11-hoidot

täällä testi edelleen plussaa. tuhrua on tullu joka on muuttunu ruskeaksi et OYSsissa sanottiin että kyllä se oikea plussa on ja tilannetta seurataan nyt vaan kotona. koska mulla ei ole kipuja ja vuoto ei ole ton runsaampaa ainakaan vielä(koputtaa puuta). ultraan käskettiin varata aika vko23. iski sit vielä kauhean flunssan päälle että jouduin lähteen töistä aikasemmin kotia:/
mistä kannattais tilata raskaustestejä? aattelin et tilaan ison pinon niitä ja vertailen viivoja :DD
 
:D heh siinä oiski testejä mitä testata. tilasin mammaksi 12liuskatestiä ja yhen viikkonäyttösen cb. täytyy tilata sit lisää jos noi ei riitä :)
hitto ku tääl ei pääse sinne veritestiin, ouluun on liikaa matkaa ja lks ei suostu ottaan ku soitin sinne äsken.
 
No niin, veritestin tulos saatu ja se oli 534, eli ihan hyvä kai.

Kysyin voinko mennä vielä varmistustestiin, mutta hoitaja sanoi että ei todellakaan kannata enää uutta veritestiä tehdä. No, ehkä tikuttelen sit cb:n digitestejä heikkoina hetkinä ja seuraan arvon kehittymistä. Toivottavasti se ei lähde tästä laskuun.
Tuli taas yöllä vahvasti sellainen olo, ettei tästäkään taida tulla toivottua tulosta. Raskausoireet nimittäin tuntuu jo vähenevän :( Nännejä aristi parin päivän ajan, mutta ei enää tänään. Hitto kun pitääkin itseään koko ajan kuulostella ja tissejä roplata :) Tässähän pitäisi olla ikionnellinen, mutta kun ei osaa. Pelottaa. Varhaisultra on 7.6., sittenpä viimeistään selviää, onko siellä enää elämää vai ei.
 
Huh, syssy... Onnea kyytiläisistä!!!! :hug: Ja tervetuloa piinailemaan =)
Mä jo rupesinkin vähän huolestumaan, kun susta ei punktion jälkeen kuulunut mitään... Hieno juttu, että kaikki meni kuitenkin noin mallikkaasti! Nyt vaan toivotaan, että tarraavat lujasti kiinni :heart:

Hieno tulos Kaarne, paljon levollista mieltä sinne!

*Ai niin, Pipsalle pahoittelut :( Toivotaan, että ens hoito on onnekkaampi :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa,

ON. Kaunis 5-päiväinen blasto on haettu kyytiin aamulla. Voi kuinka mua jännitti aamulla, että lääkäri soittaisi, ettei ole mitään siirrettävää. Mutta onneksi oli, tämä yksi ainokainen. Me ollaan selkeästi tällainen tuoresiirtoperhe. =) 11 solua, josta 6 hedelmöittyi ja 1 jaksoi blastoksi.. Hypähti kyllä sydän kurkkuun, kun lääkäri tästä kertoi. Mutta yksi tarvitaan! Testipäivä 1.6. nyt taitaa olla siis pp4 (jos punktiopäivä 0 ja seuraava päivä 1 jne.).

pipsa76, kurja kuulla, että teillä huurunenät eivät selvinneet. Meillä kävi viimeksi samalla lailla ja se taisi olla tähänastisesta pahin isku minulle. Toivon sinulle jaksamista ja voimia tulevaan hoitoon.

solja, voi kun hassu tarina! Meillä mies on ihan piikkikammoinen, en voi edes lähelle laittaa. Kerran hän sitten rohkaisi itsensä ja tuli katsomaan, että minkälaisilla kidutusvälineille rouva sitä itseään piikittää... ei sentään pyörtynyt. Punktioon ei ole hänellä mitään asiaa, pyörtyisi heti. :LOL:

Kaarne , =), onnea!

Maya82, hieno tulos! Onneksi olkoon!

chidi, toivotaan, että oli väärä hälytys

syssy, elämä yllättää! Ihana kuulla, että sait kyytiläiset matkaan ja vielä pari pakkaseen. =)

Toivorikas_72, ollaan saatettu aamulla nähdä? Oli aika paljon porukkaa Felicitaksessa... Mulla oli kirkkaanpunainen villatakki päällä, jos sellaisen näit vilahtavan ohi. Piti laittaa vahvaa väriä päälle, oli sellainen olo. Saatko vt tulokset tänään?

