11-hoidot

:hug: Omena_ toivotaan että se ois kuiten myöhänen kiinnittyminen.

täällä taas vuoto alko runsaana,eilen illalla rauhottu jo mut nyt taas tulee runsaasti, klimppien ja hyytymien kans et ei taida olla toivoa :( ohjeeksi sain vain että tehdä testi vuodon jälkeen kotona ja jos kipu pahenee kovaksi niin sit soitella uudestaan. huoh. kaikenlisäksi olen edelleen kuumeessa ja flunssassa joka ei näytä helpottavan yhtään.
 
  • Tykkää
Reactions: Omena_
Morjens föör eeevribadi :)

Alkaa elämä voittaa helkutinmoisten kipujen, loputtoman porun, äärettömän pettymyksen ja silkan v****ksen jäljiltä.
Eilen oli kontrolli ja tyhjääkin tyhjempi oli kohtu.
Torstaina näkyi vielä toinen mut sekin päätti sit su-ma yönä tulla pois.
Viikko täs onkin kärvistellessä mennyt.
Vaikka sunnuntaina sanoin että ei enää, pää pettää, tuli varattua eilen jatkoa.
Eli mulle voisi joku päivittää
3.ICSI,(ja se todellakin viimeinen), syys-lokakuu, suunnittelukäynti olisi 26.8.


:wave:
 
Miukumau:hug:

Voimia sinulle suremiseen, toipumiseen ja jatkoon!

Keskenmeno on raastavaa, etenkin näissä pinoissa oleville. Se jää alitajuntaan ja kytee siellä aina vaikka plussa tulisikin. Aina on pieni pelko persuuksissa.

ON: Odotellaan vuotoa, että päästään siihen vihoviimeiseen PASiin. Surutyön olen jo aloittanut, koska ei todellakaan ole varmaa, että alkio selviää sulatuksesta. Itkeä tihuuttelen silloin tällöin ja mietin minne veisin vauvakamoja kirpparille. Sydäntä raastaa, kun esikoinen kyselee, miksi hänellä ei ole veljeä.
 
Nyt vasta pääsin tänne kun koko päivä muutettu....nyt ois miljoona laatikkoa ja säkkiä purettavana....välillä oli kuin olikin siirto ja lääkäri naureskeli kun kuuöi että muuton keskeltä äkkiä siirtoon ja sitten taas hommiin. Kertoi että kerran oli joku sanonut siirrossa että on hiukan kiire kun omat häät alkaisi kohta!! :D

Lo, onnea hienosta saaliist

Omena, voi olen niin pahoillani.... :(

heidh ja Miukumaulle voimia....

ON: Täällä yksi 1-2 luokan alkio kyydissä!! Kaikki kolme olivat lähteneet jakautumaan joten pakkasessa on nyt vielä 2!! Nyt kyllä alkoi kunnon jännittäminen! Lääkäri sanoi että kannattaa juoda greippimehua joten sitä nyt jääkaappi täynnä! :) onko muille lääkäri tätä ehdottanut? Olin kyllä kuullut että voisi auttaa mutta ajattelin että on ehkä vaan puhetta mut eipä näköjään!!
Mä voin kyllä ainakin välillä päivitellä listaa kunhan huomenna saan läppärin taas käyttöön!

Niin ja testipäivä mulla on 8.6

Maya ja pp0 (ko?)
 
Onpas nyt ikäviä uutisia, jaksamisia heidh ja MiukuMau :hug:

