Hakutulokset

1. T

muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Heips kaikille!!! Täällä tökkii tämä touhu ihan perkuleesti... en vain saa iteä niskasta kiinni ja en kyllä ole etes yrittänytkään. tänään paino oli 72,4kg muistaakseni sama ku jokunen viikko sitten mutta viimeviikolla pääsin jo tulokseen 71,4 mutta sen koommin tuollaista ei ole sitten...
  2. T

Sunnuntai iltaa kaikille!!! Mulla ei taida olla mitään asiaa puntarille pariin päivään :ashamed: olen koko viikonlopu mättänyt suuhuni herkkuja ihan kaksin käsin. Perjantaina kävin ostamassa suklaata kakkua keksiä vanukasta karkkia yms yms ja niitä sitten olen vetäny naamaan vaikka kuin on...
  3. T

Hei pitkästä aikaa! Tän viikon tulokseni on 72,2kg eli -200g Mulla on nyt sitä samaa vikaa kun muistaakseni iineksellä oli jossain vaiheessa että punnitus päivänä ei ole pudotusta juuri ollenkaan ja sitten muina päivinä pudotusta voi olla vaikka kuin paljon, muistinko oikein iines että sulla...
  4. T

Keskiviikkoa kaikille!!! Pikaisesti tulen nyt vain painon ilmoittamaan, en kerennyt etes teidän juttuja lukea. Paino on tänään 72,4kg joten -500g (muistaakseni) viime viikkoon ihan ok tulos mutta hieman olis varmaan ollut parempi jos ei viikonloppuna olis tullut herkuteltua. Tänään...
  5. T

muita n.-33kg tiputukseen?

Huomenta kaikille!!! Yllätys oli tänään valtava kun puntari aamulla näyttikin 72,9kg eli -600g viime viikkoon, nyt on kyllä tosi hyvä olo, vaikka eilen tuli vedettyä sitä jätskiä ja illallakin vielä ruokaa niin silti näin hyvä tulos. Tästä on taas mukava jatkaa! Terkuin taata
  6. T

Hei kaikille!!! Ihanaa kun teillä on tullut tänne niin kovasti juttua ja anteeksi ettei minua ole juuri näkynyt. tuntuu että viimeviikko on menny ihan siivillä ja minä en ole kerenny oikein tehdä mitään. Tämän aamun paino oli 73,4kg joten taas vain -100g ja olisin odottanut hieman parempaa...
  7. T

Hei kaikille! Olitkin Iines kerennyt tehdää jo uuden listan. Minun tämän viikon tulos on 73,5kg eli -100g vain viimeviikkoon mutta onneksi on kuitenkin miinusta. Nyt täytyy mennä kun on hiukkasen kiirus mutta yritän palailla myöhemmin kirjoittelemaan kuulumisia.
  8. T

Hei! Täällähän on käynyt kova vilske... hyvä hyvä!! Mukava lukea kun on kosvasti tullut uusia juttuja ja laihduttajia. Kovasti siis tervetuloa minunkin puolesta Martsu76 & Ellapuu Minäkin liputan noille valion kalorittomille keitoille :p niin kuin HattiWatti78. Oletkos Iines kokeillut...
  9. T

HattiWatti78 olitkin kerennyt kirjoittaa tässä välissä!! Myös sinulla todella hyvä viikkotulos Valtavasti onnea!!! Meillä taitaa olla hyvä viikko tulossa, Iineksen paino vain kun saataisiin sieltä jumista liikkeelle... mutta kyllä jo ensi viikolla varmasti, eiks juu Iines? ;)
  10. T

Mukavaa tiistaita kaikille!!!! Tämän aamun tulos oli sitten 73,6kg (-1,5kg) viime viikkoon ja olen erittäin tyytyväinen. Nyt olen taas saavuttanut uuden "pohjalukeman" ja toivottavasti ensi viikolla tulee taas uusi. Täytyy nyt toivoa että motivaatiota löytyisi. Iines79 valtavasti...
  11. T

voi pirulainen! Kirjoittelin pitkät tovit ja sitten kaikki katos voi että ottaa pattiin :kieh: Täällä on (toisin kuin teillä Jennan äiti) aivan ihana auringon paiste. Olinkin hetki sitten lasten kanssa ulkona touhuamassa ja tehtiin lumitöitä... tuli hieman hyöty liikuntaa. Aamulla paino...
  12. T

Sunnuntaita kaikille!! Tervetuloa mukaan hattiwattinen, Mandi & Lillinen. Täällä ollaan nyt sitten vatsataudissa tai oikeastaan vain ripulissa. Lapset oli ensin tässä (nuoremmalla hieman rajumpi ja vanhempi oksensi vain kaksi kertaa) ja nyt tämä tauti iski sitten minuun eilen päivällä...
  13. T

Iltaa kaikille!!!! Niin se vain taas viikonloppu alkaa ja täytyis saada pisettyä nuo näpit kurissa jottei ne poimi kaikkia herkkuja mitä eteen sattuu. Tänään on tullut kyllä hieman naposteltua ja syötyä ylimääräistä (ollaan mummolassa kyläilemässä eikä pistekirja tullut mukaan) mutta täytyy...
  14. T

Kiitos Iines listasta!! Ja Miiuliinille oikein valtavat tervetulo toivotukset!!! Meillä onkin ollu nyt viime viikolla hieman hiljaista, vai tuntuuko se vain siltä? En ole kyllä ollut oikein aktiivinen itsekkään kun masensi koko homma mutta nyt tämä alkuviikko on taas lähtenyt aika lupaavasti...
  15. T

Siis tämän Viikon painoni oli 75,1kg, unohtui laittaa
  16. T

Hei Kaikille!! Ei mitenkään hurraa tulos mutta -200g viime viikkoon kuitenkin. Josko sitä tästä taas sais itsensä nostettua suosta. Toivottavasti ensi viikolla on vielä iloisempaa kerrottavaa.
  17. T

Hei kaikille!! Täällä edelleen tökkii ja ihan valtavasti. Siis mulla ei ole tällä hetkellä minkään moista itsekuria ja sekös ottaa pattiin :headwall: . Ja liikunta o ihan nollissa ,en tiiä mistä sen motivaation kaivais tuntuu siltä että kun tässä suossa ollaan rämmitty jo kohta kaksi...
  18. T

Hei kaikille! Onnea painoa pudottaneille! Täällä vain paino nousee ja nousee. EN saa itseäni oikein inostumaan mistään vaan väsyttää koko ajan ihan kamalasti. Liikunta on nykyään ihan nollassa ja syömiset ihan päin p....! Tympäsee oikein koko homma. Tänään taas vannotin että nyt en koske...
  19. T

Hei kaikille! Ja valtavasti onnea kaikille painoansa tiputtaneille... taitaa kaikki muut ollakkin miinuskerholaisia paitsi minä :ashamed: +600g viime viikkoon eli 74,5kg. Sunnuntaista saakka olen onneksi pysynyt ihan ruodussa ja pisteissä ja sunnuntaina paino olikin vielä yli 75 joten...
  20. T

Lauantaita kaikille! Täällä on herkuton maaliskuu kuolut ja kuopattu... Viimeviikko on menny totaalisesti penkin alle ja edes edellisviikon hyvä tulos ei saanut mua pidettyä ruodussa. Vanhempien luona ollessa sorruin sitten kuitenkin siihen pullaan ja piirakkaan ja herkkunälkä onnyt sit jääny...

Yhteistyössä