Hakutulokset

  1. S

    neuvoja kylmää vastaan

    Superpakkanen kiristyy: "Jos palelee, on jo my Pitäisikö pomolle sanoa, että en minä voi töitä tehdä, kun tuossakin sanotaan, että vältä raskasta ruumiillista työtä, ota rauhallisesti :)
  2. S

    Suojalakana, onko tämä ostamisen arvoinen?

    NetAnttila - Conforal lasten patjansuojus 75x130 cm | Vedenpitävä! | Lastenhuone
  3. S

    Saa nähdä kuinka moni ravintola päästää jatkossa lemmikit tiloihinsa :)

    Se kun ei lain puitteissa ole kiellettyä enää, vaan ravintoloitsijat saavat itse päättää päästävätkö vai eivät.
  4. S

    Eihän suomalaisten nimet ole edes outoja :)

    T
  5. S

    tv-lupa poistaa ja tilalle yle-vero, minä tykkään :)

    Helsingin Sanomat: Tv-maksu loppuu - tilalle uusi Yle-vero - Ilta-Sanomat
  6. S

    Jos joku antaa minulle tällaisen joululahjaksi, niin siinä voi olla ystävyyskin katkolla

    Paavo Väyrynen / Tue kampanjaa / Tilaa muki
  7. S

    Mitenköhän sitä pitäisi sisustaa, että olisi tän palstan mielestä hienoa?

    Tuntuu kuin kaikki on kaameaa, jos ostat huonekalut Sotkasta, Ikeasta, Askosta tai muusta vastaavasta, arkkupöytä on kaamea, Vallilan verhot hirveät. Jos asunnossa on mariskooleja tai muutakaan Iittalaa, niin olet tyylitön, erityisesti jos on niitä Muumi-mukeja. Minä voin ihan oikeasti sanoa...
  8. S

    Alkoholi ei ole enää sovi mulle ollenkaan

    Join ewilen pitkästä aikaa 1 siiderin ja voi jehna mitä siitä seuras. Parin kulauksen jälkeen alkoi poskipäitä kutittamaa ja kun olin juonut koko tölkin iski kamala kuumotus, olo oli kuin keitetyllä ravulla. Menin nukkumaan melkein heti kun olin saanut sen juotua ja aamulla olin ihan jumissa...
  9. S

    Kehukaa ja haukkukaa eri vaippamerkkejä ja malleja

    Laitetaas lista mihin merkkeihin ja malleihin olette olleet tyytyväisiä ja mitkä ovat olleet fiaskoja. Meillä toimii liberon ja pampersin teippivaipat, erityisesti pampersin teippivaipat ovat olleet hyviä, kun ne on liberoa pehmeämpiä. Pampersin housuvaipat taas on täys fiasko, eivät pysy...
  10. S

    Apua, lupauduin menemään töihin toukukuun alusta alkaen, tosin ei vielä hajuakaan mikä mun homma silloin on

    Tänään kysyivät että koska ajattelin tulla töihin ja siinä ihan hetken mietin ja totesin, että jos sitä toukokuun alusta tulisi. Nyt sitten on ongelma se, että mulla ei ole hajuakaan mitä mä menen tekemään, että pääsenkö samaan hommaan kuin missä olin äitiyslomalle jäätyäni, kun mun sijainen on...
  11. S

    Ihan vaan muutama lapsi :)

    Kultsi, meille tulee taas vauva - jo 20:nnen kerran - Ilta-Sanomat Minusta ei tuohon olisi :)
  12. S

    Esikoisen ei koskaan taaperona vaatinut samaa mitä itse söin, mutta kuopus on ihan toista maata

    Ei kelpaa kuopukselle muut, vaan on saatava sitä mitä muutkin syövät ja saa raivarin, jos ei saa. Esikoinen ei koskaan vaatinut, vaan tyytyi muuhun, kuten maissinaksuihin, leipään tai vastaavaan.
  13. S

    Aika toivotonta toi meidän esikoisen kakkaaminen pottaan on, pitää kohta varmaan hakea vaipat esille

    Nyt kun vaipat on piilossa, niin jätkä sitten autuaasti kakkii housuihinsa, eikä haittaa sitä laisinkaan, mutta potalle ei mene. Pissat siis tekee pottaan ihan oma-aloitteisesti, mutta tuo kakkaaminen. Kaksi kertaa poitsu on potalle kakannut, ekan kerran ihan kokonaan ja toisen kerran osan...
  14. S

    Oli siinäkin lastenhoitaja :O

    Lemmikkikoiran tuhkaa luutiin huumeeksi - poliisi ratsasi kodin | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Aivan käsittämätöntä.
  15. S

    Mitä olette valmiit maksamaan käytetystä bodysta posteineen?

    Olen noita eri kirppis-palstoja seurannut ja paljon sieltä itsekin ostanut ja jotenkin tuntuu, että hinnat vaan nousee nousemistaan. Ihan perusbodeista pyydetään 6-7€ posteineen, kun kuitenkin bodyn postikulut on 2.luokassa 0,75€ yleensä, maksimissaan 1,20€. Itse olen jostain tosi hienosta...
  16. S

    Niisk, mulla ei enää ole vauvaa eikä sellaista varmaan tulekaan

    Mulla on varmaan krooninen vauvakuume, olen aina tykännyt ihan pienistä vauvoista. Katselen kaihoisana kaikkia vauvajuttuja, mutta vähän siltä näyttää, että tähän perheeseen ei enää vauvoja tule, tai sitten tapahtuu jokin ihme. Nyt kun tuo nuorempikin oppi kävelemään, niin ei se enää mikään...
  17. S

    Kämpässä olisi tilaa vaikka millä mitalla, mutta lapset roikkuu vaan kyljessä kiinni, hermo menee

    Eivät siis varsinaisesti halua olla sylissä, mutta kun istahdan tähän sohvalle, niin molemmat roikkuu mun kyljessä, toinen yrittää mun olkapään kautta ikkunalaudalle ja toinen vaan muuten pyörii ja hyörii. Äsken meinasi hermo mennä ja totesinkin isommalle, että ettekö nyt voisi hetkeä leikkiä...
  18. S

    Miten voi olla niin vaikea käydä kakalla potalla tai pöntöllä

    Esikoinen on nyt 3v2kk ja osaa hienosti käydä pissalla potalla tai pytyllä, mutta kakkaa ei millän suostu tekemään muualle kuin vaippaan. Yleensä kakkii aamulla heti kun herää ja on vielä vaippa jalassa, mutta nyt muutamana päivänä olen ehtinyt hilpasta vaipan menemään,ennen kuin on kakkinut ja...
  19. S

    Muovilusikalla syöttäminen aiheuttaa lapselle kehityshäiriöitä :O

    Näin oli yksi neuvolatäti sanonut eräälle äidille, jolla on pienet kaksoset. Kuulemma lasta ei saa missään tapauksessa syöttää muovilusikalla, koska se aiheuttaa puheen viivästymistä ja kuulemma muitakin kehityshäiriöitä. No mulla on sitten pahasti viallisia lapsia, kun molempia olen...
  20. S

    11kk takiainen, mitään en tahdo saada tehtyä

    Kuopuksella 11kk on iskenyt ilmeisesti jonkinasteinen eroahdistus, kun ei muualla olisikaan kuin sylissä. Mitään en saisi tehdä ja minnekään en mennä. Nyt kun vielä on ollut pientä flunssaa ja kuumetta, niin se on vaan pahentanut tilannetta Päiväunet nukkuu pienissä pätkissä n. 30min kerrallaan...

Yhteistyössä