Sen verran tilannetietoa itseltä, että meillä ei myöskään edelleenkään mene kaikki kuten Strömsössä... eli viimeksihän jouduttiin jättämään PAS väliin kun limakalvo oli ruma ja omia rakkuloita oli kasvanut. Nyt sitten primolut-kuurin jälkeen uusi yritys ja maanantaina jo saatiin aika perjantaille siirtoon, mutta lääkäri halusi vielä keskiviikkona tsekata koska oikealla näkyi yksi rakkula jota hän hieman epäili johtofolliksi... mitä ei siis lääkkeellisessä siirrossa saisi olla. Ja meidän tuurillahan tuo rakkula oli kasvanut ihan kunnolla eli mitään asiaa PASsiin ei ole. Nyt sitten sain heittää zumet ja luget, joita jo ehdin 1,5 päivää käyttää kaakkoon ja seuraavaksi kokeillaan luonnolliseen kiertoon... saas nähdä kuinka meidän nyt käy. Kyllä tässä alkaa hiukan toivo hiipua, että onkohan enää järkeä edes yrittää enää kun ei päästä edes siirtoon asti kun kroppa tekee tepposiaan :headwall:
 
Mörkötys Paranemisia! Mulla alkoi siirto päivää edeltävänä päivänä kauhee flunssa. Välillä mietinkin, että eikö alkio siksi kiinnittynyt kun aivastelin niin kovasti :D

Lo Onnittelut hyvästä saaliista! Tsemppiä jatkoon :)

Omena_ Hirveästi jaksuja ja voimia! :heart:

heidh Myös paranemisia!!

Maya82 Onnea ja tsemppiä piinailuun! :)

Pumppu Onpa ärsyttävää.. :( Ei muuta kun kovasti kärsivällisyyttä! Vaikkakin tiedän että ainakaan mulla sitä ei oo :)

Heippa! Ossaatteko sanua, et jos mulla ens viikolla on ultra ni olisko mahdollinen alkion siirto ehkä kesäkuun ekalla viikolla??
 
Lo, onnea hyvästä saaliista, toivotaan että saatte paljon hedelmöittyneitä ja hyviä alkioita (vaikka se yksikin riittää..)! Hienoa että sulla meni niin mukavasti toimenpide! Tsemppiä jatkoon!

Omena, chidi, MiukuMau, Voimia! :hug:

Verikokeiden tulokset saaneena jatkan oman olotilan tarkkailua... jos yhtään huononee, käsky kävi soittaa sairaalaan. Hyperiä siis ilmassa. Punktiosta viiden päivän kuluttua pitäis olon kohentua.

Mun vierailu tällä palstalla jäi lyhyeksi, jään takavasemmalle nauttimaan kesästä ja odottelemaan elokuun PASsia. Käyn kurkkailemassa kuitenkin miten teillä menee ja puhallan täältä teille suuuuren plussatuulen (pitäkää hatuistanne kiinni)! :heart:

Ihanaa kesää kaikille! :wave:
 
Onko täällä monelle tehty vasta-ainetestit? Jos, niin onko niistä löytynyt selitystä mahdollisiin epäonnistumisiin?

Toisaalla mua suositeltiin tekemään ne ennen IVF:ään ryhtymistä, ettei mene rahat kankkulan kaivoon. Eikä kuulostanut kyllä lainkaan huonolta idealta, vaikka siitä toki pari satkua taitaa tullakin lisäkuluja. Mahtaisikohan lääkäri suostua kirjoittamaan lähetteen jos pyydän nätisti, vai vaatiiko noihin testeihin pääseminen aina epäonnistuneen IVF/ICSI:n?

Aika heikosti löytyy aiheesta tietoa googlettamalla, tai sitten mä en vaan löydä oikeita hakusanoja.. : /
 
