Hakutulokset

  1. K

    Mikä turvaistuin kaukalon jälkeen?

    Meillä on besafe izi combi, ja olen todella tyytyväinen. Lapsen voi siirtää siihen jo (muistaakseni) 4-5 kk iässä. Ostaessani istuinta toinen vaihtoehto minulla oli juuri tuo graco cosmic. Päädyin kuitenkin besafen koska se meni huomattavasti pienempään tilaan selkä menosuuntaan asennossa, kuin...
  2. K

    Mitä kestovaippoja hoitoon

    Kestovaippoihin voi myös laittaa ohuen riisipaperin, jolla saa kakat "siirrettyä" vaipasta pois sen kummemmin pesemättä. :whistle: Riisipaperia myydään aika monessa nettikaupassa ainakin.
  3. K

    LASTEN IKÄEROSTA

    Mäkin aloin kaipaamaan työelämään ja vaihtelua kotona olemiselle (olen asiakaspalvelutehtävissä) ja tottunut aina työskentelemään jonkun kanssa. Nyt kun olen ollut pari kuukautta töissä, niin kyllä taas kaipaa sitä kotona oloakin... :)
  4. K

    KAHDEN VUODEN IKÄERO

    Just näin mä näkisin kanssa tän asian :)
  5. K

    LASTEN IKÄEROSTA

    Meiilläkin esikoinen oli aika helppo tapaus. Omaa tahtoa ja tempperamenttia löytyy. Mutta olen sitä mieltä että, vaikka alussa olisi vähän hankalampaa, niin sitten se palkitsee myöhemmin itsensä! =) Minulla on kuitenkin haaveissa -tällä hetkellä- kolme lasta ja ikää on 26 vuotta. Ja en tahdo...
  6. K

    LASTEN IKÄEROSTA

    Hei! Kertokaahan omia kokemuksianne, hyvät ja huonot! Minä haluaisin lapsilleni ikäeroksi n. kaksi vuotta. Minulla itselläni ja siskollani on ikäeroa 3,5 vuotta ja se on mielestäni liikaa. Onhan tuo vauva-aika aina raskasta, mutta nyt olen jo unohtanut esikoisen vauva-ajan ja uutta tässä...
  7. K

    KAHDEN VUODEN IKÄERO

    HEI! Kertokaahan kokemuksianne kahden vuoden ikäerosta. Niin hyvät kuin huonotkin. Minä tahtoisin lapsilleni noin kahden vuoden ikäeron. :heart: Minulla itselläni ja siskollani on kolme ja puolivuotta ikäeroa ja mielestäni se on liikaa.
  8. K

    Mitä kestovaippoja hoitoon

    Meillä on myös käytössä bg:n yhdenkoon taskuvaipat. Ja lisänä olen niihin laittanut Ummal hampputuplan (pieni hyvin imukykyinen "liina"). Aivan mahtava tuo hampputupla! Vaipan koko ei kasva, mutta imuteho paranee huomattavasti. Suosittelen lämpimästi :heart: Hyvin on hoitaja käyttänyt...
  9. K

    Kikkoja tissivierotukseen

    Meillä oli sama peli. Tai siis tyttö huoli pullon muilta, mutta ei omilta vanhemmiltaan. Aloitin vieroittamisen päivällä, silloin kun tyttö heräsi päikkäreiltä ja oli virkeimmillään. Kolmantena päivänä hän sitten joikin jo pullosta. Muutamana päivänä hylki aluksi pulloa, mutta en sitten antanut...
  10. K

    yötissutteluun apuja, vauva 6kk

    Meillä on auttanut uniongelmiin mummulayö. On jo sen verran iso, että tietää kyllä että äitiä ja tiisiä ei ole. Suosittelen, jos vaan mahdollista :)
  11. K

    FUZZI BUZZI VS BUM GENIUS

    Kertokaahan te kokemuksianne!
  12. K

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Mä täytin just 26-v ja mies on muutaman päivän vanhempi. Meillä on yksi tyttölapsi, 3 kk. Olen tässä jo kovasti miettinyt seuraavaa tulokkia ja sopivaa ikäeroa. Olen sitä mieltä, että sopiva ikäero on 2-3 vuotta, minulla on siskoni kanssa ikäeroa 3,5 vuotta ja ihan niin pitkää väliä en omille...
  13. K

    4 kk nukkumisen kaksijakoisuus?

    Tiedän mitä tarkoitat! Meillä on 3kk tyttö ja ei varmasti nuku enää omaan sänkyyn! Pienempänä nukkui, oppi siihen, että söi sängyssä tissiä ja sitten omaan sänkyyn. Nyt ei enää, enkä ole niin jaksanut yrittääkään, ollan oltu flunssassakin ja tyttö on rutunen. Olen vaan ajatellut, että ehkä se...
  14. K

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Meillä on vasta 3 kk ikäinen tyttö. Monesti mietin, että onko lapsemme liian helppo, kun nyt jo mielessä on uusi vauva... Mutta olen päättänyt hieman nauttia tästä normaalista olotilasta tässä välissä. ;) Ajatuksissani olisi ikäeroa joku 2-3 vuotta, mutta aika näyttää mitä tuleman pitää!
  15. K

    HAMPAIDEN TULO

    Minkälaisia oireita teidän vauvalla on ollut hampaiden tulosta? Meillä vauva kuolaa, tunkee sormia/ nyrkkiä suuhunsa ja on lähes koko ajan tyytymätön. Epäilen hampaita, vaikka ikää on vasta 3 kk.
  16. K

    TOINEN LAPSI HAAVEISSA 2010/2011

    Onko kellään vielä näin pitkälle haaveita? Meillä on 3 kk tyttö ja olen monesti miettinyt, että onko meillä liian helppo vauva kun nyt jo haaveilee seuraavasta... Raskausaika oli aika helppo, mutta ällöttävä, joten olen päättänyt tässä hetken nauttia tästä normaalitilasta!
  17. K

    OTSA- / KORVAKUUMEMITTARI

    Kertokaahan kokemuksia kyseisistä mittareista! Olen aikeissa ostaa sellaisen, mutta tarjontaa on reilusti. Mikä on hyvä/ huono?
  18. K

    OTSA- / KORVAKUUMEMITTARI

    Eli olen aikeissa ostaa mittarin, mutta tarjontaa on reilusti. Kertokaahan omia kokemuksianne.
  19. K

    Onko tullut rotavirusrokotteesta mitään haittavaikutuksia?

    Meillä sai tyttö ekan annokssen 6 vk:n vanhana ja toisen viime viikolla. Kummastakin kerrasta tuli vatsanväänteitä. Lapsi oli vaan hieman rutusempi, ne menee viikon sisällä ohi. En silti jättäisi rokotetta ottamatta, vaikka siitä tulisi enemmänkin vatsanpuruja. Varmasti pääsee vähemmällä, kuin...
  20. K

    MITEN NUKUTATTE VAUVANNE YÖUNILLE?

    Eli meillä on 2,5 kk tyttö, hänelle alkaa kehittyä unirytmi. Meillä vaihdetaan yövaatteet ja vaippa. Sitten mennään syömään (tissiä) sänkyyn. Jossain vaiheessa tyttö nukahtaa ja sitten laitan sen omaan sänkyyn. Monesti vaan mietin, että kannattaisiko joku asia tehdä toisin. Miten teillä...

Yhteistyössä