muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Porkkanasosekeitto

Kilo porkkanoita ja vettä
kasvisliemikuutio
Vähän grillimaustetta, chiliä, jauhettua paprikaa, kuivattua persiljaa
Kun porkkanat vesineen on soseutettu sekaan 100g 13% sinihome-tuorejuustoa.

Laskin että 1/2 paketillisessa juustoa on 4 pistettä, ja tästä syö ainakin 4 kertaa..
Aijemmin olen laittanut pari tippaa tabascoa, mutta tuo chilijauhe ajoi saman asian..

Sairaan hyvää..

-Anu-

Ja laitoinhan minä tuonne soppaan myös sipulin ja sellasen pakasteesta löytyvän valkosipulikuution..

Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Porkkanasosekeitto

Kilo porkkanoita ja vettä
kasvisliemikuutio
Vähän grillimaustetta, chiliä, jauhettua paprikaa, kuivattua persiljaa
Kun porkkanat vesineen on soseutettu sekaan 100g 13% sinihome-tuorejuustoa.

Laskin että 1/2 paketillisessa juustoa on 4 pistettä, ja tästä syö ainakin 4 kertaa..
Aijemmin olen laittanut pari tippaa tabascoa, mutta tuo chilijauhe ajoi saman asian..

Sairaan hyvää..

-Anu-
Kuulostaa namilta :p

RöntänTönttä Hieno pudotus!! Tuskaisesti tulen perässä =) Lasken nyt pisteitä.. Tänään syöpöttää, kun uloskaan ei viitsi lähteä ajatukset kiertävät samaa rataa :/ Löysin kaapista kuivattuja hedelmiä.. Syön pois ja sitten on tämän päivän herkut popsittu.. Ja taitaapa mennä koko viikon herkku-kalorit samalla.. On nää vaan niin makeita.. Taidanpa lopettaa ennenkuin on ihan ökläolo..

Telkusta tulee synnytys-ohjelma.. Täytyypä mennä katsomaan kuinka urheat synnyttää ilman kivunlievitystä |O Ei ole mun juttu :D Otin kaikki tropit mitä tarjosivat ja taisinpa kerjätä vielä lisää..

-Anu-

Sunnuntaita kaikille!

RöntänTönttä, onnea hyvistä lukemista :flower:

anu, sullakin vissiin on hyvät lukemat ensi viikolle :) Sä tunnut tosi reippaalta kun jaksat lenkkeillä, olispa mullakin sun virtanappula

Itsellä on menny melkoisesti penkin alle tämä viikonloppu syömisten suhteen, sipsejä, dippiä, jädee... Ja tänään valkosipuliperunoita kermassa ja pihvi.... :p
Noh, mutta ajattelin mennä illalla jumpalle pitkästä aikaa, kun jalkani takia en ole pitkiin aikoihin päässyt, ei se vieläkään priima ole, mutta pakko mennä!!

Kiitos kaikille plussasta onnitelleille, vielä asia on vähän taka-alalla (tai siis onhan se koko ajan mielessä), kun ei uskalla kauheesti suunnitella juttuja kun pieni on vasta niin alkuvaiheessaan.

Palataanhan taas jutulle, toivottavasti nää mässäilyt ei kauheesti näy ensi viikon lukemissa. Ja se on muuten ärsyttävää että neuvolassa ei kumminkaan voi mennä alasti vaakaan, eli todennäköisesti pari kiloa enempi näyttää sitten siellä.

Iines tsempitystä teille vauvantekoon, se on kyllä totista työtä :saint:

illanjatkoja toivoo

-hw78-

Sunnuntai iltaa kaikille!!!

Mulla ei taida olla mitään asiaa puntarille pariin päivään :ashamed: olen koko viikonlopu mättänyt suuhuni herkkuja ihan kaksin käsin. Perjantaina kävin ostamassa suklaata kakkua keksiä vanukasta karkkia yms yms ja niitä sitten olen vetäny naamaan vaikka kuin on tehny pahaa... nyt ajattelin loput herkut lyödä miehen mukaan töihin ja huomenna palaillaa taas normaaliin arkeen. Pidän tälläkin viikolla punnitus päivän tuolloin keskiviikkona niin jos siihen mennessä saisin tulokseksi etes tuon +-0kg.
Meillä ollaan sairasteltu ihan valtavastim enkö sitten oikein ole jaksanut olla aktiivisena täällä. Pojalla on ollut kunnon korvakierre nyt viides tulehdus 3kk sisällä ja putkitus alkaisi olla jo aiheellinen... tiedä sitten milloin sen ajan saa, toivotaan että mahdollisimman pian.