Pp9 aamupissa ja puhdas nega. Ei tästä ikinä vaan tuu yhtään mitään. Ne oli sentään 3-päiväisiä alkioita. Ei auta mikään: vuosia/kuukausia ollut käytössä foolihappo, D-vitamiini, kalaöljyt, sinkki yliannoksina, greippimehu, B6-vitamiini, B12-vitamiini, kortisoni 20mg/vrk, miniaspiriini, Zumenon, Estradot, Lugesteron, limakalvon tehokasvatus 4 vkoa, kahvin pois jättäminen.. Mitä vielä mä voin tehdä?? Ei ole enää keinoja, aika epätoivoinen olo. Todella monet joilla on jotain todellista vikaa ja sairauksia lapsentekoelimissä, ja vaikeuksia saada hyviä munasoluja ja alkioita tulevat raskaaksi, mutta en minä. (hyvä heille toki, mutta ihmetyttää). Meillä on paljon hyviä alkioita (ilmeisesti) mutta eivät kiinnity, eli vika on minussa. Kai se on sit toi syksyllä todettu haavainen paksusuolentulehdus, joka hylkii niitä helvetin alkioita. Vaikka kokeiden mukaan se on hyvin nyt hallinnassa eikä oireile, lääkitys on kohdillaan. Samaten kilpirauhasen vajaatoiminnan lääkitys. Ei auta näköjään. 5. siirto ja 6. alkio ja kasa rahaa jälleen suoraan kankkulan kaivoon, mitäköhän järkee tässä on. Tissit kipeenä ja pahoinvoivana taas saanu ihan turhaan olla monta päivää. Heitän noilla kaikilla kymmenillä lääkepurnukoilla vesilintua. Yöhikoilu sentään on loppunut.

Tuosta greippimehusta, mä taas just kuulin että lääkäri oli nimenomaan kieltänyt sen siirron jälkeen kun kehon ja kohdun happamuustasapaino saattais häiriintyä/muuttua ja näin vaikuttaa alkion kiinnittymiseen. Ennen siirtoa kai sitä juodaan pari viikkoa limakalvon takia..? No aivan sama, mä en todellisuudessa taida uskoa enää yhtään mihinkään.

Kovin omanapaista nyt tämä virsi vaan valitettavasti, mut olo on niin paska.

Tsemppiä enivei kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
******************11- hoidot**********************
26.5.2011

Lo..........................5. icsi......................siirto 27.5.
Kevätkello..............1.ivf..........................siirto 27.5.
miralles.................2.icsi.........................siirto 27.5.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........vk 22
kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Mörkötys.................2.ivf/icsi.......................vk 22
Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas....................kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas.......................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas.....................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ....................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi........................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1. ivf/icsi 1.pas................elokuu
MT79.....................2. icsi……….….................syksy
Miukumau..............3. icsi....................syys-lokakuu
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................syksy?
Hoppie............2.icsin 2.pas..................hoitotauolla
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
kolmisin..................4. icsi......................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..............
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi.........................
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Talvitaika..............1.ivf..............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Pipsa76.................2.ivf.............................
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
myy75.....................
Peppi1981..............

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

iinamiina................2.ivf.1.pas...........1............9...........
-Nella.....................1.ivf 1.pas...........1............8...........1.6.
Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas.........1............8...........
Mequ....................1. ivf....................1............7...........
Hopping.................3.icsi..................1.............6............1.6.
Lili_78...................5.icsi..................2..............6............3.6.
Joku_päivä.............4.ivf...................1.............3.............1.6.
syssy......................4.icsi................2..............3.............
Milli81...................2. ivf 1.pas............1...........3............5.6.
Maya82..................2.ivf....................2.............1...........8.6

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:..........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi...............:heart:..........kt............14
Heidh...................3 icsi 3.pas........:heart::heart:.........kt............18
Toivelintu.............1.ivf 1.pas.........:heart::heart:.........vt/749......13
Kaarne................1.ivf 2.pas..........:heart::heart:.........vt/534......12
 
Viimeksi muokattu:
Yritin päivitellä tuota listaa parhaani mukaan. Huikatkaa jos jonkun rivi tuli väärin tai jäi kokonaan päivittämättä niin korjaan! Kevätkellon ja Mirallesin kuulumisia en löytänyt...kuinka on punktiot sujuneet? =) Entä Mequn siirto? =) *bongasin toisesta ketjusta, että Mequn siirto on sujunut hyvin*
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas! Ja anteeksi toooooosi pitkä viesti, on taas ehtinyt tapahtua niin paljon!

Chidi, ihanaa että saitte lisää huuruneniä ja PAS ennen kesää kuullostaa myös aivan mahtavalta!

