Heipparallaa,
ON. Kaunis 5-päiväinen blasto on haettu kyytiin aamulla. Voi kuinka mua jännitti aamulla, että lääkäri soittaisi, ettei ole mitään siirrettävää. Mutta onneksi oli, tämä yksi ainokainen. Me ollaan selkeästi tällainen tuoresiirtoperhe. =) 11 solua, josta 6 hedelmöittyi ja 1 jaksoi blastoksi.. Hypähti kyllä sydän kurkkuun, kun lääkäri tästä kertoi. Mutta yksi tarvitaan! Testipäivä 1.6. nyt taitaa olla siis pp4 (jos punktiopäivä 0 ja seuraava päivä 1 jne.).
pipsa76, kurja kuulla, että teillä huurunenät eivät selvinneet. Meillä kävi viimeksi samalla lailla ja se taisi olla tähänastisesta pahin isku minulle. Toivon sinulle jaksamista ja voimia tulevaan hoitoon.
solja, voi kun hassu tarina! Meillä mies on ihan piikkikammoinen, en voi edes lähelle laittaa. Kerran hän sitten rohkaisi itsensä ja tuli katsomaan, että minkälaisilla kidutusvälineille rouva sitä itseään piikittää... ei sentään pyörtynyt. Punktioon ei ole hänellä mitään asiaa, pyörtyisi heti.
Kaarne , =), onnea!
Maya82, hieno tulos! Onneksi olkoon!
chidi, toivotaan, että oli väärä hälytys
syssy, elämä yllättää! Ihana kuulla, että sait kyytiläiset matkaan ja vielä pari pakkaseen. =)
Toivorikas_72, ollaan saatettu aamulla nähdä? Oli aika paljon porukkaa Felicitaksessa... Mulla oli kirkkaanpunainen villatakki päällä, jos sellaisen näit vilahtavan ohi. Piti laittaa vahvaa väriä päälle, oli sellainen olo. Saatko vt tulokset tänään?
Lili-78, kiitos tsempeistä jälleen kerran! Onko tuntemuksia??
entäpä iinamiina, hopping, -Nella?
Ja kaikki plussanneet, kiva, että olette kertoneet myös, kuinka monessa siirrossa olette olleet... Olette varsinaisia sissejä! Kaikkea hyvää jatkoon! Nähdään uudessa ketjussa.