Hakutulokset

1. L

Hyytikyppyseltä terveisiä koko palstalle!

Ei ole. Paitsi että hyvinkin on voinut siellä viettää aikaansa, siitä minä en tiedä mitään.
  2. L

Lähti kelalle muutama valittu sana!!!

Miten minusta tuntuu että sen jälkeen kun mennyt kelalle tuo maksuhomma on alkanut tökkiä ja pahasti. Tiedän parikin tapausta...
  3. L

Hyytikyppysen kummitädin tykönä hoidin vauvaa. Nyt vauva on ollut isinsä ja tämän kummitädin hoivissa. Pitkä kuntoutuminen on edessä ja tuskin on kotiutumassakaan kuitenkaan ihan heti. Se hyvä puoli tässä on että siskoni on perusterve ja nuori, hyväkuntoinen fyysisesti ja omaa ylettömän...
  4. L

Pitänee sitten kysyä. :whistle:
  5. L

Minun lähiomainen on sairaana ja todellakin vastailen kysymyksiin, ettei tarvi turhaa levitellä huhuja. Millaisia kiksejä sinä saat kun nimittelet toisia sairaaksi? Pitäkää ne provohommat omana tietonanne.
  6. L

:o Siis mitä? :laugh:
  7. L

En tiedä, katso forecan sivuilta.
  8. L

En tiedä, mutta kysele hältä itseltään sitten kun palaa palstalle aikanaan. =) Sen tiedän ettei vuoto ollut mikään suuri, hyvin vähäinen, hänen onneksi. On ollut aika sekavaa aikaa hällä nyt mutta kyllä sieltä pikkuhiljaa nousee ja alkaa ymmärtää asian sellaisena kuin se on.
  9. L

Muistaa nyt kyllä vauvankin. Ja miehensä. Asiat vain on sekamelskana päässä ja menee aikaa niitä alkaa järjestelmään fiksuksi yhtälöksi. JA otathan huomioon että on palstaillut jo vuosikausia, kyseessä oli vain lähimuistin menetys joka osittain ylti parin vuoden päähän. Eikös ole kivaa että...
  10. L

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1620965
  11. L

Kerroin vähän että täällä on huolesta oltu hurjana, ja sanoin että selvennettyäni tilannetta (väärinkäsitysten vuoksi ) on terveisiä lähetelty monen sivun verran ja oli oikein mielissään ja pyysi sanomaan terveisiä takaisin kaikille, sanoi vielä että "en mie aatellu tähän nujertua" . :D...
  12. L

miten HYYTIS jaksaa?

Hyvin jaksaa, kiitos kysymästä. =)
  13. L

Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

Jaappaamiseksi tämä menee taas kerran, mutta otan vakavasti sen jos minun läheistä täällä rääpitään miten sattuu ja hän ei itse pysty asiaan puuttumaan. Moni tuntee hyytikyppysen muualtakin kuin palstalta ja onhan se heillekin varmaan ikävää lukea ilkeilyitä ja haukkumista ja ties mitä.
  14. L

Niinpä. Varmasti osaa ajatella niitä jotka ovat olleet huolissaan ja pitää tätä hyvänä ratkaisuna verrattuna siihen mikä tilanne oli ennen kun asiaan puututtiin... Ja minä siitä vastuun kannan jos se nyt päättää asiasta suuttua.
  15. L

Kyllä minä siskoni tunnen ja miehensä myös, myös tiedetään mitä on itse kertonut täällä ja lukea osaan. Siskon aloituksesta lähti huhuja liikkeelle ja ne paisuivat ihan mahdottomiin mittasuhteisiin ja jotta säästyttiin isommilta jutuilta, mielestäni tämä oli hyvä ratkaisu. Mutta niinhän se...
  16. L

Olen jo monta kertaa selittänyt varmaan tässäkin ketjussa miksi näitä asioita täällä kerron. Siksi, että pari päivää sain lueskella ihan järkyttäviä juoruja ja paskaa suoraan sanottuna siskostani ja päätin hänen miehen luvalla että kerron asioiden oikean laidan niin ei tarvi kenenkään levitellä...
  17. L

Ennen leikkausta olen käynyt katsomassa, mutta on sen verran kaukana tuo sairaala etten sinne pääse tuosta noin vaan katsomaan. Mennään kyllä porukalla sitten katsomaan kunhan voimistuu jne. En tiedä muistaako palstaa tai palstalaisia, mutta kuten jo joku jossain sanoi, on palstaillut...

Yhteistyössä