Jadekivi, tervetuloa mukaan, hienoa, että alat valmistautua jo nyt. Meille Felicitaksessa suositeltiin miehelle seuraavaa kuuria yhdessä vaiheessa hoitoja: Omega-3, joissa D, E ja A-vitamiinit mukana (2 tabl.), foolihappoa ja sinkkiä (molempia 1 tabl.)/päivä. Totesin, että syönpä minäkin niitä samalla, koska ei ne pahaksi voi olla. Ollaan myös jatkettu kuurilla siitä lähtien. Miehen siemenneste on saatu tällä keinoin laadukkaammaksi ja itsestäni en muuta osaa sanoa, että olo on ainakin hyvä ja energinen ollut läpi talven. Mulla hoitovaste löydetty lääkkeitä ja annostuksia kokeilemalla ja vaihtelemalla. Paljon tsemppiä tiellenne. IVF-hoidot ovat raskaita, mutta ainakin tästä ketjusta saat paljon vertaistukea. IVF:n kustannukset yksityisellä on siinä 2500-3000 euron paikkeilla, riippuen mitä tehdään ja mitä kaikkea siihen laskee mukaan (esim. Miehen käynnit, tutkimukset, suunnittelukäynti, infektionäytteet etc. Eivät välttämättä sisälly hintaan vaan tulee tuon IVF-maksun päälle). Kolmesta ensimmäisestä hoidosta saa suoraan kuitenkin KELA-korvauksen, joten omat kustannukset jäävät tuolle tasolle. Meille on tehty vasta-ainetestit myös kahden epäonnistuneen IVF:n jälkeen. Voit pyytää lääkäriltäsi lähetteen, niiden tekemisessäkin menee yli kuukausi ja sieltä saattaa löytyä vastaus – tai sitten ei – meiltä ei saatu muuta tietoa, kun että ollaan molemmat perusterveitä. Toisilta löytyy esim. Piilevä keliakia, joka voi aiheuttaa kuulema lapsettomuutta tai sitten noita kromosomipuolen juttuja. Eri klinikoilla on tietyt tavat, missä järjestyksessä edetään, mutta kysy ihmeessä! Maksoi joitan 4-500 e.

Iinamiina, toivottavasti voit jo paremmin! :snotty: Olen sun kanssa ihan samaa mieltä, että oireet on vain Lugejen aikaansaannoksia, kunnes toisin todistetaan. Itsekin olen jaksanut odotella aina veritestin tuloksiin saakka, mutta nyt en tiedä.... Meilläkin ongelma on tossa kiinnittymisessä selkeesti ja siihen kun ei vain kai voi mitenkään vaikuttaa? Nyt tää blasto on yritys, kun ehti sitten punktion jälkeen kohdun limakalvo itsekseen “parantua/kypsyä” ilman estrogeeniä.

Mörkötys, ootko hengaillut iinamiinan kanssa, kun olette molemmat räkätaudissa? Paranemista sinullekin! :snotty:

Lo, mahtava saalis ja tsemppiä pe siirtoon!

Omena_, voi harmi! :hug: Sopiiko kysyä ikääsi, kun sanoit, että olet ainakin 5 vuotta myöhässä hoitojen aloittamisessa? Itse olen 35 v. Olisi kiva tietää hieman muidenkin ikiä, jos vain haluatte kertoa?

Heidih, mikähän on tilanne?

MiukuMau, voi eiiiiii! Tosi kurjaa!! :hug: Ihan alahuuli väpättää, kuinka ei ole reilua!! Kiva kuitenkin, että on jo jotain edessäpin, mitä odottaa...

Maya82, mahtavaa! :heart: Vauvaliimat, tarrat, sementit, betonit ja kaikki tahmaiset toiveet sinne suuntaan!Olen kuullut, että se tekee jotain hyvää, mutta en tosiaan muista mitä... vaikutti limakalvon/liman koostumukseen..mutta myös mun mielestä suositellaan yleensä ennen siirtoa?

Pumppu, no onhan teillä nyt vastoinkäymisiä. Toivottavasti luomukiertoon onnistuisi ja vielä ehtii ennen kesätaukoja!

