muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Kiin Mulla tuntuu välillä vieläkin sellasia hentoja haamupotkuja. Ovat kuulemma vaan suolet ja sisäelimet kun hakevat lopullista paikkaansa =)

Kun koko ajan kiristi, puristi ja ahdisti jostain ja oli sellainen ällö ja hankala olo.. Taidatkin tietää mitä tarkoitan :LOL:

Ja mun mammakalsarit oli mallia Anttila 2.95
Miulla tuntuu kans nuita "potkuja"! :heart: Viimeks tänään ihmettelin ääneen miehelle, että miten voi olla mahdollista, tunuu ihan kun vauva potkis hentosesti =)

Tiiän kyllä mitä tarkotat :D ;) Alkuraskaudessa oli paha olo, sit koski vatsalihaksiin ja nivusiin, kokoajan väsytti, oik. jalkaa ei voinu pitää koukussa, koska muuten alko iskiakseen koskemaan, mitään hyvää (suklaata, mausteita, tiettyjä kasviksia...) ei voinu syödä, koska alko närästämään/verensokeri nousi, yöllä ei voinu nukkua kun vas. kyljellä, koska muussa asennossa ei henki kulkenu, pissa lirahti housuun kun aivasti, yskäs tai nauro... :ashamed: Oli tosi ihanaa joo :headwall:

Miulla oli Sloggit kokoa 54 :LOL: Mustat tosin, ei ne puuteri-seksintappajat ;)

Voi, miksköhän mä muistan raskaudesta kokonaisuutena ihan hyvän olon. Mä voisin olla vaikka lopun elämääni raskaana (jos muksuja ei syntyis aina tasaisin väliajoin :D ). Ehkä mulla oli kaikista parasta se, että migreeni jäi pois ja allergiat oli vaisumpia. Me oltiin miehen kanssa vielä elokuussa aktiivisella lomalla (taapersin mahani kanssa ympäri Hangon rantakallioita, Korkeasaaressa, Suomenlinnassa) ja poika syntyi syyskuussa. Ai niin, käytiin me vielä Yyterissä rantalomalla. Rankinta oli varmaan rantaloman hiekassa kävely :whistle: . Eikä mulle tullut yllätyksekseni raskausajan diabetesta, vaan paastoarvo oli 5,2 (oliko se raja 5,0 ? ) ja pysyi loppuraskauden kurissa ruokavaliolla. Lapsi kyllä oli kokonsa puolesta sokerivauva ;) ja söi syntymästään lähtien kunnolla. Äitinsä poika kun on :heart: .

Hui, kello on jo hiukan yli Las Vegas. Täytyy hilppasta tv:n ääreen!

Iltaa vielä, täällähän on juttu luistanut sitten viime näkemän, KIVA!!!

Iines, mulla on ollut tiedätkö toi ihan sama fiilis että vois olla vaikka koko ajan raskaana. Mulla kans migreeni jäi pois, ja muutenkin tunsin olevani molemmissa raskauksissa elämäni kunnossa. Kakkosen kans tosin oli noita pissatulehduksia jatkuvalla syötöllä ja se ei ollut kivaa. Ajattelin estää niitä nyt ja syödä C-vitamiinia ja juoda enempi vettä.

anu, mä en oikein tiedä tosta tyttö/poikafiiliksestä vielä. Mä olin esikoisesta ihan satavarma alussa että se on tyttö, ja poika se on :whistle: Eli se niistä mun tuntemuksista... Mutta toi maha on pömppö, mutta se voi johtua tosta mätystämisestä, vitsit muuten että oli tosi fiksua myydä huutonetissä kaikki odotusvaatteet viime vuonna :/ Nooh, saapa ostaa uusia nyt :saint: :xmas: Ostin muuten tosi fiksuna ihan viimeisilläni lenkkarit, on sitten muuten 1,5 nroo liian isot :headwall:

