Hakutulokset

  1. FPI

    Kolmekymppiset TOKAkertalaiset MAALISKUUSSA

    Voi nyyh, mut voi poistaa :(
  2. FPI

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Voi nyyh, mut voi poistaa.:(
  3. FPI

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Haave, voi itku, suuret sympatiat ja voimia! :hug: Vaunuista, meillä on Brion combit, oliivin vihreät ja Britax kaukalo + rattaat, molemmista olen tykännyt. Karoliina87, onnea asunnosta. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että muuttaa kannattaa ennen vauvan syntymää. Me muutettiin toiselle...
  4. FPI

    Kolmekymppiset TOKAkertalaiset MAALISKUUSSA

    Kiitos tervetulotoivotuksista :heart: HPM, kyllä mä olin ihan samalla nimimerkillä 2008. Silloin kolmekymppisten pinoon kirjoittelin aina välillä, mutta ahkerasti lokakuisten 2008 -pinoon =) Mukavaa naistenpäivää arvon leidit! :)
  5. FPI

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Moi! Nojanda, tsemppiä kovasti ja toivotaan, että on ns. normaalia tiputteluvuotoa, mitä voi alkuraskaudessa olla. Parilla mun kaverilla on ollut ihan ns. valemenkat eli sit kun ovat saaneet tietää olevansa raskaana, on raskaus ollutkin jo pidemmällä, kun ovat luulleet valemenkkoja oikeiksi...
  6. FPI

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Kiitos tervetulotoivotuksista :) Emelie- , en oikein osaa sanoa olisiko jossain toisessa sairaalassa synnytys mennyt paremmin vai ei? Olen kyllä ihan hyviäkin kokemuksia Jorvista kuullut. Pinnasängystä, esikoinen meillä nukkui ekat 4 kk sellaisessa Vaavi-sängyssä ja sitten vieressä ja...
  7. FPI

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tryffe, mulla on alkuraskaudenultra ens viikon torstaina. Esikoisesta kävin kanssa, en ilmoittanut silloin etukäteen, että mitä varten olin tulossa. Alakautta käsittääkseni tuo varhaisultra aina tehdään. Mulla tehtiin esikoisesta alakautta vielä tuo np-ultrakin, mutta käsittääkseni se voidaan...
  8. FPI

    Kolmekymppiset TOKAkertalaiset MAALISKUUSSA

    Moi! Jospa tännekin sitten ilmoittautuisin, kun kerran ryhmään kuulun :) Muistankin viime odotuksesta Nannan ja Novellen, että moi vaan :) Eli esikoinen 7.10.2008 rv. 41+1, JS, tyttö 3230 g, 52 cm ja nyt täm raskaus LA 8.11.2011 eli nyt rv 4+6 ja ehkä taas JS. Mukavaa maanantaita...
  9. FPI

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Moikka! Uusi ilmoittautuisi eli viikko sitten tein raskaustestin, että nyt sitten olisi 4+6 ja LA siis 8.11.11. Olen 33 vuotias Espoolainen ja perheeseen kuuluu aviomies, 10/08 syntynyt tyttö ja kaksi mäyräkoiraherraa...synnytyssairaalaa en ole päättänyt, esikoinen syntyi Jorvissa, mutta...
  10. FPI

    ^***Hätäsektion kokeneet...***^

    Meidän tyttö syntyi lokakuussa 08 hätä/kiireellisellä sektiolla ja olin ihan normaaliin synnytykseen menossa, tytön sydänäänteen laskun takia lääkäri ilmoitti, että nyt tuli sektio ja sitten olikin kiire, en nyt muista monenko minuutin kuluttua tyttö oli ulkona, mutta ei siihen kauaa kulunut...
  11. FPI

    Lokakuun -08 kullannuput

    Moi! Sillerille onnea lopputyön valmistumisesta! :) 6kk neuvola oli tänään ja mitat: 65,7 cm ja 8650 g, että ruoka-aikana ollaan oltu kotona, heh =) Meillä ei vielä etenemisestä ole tietoa, mahallaan kyllä suorille käsille osaa itsensä nostaa ja välillä on jotain pyllyn nosto...
  12. FPI

    yksinäisyys??