Lili-78, kiitos tsempeistä jälleen kerran! Onko tuntemuksia??
entäpä iinamiina, hopping, -Nella?

Ja kaikki plussanneet, kiva, että olette kertoneet myös, kuinka monessa siirrossa olette olleet... Olette varsinaisia sissejä! Kaikkea hyvää jatkoon! Nähdään uudessa ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
Moro,

kirjoitettiin Joku_päivä yhtäaikaa!
Onnea kyytiläisestä =) Hyvä merkki on, että kaveri on sinnitellyt blastoksi asti, eli eiköhän tästä hyvä tule ;) Todellakin se yks vaan tarvitaan!!!

Mä olen ymmärtänyt, että siirtopäivä (siis se normaali eli punktiosta 2 päivän päästä) on pp0. En sit tiiä, miten se noin pitkäikäisten alkioiden kans lasketaan... ;) Mäkin haluisin kokeilla tota blastohommaa, mut meidän klinikka ei ole siitä innostunut, höh. Varmaan johtuu meidän vähäisistä alkiomääristä, ettei ole varaa hukata yhtään, kun ilmeisesti ajattelevat, että on pieni mahdollisuus, että alkio vois pärjätä kohdussa paremmin ku maljassa... huoh.
 
Ja ai niin, J_p, ei ole vielä tuntemuksia... mihinkään suuntaan. Samalla tavalla jomottelee alavatsan ja munasarjojen tienoille ku aina ennenkin, en tiiä johtuuko lugeista, ronkkimisista vai kierron vaiheesta... mut ei mitään muita tuntemuksia. Ja tunnelmatkin on samalla tavalla varovaisen toiveikkaat ku ennenkin - ja aina ennenhän ne on loppunu pettymykseen... Mutta nautin tästä ajasta - pp3 - kun tällä hetkellä kaikki on vielä mahdollista, ja kunnon menkkatuntemukset ja testipäivä vielä kaukana tulevaisuudessa ;)
 
Lili_78 tsemppiä piinailuun!

Joku_päivä onnea kyytiläisestä!

Tuo soljan tarina oli ihan mahtava! Itse yllätyin siitä, että irrotuspiikki oli niinkin helppo pistää, vaikka ei se mitään miellyttävää kyllä ollut...

Pahoittelut, pipsa76, tosi harmi juttu! : /

Onnea, syssy hyvästä tuloksesta!

Ja Kaarnelle onnea, kyllä sitä nyt raskaana ollaan, usko pois! :)

ON: Ei suuria muutoksia eiliseen. Pientä tuhrua tulee ja olo on aika menkkamainen, joten voipi olla, että luget vaan pitää sen kunnon vuodon poissa... Tai sitten...eihän sitä ikinä tiedä... Vähän tekis mieli testata tänään, vaikka olin päättäny että en testaa etukäteen...mut tässä tilanteessa sillä ei oo niin väliä.
 
on: topi siirrettiin yksiöönsä tänään iltapäivällä. Lääkärikin sanoi et toivottavasti ymmärtää pysyä siellä sit :) Luge kuuri olis 15 pv ja sit vasta sais testailla, mut kyllä mä varmaan testailen viimeistään 5.6 (pp13) , ettei tartte sit jännitää keskellä työviikkoa, tietty jos ei vuoto ala ennen sitä.

Tsemppiä kaikille <3
 
Kauheasti taas päivässä tapahtunut!

Kiitos kommenteista pp12 ja vtestin suhteen Kaarne ja Toivorikas. Mukava, ja rauhoittavaakin, kuulla käytönnöistä.

Ja erityiskiitos Toivis siitä uudesta plussanneiden ketjusta! Kovasti jo odotan pääsyä sinne. Tänäänkin on niin etonut koko päivän, että onhan se kumma jos tämä ei plussaa ole :) Vielä hetki, niin tiedän :eek:

maya82 onnittelut hienosta punktiotuloksesta!

Kaarne sehän on hieno hcg tulos! Siitä on hyvä jatkaa kasvattelua ;)

Syssy ja Joku_päivä - onnittelut kyytiläisistä!

Kevätkello, hyviä ajatuksia ja tsemiä punktioon! Hyvin se menee.