painosta vielä, huomenna sitten ilmoitan lukemat, voi kökkis että ottaa nuppiin, tiedän että plussalla oon. Mä olen kuitenkin nyt päättänyt, että paino sais vaikka laskea, koska oon ajatellut että miten mahtavaa on lähtee sit synnäriltä kymmenen kiloo kevyempänä, mukava ruveta sitten imettään ja laihtumaan lisää!! Noh, tässä on nyt tietysti monen monta mutkaa vielä matkassa ennenkun sinne synnärille päästään, viikon päästä ultra ja sit nähdään että onko pikkuinen oikeessa paikassa :heart:

Muuten, meidän 3-v keksi ratkaisun meidän kaikkien onglemaan, kysyin että millä sais tämän mahan äitiltä pois, niin se sanoi että "leikataan se", on sekin tietysti yks ratkaisu. Oikeesti yleensä en lasten kuullen läskeistä puhu, ettei niille tuu siitä ongelmaa.

Mutta huomenna on viikko jo puolivälissä (ja mä olisin kyllä jo ihan viikonlopun tarpeessa)

Hyvät pudotukset kaikille,

t. -hw78-

Paino oli tänään aamulla 99kg, eli kaksnumeroiseen lukuun päästy =) Mulla ei tosiaan oo digitaalipuntaria, vaan ihan vanha versio, joten puolen kilon tarkkuudella mennään. Hyvä fiilis syömisistä, vaikka muutaman kerran oon repsahtanutkin tällä viikolla :whistle:

Mulla toi paino pysyi raskausaikana kurissa kohonneiden sokeriarvojen ansiosta, mut nyt on tosiaan reilussa 8kk painoa tullut lisää reilut 10kg. Eli tahtoo taas jonkun pakottavan syyn, jotta painon sais äkkiä laskemaan. Auttaiskohan suun teippaaminen kiinni pariksi kuukaudeksi :LOL:

Tahtoo kans raskautua, mut pitäydyn tavoitteessani ja vasta sitten yritystä kehiin, kun puntari näyttää lähemmäs 80kg. Mä nautin kans raskausajastani, lukuunottamatta alkuajan armotonta väsymystä, ainakin viisi kertaa yössä vessassakäyntiä ja loppuajan vatsan painoa ja siitä johtuvaa kipua selässä ym. :)

ei perhana,paino taas 92 :kieh: :kieh:
Ja mullahan muuten on edelleen se mua vastaan toimiva vaaka -rakas säästäväinen mieheni korjasi sen .. :headwall:

Eilen kävin Robin hoodissa hakemassa niitä suklaanutriletteja..Ensin näytti että siellä on vaan kanaa jäljellä,mutta kun hieman kaivelin (tietty ylähyllyillä kaikki) niin huomasi että on siellä vielä yksi paketti suklaata!! Ei ketään myyjää missään,ei tuolia tms että oisin sen saanut sieltä. Neuvokkaana sitten nostin meidän vanhinta tyttöä niin että se seisoi siellä alemmalla hyllyllä ja kaivoi äidille suklaanutrilett-paketin :LOL:
Tyttö oli ihana kun olin kertonut mitä hänen pitäisi tehdä,niin ensin oli innoissaan auttamassa ja sitten " äiti ootko sä ihan varma,musta tuntuu että tonne ei saisi kiivetä"
Minä vaan että ei sais ei mutta äiti tarttee kulta ton pakkauksen tuolta. Ja sitten sai vielä valita koko porukalle tikkarit (meillä ei saa karkkia ku lauantaina) kun oli reipas apuri.
Menee kai se lapsi vähemmästäkin sekaisin,aina kielletty kiipeilemästä kaupassa ja sitten oikein käsketään ja lisäksi palkitaan!!!
No, onneks sen verran fiksu tyttö että ymmärtää varmasti..toivon ;)

Tänään olis ohjelmassa lyhyt työpäivä (muut lähtee virkistymään ) ja mä lähden lapsen kans lääkäriin..meillä taas astma-allergiakontrolli.
Eilen tää keskimmäinen sai ihan ihme allergiakohtauksen,kädet oli ku palaneet,eikä hajuakaan mistä tuli...