Kn071, tuo aivastelu... sitä pelkään minäkin ihan hirveesti, vaikka lääkäri ja hoitaja aina siirron jälkeen toteaa, että sitten voi elää ihan normaalia elämää... mutta onko aivastelu sitä? Paranemisia myös sinne! :snotty:

ON. Kaksi yötä on mennyt alavatsakivuissa kärvistellessä, jotka herättävät, mutta menevät kyllä ohikin. Koskaan aikaisemmin ei samoja oireita ole ollut, joten toive kiinnittymisestä tällä erää elää vahvasti! Rintojen/nännien arkuuden ja vatsan turvotuksen laitan vielä kyllä Lugejen piikkiin. Sormet ristissä =)
 
Joku_päivä: kuulostaa hyviltä noi oireet! :)

Voi ei, omena!! Sulla oli niin lupaavat oireet... Pahoittelut :hug:

Iinamiina jaksuja! :'( Eihän se vielä ole satavarma tulos...

MiukuMau eikä!!! Sanat ei riitä... :'( :hug:

Onnea Mayalle kyytiläisestä! :)

Pumppu: tosi ikävää... :(

Osaisko joku vähän selventää tota lääkkeellistä siirtoa, kun meikä on vähän pihalla ja iteki pitäs sellaseen mennä. Oon jotenki aina luullu, että lääkkeellinen pas tehään tyyliin clomeilla ja sitten vaan siirretään alkio ovulaation jälkeen tms. Mutta ei se taidakaan mennä niin! Niin mikä tossa hommassa oikein on ideana ja miksi ei saa tulla johtofollikkelia? Estääkö se lääke sitten jotenkin follikkeleiden kasvun? Mä kun luulin että se on estrogeenia mitä siinä annetaan, niin eikö sen pitäs jotenki edistää niitten kasvua tai miten se nyt oikein menee... Ihan pihalla... :ashamed: :whistle: :xmas: :saint: :confused:
 
Lo
omena ja iinamiina pahoittelut negasta :(

Miukumau :hug:

Saarax ei nyt heitä kirvestä kaivoon!!

Maya Onnitelut kyytiläisestä!

Pumppu Harmi kun siirto vain siirtyy ja siirtyy. Nämä hoidot on muutenkin semmosta odottelua. Millon mitäkin vain odotetaan...

Solja Nauti kesästä! Sehän voi olla ihan hyväkin , että saa kesän rentoutua niin jospa se kroppa on sitten vastaanottavaisempi=) Kaikkea hyvää!!

Joku_päivä Jospa siellä olis nyt kiinnittyminen tapahtumassa. Oireet kuulostaa kyllä siltä!!

ON: Puhelua ei tänään kuulunut. Eli jotain siirrettävää on. Kumma kyllä nyt ekaa kertaa ikinä on tosi rauhallinen olo. Ei jännitä ollenkaan. Huomenna sitten kaveri/kaverit kyytiin. Jee!!!
 
iinamiina:hug:

täällä vuotaa edelleen ja runsaasti :( tänään lisäksi alkoi menkkakivut normaalia kovempana. ei tässä oikeen voi mitään ku odotella ja katsoa tyhjeneekö itekseen vai mitä. mammaksi testejä ei oo vieläkään näkyny et en oo voinu edes testailla :/ tää on samallaista vuotoa ku mulla oli 1.ICSI tuoresiirron jälkeen ku tuli alkuraskauden km et ei taida olla se toinenkaan alkio enää matkassa.
 
Joka_Päivä: Älä pyytele anteeksi pitkiä viestejä! =) Ihana kun jaksat kaikkia niin hienosti tsempata! Sun kirjoituksia on mukava lukea. Peukuti peuks alavatsavihlaisuille!!! Jospa siellä oltaisiin kiinnitytty! Mulla on tullut kans tuli muutama vihoitteleva vihlaisu eilen iltakävelyllä ja tänään töissä, erityisesti vasemmalla puolella vihloi. Öisin en ole ainakaan vielä joutunut heräämään kipuun, mutta viime yö meni muuten levottomasti katsellen mitä mielenkiintoisempia unia, jotka päättyivät lopulta liian aikaiseen heräämiseen kello 04.55. :headwall: Enkä tietty saanut enää unta... Unissa yritin mm. etsiytyi lukioaikaisen poikakaverin kanssa Citymarketissa oikeaan parijonoon. :LOL: Jonot oli numeroitu "vuosiluokkien" mukaan eri käytäville ja meidän piti löytää jono 6B. :LOL: *just, just....* Kysyit minkä ikäisiä ollaan - mä olen 31.

