Hakutulokset

  1. Katjuska-78

    *** Syyskuu 2008 mussukat ***

    SYNTYNEET SYYSKUUN 2008 PIENOKAISET 2.8 Tuuli-: Poika 45cm 2640g py 33,5cm (rv.35+4) 12.8 Äippäskä81 Tyttö 47cm 2780g (rv.35+6) 14.8 Dior: Poika 47cm 2980g klo 17.22 (rv. 36+3) 15.8 Tinii: Tyttö 46,5cm 2900g klo 06.22 (rv.37+2) 18.8 Niihu: Poika 47,5cm 2700g klo...
  2. Katjuska-78

    Mirena... mites muilla on sen kanssa mennyt?

    Itsellä laitettiin tuo kierukka tammikuun lopulla ja silloin oli vuotoa sen laiton jälkeen pari viikkoa ja kipuja saman ajan. sitten tuli parin viikon tauko vuotoihin, jonka jälkeen taas kaksi viikkoa vuotoa. Tämän jälkeen tuli pidempi paussi kunnes vuoto taas alkoi vappuna ja nyt alkoi jo...
  3. Katjuska-78

    Hyviä vinkkejä laivamatkailuun lasten kanssa

    Illalla pitäis lähtee. lasten iät 10v, 3v, 2v, ja 3,5kk. Pienimmille koko reissu ihan uusi kokemus. Välillä mielessä pyörii, että meneekö ihan hulinaks noiden vilkkaiden poikien kanssa, vaikka onneks siellä on kaikkea kivaa just järjestetty muksuille.=) Eli vinkkejä ja kokemuksia kehiin...
  4. Katjuska-78

    Äkillisesti alkanut karsastus sairauden aikana. Onko muiden lapsilla ollut tällaista?

    Eli meillä tuolla 3 vuotiaalla pojalla oli kolmisen viikkoa sitten sellaista sahaavaa korkeaa kuumetta ja sen pitkittyessä lähetettiin parempiin tutkimuksiin. Hänellä oli korvatulehduksen lisäksi joku lievä virus. Tämän taudin aikana sitten silmät alkoivat karsastamaan ja ennen ei karsastusta...
  5. Katjuska-78

    Poikien nimiä

    Ju alkuisia. Julius, Juhani, Juhana... laittakaas lisää, jos tulee mieleen
  6. Katjuska-78

    ***HELMIÄISET 2007***

    :heart:Helmikuun 2007 Helmiäiset :heart: Äippä07, poika 23.01.07 Helmi, tyttö myrskylintu, poika Jeps1, poika 24.01.07 Nasuliini-84, poika Murmeli 78, poika 25.01.07 Utas, tyttö 26.01.07 Tammitynnyri, poika 27.01.07 Mama73, tyttö Minea, poika Taru, tyttö...
  7. Katjuska-78

    Saako kakkukuvia ihan normi kaupasta?

    Pitäs lauantaiksi kakku tehdä ja oon miettinyt, jos tuollaistakin kokeilis. Voishan sitä marsipaanista itekin koettaa jotain väsätä, mutta tiedä sitte tuleeko siitä mitään.
  8. Katjuska-78

    Mistä mä löydän matalan kerrossängyn?

    Pitäs pojille saada tuollainen suht matala kerrossänky, mutta pituutta ja leveyttä sais olla kuitenkin ihan normisti, kun meillä on patjat valmiina kokoa 80x200. Tukevakin sais olla ja kunnon reunat. Vanhempi poika täyttää vasta 3 v. ja nuorempi on 1,5 v. niin en uskalla kovin korkeeseen...
  9. Katjuska-78

    G. Raskausajan mieliteot ja kumpaa sukupuolta lapsi oli

    Itsellä 1. Tyttö ja kauheesti teki mieli kaikkia salaatteja ja kesäkeittoa. Sipsejä ei pystynyt syömään ollenkaan. Niin ja coctail-hedelmät oli ihan himoherkku. 2. Poika ja himoherkkuna oli coca cola ja rasvaiset ruoat. Ja tässäkin coctail-hedelmät 3. Poika ja alkuun meni tuc-keksit ja...
  10. Katjuska-78

    Pahoinvointirannekkeet

    Onkos ollut apua niistä vai ei? Mulla tätä yökköoloa 24/7 ja oon ihan valmis kokeilemaan melkein mitä vaan, että sais olon paremmaks. :x Kolmessa aiemmassa raskaudessa ei oo oikeestaan ollenkaan ollut pahoinvointia, niin sitte tähän neljänteen tuli näköjään niidenkin edestä. :/
  11. Katjuska-78

    Raskaana ja olo, että kaikki ei tuu menemään hyvin

    En tiedä miks nyt on tällainen olo :/ Viikkojakin vasta 4+4 ja ei pahemmin mitään oirettakaan vielä. Ennen testin tekoa hajuaisti oli selvästi vahvistunut ja pientä nippailua mahassa ja välillä pientä etovaa oloa... Ei mulla mitään ihme oireita oo muissakaan raskauksissa ollut, mutta...
  12. Katjuska-78

    First signal se tikkuversio...