Täälläkin ehkä hieman vauvakuume vaivaa mutta vauvaa meille ei vielä tule joten Nöpö minä ainakin pysyn täällä sinun kanssa laihduttelemassa täysi painoisesti. Olen menossa laittamaan kierukan tässä (toivottavasti) lähiaikoina jotta niitä vauvoja ei vahingossakaan tulisi.
Anu, sulla on ihan mielettömiä juttuja... aina saa hymyssä suin lukea. Eniten mua huvitti silloin kun kerroit että olis käynyt kukka varkaissa niin olisko päivän tai parin päästä ollut mtv:n uutisissa että jokin harvinainen kukka oli varastettu... tulit heti minun mieleen! :LOL:

Mulla on tässä kuussa tavoitteena että saisin pudotettua 2kg eli pääsisin 70 kiloon mutta alkaa näyttää aika epätoivoiselta, ylimääräistäkin varmasti vielä on etenkin tämän viikonlopun jäljiltä. Huomenna mulla olis tarkoitus lähteä taas salille ja täytyy nyt ens viikko muutenkin kuntoilla todella kovasti. Mie olen tässä pikkuhiljaa alkanut haaveille puolimaratoonista että josko joskus sen jaksaisin juosta... siinä olisi minulle siis tavoitetta ja melkoinen tavoite onkin.

Meilläkin on mieheni kanssa ollut aluksi vuoden verran "viikonloppu" suhde kun asuimme eri paikka kunnilla. sitten vuoden jälkeen muutettiin yhteen ja sillä tiellä vieläkin ollaan tänä kesänä tulee 8 vuotta täyteen ja häistä ainakin minä haaveilen mutta en ole saanut vielä tuota miestä suostuteltua... houkuttelu/uhkailu jatkuu vielä, pientä lömpenemistä alkaa ehkä jo olla tai sitten se on vain ihan kuvittelua!

Minustakin on mukavaa kun täällä käydään muutakin keskustelua kun vain mitä tänään on syöty ja minkä verran kukin painaa. kiva käydä lueskelemassa... ainut miinus ;) vain on se että te olette niin hirmu ahkeria että aina kunminä kerkeän tänne teän juttuja lukemaan ja ehkä kirjoittaan niin olettekin kerennyt kirjoitella ihan valtavasti ja aikani kuluu sitten siihen... mutta ehkä syy onkin siinä että minä käyn liian harvoin :xmas: .
Minäkin kävin tutustumassa tuohon pudottajat sivustoon ja kirjauduinkin mukaan mutta en ole vielä kerennyt oikein tutustua tarkemmin.
Nyt taidan istahtaa hetkeksi sohvalle ja katsella jääkiekkoa... juu kyllä sitä meilläkin katsotaan ja minäkin kyllä tykkään ja olen varmaan mennyt jotenkin sekaisin nyt kun ennen katsoin vain suomen otteluita mutta nyt tässä turnauksessa olen saattanut jäädä illalla valvomaan vaikka norjan pelin takia kun se on ollut niin jännä ja mielenkiintoinen... :whistle: ei taida täällä olla nyt ihan kaikki kotona.

Mutta palaillaan ja mukavaa ja erittäin motivoitunutta viikkoa kaikille!!!!
-Taata-

Huomenta.

Nyt on kyllä masis olo. Mä olen vaan syönyt ja ahtanut herkkua herkun perään ihan koko viikonlopun :headwall: . Paino plussalla 0,8 kg. Mieskin kantaa vaan jätskiä ja lakuja kotiin, vaikka kielsin
. Antakaas mulle kunnon motivaatiopotku persiille, jotta saan vähän tolkkua tähän hommaan!

taata:Mäkin tykkään, kun täällä puhellaan muutakin. Eihän sitä millään jaksais koko ajan paasata painosta ja ruuasta. Tsemppiä sulle herkuttomuuteen!

RöntänTönttä:Sulla on kyllä ihan huikeita pudotuksia! Hienoa!

HattiWatti78: Voisko kenties alkuraskaus tehdä herkkuhimoja ;) ? Tai sillä on helppo selittää syömingit. Sulla on takana niin hieno kokonaispudotus, että saatkin joskus hiukan herkutella. Kiitokset tsempityksestä, sitä tarvitaan.

anuaanua: Kiitokset porkkanakeitto-ohjeesta. Sitä täytyykin koittaa, jos sais hiukan kevyempää lounasta töihin mukaan :p .

No niin, viikonloppu on takana ja mä oon ihan tyytyväinen. Oli vähän tylsät pari päivää, joten nolottaa tunnustaa mutta mä oon tyytyväinen, kun pääsin taas töihin. Mies melkein asui raksalla, ulkona satoi paljon, joten ei päästy juurikaan ulos. Siinä olin neljän seinän sisällä tylsistyneen taaperon kanssa, jolla vielä pukkaa uhmaa päälle. Välillä kyllä kiehahteli yli ihan kiitettävällä tahdilla. No, positiiviset puolet on se, että kuulemma yläkerran makuuhuoneet ovat katto- ja lattialistoja vaille valmiit. Alakerrassa onkin tekemistä sen edestä... Jotenkin mä epäilen sitä juhannukseksi muuttamista mutta saatan erehtyäkin.