Nyt ilmoitan painoni.. Tada da daa... 85.7 pudotusta viime viikosta -1.3kg lenkki ja pointist ovat tehneet tehtävänsä.. Kyllä hivelee itsetuntoa noiden viime viikkojen jälkeen.. Sillon meinas usko loppua totaalisesti.

Vaakoista Sehän on pääasia että punnaa aina samalla, että on vertailukelpoinen tulos. Ja itseämme vartenhan tätä tehdään :LOL:

Joo, voisin olla raskaana jos migreeni säilyis poissa samallalailla kun edellisellä kerralla, mutta jos vois pitää koivet ja alakerran kohtalaisessa kuosissa, että pystyis kävelemään edes vähän..

Aamukahvin keittoon että pääsee taas kiinni rutiineihin..

Mukavaa päivää ja pieniä lukemia :hug:

-Anu-

Huomenta!

Pikaisesti ilmoitan, että viikkolista tulee vasta huomenna. Tänään lähden työpaikan virkistäytymisalueelle koko porukan kanssa ja viivymme siellä koko pitkän päivän :p . Joten mun puolestani huomiseen!

-Iines-

painolukemat:

104,6kg eli plussaa 600gr, perskeles. En halua antaa itteni räjähtää taas raskauden aikana (apua, kakkosesta painoin ihan viimeisilläni ja turvotuksissa 123kg!!!!!!!!! :ashamed: )

Juhlatkin on viikonloppuna, mitä ihmettä sitä nyt keksis. Sokeritonta mansikkakeittoo menee taas ihan kiitettävällä tahdilla.. Mutta eilen sorruin taas jätskiin ja kinuskiin illalla :p Oli se sen arvoista B)

Iines, toivottavasti teillä on kiva virkistyminen!!!

Anu, onnea mahtavasta pudotuksesta!! siitä saa uutta virtaa taas jatkaa!!

Nuppu, miekii tahdon kaksnumeroisen luvun!!!! Onnea sullekin :flower:

Jahas ja palaan taas katsomaan teidän muidenkin kuulumiset vielä tänään

-hw78-

Moips! Tän viikon olen yrittänyt itteäni hillitä,ja ihan ok olen onnistunut,kalorilaskurin puitteissa suurinpiirtein pysynyt,eilen en koska söin ystävän kakkua...
Tänään paino oli 77,1kg,että toiveissa olisi päästä takasin 76 puolelle. Listakin tulee vasta huomenna niin sinne voisi jopa saada paremman lukeman. Tänään en ole kotona syömässäkään kun töistä suoraan lähen pitämään esittelyä.
Taidan jäädä ilman halpoja Nutriletteja kun yksinkertasesti en ole Robbariin ehinyt,harmittaa...
Nyt kuitenkin lähen syömään että ehtii pojankin herätellä jumpalle.
Hyvää keskiviikkoa kaikille!

Hellurei!Uutta tekstiä oli tullut taas monta sivua, en tiedä et mihin ihmeeseen mun aika aina katoaa kun ei tahdo ehtiä edes konetta avaamaan.Paino eilen oli 77,5kg, eli plussaa tuli että pätkähti ja se nyt oli ihan odotettavissakin. Mä olen nyt sortunut tähän että vuorotellen kuihduttelen ja mässäilen  :headwall: . Eli ei tule järkeä tähän touhuun ja aika kaukana on myös terveellisyys... Ja tämä kesäaika mua kyllä muutenkin jännittää, että miten saa itsensä pysymään kurissa ja nuhteessa.

Nyt mä olen sitten taas sairaslomalla. Tuo käsi ei vaan tule kuntoon ja nyt viimein tuo tth siihen reagoi ja sain lähetteet+maksusitoumukset jatkotutkimuksiin. Ens viikolla olisi sitten ohjelmassa niitä.

