Hakutulokset

  1. T

    Kengän koko 26....

    4,5-vuotiaalla on nyt suurinpiirtein tuota kokoa. Siis poika.
  2. T

    raskaana olevat!

    Muutama kilo tullut, nyt rv 26+2 =) Pitäisi tulla enemmän, vaan milläs niitä sais..
  3. T

    käynnistetty synnytys = abortti??

    Eikös se ole abortus jotain, siis lääketieteellisesti, jos käynnistetään synnytys? Kun keskenmenokin on lääkäreiden papereissa abortus jotain.
  4. T

    lapsen tuska - äidin syyllisyys

    Niin.. no lapset haluavat tehdä sitä mitä aikuisetkin. Meillä on helpottanut se, että ovat aina olleet mukana kotitöissä ja opetelleet yhdessä aikuisen kanssa käyttämään uunia, pyykkikonetta jne. Sillä tavalla oppii ns. oikean käyttötavan tavaroille, eikä vahinkoja ole sattunut tuon yhden...
  5. T

    lapsen tuska - äidin syyllisyys

    Esikoiseni poltti kätensä kerran levylle, laittoi siis kämmenen siihen päälle. Rakkulathan siitä nousi ja kipeä oli :( Oli silloin n. 1-vuotias. Muistaa vieläkin, että levy on kuuma ja nykyään on erinomaisen varovainen ruoanlaittaja :) Varoittelee muitakin, mutta ei ole saanut traumoja, eli on...
  6. T

    lapsen tuska - äidin syyllisyys

    Voit olla aika varma ettei tee sitä toista kertaa =)
  7. T

    Kun ei pysty pyykkejä viikkaamaan

    Sama juttu, paitsi että viikkoja 26. Kyllä ne vaatteet löytyy koristakin :)
  8. T

    Kuinka paljon lapsilukkoja teillä on??

    Ei missään, eikä tule :)
  9. T

    Jos leukosyytit on yhdellä plussalla pissanäytteessä,niin mitä tulehdusta se merkitsee?

    Mulla on ollut kolmella plussalla, eikä tulehdusta.
  10. T

    Kuinka kauan uskaltaa katsoa kotona, kun supistaa?

    Olen yrittänyt juoda, mutta se pahentaa siinä mielessä, että tulee pissahätä joka taas ei ollenkaan ainakaan helpota suppareita :|
  11. T

    Kuinka kauan uskaltaa katsoa kotona, kun supistaa?

    Viimeksi neuvolasta käskettiin soittaa terveyskeskukseen ja koska sieltä ei saanut aikaa, käskettiin päivystykseen. Näin täällä :kieh:
  12. T

    Kuinka kauan uskaltaa katsoa kotona, kun supistaa?

    No mulla ei ole aiemmissa raskauksissa ollut edes synnytyksessä kipeitä supistuksia, joten ei ole aiempaa kokemusta :D Kyljellään on makoiltu ja muuta, vaan ei tahdo oikein auttaa. Ensimmäistä kertaa ikinä nyt alkaa tuntua kipeältä, mutta en sitten tiedä avaavatko vai eivät. Vähän pelottaa...
  13. T

    Kuinka kauan uskaltaa katsoa kotona, kun supistaa?

    Niin, sitä tässä vähän pelkäänki, että jos se sitten alkaa.. :| Pitää ainaki soittaa sinne ensin, että mitä tuumaavat.
  14. T

    mikä auttais hammaskipuun

    Älä nyt itse mene antibiootteja syömään.. Soita päivystykseen ja kysy lääkkeistä. Panacod on hyvä särkylääke myös hammaskipuun.
  15. T

    PIENET TEOT

    Säästän kaikkea, sähköä, vettä, jätettä pyrin vähentämään ja kaikki mahdollinen menee lajitteluun.
  16. T

    Kuinka kauan uskaltaa katsoa kotona, kun supistaa?

    Rv 25+. Eilen supisti noin 20-02, painontunnetta on edelleen ja välillä pitää makoilla ettei alkaisi supistella. Olen ollut näiden supistelujen vuoksi saikulla jo rv 16 lähtien, mutta pitäisikö jo lähteä käymään päivystyksessä vai odotanko maanantaille, jos saisi terveyskeskukseen ajan? Vai...
  17. T

    Itkettää niin kovasti :( ei v*ttuilua tähän kiitos.

    Tulee vastaus kun ehdin rustaamaan, on mulla muutakin elämää, esimerkiksi lapset :D Jos joku laittaisi ohjeet miten sinne kerhoon haetaan/pääsee, niin voisin illemmalla kokeilla.
  18. T

    Syöpäsairaan pojan raju taistelu

    Niin ne on pienet minunkin murheet tuohon suruun verrattuna :'(

Yhteistyössä