Tää on rankkaa aikaa, siis tää raksaaminen. Mulla on huono omatunto, kun en voi olla miestä auttamassa. Poikaa ei voi ottaa sinne mukaan, se on alta 10 sekunnin tunkenu itsensä johonkin koloon, josta ei pääse pois yms. Koko paikka on todella vaarallinen pienelle uteliaalle lapselle, joten mä mielummin pysyn lapsen kanssa poissa sieltä. Voisin toki viedä lapsen hoitoon isovanhemmille MUTTA mä haluan olla sen kanssa viikonloppuna, kun arkena jää aikaa tosi vähän. Tein kummin päin tahansa, mulla on aina huono omatunto :/ .

Kappas, taas on eka puol tuntia mennyt muuhun kun työntekoon. Pitänee aloitella :whistle: . Tsemppiä jokaiselle alkavaan viikkoon!

-Iines-

Heippa kaverit.. :D

Iines Pyllistä :LOL: Tunnetko kengänpohjan ja potkun persuksilla.. Sulla oli vaan viikonloppuna karkkipäivä, nyt on taas maanantai ja syöt kiltisti :hug:

HattiWatti78 Mulla on omaa-aikaa oikeestaan vaan noilla lenkeillä kun poika nukkuu rattaissa. Voit siis uskoa että todellakin tekee mieli lenkille :kieh: Tällä jäppisellä on niin pitkä yöuni että ei paljoa päivällä nukuta. Mua on alkanut ihan naurattamaan ajatus siitä että joku katsoo ikkunasta mun menoa. Aina sama reitti, samat vaatteet, sama aikataulu :LOL: Minäkö kaavoihin kangistunut..

Tarinaa seuraa lisää kun tuo vinkuja on saatu tyytyväiseksi, on kuin sirkkeli olis korvanjuuressa käynnissä :headwall: :headwall:

-Anu-

Taata Niitä harvinaisuuksia en tunnusta, mutta kyllä tuonne kukkapenkkiin on saattanut juurtua sinivuokkoja ja muita nättejä kukkia.. :D

Meilläkin tuo kihloihin meno kesti..vonkasin ja ruinasin.. ei auttanut. Tulostelin ihania sormusten kuvia ja jätin lappuja lojumaan pitkin pöytää.. Mulla oli apuna meidän amor, vai pitäiskö sanoa parittaja :LOL: sanan positiivisessa merkityksessä..Kiitos Katja!!! Painostettiin, vihjailtiin ja käskettiin.. Ei auttanut. Keväällä 04 soitin ukolta kyytiä töistä kotiin.. Pyysin että koukattis kaupan kautta että saan porkkanoita.. (taas olin laihiksella :) ) Ei kuulemma kerennyt kun lätkämatsi oli alkamsaas.. Mulla keitti totaalisesti yli ja päätin että ok, ei puhuta ennenkuin koko saakelin turnaus on ohi. Matkalla tuo ukkeli kääntyikin väärään suuntaan, mutta en kysynyt minne mennään. Ajettiin Kodin ykkösen pihaan ja sillon oli pakko kysyä mitä täällä tehdään..Kuulemma ostetaan kaasugrilli. Vähänkö otti päähän, porkkanoita ei keretty, mutta hyvin ehtii valita jotain tyhmää grilliä. |O |O Ennen Anttilan ovea nykäs mut hihasta kultasepänliikkeeseen. Oltiin myyjän kanssa varmasti yhtä yllättyneitä :LOL: Ukko oli katsonut sormuksetkin valmiiks.. Keitä seuras kyllä paha karma tässäkin asiassa :D Sormusten nimi oli Diana-kihlat= ukon entinen vaimo, mulle löyty sopiva koko, mutta siipalle piti pistää pienennettäväks ja kun nimiä alettiin kaivertaa sekos se kaiverruskone :LOL: :LOL: Tinki vähän naurattamaan.. Ekan viikonlopun aikana mies hukkas sormuksensa 3 kertaa ja aina me se löydettiin - piti pienentää vielä lisää että pysyi sormessa..

Naimisiin pääsin kun ukko halus uuden auton..Ja minähän en ota lainaa sitoutumattoman kanssa :LOL: :LOL: :LOL: |O Taas raahas mut autokauppaan töistä suoraan, ei olis voinut vähempää kiinnostaa. Koeajolla sanoi että tää otetaan ja naimisiinkin voidaan sitten mennä..
Olen huomannut että saan melkein mitä vaan haluan, jos syötän ajatuksen niin että tuo luulee ajatuksen olevan omansa :kieh: Toimii lähes aina..

