First signal se tikkuversio...

Kokemuksia... onko siinä viivanpaikkaa ja antaako haamuja herkästi?

Kolmen minuutin sisään näin siinä ehkä jotain, mutta pistin sen piikkiin, että toivoin vain kovasti näkeväni siinä jotain :xmas:
Ja noin 10 minuutin päästä, ehkä aiemminkin, niin näkyi selkeempi viiva ja nyt kun se on tossa ollut, niin viiva näkyy edelleen.

Oon tekemässä viel uuden testin myöhemmin, mutta ois kiva kuulla muiden kokemuksia :)
 
Tinii Harkinnassa ainakin on :whistle: Ehkä huomenna aamusta uus testi ja tällä kertaa toi kasetti malli, kun se on mulle entuudestaan tuttu. Ukko toi apteekista tuon tikkuversion ja sellasta en oo aiemmin tehnyt, niin siksi en tiedä miten tuo toimii. Tossahan se herkkyys on 25 ja siinä kasettimallissa 10.

 
hei
Minä sain tuolla merkillä 2 haamua jotka kuivuttuaan olivat aika selkeitä plussia. En ollut raskaana. Toiveet kyllä heräsi silloin täälläkin mutta esim. apteekin oma oli selkeä nega ja sitten selvisikin että kierto oli vain viikon pidempi kuin normaalisti.

Mutta siis juu, antaa viivanpaikkoja ja haamuja tuo puikkomalli ainakin.
 
Auttakaas nyt vielä :attn: Nyt kun tuo kasettiversio on kuivunut, niin siinä näkyy selkee viiva, mutta ei väriä. Että miksihän siitä värit on hävinnyt tuosta viivasta. :eek:
Oon kyllä joskus tehnyt tuolla ihan selkeen negan ja ei siihen tullut kyllä yhtään mitään viivaa silloin.

Mut onko muilla testit tehnyt tällaista ja mikä oli lopputulos?
 

Yhteistyössä