Hakutulokset

  1. H

    11-hoidot

    toivelintu :hug:. mulla oli tosi tosi runsas vuoto 7pv ja eilen sit muuttu kuukautis vuodoksi ja edelleen vuodan :/ huoh vois loppua jo. InMyDreams: joo se sano siinä viestissä että puhelinaika peruttu tältäpäivältä jne. ne on kyl tosi huonoja vastaan puhelimeen tai sit saa jonottaa...
  2. H

    11-hoidot

    OYS IVF-hoitajien puhelinaika oli vaihteeksi peruttu taas tänään. kävin hakeen raskaustestin kaupasta ja haaleaa enää näyttää että hcg on laskussa. mut voi poistaa plussanneista. saatiin onneksi miehen kans asiat puhuttua selväksi ja kaikki taas hyvin:) on tää vaan raskasta välillä, huh. siel...
  3. H

    Mitä ihmettä, jos suurimmalle osalle tupakoinnin lopetus on helppoa,

    itselleni tupakointi on ollu tapa ja aina on ollu helppo lopettaa ja helppo alottaa uudestaan. 3-5vuorokautta on saattanu olla jotain vierotusoireita mutta ei sen enempää. joillekki se vaan on jostain syystä helpompaa, kuka tietää miksi.
  4. H

    11-hoidot

    mammaksitestit ei edelleenkään tullu:/ ja taas meni valituspostia sinne. no eipä tarvinnu tänään testailla. kohta pääsen soittaan sinne OYSsiin:) vuoto on vähän rauhottunu mut on sitä vielä. mites piinailijat ootteko testaillu?
  5. H

    11-hoidot

    kiitos kaikille tuesta ja lohdutuksista:) edelleen vuotaa ja runsaasti, aamun testi oli haaleampi plussa kuin eilis iltainen että niin se taitaa tuo mun hcg laskea. ärsyttää jo tää vuoto, loppus jo. ja kaiken lisäksi tää flunssaki jatkuu vielä:/ en mä ite enää usko että se toinen ois hengissä...
  6. H

    11-hoidot

    mun teksti taas katos jonnekki :/ tietääkö joku miten toi hcg laskee? mä tein markettitestin ja plussaa et en tiiä onko hyvä vai huono juttu. en mitenkään voi uskoa et tuolla mun sisällä ois enää mitään elämää ku tänään taas tullu jotain hyytymiä ja vuotaa runsaasti :(
  7. H

    11-hoidot

    Omena_ jospa kyseessä siis on myöhäinen kiinnittyminen:) ootko ajatellu testata? omaa napaa: Tosiaan toivon että asiat saa selvyyden. täällä edelleen runsasta vuotoa, normisti mun menkat ois loppunu jo. täytyy maanantaina soittaa sinne OYSsiin et miten tästä jatketaan. jospa saisin tänään...
  8. H

    11-hoidot

    Joku_päivä mä oon ollu niin kipeenä etten ole kyenny edes kauppaan :/ ja parisuhde on niin kovalla koetuksella nyt et en tiiä miten tästä noustaan. tää päivä on menny vaan tapellessa ja itkiessä, semmonen olo ettei mies edes välitä nousta tästä alamäestä. en tiiä mitä pitäs tehä ja mikä ois...
  9. H

    11-hoidot

    senku tietäs mikä siellä kestää:/ laitoin sinne mailiaki asiasta mut ei oo vastausta tullu.
  10. H

    11-hoidot

    en testaa sit vieläkään ku mammaksi.fi ei toimittanu vieläkään niitä testejä:/ on kyl hidasta toimintaa!!
  11. H

    11-hoidot

    iinamiina:hug: täällä vuotaa edelleen ja runsaasti :( tänään lisäksi alkoi menkkakivut normaalia kovempana. ei tässä oikeen voi mitään ku odotella ja katsoa tyhjeneekö itekseen vai mitä. mammaksi testejä ei oo vieläkään näkyny et en oo voinu edes testailla :/ tää on samallaista vuotoa ku...
  12. H

    11-hoidot

    Miukumau :hug: Maija82 tsemppiä piinailuun, en oo ennen kuullu et lääkäri ehdottaa greippimehua:) voihan se joillaki auttaakki mut mun kohdalla se ei toiminu. toivotaan että siitä on sinulle apua:)
  13. H

    11-hoidot

    :hug: Omena_ toivotaan että se ois kuiten myöhänen kiinnittyminen. täällä taas vuoto alko runsaana,eilen illalla rauhottu jo mut nyt taas tulee runsaasti, klimppien ja hyytymien kans et ei taida olla toivoa :( ohjeeksi sain vain että tehdä testi vuodon jälkeen kotona ja jos kipu pahenee...
  14. H

    11-hoidot

    täällä vuoto onneksi rauhottunu sen aamusen jälkeen mutta en usko et enää on mitään toivoa :( tuli sen verta niitä hyytymiä ja riekaleita. kumpa vain tyhjenis itekseen kokonaan. raskausoireista en voi sanoa mitään koska mulla on niin paha flunssa ja kuume päällä että en erottas niitä tässä...
  15. H

    11-hoidot

    sori oma napaisuus nyt. mut saa varmaan poistaa plussanneista. aamulla menin vessaan niin pönttöön rupes valumaan hyyvtymiä ja jotain ällö riekaleita :( eli tässä tää tais taas olla. :'( . toden näköisesti meni kesken mut ohjeiksi sain et odotan vuodon loppumista ja teen sitten vielä...
  16. H

    11-hoidot

    :D heh siinä oiski testejä mitä testata. tilasin mammaksi 12liuskatestiä ja yhen viikkonäyttösen cb. täytyy tilata sit lisää jos noi ei riitä :) hitto ku tääl ei pääse sinne veritestiin, ouluun on liikaa matkaa ja lks ei suostu ottaan ku soitin sinne äsken.
  17. H

    11-hoidot

    täällä testi edelleen plussaa. tuhrua on tullu joka on muuttunu ruskeaksi et OYSsissa sanottiin että kyllä se oikea plussa on ja tilannetta seurataan nyt vaan kotona. koska mulla ei ole kipuja ja vuoto ei ole ton runsaampaa ainakaan vielä(koputtaa puuta). ultraan käskettiin varata aika vko23...
  18. H

    11-hoidot

    Omena_ joo viivat on vahvoja :) mut pelottaa toi tuhru :/ mut ei oo kyl ainakaan vielä mitään menkkakipuja tai muutakaan. pelottaa et jos tää on KU-raskaus ku menin tyhmä lukemaan siitä :( tuhru, hidas hcg:n nousu voi viitata siihen. no mut katotaan ja odotellaan. aamulla soitan OYSsiin. Mites...
  19. H

    11-hoidot

    nyt sit on tullu vaaleenpunasta tuhrua :(
  20. H

    11-hoidot

    joku_päivä: tosiaanki toivon näin :) en tiiä meneekö se ees noin mut ei se auta ku odotella tulevaa.

Yhteistyössä