Keikkaa pukkaa..

-Anu-

Kiitos anuaanua potkuista persuuksille :D !

Mites meillä menikään noi kihlaukset yms
... Tais mennä niin, että mä tein aloitteen molempiin, kihloihin ja naimisiinmenoon. Tai siis aloite on melko lievä ilmaisu. Meillä ei olis varmaan edes ensimmäistä yhteistä asuntoa vielä, saatika kihloja ja häitä ellen olis laittanut ukkopahaan hiukan vauhtia
;) .

Mulla kävi kihlapäivänä vähän kehnosti. Mä puraisin kohtuu voimakkaasti töissä sämpylää ja halkaisin hampaani jyvään. Siinä sitten paniikissa pääsin hammaslääkäriin, joka laittoi väliaikaisen paikan. Pääsin kuin pääsinkin illalla hienoon ravintolaan syömään. Olis hiukan harmittanut, kun pöytä oli varattu ties kuinka kauan aikaa sitten. Meidän kihlapäivä on kliseinen 14.2, joten kaikki paikat oli aivan täynnä.

Mä en oo juurikaan tyytynyt tuohon vihjailupolitiikkaan vaan meillä toimii tää "käyn kiinni ja raahaan väkisin"-metodi. Sillä konstin sain esim. vihkisormukseni jo marraskuussa 2004 odottamaan pöytälaatikkoon, vaikka häät oli vasta heinäkuussa 2005 :whistle: :D . En ollut ajoissa, en....

:LOL: anuaanua sun jutut piristää hitsisti. Huvittaa toi viimenen kommentti kun mies luulee ajatuksen olevan omansa. Meillä menee asiat kanssa niin että jotain ehdotan,ei mitään reaktioita tai huono ajatus,sitten menee viikko tai kaks niin herra on keksinyt jonkun loistoajatuksen :whistle:

Taata Alat vaan treenaa maratoonille niin laihdut varmasti. Musta ei olisi sellaseen. Mulla on täysin hullu anoppi,juoksi tänä vuonna 2.kerran puolimaratonin,viime vuonna myös täyden ja nyt lähtee loppukuussa Tukholmaan. Olen pikkasen kateellinen joillekin jotka jaksaa tehdä sataa asiaa,kuten anoppikin esim.vuorotyössä.

:headwall: tämä on mulle itelleni itsehillinnän pettämisestä! Vknloppuna en sitte yhtää aatellu linjojani,annoin mennä suuhun kaiken herkun mitä näkyi. Ja ihan itse ostinkin vielä suklaata(tummaa kun väitetään ettei tartte niin paljon syödä sitä) ja sipsejä. Lisäksi citarista sai suklaalevyn ostosten yhteydessä :eek: Ja citarissa oli Rekorderlig-siiderit alessa niin pakko oli ostaa kun on niin hyvää.
Paino olikin sitte aamulla 77,9kg,perkules ei oo ollut aikoihin enää noinkaa paljon. Suutuin pikkasen kyllä itelleni. Aamukävely tehtiin sitte kauppaan ja ostin mm.porkkanapussin ja sokeritonta mehukeittoa. Aion syödä porkkanaa jos mieli jotain tekee...vaikka on pahaa. Iltaruokana syön varmaa pelkkää perunaa :kieh: koska mies syö possun suikaleita,eikä ole kevyitä.
En saa aikaseksi edes viedä pyörää korjaamolle,sillä olis hyvä asioida...
Mutta joo,Nutrilet-soppa odottelee tuolla.
Tsemppiä meille kaikille,nähtävästi aika monella mopo karannut käsistä vknloppuna ;)

Jennan äiti Postin mukana tuli äsken Tarjoustalon mainos (+ Robin Hoodin ja mitä muita siihen samaan nyt kuuluukaan..) Nutrilett maksoi vaan 10.90!!!! Tarjous on voimassa 25.5 asti.. Pakko ehkä käydä hakemassa täydennystä. Vaikka mulle on kyllä alkanut tulemaan sitä vatsavaivoja.. Yhtä säväyttävä vaikutus kun kermajäätelön jälkeen.. päättele siitä :LOL: Pitäiskin tutkia paljonko sisältää laktoosia.. Voihan se olla että tämä ruokavalion muutos rassaa muutenkin kehoa. Ei ole suklaata joka voitelis vatsalaukun ja suoliston liukkaaks..