    Kokemuksia... onko siinä viivanpaikkaa ja antaako haamuja herkästi? Kolmen minuutin sisään näin siinä ehkä jotain, mutta pistin sen piikkiin, että toivoin vain kovasti näkeväni siinä jotain :xmas: Ja noin 10 minuutin päästä, ehkä aiemminkin, niin näkyi selkeempi viiva ja nyt kun se on tossa...
  13. Katjuska-78

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    Comhem Johnu pojat -03, -05, -08 KP 18/29 black-velvet -98 ja -01 pojat sekä -04 tyttö NeliApina Mivian tytöt -02, -03, -08 THE MOM Lilianne lapset -00, -02, -05 KP 32/28-32 Milja Sivupolku poika-99, tyttö-02, poika-07 Nonna86 poika...
  14. Katjuska-78

    Miks mä pystyn lukemaan joka ketjusta vaan kaks ekaa kirjoitusta?

    Loput ei näy sitte ollenkaan. :kieh: Muilla samoin?
  15. Katjuska-78

    Vauvarokko

    Minkä ikäisenä lapsenne ovat sairastaneet kyseisen rokon? Eihän sitä kaikki edes sairasta, mutta täällä nyt mietin että voisko tolla meidän 2,5 vuotiaalla olla tuo, kun ihan yht'äkkiä nousi edellisyönä kuume tosi korkeaksi ja eilisen päivän olikin sitten ihan tosi heikossa kunnossa. Tänään jo...
  16. Katjuska-78

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    SYNTYNEET SYYSKUUN 2008 PIENOKAISET 2.8 Tuuli-: Poika 45cm 2640g py 33,5cm (rv.35+4) 12.8 Äippäskä81 Tyttö 47cm 2780g (rv.35+6) 14.8 Dior: Poika 47cm 2980g klo 17.22 (rv. 36+3) 15.8 Tinii: Tyttö 46,5cm 2900g klo 06.22 (rv.37+2) 18.8 Niihu: Poika 47,5cm 2700g klo...
  17. Katjuska-78

    Onkos täällä kiloklubilaisia paikalla?

    Ois kiva kuulla kuinka ootte onnistuneet tiputtamaan painoa kiloklubin ohjeiden mukaan. Itsellä vasta urakka alussa ja oon huomannu, että ei se ookaan niin helppoo syödä oikein, mutta eiköhän sitä opi kun oikein jaksaa yrittää =)
  18. Katjuska-78

    Millä toi pakastin kannattais pestä?

    Meillä siis tollainen 200 l arkkupakastin ja pikkumiehistä jompikumpi oli käynyt johdon kimpussa sen verran, että johto ei ollut irti seinästä, mutta pakastin ei kuitenkaan sitte enää ollut päällä ja en sitte tiedä kuinka kauan oli jo sulana ollut, mutta haju oli kyllä jotain niin kuvottavaa :x...
  19. Katjuska-78

    Kauan teillä on kestäneet ekat menkat, kun imetys on loppunut?

    Oon nyt vuodellu tuolta äitienpäivästä asti ja meinaa jo välillä alkaa ketuttaa ihan tosissaan |O Terkka sanoi, että jos 1,5 kk vuotaa niin sitte tehdään joku tyhjennyshoito... mitähän se sitten mahtaa käytännössä tarkoittaa. Onko jollekin tehty?
  20. Katjuska-78

    Kuntalisästä kysmys

    Eli meillä kunta on tehnyt kelan kanssa sopimuksen, että kela maksaa kuntalisänkin, mutta mites sitte mahtaa sen verotuksen kanssa olla....ottaakohan kela tuosta kuntalisästä myös suoraan sen 20% niin kuin muistakin tuista vai pitääköhän sitä varten toimittaa kelaan verokortti. Aiemmin raha...

Yhteistyössä