Kevätkello ja Lo Onnea huomiselle!!! :heart:

Heidh Voimia sinulle... :| :hug: Pääsetkö veritestiin pian saamaan selvyyttä tilanteeseen?

Chidi Mä en osaa sanoa miksi, mutta lääkkeellisessä passissahan aloitetaan Zumenon (tai joku vastaava lääke) kierron 1. tai 2. päivä. Tietääkseni kys. lääke vahvistaa kohdun limakalvoa ilman, että tapahtuu ovulaatiota. En osaa sanoa miksi se on tärkeää, ettei johtofollia synny.... :confused: Ehkä joku toinen osaa sanoa... Sitä olen kuitenkin kuullut sanottavan, että lääkkeellisiä tehdään sen vuoksi paljon, että silloin ei olla luonnollisen ovulaation varassa siirron suhteen, vaan sitä siirtoa voidaan venyttää ihan vapaasti lääkärin aikataulun mukaan. Mulla on vaihdellut siirtopäivän ajankohta passissa kymmenenkin päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Lo aivan mahtava saalis sulla ja tuosta saa varmasti kiva määrä pakkaseenkin :) Tsemppiä huomiseen siirtoon....toivottavasti 27 päivä on meidän onnen päivä ;)

Omena voi eiiii!!!! :hug: luget on NIIN petolliset. Mulla kävi viime siirrossa aivan samoin tunsin kaikenlaiset oireet ja silti tyylipuhdas nega...Tämä homma on sit niin raastavaa, eikä kukaan muu tunnu sitä ymmärtävän kun kun vain sellainen joka sen kokee ja siksi täällä on niin mukava "hengailla"...ei jaksa niitä kommentteja "kun vaan ette mieti sitä liikaa niin varmaan luomunakin tuut raskaaks"...joo 3-vuotta ja 36 mahdollisuutta niin aika epätodennäköistä....Anyway voimia sinulle!

Hopping osuit naulan kantaan sun kommenteilla...mut pahinta on sit kun ihmiset sanoo et "nyt oot positiivisena ja elät siirron jälkeen elämää niin kun oisit jo raskaana"....joo ja sit tiputaan tosi korkeelta...ei kiitos! Kiva kun kaipailit :flower:

MiukuMau hienoa että olet tehnyt päätöksen että vielä jatkatte hoitoja =)

Maya Onnittelut kyytiläisestä...ja hienoa että saitte vielä kaksi pakkaseen. Mä oon kuullut kans tuosta greippimehista ja oonkin sitä juonu kun aloitin piikittelyn....toivottavasti auttaa meinaan on se niin pahaa...ei sitä mielellään juo :D

Pumppu :hug:

solja voi ei, oon niin surullinen sun puolesta...julmaa ja epäreilua! :hug:

Iinamiina :hug:

Joku päivä lupaavia oireita...hyvähyvä..plussatuulia!!!

ON Punktoissa olin siis eilen ja saatiin 7 solua ja meille soitettiin että 4 niistä hedelmöity...joten aika normaali, eikös se ole jotain 70% luokkaa solut/hedelmöityminen? Olen kuitenkin hieman maassa, aika siirtoon on huomenna klo 13 ja jännittää että tuleeko soittoa että mikään ei ole siirtokelpoinen. Meille ollaan siirtämässä kolme alkioo, jos vain edes niitä saadaan :|
Kevätkello ideaali määrä alkoita on ilmeisesti 9-12, joten sulla on hieno saalis. Toivotaan että päästään huomenna siirtoon ja jännittämään yhdessä :heart:


Toivottavasti saadaan uutta pökkyä pesään plussajunaan..tuntuu että ollaan jääty pysäkille...matkan täytyy jatkua. Puhaltelen täältä etelästä plussatuulia auringon kera teille kaikille!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Omena_
Moi!