Nyt tutkimaan Painonvartijoiden lippuja ja lappuja.. sain lainaks että pääsen fiilikseen :D

-Anu-

Joo,kaveri soittikin noista Nutrileteista. Kanaa on melki täys loota mutta suklaata aion käydä ostaa,huomenna pakko ettei lopu. Ihan tajuton himo suklaaseen just nyt...2palaa napsin jo ja käskin miehen syödä äkkii loput pois =) sanoi ettei kahta kertaa tartte käskeä!Nytpä ei ole houkutusta enää kaapissa :D
Pullaa tuli syötyä useampi pala kun vieraita oli,prkle! Onneksi käveltii edes tänää lapsen kanssa melki 2 h. Kohta pitää oikeesti varmaan lähteä nukkuun etten söis enää...

Voi paska, mä kirjoitin iät ja ajat ja koko teksti hävisi. Lyhenneltynä: Paino samassa kun viime viikolla. Sen suhteen mulla ei ole mitään odotuksia. Asiaan, mua v***tuttaa. Enemmän kun kukaan voi kuvitella. Houkuttelin nimittäin ukkoa koko viikonlopun vällyjen väliin mutta ei, ei millään. Aina vastaus, ei ehdi. Oli siellä pirun rakennuksella koko viikonlopun
. Sunnuntaina laitoin tekstarin, että olis suotuisimmat olosuhteet vauvatärpille, mies tuli kotiin klo 23, jolloin mä olin jo väsähtäneenä nukkumassa.

Eilen iltapäivällä tunsin, kun koko hiton ovulaatio oli ohi. Ekaa kertaa ikinä huomasin moisen tapahtuman. Selkä ja vatsajomotukset hävisivät, tuli järkyttävä vilu ja päätä alkoi hiljalleen särkeä. Vessassa käydessä huomasin, no sanottakoon niin, että olosuhteet oli kun Saharassa. Kotona mittasin lämmön, se huiteli 37 paikkeissa, joten ovis oli todellakin ohi. Uskomaton juttu miten sen huomasin. Illalla meillä oli ilmapiiri tällainen
.

Aamullakaan en ukolle vielä puhunut kuin pakolliset. Kiehuttaa edelleen. Ehkä mä joo vähän ylireagoin mutta on se mulle NIIN iso asia ja on ollut miehellekin, kun siitä koko ajan höpöttää. Eilen yritti jotain vikistä, että ei hän tajunnut että se on muutamasta tunnista kiinni. Joo, 48 tuntia mä yritin sitä selittää...

Kiitos purkaustilasta. Olen hieman rauhoittunut. Illalla pystyn varmaan katsomaan ukonpuolikkaaseen ilman, että näen sen punaisen sumupilven läpi.

Iines

Iines79 Ne miehet |O Mutta kun ilmankaan ei voi olla :LOL: Mun paras kaveri soitti aikoinaan ja itki aivan hysteerisesti puhelimessa. Olin varma että jotain kamalaa on tapahtunut, kuka on kuollut!! Sitten sai nyyhkeen välissä sanottua että "täällä mä vaan ovuloin ja Virtanen ja Lahtinen ovat autotallissa!!" Jaa, no mitäs siihen..Käskeppä Virtanen pikaisesti kotiin ja Lahtinen makuuhuoneeseen. Ollaan jälkeenpäin naurettu makoisasti, mutta sillon ei kyllä kumpaakaan naurattanut. Oikein läksytin ukon kun tuli kotiin.. Mitä sitä tarvii tonkia autotallia kun toinen ovuloi yläkerrassa |O
Ota toi viikonlopun kokemus positiiviselta kannalta, nyt ainakin tiedät varmasti miltä ovulointi tuntuu ja ukkokin osaa olla seuraavalla kerralla valmiina :D

Painosta Ilmoitan virallisen huomenna, mutta nyt näyttää hyvältä. Tää tiistai on kyllä aina aika riskialtis kun meillä on tuo ukon nuorempi vesseli ja aina sillon tällöin saattaa hermo kiristyä ja mikäs muu siihen auttaa kuin herkut.. Tänään teen taas porkkanasosekeittoa kun oli niiin hyvää ja halpaa.. Ei ole kyllä todellakaan varaa syödä joka päivä salaatteja tai muita oikeesti kevyitä ruokia. Kasvikset on ihan kamalan kalliita.. Ja niitä pitää olla paljon että nälkä lähtee ja pysyy poissa. Toisaalta..aina on riittänyt rahaa herkkuihin.. Putoan kotihoidontuelle heinäkuun alusta ja sitten vasta köyhäilläänkin. Hyvä jos saan käteen lapsilisän kanssa edes 500.. Siitä sitten omat lainat ja puhelimet.. Olen uhonnut että heitän vaikka keikan assalla mieluummin kuin menen töihin ja vien pienen hoitoon, mutta pakko mennä takas töihin jos oikeesti rahat loppuu. Ei vaan ole oikein järkeä viedä omaa päiväkotiin ja maksaa siitä..samalla kun itse töissä hoitelee noita pieniä minimipalkalla..