Heidh kiva että sait jo suullisena sen terveydenhuoltoihmiseltäkin, että on se plussa! Nyt voi sanoa, että Onnittelut!

On: kolmatta päivää siis etoo, joka päivä voimistunut vaan. Ei kuitenkaan mitään liian kovaa. Mukava vaan, että uusia merkkejä herää kehossa. Jännää tämä on, mutta kuitenkin mieli tosi rauhallinen ja ei ole kiire oikeastaan minnekään.
 
On kyllä ihan mieletöntä miten paljon täällä on tullut plussia!! Ihan siis järjetön ero inssiketjuun jossa aiemmin "jonottelin"/"jonoteltiin".

Mulla on ihan kauheasti luettavaa täällä, on ihan over whelming olo, saanen sanoa. Kyllä antaa kovasti toivoa itsellekin.

Lueskelen teidän aiempia kirjoituksia sitten tässä pikku hiljaa. Toisaalta on ollut ihan hyvä pitää taukoa täältä, mutta toisaalta on vähän kurja tunne, kun tuntuu ettei enää kuulu joukkoon, ja että on vähän "petturi" kun en ole ollut teidän jännityksissä alusta asti mukana. Kaikenlaisia outoja ajatuksia sitä onkin...:D.

Olin tänään siellä suunnittelukäynnillä, ja ekaks lääkäri ultrasi, ja sanoi, että juu, nyt sulla alkaa joko menkat, tai raskaus...:O. Siis ei muuten, mutta ärrrrrrrrrrrsyttävää kun sitä takertuu tollaisiin lauseisiin ja sekä mun, että miehen toiveet luomusta nousi taaaaaas ylös, ja kohta tullaan taas kolisten alas niistä pilvistä, kuten ollaan jo neljä vuotta tultu. Ja vaikka olen jo päättänyt etten sorru sellaiseen oireiden tutkimiseen, niin nyt kun on lämpöä 37.3, eikä menkat ole alkaneet, niin taas mietin että: hmmmm jos sittenkin:headwall:. Nomutta, ivf:n tässä mennään kuitenkin...

Noh, alan sumuttelemaan kesäkuun puolessa välissä. Mulle kaikki on ihan uutta, mutta teille varmasti jo tuttua kauraa. Ollaan naikkarilla, että mun mielestä se on heinäkuun kiinni, ja ivf menis sitten elokuulle. Olen vieläkin vähän pihalla, että mksi alotan ton sumuttelun noin aikaisin, ja tuleeko mulle sitten vielä omat menkat? Mä en jotenkaan koskaan jaksa miettiä näitä paljoa aiempaa kun on ajankohtaista, mutta varmaan selviää tosi paljon kun alan lukemaan tämän ketjun aiempia kirjoituksia.

Vielä suuret suuret onnittelut KAIKILLE plusanneille. Aivan mahtavan monta plussaa tullut!!!!
 
Voihan (&=%=#()! Kirjoitin pitkän viestin ja sit se ei latautunut tänne....

Omena hyvältä kuullosta ja "toivottavasti voit pahoin" ;)

Susirouva, läpikävin samoja tunteita (eikö kukaan halua kirjoittaa mulle), kun palasin ihan parin viikon huilaustauolta, mutta kun jaksaa olla muista kiinnostunut, niin hekin kiinnostuvat sinusta. Täällä on vain niin paljon porukkaa, että saattaa olla myös helpompi seurata vain tiettyjä henkilöitä. Kaikki ovat ketjuun tervetulleita ja ilot ja surut jaetaan. Kenenkään plussat eivät ole pois toisilta vaan suuri ilo ja lohtu siihen, että hoidot aidosti toimivat! Ja jokainen meistä tarvitsee tukea! Me ollaan kaikki voimakkaita ja mahtavia naisia, joilla on ihan käsittämätöntä sisäistä voimaa - jaetaan sitä!

Milli, onnea pikkuisesta! Vauvaliima, taikapölyä, tarrasukkia ja vaikka siirappiakin, kunhan pikkuinen pysyy kyydissä!