Tervehdys kaikille. Pahoittelut, en ole jaksanut raahautua tänne pariin viikkoon. :( Olen ollut todella masentunut. Johtuisiko zumenoneista.

Nyt on ollu kaikenlaisia oireita. Välillä tuntuu tuikutusta ikään kuin munasarjan kohdalla. Ja kummallisia nippailuja. Silmät tuntuvat myös oudon kosteilta. Mutta taas mä tietenkin kuvittelen. Alkion siirto oli reilu viikko sitten eli nyt on PP 8.

Kävin perjantaina jäsenkorjaajalla. Lantioni oli kuulemma vinossa. Jäsenkorjaaja laittoi lantion paikalleen ja kumma kyllä saman tien oikeni myös virheasennossa ollut jalkateräni.

Ja vinkiksi kaikille, jotka ovat jo kokeilleet kaikenlaista. Ainakin selittämättömille tapauksille tästä voi ehkä olla jotakin hyötyä. Jäsenkorjaaja sanoi, että alkio ei kiinnity, jos elimistö on liian hapan. Neuvoi jättämään pois kaiken valkoisen sokerin ja vehnäjauhot. Vehnäjauhojen tilalla voi käyttää spelttiä. Itse ajattelin käyttää intiaanisokeria, jos on joskus pakko makeuttaa jotakin. Maitotuotteista hän suositteli käyttämään vain luomua. Ylipäänsä pitäisi syödä mahdollisimman luonnonmukaisesti. Joka tapauksessa aivan järkeviä neuvoja, koska ei elimistö tarvitse valkoista sokeria tai vehnäjauhoja. Niitä vain tungetaan nykyään joka hemmetin paikkaan...Mikä sitten selittää sen, että huonosti syövätkin saavat lapsia? Kai sen voi selittää sillä, että toisten kroppa vaan kestää paremmin huonompaakin ravintoa.Toisten taas ei.

Kaikkea pitää kuitenkin kokeilla! Onnittelut kaikille plussanneille ja halauksia niille, joilla on vaikeata

T: Sirunen, PP 8.
 
Kn071 Oysin Pas luonnolliseen kiertoon menee niin että käyt ultrassa ja siellä lääkäri kertoo milloin aloitat ovulaatiotestien tekemisen ja soitat sitten kun saat plussan testiin sitten sovitaan siirto aika 3-5pv plussasta. suosittelevat käyttämään clearblue digitestejä jotka on aika hintavia mutta ei tarvi vertailla viivoja ja miettiä että onko viivat yhtä vahvoja vai ei.
Ja siksi suosittelevat 2 välikiertoa tuoresiirron jälkeen koska nämä voi olla an-ovulatorisia kiertoja, elikkä ovulaatiota ei tule, koska kroppa ei ole vielä palautunut hormoneista.
Mutta toivotaan että pääset siirtoon.
 
Kiitos teille ihanaisille viesteistä. On ollut täysin takki tyhjänä tämän asian suhteen. Töissä sen sijaan olin ylitehokas (surun hukutusta kai). Vuotoa edelleen tasan ei mitään ja ilman lugeja oon nyt ollut. Varmaan kolahtaa taas kunnolla vuodon alkaessa.

Jatkosta en tiedä... Pitääkö nyt tulla eka vuoto ja sit viel normikuukautiset ennen seuraavaa punktiota?? Menee siis senkin puolesta aika pitkälle... Pakkaseen kun mitään ei saatu.

Toivon ihania onnistumisia nyt siirron saaneiden elämään!
Jokainen krt on yksilöllinen kuitenkin.

Ps. Mollis kulta, juuri nyt toivo sinne toisen puolen pinoon olematon. Haleja! Voi niin paksusti että puhkut onnea.
 

Yhteistyössä