Jennan äiti Mulla kanssa polttelee herkut jos tiedän niitä olevan kaapissa. Jos mies ei jaksa syödä kaikkea ja pelastaa sillä mua :LOL: se vie urheasti loput mukanaan töihin. Nyt kotona on iso paketti domino-keksejä ja niitä olen kahvin kanssa aina muutaman sipaissut. Yhdestä menee 1,5 pistettä!! Järkyttävä määrä!!

Mukavaa päivänjatkoa, palaillaan..

-Anu-

Tiistaita,
mäkin ilmoitan punnitustuloksen vasta huomenna, koska tänä aamuna se oli niin kamala :ashamed:
Ei voi olla ihan syömättä kun on pieni masussa jota täytyy ajatella.

anu ja iines, ovulaatio on herkkä asia naiselle, nauroin kippurassa tein juttuja :LOL: :LOL: :LOL: Mä en vaan käsitä miten meillä nyt tärppäs vaikka tikutinkin noita oviksia ja kertaakaan ei tullu positiivista tulosta, vaikka testasin kaks kertaa päivässäkin. Mä en mielestäni aisti ovista, muutakun seksihalut on yleensä silloin infernaaliset :saint: joskin nyt meidän sänkypeli oli kyllä ihan mekaanista suoritusta ainakin mun osalta kun mietin vaan että missä asennossa parhaiten uimarit pääsee perille :ashamed: Mutta mielestäni nyt jälkeenpäin ajateltuna aistin varmaankin ton alkion kiinnittymisen, voiko olla mahdollista?? Tuli semmonen repivä kipu vähäksi aikaa ja luulin silloin että nyt ne menkat alkaa. Mutta kun laskeskelin, niin se kiinnittyminen olisi voinut olla niihin aikoihin.

Mutta palaillaan taas, teidän juttuja on kiva lukea!!!

-hw78-

HattiWatti78 Piti kommentoida tuosta sun "kamalasta" painosta.. :) Mulla ainakin silloin ihan ekoilla viikoilla, kun pahoinvointikaan ei vielä ollut kunnolla alkanut oli ihan kamalaa turvotusta. Ja maha oli ihan pinkeenä ja näytti tosi isolta.. Oli pakko lähteä verkkari-ostoksille, eikä puhettakaan että olisin ostanut tavis housut.. Kuljin varmasti viikolta 6?? mamma-verkkareissa.. Ja se iso maha niillä ekoilla viikoilla :LOL: :LOL: :LOL: Olisittepa nähneet viimeisillä viikoilla. Vatsa oli niin iso että ihan oikeesti en nähnyt varpaita ellen ojennellut koipia kunnolla, toisilla on söpö pikku maha joka ei näy takaa päin yhtään, mulla alko varmasti pakaroiden välistä.. Ja tarina on tosi.. Mitenhän sais tilattua toisella kertaa vähän pienemmän?? Taitaa olla tää mahan muoto jotenkin perinnöllistä kun systerillä oli ihan samaa mallia, joskin asteen pienempi kun on laihempi tytteli..
Joko sulla on joku fiilis siitä odotatko tyttöä vai poikaa? Eikö ole jännää miten tulee vaan sellainen tunne, ihan kuin tietäis muka 100% varmasti. Mulla tunne piti paikkansa ja vahvistu lopullisesti ekassa ultrassa, tosin eipä tuossa ole kovin suurta riskiä arvata väärin 50-50. Ihanaa kun olet täällä meidän joukossa, on vähän kuin olis itsekin raskaana kun miettii näitä juttuja.

Olettekos muuten katsoneet jälkeenpäin odotusajan alkkareita :LOL: :LOL: Aivan järkyttävän kokoset vaikka sillon teki kyllä tiukkaa eikä naurattanut yhtään. Ja sain ikuisen kammon lappuhaalareita kohtaan.. Tuolla ne kaapissa vielä odottaa, jos minusta on yhtään kiinni niin polttamista eikä suinkaan käyttöä..

Hei, nyt keksinkin.. Kun me kuumeiset täällä vihreinä kateudesta ;) ja mieli haikeana seurataan hw:n odotusta aletaan miustelemaan raskausajan "kamaluuksia" Ne ihanuudet ei taida nyt lohduttaa :D Mulle on jääny päälimmäisenä mieleen taas vessa-asiat.. Aina pissahätä vaikka just kävi. Tunnen varmasti kaikkien kauppojen yleiset vessat..Ja lähes kaikista olen käynyt valittamassa.. :LOL: Miten pienet ne kopit onkaan ja miten pitkät henkselit lappuhaalareissa on, kuinka taiteilla housut kiinni niin että kaikki säilyy puhtaana eikä mikään osa ui pöntössä. Siirryin jossain vaiheessa invavessojen asiakkaaksi, vaikka ainut inva olis ollut miesten puolella.. Tai kuinka sandaalit kannatti laittaa aamulla jalkaan ja pitää niitä riisumatta ihan iltaan.. muuten ne ei enään mahtuneet. Kuljin viimeiset kuukaudet ukon lenkkareissa kokoa 43 ja oma jalka on oikeasti 38-39..Kyllä mahtu eikä muuten puristanut.. ;)

