kiva päivä...
  13. L

Ketä minä pelästyin? Sinua? Mistä jäin nalkkiin? Minkäs minä sille voin jos sulla on käsitys siitä että koko juttu on jotain tarinaa? Pitäisikö minun sille jotain voida? Pitäisikö minun haluta sille jotain tehdä? Ajattele mitä haluat, se on sinun oikeus. Mutta totuus on että enää ei ole...
  14. L

Onhan sillä kone sairaalassa mutta en usko että on palstalle tulossa. Itseki suosittelin että pysyy poissa, näitä tekstejä lukiessa tuskin ainakaan terveemmäksi tulee. Masentumisriski on suuri ja joku idiootti täällä jotain tarpeeksi syvällistä päästää näppäimistöltään niin kivat sitten... :|...
  15. L

Enpä ole minä tuo vieras. Ymmärrätkö jos sanon yhden kerran että jonkun on pitänyt pitää lapsille normaalielämää pystössä? Välimatkaa on, olin hoitamassa vauvaa mutta minunkin täytyi palata kotiin välillä, anteeksi kamalasti... Katsos kun minulla on omakin lapsi, omakin koulu ym hoidettavana...
  16. L

Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

Pitäisi muistaa sen mukaan että muisti meidän vanhempien poismenotkin ja on ollut miehensä kanssa jo silloin. Ja häät meinasi peruuntua kyllä, koska meidän isä kuoli samoihin aikoihin. Mutta äidin vaatimuksesta ja koska sukua oli tulossa kauempaakin, häät pidettiin. Surumieliset oli ne häät...
  17. L

Joulukuussa 2007 toisen kerran, ensimmäisen kerran 1999.
  18. L

Ihan pienen hetken vielä.
  19. L

Antaa epäilijöiden epäillä, ei se tätä tilannetta miksikään muuta. Tosin voisivat pitää sormet kurissa ja jättää näppäilemättä niitä tekstejä, varsinkin kun pyydetään erikseen pitämään ketju asiallisena... En ymmärrä vaan mitä ne epäilijät hyötyy siitä provo-huutelusta ja toistensa peesailusta...

Yhteistyössä