Kaikki, miten noi pp-laskemiset menee? Tässäkin ketjussa on sitä joskus neuvottu. Itse muistelen, että pp0 on punktiopäivä ja päivä jolloin munasolu hedelmöittyy, pp1 on päivä jolloin ensimmäisen kerran alkio jakaantuu jne... vai lasketaanko se sitten vasta siirtopäivästä? Mietin vain, että jos mulla olisi nyt pp4 (5 päivän ikäinen alkio) ja testaus on 1.6., joka tällä laskukaavalla olisi pp14, aivan kuin normaalikierron kanssakin (kuukautiset 14 päivää ovulaatiosta)... niin periaatteessa pp15 olisi sama asia kuin raskausviikko 4+0 tai kp1. :confused:
 
Milli81, sinulle myös onnittelut onnistuneesta siirrosta! :flower:

Voi Omena_ kuulostaa tosi hyvältä noi sun oireet! Jospa tuo keskiviikko olisi hyvä päivä meille molemmille! :heart:

Susirouva, itsekin olen välillä tuntenut ulkopuolisuutta, kun ei ole niin aktiivisesti ollut mukana, mutta sit huomannut, että täällä kirjoittelijat aina välillä vähän vaihtuukin eli ne aktivoituu joilla on hoito lähenemässä ja meneillään, joten kyllä meille jokaiselle täältä paikka löytyy eli mukaan vaan! =)
 
Lo
Kylläpäs täällä taas tapahtuu! Oli taas mielessä niin paljon mitä aikoin kenellekin kirjoittaa, mutta nyt ei sitten muistu enää mikään mieleen..hmmmm..

Syssy! Jes!! Teilläkin jo niin monta hoitoa tahkottuna. Mikä teillä nyt oli toisin, kuin edellisissä hoidoissa? Kiinnostaa kovasti, kun meillä nyt meneillään the viides : /

Ihan samanlaisissa oloissa mennään kuin sulla Solja. Juuri istuminen tekee välillä kipeää ja olo on kyllä öklö. Ennen ei ole ollut. Nyt tuntuu, että kaikki hajutkin oksettaa. Ja ruokahalu on kateissa. Koko ajan pissattaa. Ja maha on tosi iso! Tänään kävin vielä töissä, mutta huomenna en enää mene. Irrotuspiikki tänään ja punktio sitten keskiviikkona. Folleja oli tulossa parikymmentä. Joskin uskon , ettei niistä kuitenkaan ole kuin puolet kypsiä.
Huomenna kyllä vain lepäilen.

Peukutukset kaikille piinailijoille! Perästä tullaan :wave:
 
Kiitos kaikille teille kultaisille tuesta piinapäivinä ja koko hoidon aikana! Tämä on ainoa paikka, jossa voin käydä läpi näitä mietteitä samaa kokevien ihmisten kanssa. En tiedä, mihin joutuisin ilman teitä :heart: :hug:

Yritän tässä totutella ajatukseen raskaudesta ja feidaan vähän taustalle. Käyn kyllä varmasti kurkkimassa täällä teidän kuulumisia! Toivottavasti nähdään pian - siis tuolla odottajien puolella! :)

:wave: Kaarne
 
Heippa, tulin pitkästä aikaa kurkkimaan pinon kuulumisia ja voi huisia, mitä täältä löytyikään. :) Tuhannesti onnea kaikille plussista, erityisesti toivelinnun ja Kaarnen plussat lämmitti tosi kovasti! :heart: Onnea ihanat!

(täällä edelleen kesälomalla, joten ei omia kuulumisia kerrottavana)
 
Huomenta!

Soljalle hurjasti tsemppiä punktioon, toivotan oikein munarikasta visiittiä =) Määrät ainaki kuulosti lupaavilta... Samoin Lo:lla! Kylläpäs te ootte kovia munijoita. Eli tosiaan tänään ja huomenna punktioon menijöille paljon tsemppiä!!!

Joku_päivä kirjoitti kauniisti tästä ketjusta :) Niinhän se on, että tässä on niin paljon porukkaa ja kaikissa eri vaiheissa, ettei voikaan ihan jokaisen vaiheita muistaa koko ajan, ja tosiaan vuoronperään täällä aktivoidutaan. Ja vuoronperään sit siirrytään piinailijoista plussanneisiin ja kokonaan pois täältä :) Niisk...!