Mutta palataan asiaan taasen!

tulossa masentunutta tekstiä sitten.. :/
Taas paino 91,5,eli tais tulla plussaa viime punnitukseen...Mä en tajua miten paino ei ihan oikeasti laske. Tai no,liikuntaa pitäs varmasti harrastaa paaljon enemmän,mutta seuraavat kolme viikkoa olen ilmeisesti kaikki illat yksin lasten kanssa :kieh:
Mä en ihan oikeasti pysty näköjään laihduttamaan niin että syön tosi vähän kun en kerran pääse liikkumaan. Voimat loppu eilen yllättäen aivan tyystin,mä en jaksanu edes puhua.
Toisaalta,toivottavasti ei ole käynyt niin että elimistö on mennyt säästöliekille,eikä siksi paino putoa,mutta en mä nyt niiiin vähän syö :D

Eli motivaatio kadoksissa,kituutellaan vielä ens viikkoon..

.................................lähtökg/cm...........VK kg/Pudotus.....Tavoite
Iines79 .............116kg/169cm............ - kg/ - kg................70kg
Jennan äiti ........86kg/153cm..........77,1kg/-0,4kg........60-70kg
Kiin ...................129kg/184cm...........124,9/+/-0kg..........100kg
Taata ................80kg/152cm...............- kg/ - kg................57kg
nöpö80 .............89,3kg/158cm........77,5kg/+0,6kg.....alle 60kg
martsu76 ...........92kg/158cm..........85,4kg/-0,1kg............70 kg
ellapuu ..............92kg/163cm...........91,5kg/+0,3kg...........70 kg
anuaanua ..........89kg/158cm...........85,7kg/-1,3kg............70kg
niinuliinu ...........128kg/175cm............. - kg/ - kg................99kg
Röntän Tönttä....88,7kg/163cm...........85kg/-1,5kg............70 kg
SydänAlma.........96,4kg/168 cm........... - kg/ - kg..........68-70kg
Ruoste................97kg/166cm.............. - kg/- kg............67-70kg
nuppu1982........100kg/168 cm..............99kg/-1,0kg....alle 70 kg

Masua kasvattavat ja tasapainoilevat:

HattiWatti78......117,7kg/172cm........104,6kg/+0,6kg

Siinäpä meidän lista. Päivittelin sen osalta mitä löysin tietojanne. Omia en laittanut. Mä en ole käynyt pariin päivään vaa'alla enkä aiokaan mennä ennen ensi viikkoa. Eilinen meni hyvin, kunnes kotimatkalla piti käydä Hesessä. Siis Hesessä! Ateriaan menee enemmän pisteitä, kun mitä mulla olis päivässä käytettävissä
. Äitini on joskus sanonut "kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia" (järkeä siis). Mun tapauksessa pitää paikkansa.

Jospa tästä päivästä saisin itseni ruotuun. Nyt on niin kauhea nälkä, että pakko mennä aamutauolle. Ei sillä, että olisin töitä tehnyt....
Palaan myöhemmin loruilemaan lisää!

-Iines-

Ihanaa torstaiaamua kaikille!

Olipa ihana herätä kun tiesi ettei ole kiire, ei tarvitse mennä töihin eikä mihkään... Sairaslomailu taitaa siis sopia mulle :D .

Nyt kun tytär nukkuu niin ehdin ehkä vähän tutustua myös aiempiin kirjoituksiin, meillä kun herätään jo 5.30 oli arki tai pyhä niin tähän aikaan vaatii pienet nokoset ja sitten suunnataan ulos. Ensin postiin ja kauppaan ja sitten leikkipuistoon.

Ensin Iinekselle iso kiitos listasta. Huiman hienoja pudotuksia on monella ollut, ja tuon oman +600g pitäisi toimia jonkinlaisena herättäjänä, että kuinkas ollakaan kun tuo suunta on ihan väärä.

