Mitenköhän sitä pitäisi sisustaa, että olisi tän palstan mielestä hienoa?

Tuntuu kuin kaikki on kaameaa, jos ostat huonekalut Sotkasta, Ikeasta, Askosta tai muusta vastaavasta, arkkupöytä on kaamea, Vallilan verhot hirveät. Jos asunnossa on mariskooleja tai muutakaan Iittalaa, niin olet tyylitön, erityisesti jos on niitä Muumi-mukeja.

Minä voin ihan oikeasti sanoa, että mulla ei ole mitenkään sisustettu, huonekalut eivät sovi kaikki keskenään ja väritkään ei ole mitenkään tarkkaan mietitty, mutta mitä sen väliä, minä viihdyn ihan hyvin näinkin.
 
"vieras"
Olis kyllä syytä huolestua, jos kaikki palstalaiset tykkäisivät :D Pitäisi epäillä, että ilmaan päästetty jotain mielipiteisiin vaikuttavaa kaasua tai ufot manipuloineet aivojamme.
 
Mua ihmetyttää kovasti se, ettei kukaan osta mitään Ikeasta mutta silti niitä avataan ympäri Suomea ja kauppa käy!
Jos palstaan on uskominen niin koko Ikea olis konkurssissa...:D
Mä ostan Ikeasta!

Eikä tippaakaan haittaa vaikka tuen riistoa ja järjestäytynyttä rikollisuutta ja tuhoan luontoa ja vaikka mitä (palstatotuuksia). Halvalla saa ja miellyttää silmää, se riittää mulle tässä elämänvaiheessa :)
 
"vieras"
Vertaikaapa ikean malm-sarjan laatikostoa



ja Pirkko Stenrosin -50 luvulla suunnitelmaa klassikkoasemassa olevaa Muuramen moduli-järjestelmän laatikostoja.




vähän huono kuva, kun ei parempaakaan löytynyt, mutta tätä apinointia vihaan Ikean toiminnassa eniten.
 

Yhteistyössä