käynnistetty synnytys = abortti??

  • Viestiketjun aloittaja Vieras nainen tuli taloon
  • Ensimmäinen viesti
Vieras nainen tuli taloon
Tälläinen väite tuli tässä vastaan. Työkaveri ihan pokkana väitti että rv35 käynnistetty synnytykseni ( raskausmyrkytys oireiden takia) on sama asia kuin abortti!!
Voiko joku oikeasti olla tätä mieltä??
Synnytyksen käynnistäminen väkivalloin on kuulemma sikiölle aina haitaksi ja jopa moraalitonta. Ei ollut koskaan kuullut raskausmyrkytyksestä. Onko tällaisia "hihhuleita" todellakin olemassa enemmänkin tässä maassa...
Loistavasti tuo "abortoitu sikiö" nyt kuitenki voi. Ikääkin on jo 1v ;)
 
Siis :eek: :eek: :LOL:

Ei taida tuttavallasi käsitteet olla ihan kohdallaan?
Mahtaisi siinä mieli muuttua jos itse olisi viikoilla 42+ ja ipana ei näyttäs mitään merkkejä ulos tulosta...

Sitäpaitsi, joillain synnytys käynnistyy varsin rajusti ihan luonnnostaan, onkohan ne sitten jotain luomu abortteja?
 
vieras
[/quote]:LOL: [/quote]Täällä voi hyvin myös yksi abortoitu lapsukainen. Erikoisia mielipiteitä sitä kuuleekin. Ja sekö ei olisi edesvastuutonta, että äidin ja lapsen terveys vaarannettaisiin jättämällä käynnistämättä synnytys esim. juuri raskausmyrkytyksessä. Olisi kiva kuulla kommentti tähän ap:n tuttavalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras nainen tuli taloon:
Ei ollut koskaan kuullut raskausmyrkytyksestä.
Mahtaa olla todella asiaan perehtynyt tapaus, jos ei ole ikinä kuullutkaan raskausmyrkytyksestä ja käynnistyksen teilaa asiana ilman sen kummempia faktoja ja taustoja. :eek:

Uskomaton tapaus...
 
vieras nainen tuli taloon
tää sama tyyppi oli ihan huuli pyöreenä kun imetin poikaa "vain" vuoden. "Eikös imetystä suositella 2-vuotiaaksi nykyään?" että tällainen tapaus. en uskaltanut kertoa että raskaana ollessani hehkuttamat kestovaipat jäivät kokonaan käyttämättä.pukliliinoina olivat kylla hyviä ne harsot :D
 
vieras
[/quote]laugh:[/quote][/quote]laugh:[/quote][/quote]laugh:[/quote][/quote]laugh:[/quote]On ap:n tuttu kyllä selvästi kaikkitietävä tapaus. Montako omaa lasta tällä tuttavalla mahtaa olla?

 
vieras nainen tuli taloon
On yksi lapsi tällä mun duunikaverilla. Luomusynnytys, kestovaipat, ei rokotuksia, ei missään tapauksessa purkkiruokaa, myös lapsi on kuulemma kasvissyöjä kuten äitinsäkin. Ihan tällainen arkkityyppi "viherpiipertäjästä" ;)

Ei siis mulla ole mitään noita yläpuolella olevia asioita vastaan. Olisi vaan kiva että hän olisi myös suvaitsevainen ja korrekti. Ei kaikkea tarvitse sanoa ääneen. En ole koskaan arvostellut hänen elämäntapaansa hänelle vaikka en itse samallalailla välttämättä itse eläisi.
 
No Lolahan sanoi jossain että ei mitään synnytyksen jälkeisiä masennuksiakaan ole olemassa.

Onhan se hyvä väittää vaikka mitä jos itse ei ole semmoista kokenut. Voi mielipide muuttua jos hän saa itse raskausmyrkytyksen.
 

Yhteistyössä