Kikkoja tissivierotukseen

laitoin vahingossa väärään keskusteluryhmään mutta onko kukaan kokeillu laittaa nännin päähän esim sinappia kun on halunnut vierottaa/lopettaa tissittelyn? Kuulin tälläsen jutun ja on kuulemma toiminut. olen aikeissa lopettaa puuhan kun lapsukainen pitää sitä enimmäkseen huvituttina varsinkin öisin ja alkaa muutenkin maidontulo loppumaan. Vauveli kuitenkin syö täysin kiinteitä ruokia jo ja illallakin menee puuro masuun joten ei pitäis hirvee nälkä olla, kun pulloahan tuo ei suostu ottamaan.Onko kellään muita vierotuskikkoja antaa?
 
Italiassa neuvotaan laittamaan valkosipulia, mutta ei toiminut ainakaan ystävättärellä. Yli 1-vuotias poika nimittäin näki, kuinka äiti hieroi tissiin valkosipulia ennen imetystä. No, poika kävi sitten taas tissiin kiinni, irrotti otteen, katsoi äitiä hiukan kummissaan ja otti sitten itse valkosipulinkynnen pöydältä ja hieroi sitä lisää äidin tissiin :LOL:
 
Meillä oli sama peli. Tai siis tyttö huoli pullon muilta, mutta ei omilta vanhemmiltaan.
Aloitin vieroittamisen päivällä, silloin kun tyttö heräsi päikkäreiltä ja oli virkeimmillään. Kolmantena päivänä hän sitten joikin jo pullosta. Muutamana päivänä hylki aluksi pulloa, mutta en sitten antanut muutakaan.
Siitä sitten lisäsin pikkuhiljaa kertoja, jokaisella uudella kerralla oli aluksi hyljintää.
Muutaman viikon imetin vain iltatissin ja öisin oli sitä roikkumista parin tunnin välein.
Yksi ilta vain päätin, että nyt en anna enää. Sängyssä tuli huutoa jonkun aikaa, mutta lopuksi huoli pullon. Puolilta öin pullo upposi ilman vikinöitä, mutta sitten taas neljän tietämissä täytyi kiukutella ensin hetki. Siitä seuraavina öinä pullo kelpasi, ilman vikinöitä!
Ja tämän myötä neiti alkoi nukkumaan omassa sängyssäkin (tähän asti nukkui vallan vieressäni). Koin imetyksen lopettamisen suurena helpotuksena, kun sain itse paremmat yöt. Imetin noin 7 kk.
Tsemppiä koitokseen :hug: :hug: :)
 

Yhteistyössä