Noista piinapäivistä vielä, että ainakin yleisesti täällä netin keskusteluissa (ja blogeissa ym.) piinapäivät on niitä siirron (tai inssin tai ovulaation) jälkeisiä päiviä kun jännitetään tulosta. Eli niitä päiviä, kun se pieni hedelmöittynyt vauvanpoikanen on saatu sisuksiin =) Siis siirtopäivä on yleensä keskusteluissa PP0. Sit toki jos siirrellään pidempään viljeltyjä, niin yleensä kai porukka uskaltaa sit kyllä testata jo aiemmilla piinapäivillä... ;)

*Muoks* Sitä vielä, että jos raskaus alkais, niin olen täältä palstoilta ymmärtänyt, että punktiopäivä olisi 2+0 raskausviikoissa. Toivotaan, että kaikki päästään pian niitä viikkoja laskeskelemaan :)

Täällä mennään pp4 tunnelmissa, ja fiilikset menee niinku Lintsillä vuoristoradassa istuis, ylös alas... :whistle: Välillä tosi iloinen ja onnistuva olo, ja välillä sellanen olo, että hullu ku kuvittelen, ei meille sellasta ihmettä tapahdu. :p Huh. En tiiä, miten sais ajatukset pidettyä pois tästä. No tiiän: EN MITENKÄÄN.

Kesäisen aurinkoista tiistaita joka iikalle!!!!
 
Viimeksi muokattu:
No nyt mä päivitin viimosen kerran :D. Yritin oikein tasata kaikki nätisti. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinne.
ON: joku kysy mun eilisen veritestin tulosta, se oli 4615 (PP21) eli erittäin hyvä. Nähdään tuolla odotuspuolella eiks je?
 
Ultra kuulumisia... Toisessa munasarjassa 9 munarakkulaa. Isoimmat 12millisiä, ilmeisesti pitäisi olla tässä vaiheessa jo isompia.. Punktio oli alunalkaen ajateltu ensi maanantaille mutta nyt vaikuttaa siltä et on ensi ti tai ke. Perjantaina ultrataan ja päätetään tuosta punktio päivästä. Leikattu munasarja oli hiljainen, siellä ei mitään:( Viime hoidossa sielläkin oli rakkuloita ja terveessä munasarjassa oli huomattavasti enemmän, jotain 20kpl. Mutta kunpa nyt edes yksi saataisi että tuoresiirtoon päästäisi ! Kaiken kukkuraksi sain flunssan, lienekö se miten vaikuttaa hoitoon:confused: ? Limakalvo oli 7mm.
 
sori oma napaisuus nyt.
mut saa varmaan poistaa plussanneista. aamulla menin vessaan niin pönttöön rupes valumaan hyyvtymiä ja jotain ällö riekaleita :( eli tässä tää tais taas olla. :'( . toden näköisesti meni kesken mut ohjeiksi sain et odotan vuodon loppumista ja teen sitten vielä raskaustestin.
 
Lo
Voimia heidh !! Kaikkea paskaa sitä joutuukin kokemaan. Ihan niinku nämä hoidot ei olis muutenkin tarpeeksi rankkoja..:|

( . ) Tämä tekemättömyys ei sovi mulle sitten niin yhtään!! Maha on kuin potkupallo ja niin on kyllä silmäluometki! Joka paikasta pallo. Onneksi tämä helpottaa kohta!!!!!!
 
heidih voi ei :'( voimia..

Ihan hurja plussapuhuri täällä on tosiaan käynyt. Onnea kaikille yhdessä ja
erikseen, aivan mahtavaa!:D

Ja omat piinapäivät tässä soljuu hiljalleen loppua kohti...
Ihan tosissaan voisin mennä testiin jo huomenna mutta enpä vaan
vielä uskalla. Tämä olotila jolloin kaikki on vielä mahdollista on aika kiva.
Kun en sitä negaa halua ja se tässä nyt kuitenkin taitaa olla edessä.
Mitään oireita ei ole, ei suuntaan eikä toiseen.
Pikkusen ketuttaa kun tuttava kertoi olevansa raskaana. Ihan heti ekalla kerralla
napsahtanut tämäkin kuten heidän esikoisensakin. Täytyy sanoa että olen
kyllä hyvin kateellinen, miksi meillä täytyy raskautumisen olla näin pirun
vaikeaa.:headwall:

Mites muut piinailijat, miten menee?
Tsempitykset kaikille hoitojen melskeisiin!

Nella pp6
 

Yhteistyössä