G. Raskausajan mieliteot ja kumpaa sukupuolta lapsi oli

Itsellä

1. Tyttö ja kauheesti teki mieli kaikkia salaatteja ja kesäkeittoa. Sipsejä ei pystynyt syömään ollenkaan. Niin ja coctail-hedelmät oli ihan himoherkku.

2. Poika ja himoherkkuna oli coca cola ja rasvaiset ruoat. Ja tässäkin coctail-hedelmät

3. Poika ja alkuun meni tuc-keksit ja jogurtti.

4. joka nyt masussa, enkä tiedä kumpaa sorttia on, niin salaatit ja hedelmät maistuu ja liha saa välillä yökötystä aikaiseksi.

Eihän näissä mitään kaavaa varmastikaan oo, mutta ois kiva kuulla mitä ruokia te muut ootte raskausaikana himoinnut. :p ja jos jollain jotain ihan kummallisia herkkuja, niin ois kiva kuulla :D Itsellä ei mitään erikoisia yhdistelmiä oo ollut.

Nii ja herkut maistuu aina oli raskaana tai ei :ashamed:
 
juu
Mieli teki hedelmiä, hedelmäsalaattia etenkin, satsumia meni kymmenen päivässä :D Roskaruokia ei voinut syödä, myös omatekoinen pitsa ei maistunut. Kiivit oli erityisen hyviä. Suklaa maittoi. Tyttö syntyi :)
 
vieras
Oon kuullut että poikaa odottaessa tekee mieli suolaista ja tyttö odottaessa taas makeaa :) Jälkeenpäin ajatellen aika hyvin piti paikkansa ainakin mulla. Poikaa odotin ja ykkösherkkuna olivat kokonaiset suolakurkut (herkkukurkut),maustamaton viili,tonnikala :X, meetwursti ja keitetyt kananmunat suolan kanssa :D
 
sm
1. Tyttö, söin paljon salmiakkia ja himoitsin smurffilimpparia. Maksalaatikko oli lemppariruoka.
2. Poika, maksalaatikko edelleen pop mutta punajuurten kera. Myös vihreät omput maistui ja salmiakki.
3. Poika, ja se maksalaatikko...jäätelö, suolakurkut, kotiruoka.
4. En tiedä kumpi on masussa (poikaa veikkaan..), mutta olen himoinnut mm. jäätelöä, mämmiä, omenoita, pantteri-karkkeja ja olen kehittänyt kovan riippuvuuden hiilihappoon. En pysty syömään pitserioissa, hamppareita tai muutakaan roskaruokaa.
 
mie
Esikoisesta meni kilotolkulla omenoita, kiiveja ja perunapiirakoita. Rasvaset ruuat ällöttivät ja suklaan hajukin sai voimaan pahoin. Poika tuli

Kuopuksesta oli pakkomielle Geisha suklaseen, vetin sitä koko raskauden ajan ja levytolkulla :D Poika tuli
 
1. Tyttö ja teki mieli appelsiiniä,tuorekurkkua,suklaavanukkaita ja murueskimojäätelöä.
2. Kaksospojat ja mieli teki kevytkolaa(saatto mennä kolmekin litraa päivässä :whistle: ) ja kaikensorttinen voimakkaasti maustettu liha.
3. Maha-asukki vielä ja mielihaluja ollut avomaankurkkuun,tuoreeseen raparperiin,kiiwiin,kevytkolaan,suklaa kaikessa muodossa. Eniten ehkä nyt toi kiiwi pinnalla,saas nähdä mitä kaikkea muuta ehtii vielä tulla :LOL:
 
mmmmm
tyttö: rasvainen ja suolainen ruoka, sipsit
poika: terveelliset jutut, salaatit, hedelmät erityisesti mandariinit, appelsiinit ja nektariinit poika: samat jutut kuin edellä
neljättä odotan: rasvainen ja suolainen ruoka, sipsit, mutta myös salaatti, näkkäri ja hedelmät maistuvat. Makeaa tekee tosi harvoin mieli, vaikka muuten oon sokerihiiri. En tiedä, kumpi tulossa.

 
himoitsin suolasia ruokia ja kalaa sekä äyriäisiä siinä vaiheessa ku pystyin syömään niin että ruoka pysy sisällä. :)

alkuvaiheessa kun oli tosi paha raskauspahoinvointi niin himoitsin lenkkimakkarapizzaa ja colajuomia :D

tyttö tuli :heart:
 
"odottava"
Odotan esikoistani ja alusta asti ollaan aavisteltu poikaa. Kuulin sitten isoäidiltäni, että kun poika on tulossa tekee mieli suolasta ja tyttö niin makeaa. Mulle ruoka on maistunut kuten ennenkin eikä varsinaisia mielitekoja vielä ollut..enemmän kuitenkin tekee mieli suolaista, vaikka tosiaan makea masituu myös, ei ehkä vaan niin hyvin kun normaalisti. :)

Parin viikon päästä saadaan tietää kumpaa ehkä odotellaan! :)
 
"vieras"
Mulla on tehny mieli kolmessa raskaudessa makarooneja,nuudeleita, kotiruokaa, suolakurkkuja, kanaa, vihreitä omenoita... Poikia on tullu.
Nyt tekee mieli suklaata, sitä syön kaikissa muodoissa. En tiedä kumpi on tulossa.Niin ja tän raskauden alussa teki mieli kebabrullia. :)
 
"Heikku"
Minulla
1. lapsi: suolakurkut ja salmiakki -> tyttö
2. lapsi: hedelmäkarkit ja päärynälimsa -> tyttö
3. lapsi: toffee -> poika
Itse ajattelisin kuitenkin, että ei tuo ehkä niinkään kerro sukupuolesta, vaan siitä, kumpaa vanhemmista lapsi enempi muistuttaa. Minulla niin että suolaisesta muistuttaa isäänsä, ja makeasta minua.
Elikkä kuta enempi geenejä isän puolelta, sitä suolaisempaa himoitsin :)
Nyt neljäs raskaus, ja suolaista taas teköö mieli.
 
"vieras"
Suklaata, suklaata, suklaata, suklaata, suklaata ja kaikkea muutakin makeata -> tyttö tuli. Nyt tiedän odottavani poikaa ja ei mulla mitään erityisiä mielitekoja ole. Joskus on tehnyt kovasti mieli jotain raikasta, mutta kaapista löytyykin paprikaa, tomaattia, kurkkua, salaattia ja hedelmiä montaa eri sorttia. Vielä ei ainakaan ole iskenyt mikään erityisen kova makean himo, 24. viikko on menossa.
 

Yhteistyössä