miten joku voi sanoo että ihanaa olla raskaana? sehän on ihan hirveää!

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
mulla ainakin

-oli jatkuva väsymys

-jatkuva etova oksettava olo koko helvetin 9kk!!! yök!ajatus mistä tahansa oksetti

-7raskauskk tienoilla tuli selkä niin kipeäksi etten muutamaan viikkoon meinannut edes sängystä ylös päästä


-olin pelkästään onnellinen kun se tuska loppui! en kyllä nauttinut yhtään raskaana olosta.
 
Mä olen tykännyt olla raskaana - vaikka ekassa raskaudessa olikin 9 kk kestänyttä oksentelua, loppuvaiheessa ihan järkyttävää lonkka- ja selkäkipua, migreenejä pari kertaa viikossa yms kivaa. Silti oli kivaa, kun vatsassa kasvoi vauva joka potki ja sähelsi :). Toka raskaus oli fyysisesti helppo, aivan ihanaa aikaa :heart: .
 
puuhatäti
Ehkä se ajatus,että on raskaana,on ihanaa,ei ne tuhannet tuntemukset ja vaivat(närästys,selkäkipu ym.)ja ihanat pallomahat...sit se ihanuus vasta alkoi,kun sai vauvan syliin!
 
Minä taas nautin raskaana olemisesta, vaikkei nuo vaivat aina niin kivoja olleetkaan. :D

Yhäkin haikeana muistelen esikoisen odotusta... Vaikkei kai nuo parin kuukauden järjettömät pahoinvoinnit, lapsiveden suuren määrän aiheuttamat aikaiset supistukset, nopeasti kasvanut maha ja sen tutkimiseen liittyneet huolet kai niin kivoja sitten olleet. Rv 24 jälkeen lonkka jo niin kipeä ettei rappuja pystynyt astumaan toisella jalalla alinkaan. Synnytyspelko vaivasi. Ikävintä varmaan oli toispuoleinen kasvohalvaus loppuraskaudesta. :x

Mutta silti niin ihanaa aikaa. :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Minä taas nautin raskaana olemisesta, vaikkei nuo vaivat aina niin kivoja olleetkaan. :D

Yhäkin haikeana muistelen esikoisen odotusta... Vaikkei kai nuo parin kuukauden järjettömät pahoinvoinnit, lapsiveden suuren määrän aiheuttamat aikaiset supistukset, nopeasti kasvanut maha ja sen tutkimiseen liittyneet huolet kai niin kivoja sitten olleet. Rv 24 jälkeen lonkka jo niin kipeä ettei rappuja pystynyt astumaan toisella jalalla alinkaan. Synnytyspelko vaivasi. Ikävintä varmaan oli toispuoleinen kasvohalvaus loppuraskaudesta. :x

Mutta silti niin ihanaa aikaa. :heart: :heart:
no kiitos tosta!eivät neuvolassakaan mitään osanneet sanoo syyksi kun niin aikasin alko supistelee ja kovasti..nyt selvis syy -vettä oli ihan mahottomasta mullaki :D
 
Ensimmäistä kertaa raskaana oleminen oli ihanaa. Olin kaunis, oikein hehkuin. Olin energinen ja iloinen ja tasapainoinen:) Ei ollut vaivoja tms.

Toista kertaa raskaana oleminen onkin näköjään ihan muuta. Väsyttää, näytän kauhealle, finnejä ja hiukset rasvoittuu. Olen pahoinvoiva, kolottaa ja vihloo. Päätä särkee ja kaikki ärsyttää :kieh:

Kaikinpuolin erillainen raskaus, mutta onhan tuo kasvava massu ihana!!

Raskaana olemisessa se on edelleenkin ihanaa, että mies hemmottelee koko ajan, ei anna siivota tai tehdä mitään, höösää ja kantaa kaupasta herkkuja. Höpöttää massulle ja on niiiiiiin ihana :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
No mulla on molemmat olleet niin helppoja odotus aikoja niin voin ihan täysin sanoa että se on ihanaa.Mahakaan ei kummallaan kasvanut juuri miksikään joten sekään ei ollut ongelma.Sama kun synnytykset oli helppoja ja nopeita joten kai se mullakin tulee siitä että voisi aina olla raskaana..ellei tule seuraava sitten ihan kauhea kokemus.
 
Mulla ei oo ikinä ollu niin ihanaa ja hyvää oloa kuin raskaana ollessani.Mut mulla olikin unelmaraskaus,ei mitään raskausoireita kauheaa nälkää ja hyviä unia lukuunottamatta...

Jos tietäsin et joka raskaus ois varmasti yhtä ihana,ni oisin mahd.usein raskaana :D
 
Kuudennelle kuulle asti oli ihanaa,mut sitten alkoi jo maha painaa sen verran että nukkuminen ym. oli hankalaa. Mut oli se ihanaa kun ei tarvinnu säännöstellä niin paljon syömistä,tiesin että persus leviää joka tapauksessa. Raskaana ollessa oli paljon seesteisempi olo :)
 
Olen ollut vain kerran kerran raskaana.Se oli ns. helppo raskaus.Alussa oli kuvotusta aamuisin ja joskus oksensin.Loppuvaiheessa jalat tuli kipeäksi muutaman tunnin shoppailusta.Hiukset eivät rasvoittuneet niin usein kuin yleensä.
 

Yhteistyössä