-Anu-

Jos mä alan muisteleen raskauden kamaluuksia niin voin tulla katumapäälle toisen hankinnan suhteen ;) . Kiva idea! Mitäs niitä olikaan... Joo, veskissä ramppaaminen oli melkoista. Kauppareissuakaan ei voinut tehdä ilman että tämä mamma meni yleisen vessan asiakkaaksi. Ja tsiisus miten kamalassa kunnossa ne voi olla... :x Kuuman kesän 2006 aikana (viimeisellä kolmanneksella) turvotus oli jotain järkyttävää. Mä paisuin kun pullataikina -tadaa-polvista alaspäin. Paino nousi kesähelteillä kilon viikossa. Sain jalkaterän päälle jännetuppitulehduksen (en tiennyt että semmosenkin voi saada), kun neste puristi jänteitä kasaan. Kantapäät ei pysynyt venymisessä mukana, joten ne halkeili niin pahoille halkeamille, että astuminen sai vedet silmiin. Turvotus oli järkkyä, kävelin miesten potkaistavissa sandaaleissa syyskuussakin. Ja sen vielä muistan, että se iso maha otti joka paikkaan kiinni. Tein mitä tahansa, niin aina oli mahan kohdassa paidassa tahroja :/ . Äh, ne raskausarvet. Ja voi miten ne venymät kutisi mahassa. Koko ajan sai olla raapimassa mahaansa. Ihan kun olis ollut kaljamahainen huru-ukko. Siinähän niitä ;) .

Olihan niitä ihanuuksiakin. Mulla oli painosta huolimatta ihan nätti maha. Takaapäin kun otti valokuvan (la oli jo mennyt) niin ei tiennyt oonko raskaana vai ei. Se olikin sit sivusta päin KAUHEEN kokoinen, kun se todellakin oli vaan edessä.

Mun ensimmäinen raskaus oli helppo,ja välillä jopa melkein unohti odottavansa. Ei pahoinvointia,ei himoja,ei supistuksia... Alkuvaiheessa ostetut housut oli käytössä lopussakin ja raskauden jälkeenkin kunnes nyt olen laihtunut liikaa niihin. Kahdet oikeat mamma-housut ostin Embiasta,mutta niissäkin jäi "mahapussi" väljäksi :whistle: mulla oli pieni maha tai sit vaan näytti siltä kun valmiiksi olin jo lihava,n.7kg tulikin vaan.
Ei ole huonoja muistoja kuin vasta leikkauspäivästä kun 45min yrittivät puuduttaa,jonka jälkeen tokaisi joku että kuinka paljon sä oikeasti painat?! Eihän sillä ollut merkitystä edes,ja painonhan ne jo tiesi :kieh: Nukutuksessa siis "synnytin" enkä ekasta päivästä paljon muista :ashamed:

Paino alkaa toivottavasti putoamaan kohti alinta tähänastista lukemaa,oli aamulla 77,4kg. Oma vikani,mutta nyt ei pidä popsia herkkuja enää :ashamed: ...

Kun perustaa pudottajiin oman blogin niin saa jonkun kesäisen kosmetiikka paketin..Äkkiä nyt kaverit . Niitä jaetaan 40 ekalle.. Muutama sana silloin tällöin sinne, niin homma on hoidettu kotiin :D

-Anu- ( tuore blogisti :LOL: )

Minähän se :D . Perskules, kun piti olla 8 merkkiä tuossa nikissä, niin en päässyt tällä vanhalla sinne. Piti lisätä ihan koko vuosiluku perään. Joo, mulla on ihan liikaa aikaa täällä töissä... Hyvin oon valinnut, pieni palkka mutta löööööyyyyysääääää tahti ;) .

Minä olen sellainen dementikko, että tungen aina samaa käyttäjätunnusta ja salasanaa kaikkeen mahdolliseen, jos ei kelpaa mulla on muutama eri versio näistä joita käytän..