Kuten monella muullakin niin mullakin tuo motivaation puute on se suurin ongelma tässä laihduttamisessa. Kun ei vaan jaksa pitää sitä tsemppiä yllä vaan tulee sitten vedettyä niitä ahmijaisia. Eli suusta katoaa sisään kaikki se mikä ei juokse karkuun... Ja tarvittaessa hitaasti pakenevat voidaan ottaa kiinni...

Olenkin nyt miettinyt että Mistä uutta motivaatiota tämän seuraavan 10 kilon karistukseen? Ja vinkkejä otetaan vastaan...

Päivä on mennyt ruuan osalta kyllä ihan persiilleen.. Mullaon aina nää kauppa-päivät tällasia. Käyn kerran kuussa ostamassa ruokaa kuin olis tulossa pula-aika ja täydentelen sitten loppukuun vaan jotain pientä. No tänään siis hamstrasin, Klo.7 olin s-kaupassa ja kodin kautta äkkiä ja eikun Lidliin.. Söin reissussa 2 suklaapötköä ja kyllä oli virhetikki!! Jotenkin meni pää ihan sekaisin, ihan kuin ei olis ollut selvä :( No homma jatkui niin, että laitoin pojan päiväunille ja äkkiä tekemään mössöjä pakkaseen ja tietysti kuukauden satsi :LOL: Siinä vaiheessa jo join cokista ja söin vauhdissa leipää.. sama ruokavalio on jatkunut iltaan asti. Ajattelinkin että mitä PIIIIP ja soitin ukolle että jos rakastat mua niin Heseen!! Oli ajanut jo ohi, mutta lupas käydä katsastamassa tuon meidän pienen ja kämäsen Aladdin burgerin.. Soitti sitten sieltä että kallista ja likasta.. No ei hätää, sovittiin että tilataan Patelilta.. Olen ottamassa katkarapusalaattia.. Ukkoa ei kuulu kotiin, joko se päätti lähteä metsästämään vaimolleen noita salaatteja tai sitten se odottelee parkkiksella että multa menis tää herkku-himo ohitse :LOL: Jännitys tiivistyy, kuinka käy..

Tänään en käynyt lenkillä kun oli tota puuhaa ja huomennakaan ei lenkkeilemään kerkiä.. Aamulla on se paljon hehkutettu sokerirasitus.. Saap nähdä kuinka eukon käy..

Mulla ei ole varsinaisesti motivaatio hukassa, mutta kamalan vaihtelevia nää päivät kyllä on. Jos tänään ei olis ollut tuota puuhaa, olisin varmasti lähtenyt lenkille aika nihkeästi..

Ukko tuli..parkkiksella oli majaillut :LOL: :LOL: Taidan paistaa ranskalaisia.. tulee huomattavasti nopeammin ja halvemmalla..

Iines ja ellapuu Kuvan perusteella vois olla tuommoset jotka on tulossa pudottajista.. Toimiikohan toi linkki...

http://www.tervekauppa.fi/etusivu/Tuotteet/Kosmetiikka+ja+hygienia/Vartalo/Puhdistus/?id=007136706

Huomiseen..

-Anu-

Vihdoinkin! Mä oon olut ihan paiseessa koko päivän, kun tää palsta ei oo toiminut. Vai onkohan vika ollut minussa :/ ?

anuaanua: Juu noi mättöpäivät on täälläkin. Motivaatiota periaatteessa on mutta ruoka maistuu :p ! Mielenkiintoista nähdä tuleeko tuo paketti ja koska se tulee. Odotellaan... ;)

Tiedätteks arvoisat leidit, mulla on jotenkin hassu olo. Vatsaa turvottaa, ja se tärisee aina välillä, väsyttää, paleltaa, JANOTTAA ja pissattaa. Ja kun yskäisen (ja yskin aika paljon) alavatsasta repäisee mukavasti (lue: ei niin mukavasti) ja alaselkää jomottaa koko ajan. Niin ja suolaista oon pupertanut koko illan. Ai että hapankorppu maistuu Oivariinin kanssa hyvältä :p . Mies on jo ihan varma, että nyt on tärpännyt ja kakkonen on tuloillaan. Mä oon ihan varma, että mulla on vuosiTUHANNEN menkat tulossa. Eipä oikein voi muuta kun odottaa ja odottaa.

