Mulla on nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Josko nyt olis korkea aika opetella jo tekemään ruokaa =) Kyl mieki tossa vaihees sulle sanoisin että syö näkkäriä jos et muuta ruokaa itelles saa :D
Opettelisin niin kovin mielellään, se vaan on asia mitä en opi opettelemallakkaan. Puuron ossaan keittää mut piru oo ees kaurahiutaleita kaapissa. :kieh:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkä ikänen sä hyytikyppynen olet? eikö sun lapsuudenkodissa tehty ruokaa ja opetettu myös lapsille tai viimestään teini-ikäsille et miten ruokaa tehdään?
Joillakin voi olla vaikkapa vaikea menneisyys ja opettevat elämisen taitoja sitten kun ovat siitä selviytyneet.

vieras
minkä ikänen sä hyytikyppynen olet? eikö sun lapsuudenkodissa tehty ruokaa ja opetettu myös lapsille tai viimestään teini-ikäsille et miten ruokaa tehdään?
Joillakin voi olla vaikkapa vaikea menneisyys ja opettevat elämisen taitoja sitten kun ovat siitä selviytyneet.
no jos ei kotona oo opetettu ni onhan koulussa ollu kökän tunnit? siellä nyt ainakin on opetettu ihan perusjutut.

ei kai sitä nyt hyvät ihmiset kukaan normaali ihminen itse tee ruokaansa, jos on mies, joka sen voi tehdä!! en minä ainakaan. jos ei oo mies laittamassa mulle ruokaa, niin menen hakemaan sitä jostain. (siis ruokaa, en miestä :D)
oma tekemä ruoka ei edes ole hyvää, vaikka tekis just eikä melkeen samoin, kun se ukkokulta. :)

Sara
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
voi jeesus. äiti, vaimo, eikö jumankauta hei voi voi tehdä itelleen pöperöä!!
Ei voi ko ei ossaa! Jos mie meen keittiöön sählään saan nopeat lähöt, se on miehen aluetta :LOL:
No sitten vain menet sähläämään, niin mies tulee pikaiseen pelastamaan tilanteen ja saat ruokasi!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Meidän hyyti nyt vain polttaa pohjaan vedenki. Joku on hyvä ruoanlaitossa, joku jossain muussa. Tule siskoseni meille syömään. Teen sulle syötäväksi ihan mitä vain keksit pyytää. :D
Älä yllytä! Kohta se pyytää hevosen.

Yhteistyössä