Esikoisen ei koskaan taaperona vaatinut samaa mitä itse söin, mutta kuopus on ihan toista maata

Meillä on sama juttu. Esikoinen veti maissinaksuja vielä 3vuotiaana kun me miehen kanssa syötiin karkkia. Oli tarkoitus kakkosen ja kolmosen kanssa että annetaan maissinaksuja niin kauan kun vaan kelpaavat kun isommat tai itse syödään karkkia tms. No, kumpiki on ollu noin 1vuotiaita kun ovat tajunneet ettei heillä oo samaa kuin muilla. On maissinaksut lentäneet kaaressa lattialle ja on kerjätty sitä samaa mitä muutkin saa :D
 
Meillä sama.
Esikoinen söi sitä mitä tarjottiin, kuopus sitä mitä muutkin.
Esikoisen aikaan oli helppoa se, kun sai maustaa ruuat oman mukaansa ja syödä jotain erilaisempaakin, mikä ei lapsen suuhun sovi. Nykyään joutuu tehdä ruuat sen mukaan, että 1v:kin voi niitä syödä.

Ruokaherkuttelut sitten miehen kanssa illalla lasten mentyä nukkumaan, jos jotain erikoisempaa mieli tekee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja öh;24989722:
Mikä siis on ongelma?
No ei sinällänsä mikään ongelma ole, mutta yritä siinä nyt syödä jotain muuta, kun toinen melkein repii vaatteet mun päältä, kun yrittää tulla väkisin ottamaan mun syömiset :D
Meillä 3v isoveli rakastaa vieläkin syödä maissinaksuja :)
 

Yhteistyössä