    Moi! Sama vika. Me muutettiin uudelle paikkakunnalle, kun tyttö oli 2,5 viikkoa vanha eli kaikki muuttui; koti, paikkakunta, jäi kaverit, harrastukset, työpaikka, kaikki tuttu. Tytön syntymä oli vielä mulle hyvin traumaallinen kokemus, joten se ei ainakaan helpottanut oloa...eli tosi...
  13. FPI

    Lokakuun -08 kullannuput

    Moi! Ihan ylirasittavaa, kirjotin pitkän tekstin ja se hävis!! No lyhyesti sitten...huomenna on 6kk neuvola! Meillä syödään soseita vasta kaks kertaa päivässä ja puuro ei meinaa maistua lainkaan! Ja nyt neiti teki kakat, joten gotta go! Mukavaa tiistaita! Milla ja Minni 6kk ja...
  14. FPI

    Lokakuun -08 kullannuput

    Moi! Hetkeen en oo tänne ehtinyt ja eilen yhteys jotenkin toiminut! Mukava succa, että olet palannut ja hienot kuvat tytöstä! Soseista, ei mee vielä bonapurkillista tai en tiedä, jos vaan antais niin paljon niin vois mennäkin...tuntuu välillä, et Minni vois syödä vielä lisää tai sit...
  15. FPI

    Lokakuun -08 kullannuput

    Nokkamukista...meillä on Avent taika nokkamuki, ei oo Minni siitä vielä juonu, mut oon testannu niin ei roisku juoma vaikka kaatuis tai heiluttais. Puuroa ei oo viel syöty, perunaa, porkkanaa ja bataattia vasta...
  16. FPI

    Hengitys rohisee 5kk vauvalla??

    Hei! Meillä on 5kk tyttö ja viime yönä heräsin, kun tytön hengitys rohisi ihan kamalasti. Ei oo kuumetta, eikä nenäkään valu, mutta toi hengitys rohisee. Limaa keuhkoissa vai mitä? Helpottaa, kun yskäsee, mutta ei yski kovin usein. On ihan iloinen ja syö, että vissiin mua häiritsee enemmän...
  17. FPI

    Lokakuun -08 kullannuput

    Moi! Mietin tässä samaa, kun jenksu eli mulla oli eka flunssa ja nyt viime yönä heräsin, et Minnillä rohisi hengitys ihan kamalasti. Ei oo kuumetta, eikä nenäkään valu, mutta toi hengitys rohisee. Limaa keuhkoissa vai mitä? Helpottaa, kun yskäsee, mutta ei yski kovin usein. On ihan iloinen...
  18. FPI

    Lokakuun -08 kullannuput

    Moi! samperin puusilmä, voimia, kyllä teitä on koeteltu, onneksi Mirolla kaikki ok! :hug: Onnea ziziliskolle, kyllä se 30-kriisi siitä, nyt kun täyttää 32 niin ei tunnu enää missään ;) Onnea Jennille uudesta taidosta! Ja onnea Nooalle hampaista! Meillä ei vielä hampeleita tunnu...
  19. FPI

    Lokakuun -08 kullannuput

    Moi taas! Meillä ei vielä liikkeelle päästä, jos siis ei kääntymistä ja sellaista, että kun on selällään niin Minni nostaa selän kaarelle ja koittaa silleen sit nytkyttää eteenpäin, mut ei siitä oikein mitään tule ;) Aamut meillä alkaa 7-7.30 aikaan, tänään tais olla 7.10! Monetko...
  20. FPI

    Lokakuun -08 kullannuput

    Moi! Samperin puusilmä, todella todella ikävää tuo sairastelu, toivottavasti nyt saatte apua lastenlääkäriltä huomenna, voimia oikein kovasti! :hug: Huono-äiti asiasta, samoja tunteita, usein mietin, että olenkohan tarpeeksi hyvä äiti ja teenkö oikeita asioita. Kestovaippoja mekään ei...

Yhteistyössä