Kiin Mulla tuntuu välillä vieläkin sellasia hentoja haamupotkuja. Ovat kuulemma vaan suolet ja sisäelimet kun hakevat lopullista paikkaansa =)
Ajattelin aina ennen että raskaus ei ole sairaus, mutta tulin aika nopeasti toisiin aatoksiin. Vihasin sitä "oloa" joka koko raskauden oli, ne ihanat liikkeet ja muut oli toki aivan ihania ja nautin niistä mutta mutta.. Kun koko ajan kiristi, puristi ja ahdisti jostain ja oli sellainen ällö ja hankala olo.. Taidatkin tietää mitä tarkoitan
Ja mun mammakalsarit oli mallia Anttila 2.95 venyivät sillon jo niin muodottomiks että vikoina viikkoina ei olis tullut kuuloonkaan että olisin lähtenyt hameessa julkisille paikoille. Saattoivat ihan milloin tahansa lähteä rullaamaan alaspäin ja lopun voitkin arvata. Ihan kamalaa.. Ainakin silloin.
Toi Raskausdiabetes oli kyllä aika ahistava. Jotenkin ei oppinut luottamaan että toimi sen kanssa oikein vaikka kaikki meni hyvin.. Ens kerralla ollaan viisaampia
Juttelin yhden kaverin kanssa joka on perehtynyt kaikenlaisiin vaihtoehtohoitoihin.. mihin, nimeä en taaskaan muista.. Mutta painellaan kehon pisteitä jne..
No hälle mainitsin että joskus hommaan sterilisaation. Olivat just kursseilla keskustelleet siitä ja guru oli ollut ehdottomasti vastaan. Vaikuttaa jotenkin "naiseuteen" ja voi tuoda myöhemmin ongelmia tullessaan. Ihminen kun on kokonaisvaltainen pakkaus.. Sen puhelun aikana sitten vaan jotenkin kävi niin että muutin mieleni ja jopa ajattelin että jos vaikka joskus kuumeilen kolmatta
Minä joka 8kk sitten vielä vannoin että toista en tee..
Silloin kun tuo vauva oli ihan pieni ja heräili 3:n tunnin välein, olin ihan loppu vaikka sainkin välit nukuttua hyvin. . No, tämä ihana ystäväiseni paineli joitain pisteitä mun käsissä ja polvitaipeissa vai olisko ollut nilkoissa.. Lähdin kotiin ja yht'äkkiä tajusin että mun henki kulkee tosi sujuvasti. Ihan kuin olis hengittänyt raikkaan sateen jälkeen. Oli kuitenkin 20 astetta pakkasta ja mä istuin autossa jossa lämppäri tohotti täysillä
Samainen guri oli kertonut että kehon pitää olla "halukas" vastaanottamaan raskaus niin sitten se onnistuu. Jos on stressiä ja muuta voi hedelmöittyminen onnistua, mutta menee kesken jo muutaman päivän päästä. Lääkärit olis varmasti aivan erimieltä näistä jutuista, mutta mulle menee läpi kuin väärä raha.. Oliskin mielenkiintoista opiskella jotain ton suuntaista vaikka ihan omaks iloksi.
Onko teillä vaikeaa kirjoittaa kun ei voi/halua mainita ihmisten nimiä ?? Mulla on välillä ihan keksiminen kun puhun tuosta ukosta tai pojasta, että miksikä nimitän niitä. Olisi niin helppoa vaan sanoa että Kalle ja Ville
Jotenkin olen kuitenkin aika arkana tän netin kanssa, varsinkin kun lörpötän ummet ja lammet. Ei olis kivaa että naapuri lukee palstoja ja tietää musta enemmän kuin hälle hiekkiksellä kerron
Elikkäs tarinat mammakalsareista jne..
Ostin vaakaan uuden patterin varuiks, jos sanoo itsensä irti kriittisellä hetkellä.. Ettei tarvitse taas pölliä palovaroittimesta.. Viis palovaroittimesta kunhan vaaka toimii..
-Anu-