Taidanpa hakea lisää hapankorppua ja katsoa fleece-peiton alla Luukusta lukaalia....

-Iines-

En tiedä kauanko tää paino pysyy kaksnumeroisena. Tänään nimittäin on tullut mätettyä yhtä sun toista suuhun, alkaen suklaapatukka aamupalaksi ja siitähän se napostelu sitten lähtikin... :ashamed:

Huomenna ois pakolliset synttäripippalot, enkä usko et kakusta ja kekseistä pystyn kieltäytymään :'( No koitan täs jotenkin pitää jotain tolkkua tähän syömiseen ja en päästä painoa enää kolminumeroiseksi. Kävin tänään shoppailemassa ja joutui ostamaan 46 kokoiset farkut, jotka aikalailla puristi, mut isompaa kokoa en suostu ostamaan. Jos ostaisin seuraavan koon farkut, niin eiköhän ne täyttyis aika pian myös, joten parempi ostaa vähän puristavat, jotta laihdutus motivaatio säilyy. Tsemppiä kaikille herkkusuille!

Iines: Pituuteni on muutes 168cm.

-Nuppu- :)

pakko sanoa että tää laihtuminen ei suju ja olo on persuuksesta...

Mutta tänään,aamulla aurinko paistoi ja meidän kohta 3v heräsi ja sanoi "oi ihana äiti,minun ihana äiti"
Siihen unohtui tän äitin laihdutusmasennus :D
Mä aion jatkaa tätä laihdutusta ja koitan lopettaa siitä murehtimisen. Kaiken järjen mukaan siinä täytyy onnistua,jos pitää itsensä kurissa. (ja siinäpä se kompastuskivi... :headwall: )

Mieskään ei suostu enää olemaan tukipilari,se on ollut sitä niin monesti,ja aina mä vaan haukun ja huudan sille (siis suklaahimoissani,kun se ei suostu ostamaan.vaikka siis niin olisi sovittu,että se EI osta) ja olen hankala,niin nyt se ilmoitti että yritä vaikka itsekses mutta hän ei jaksa. Tästä heräsi ehkä hälytyskellot soimaan... :( :eek:

työkaverit menee tänään ruokkiksella kebabille,mutta mä päätin että mä EN lähde. Mulla on eväänä neljän viljan puuroa ja nutrilettia :)
(en siis aio sekoittaa niitä vaan syön puuron ja jos iltapäivällä tarttee lisää niin nutri on varalla)

Mutta aurinkoista päivää,mä koitan saada kunnon tulokset ens tiistaina!

ellapuu: Älä vaan luovuta! Noita kausia tuli mullekin. Välillä usko itseensä menee täysin mutta kun sinnittelee vaan vaikka tasapainoillen niin se motivaatio kyllä löytyy.

martsu76: Tiedän tunteen, kun haluis kilot äkkiä pois :hug: . Tsemppiä kovasti!

nuppu1982: Älä turhaan tunne syyllisyyttä, jos synttäreillä vähän syöt. Seuraavana päivänä takas ruotuun ja kovemmalla tahdilla eteenpäin :hug: .

