Ihme touhua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulle taitaa olla aika vieras juttu tuo autolla/junalla liikkuminen. Nannasta en tiedä mutta hyytiksen tiedän...Alkuperäinen kirjoittaja Wautsi:Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:Hyytikyppysen kummitädin tykönä hoidin vauvaa. Nyt vauva on ollut isinsä ja tämän kummitädin hoivissa.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Kiva juttu
Miten muuten hoidit vauvaansa kun et sairaalassa käynyt?
Onko vielä luonasi? (Ei tietenkään tarvitse vastata jos et halua).
Hyvinhän hän toipuu, usein jää vakavempia ongelmia ja ison leikkauksen (aivot aina) jälkeen on pitkään kipeänä.
Pitkä kuntoutuminen on edessä ja tuskin on kotiutumassakaan kuitenkaan ihan heti. Se hyvä puoli tässä on että siskoni on perusterve ja nuori, hyväkuntoinen fyysisesti ja omaa ylettömän positiivisen asenteen, niillä pääsee jo pitkälle. :heart:
..ja mitenkähän tähän kuvioon osuu se, että sairaala on kertomasi mukaan kaukana? Miten se vauva ja kummitäti nyt niin lähellä on? Ja aluksi kyllä kerroit vauvan olleen nimenomaan SINUN hoidossa ja yhtäkkiä asia olikin jotain muuta... Ja ihan oikeestiko jollekin tulisi mieleen kysyä vakavasti sairastuneen puolisolta/omaiselta jostain nettijutuista/huutiksesta?? Hey c'moon! Niin keksittyä että... Ja toi nannaihana... miten tiesi oliko kasvain poistettu, eikä "sisko" tiennyt... Ja MIKSI Nannaihana kirjoitti : "ehkä on tarkistettu kyllä jo. ite oon ainakin viestiä laittanut modelle että tsekkaa. ja käsittääkseni ipstä näkee osviittaa siitäkin tosiaan mistäpäin kirjoittelee." Niin läpinäkyvää... Yksi ja sama henkilö noiden nikkien takana.
Mä aluksi olin ihan kybällä "siskon" tukena, mutta alkaa mennä jauhot sekaisin sillä.. ja tosiaankin: Miksi ketään sairastuneen omaista kiinnostaisi
pätkääkään mitä jossain nettipalstalla jauhetaan? Niinku OIKEESTI??!!
Sillä samalla vehkeellä kai sitten pääsisi "siskoa" katsomaan???