Ihan jännittää mitä selluliittirasvaa me oikein tuolta pudottajista saadaan.. En päässyt tutkimaan mitä olis luvassa.. Taitaa olla salaisuus :LOL:

Mie käytän vieläkin odotusajan mammakalsareita, kun ne on niin ihanat päällä :snotty:
Miun raskaus oli alusta asti ihan kamalaa, kokoajan oli jotenki hankala olla :( Ja raskausdiabetes stressas. Silti kaipaan sitä mahaa ja pikkuruisen jalan potkuja :heart:

Paino samoissa kun viime viikolla, 124,9kg tänä aamuna :/ Pitää ottaa itteään nyt niskasta kiinni, oon syöny miten sattuu ja kaikkea hyvää on tullu natustettua pitkin viikkoa, vaikka lupa herkutteluun on vaan lauantaisin :ashamed: Miekin kaipaisin näköjään sitä kunnon potkua persuksille :wave:

Muut formoline L112- käyttäjät, ootteko ollu tyytyväisiä tuotteeseen? :attn:

Kiin Mulla tuntuu välillä vieläkin sellasia hentoja haamupotkuja. Ovat kuulemma vaan suolet ja sisäelimet kun hakevat lopullista paikkaansa =)
Ajattelin aina ennen että raskaus ei ole sairaus, mutta tulin aika nopeasti toisiin aatoksiin. Vihasin sitä "oloa" joka koko raskauden oli, ne ihanat liikkeet ja muut oli toki aivan ihania ja nautin niistä mutta mutta.. Kun koko ajan kiristi, puristi ja ahdisti jostain ja oli sellainen ällö ja hankala olo.. Taidatkin tietää mitä tarkoitan :LOL:
Ja mun mammakalsarit oli mallia Anttila 2.95 venyivät sillon jo niin muodottomiks että vikoina viikkoina ei olis tullut kuuloonkaan että olisin lähtenyt hameessa julkisille paikoille. Saattoivat ihan milloin tahansa lähteä rullaamaan alaspäin ja lopun voitkin arvata. Ihan kamalaa.. Ainakin silloin.
Toi Raskausdiabetes oli kyllä aika ahistava. Jotenkin ei oppinut luottamaan että toimi sen kanssa oikein vaikka kaikki meni hyvin.. Ens kerralla ollaan viisaampia ;)

Juttelin yhden kaverin kanssa joka on perehtynyt kaikenlaisiin vaihtoehtohoitoihin.. mihin, nimeä en taaskaan muista.. Mutta painellaan kehon pisteitä jne.. :LOL: No hälle mainitsin että joskus hommaan sterilisaation. Olivat just kursseilla keskustelleet siitä ja guru oli ollut ehdottomasti vastaan. Vaikuttaa jotenkin "naiseuteen" ja voi tuoda myöhemmin ongelmia tullessaan. Ihminen kun on kokonaisvaltainen pakkaus.. Sen puhelun aikana sitten vaan jotenkin kävi niin että muutin mieleni ja jopa ajattelin että jos vaikka joskus kuumeilen kolmatta :LOL: :LOL: :LOL: Minä joka 8kk sitten vielä vannoin että toista en tee..
Silloin kun tuo vauva oli ihan pieni ja heräili 3:n tunnin välein, olin ihan loppu vaikka sainkin välit nukuttua hyvin. . No, tämä ihana ystäväiseni paineli joitain pisteitä mun käsissä ja polvitaipeissa vai olisko ollut nilkoissa.. Lähdin kotiin ja yht'äkkiä tajusin että mun henki kulkee tosi sujuvasti. Ihan kuin olis hengittänyt raikkaan sateen jälkeen. Oli kuitenkin 20 astetta pakkasta ja mä istuin autossa jossa lämppäri tohotti täysillä :D
Samainen guri oli kertonut että kehon pitää olla "halukas" vastaanottamaan raskaus niin sitten se onnistuu. Jos on stressiä ja muuta voi hedelmöittyminen onnistua, mutta menee kesken jo muutaman päivän päästä. Lääkärit olis varmasti aivan erimieltä näistä jutuista, mutta mulle menee läpi kuin väärä raha.. Oliskin mielenkiintoista opiskella jotain ton suuntaista vaikka ihan omaks iloksi.

Onko teillä vaikeaa kirjoittaa kun ei voi/halua mainita ihmisten nimiä ?? Mulla on välillä ihan keksiminen kun puhun tuosta ukosta tai pojasta, että miksikä nimitän niitä. Olisi niin helppoa vaan sanoa että Kalle ja Ville :LOL: Jotenkin olen kuitenkin aika arkana tän netin kanssa, varsinkin kun lörpötän ummet ja lammet. Ei olis kivaa että naapuri lukee palstoja ja tietää musta enemmän kuin hälle hiekkiksellä kerron :LOL: Elikkäs tarinat mammakalsareista jne..

Ostin vaakaan uuden patterin varuiks, jos sanoo itsensä irti kriittisellä hetkellä.. Ettei tarvitse taas pölliä palovaroittimesta.. Viis palovaroittimesta kunhan vaaka toimii..

-Anu-

Yhteistyössä