Nyt kun oon tsempannut muita, mä voin alkaa itse rutisemaan. Motivaatiota löytyisi mutta houkutuksia on liikaa ja mä sorrun koko ajan! Eilen hapankorppuja varmaan tsiljoona ja lisäksi PALJON suklaa-nougat jäätelöä (jonka mies ystävällisesti oli laahannut kotiin :kieh: ). Tänään ajattelin heittää Oivariinin roskiin. Viis siitä, että siellä on vielä tavaraa jäljellä ja viis siitä, että menee rahaa hukkaan. Mun on pakko! Tänään nappaan itseäni niskasta kiinni!

-Iines motivoituneena-

Huomenta kaikille!

Piti tulla hakemaan motivaatiota taasen täältä kun olen lähdössä sisareni kanssa osoksille ja todennäköisesti hän ainakin ehdottaa jotain kahvila tai ruoka meininkiä... Kivaa se tietty olisi, mutta koska aamupaino oli 78 tänään niin MULLA EI TODELLAKAAN OLE VARAAAAAAAAA, järkevintä olisi varmasti teipata suu kiinni ilmastointi teipillä ainakin syksyyn asti....

Ellapuu Myös meillä mies on sanoutunut täysin irti mun laihdutuksesta koska sanoi ettei kuitenkaan osaa tehdä oikein... Jos tuo mulle karkkia huudan kun ei yhtään tue ja jos ei tuo niin itken ja kerron kuinka ymmärän että olen mielestään tosi ällöttävä kun olen näin lihava.... Että sanotaan mitä vaan niin ei se miehenkään osa aina niin helppo ole.

Martsu76 Tuota samaa ahdistusta koin minäkin äsken kun mietin et mitä laitan päälle kun lähden sisareni kanssa shoppailemaan. Eikä tuskaa ollenkaan helpota että sisareni on pieni ja hoikka ja näyttää hyvältä kaikissa vaatteissa... Mutta näillä on nyt vaan mentävä, kun on itsensä tähän tilaan hankkinut.... Vaan ehkä jo kesällä 2009 on vaateiden valitseminen meillekin helpompaa, ollaan pieniä ja nättejä :D

Heippa! Täällä on monella hieman motivaation puutetta vai?
Itsellänihän meni koko huhtikuu penkin alle,ja painossa ei tapahtunut muutosta,otti päähän ja paljon.(paitsi se ettei paino myöskään noussut). Viime vknloppuna vasta nousi paino kilon ku kaks päivää söin mitä sattuu...sipsejä ja dippiä :ashamed: Himot oli aivan sairaat,ja epäilen että menkat aiheutti sen,nyt jo onneksi loppumassa nuo riesapäivät. Niin no,nyt alkaa lukemat olla parempaan päin,ja viikolla olen kattonu suht hyvin mitä syön, Tänään paino oli 76,80kg.

Huomenna ei voi elää Nutreilla mitenkään koska miehellä synttärit ja saatiin kaveritkin kasaan,grilliherkkuja tiedossa. Tosin ensin mennään Megazoneen ammuskelemaan,joten kaloreitakin kuluu,I hope. Luulen että kun tulen ammutuksi niin kiljun niinkun naiset yleensä,ja silloin sijaintini paljastuu kaikille :LOL:
Nyt pitää lopetta että ehdin syödä,lähdetään hoitolapsen kanssa kaupungille,morsiamen hääpuvun sovitukseen, rento työ mulla,eikö? Ikävä tulee kun enää 5viikkoa tähtisilmän kanssa jäljellä :'(
Hauskaa päivää kaikille,itsekuria myöskin!

Iltaa!

Viikko mennyt vierähtänyt. Menkat sitten alkoi ja mielikin siitä hiukkasen rauhoittui ;)
Paino oli nyt illalla 93,4kg eli pikkasen miinusta onneksi. Kävin viimeiksi puntarilla pari viikkoa sitten ja nyt miinusta on 500g. Oikein tyytyväinen olen, näillä eväillä olisi saattanut käydä huonomminkin.

Jaahas, jos sitä menis sitten ottamaan pientä hiukopalaa :p

Viikonloppuja!

* :heart: Alma*

Yhteistyössä