muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

HattiWatti78: Voi onnea oikein paljon :) :flower: :heart: !!!!!!! Puhalla niitä plussaisia tuulia tännekin, että mäkin pääsisin tasapainotteluun. Laitankin sulle uuden rivin, joka tulee meidän ketjun plussaajien omaan listaan :).

voisin minäkin yhden sellaisen ihan pienen vauvan ottaa..

Iines79 Pistetään peukut pystyyn, varpaat ristiin ja kaikki keinot käyttöön.. kirves sängyn alle jne. että mekin voitais lähiaikoina vaihtaa siihen kivompaan listaan.. :D

-Anu-

Kiitos ja plussatuulia ja tsempitystä kaikille halukkaille :)

Toivotaan että tästä tulee se odotettu pikkukolmonen, kaksi poikaa olisi, kolmaskin tervetullut, vaikka tyttö yhtälailla toivottu :heart:

Niin, ja pelottelin miestä, että voihan siellä olla vaikka kaksikin... olisittepa nähnyt ilmeen :eek:

Mutta tosiaan, haluaisin innolla olla vielä tällä listalla mukana, koska erinomaisen tärkeää on nyt tämä terveellinen elämä!! Katselin muuten vanhoja äitiyskortteja ja olen nyt laihempi (jos nyt voi sanoa laihempi :ashamed: ) kuin alkaessani odottaa kumpaakin poikaa. Ihan mahtava fiilis!! Varasin jo 2 viikon päähän ekan ultran yksityiselle, sit näkee että mitä sinne kuuluu :heart:

-hw78-

HattiWatti78 Paljon onnea viivoista, totta se on!!!! :heart:

Minäkin täällä elän jänniä aikoja, että oisko tärppi käynyt. Toivottavasti, sillä siitä saa ihan toisenlaista puhtia tähän terveystouhuun. Olen kyllä läskeimmilläni nyt kun kenenkään kolmen lapseni raskauden alussa :ashamed: Mulla on ollut raskausdiabetes joka raskaudessa ja tietysti automaattisesti seurantaan joudun. Oikeen kyllä odotan...

Muuta ihmeellistä tähän päivään ei sitten kuulukaan. Päiväunia, kerhoja jne. Nyt ei muuta lenkkiäkään voi heittää kun hakemaan uusi nessu ja viedä vanha pois :snotty:

Juuh... palaillaan

* :heart: Alma*

Hei pitkästä aikaa!
Tän viikon tulokseni on 72,2kg eli -200g
Mulla on nyt sitä samaa vikaa kun muistaakseni iineksellä oli jossain vaiheessa että punnitus päivänä ei ole pudotusta juuri ollenkaan ja sitten muina päivinä pudotusta voi olla vaikka kuin paljon, muistinko oikein iines että sulla oli näin vai oliko se joku muu?
NYt joudun meneen kun lapset on ulkona, en kerennyt lukea teidän viestejä taaskaan kaikkia läpi mutta ilmeisesti HattiWatilla on vaavin yritys tärpännyt, valtavasti onnea!!!
Taata

Eikös teistä joku ollut painonvartijoiden pisteillä? Miten laskettiin se syötävien pisteiden määrä? Mulla on kotona vaan se vihkonen, jossa on ruokien pisteet, kun loput laput lainasin työkaverille ja nehän hävis sen siliän tien.. Aika reilua :'( Ajattelin että jos ton nutrilettien litkimisen jälkeen laskis pisteitä.. Nutreja riittää vielä parille viikolle, kun en syö pelkästään niitä. Vai voiskohan niitä käyttää yhtäaikaa, paljonkohan sitten pitäis laskea yhdelle pussille..Apuaa, auttakaa.. =)

-Anu-

- Mysteeri on selvinnyt..löysin netistä.. saan syödä 23 pistettä..

anuaanua Löysitkö myös pistemäärän nutrilett pussille? Vai olisko siinä järkee syyä nutrilettia pisteillä ollessa, jos aikoo kumminkin syödä kaikki pisteensä? No, en tiiä mutta kaikki keinot on kokeiltava...

anuaanua: Pikaisesti laitan, pitää mennä nukkumaan. Tässä painonvartijoiden henkilökohtasten pisteiden laskuperuste toisesta pinosta kopsattuna.

1 oletko
nainen 7 pistettä
mies 15 pistettä

2 ikä
18-20 5 p
21-35 4
36-50 3
51-65 2
yli 65 1 p

3.mikä on painosi nyt.merkitse painosi 1.kymmenluku. esim jos paino 87 merkitse silloin 8

4.kuinka pitkä olet
alle 160 1p
160 tai pidempi 2p

5. millainen on päivittäinen työsi
a. pääasiallisesti istumatyötä 0p
b. pääasiallisesti seisomatyötä, osittain istumatyötä 2 p
c. pääasiallisesti liikkuvaa, osittain seisomatyötä 4 p
d. fyysisesti rasittavaa 6p

laske pisteet nyt yhteen

Onnea HattiWatti :heart: :flower: :flower: =)

Kuka se oli, joka eli etäsuhteessa ja muuttanu sitten nopeesti yhteen?
Miehen kanssa meillä samanlainen tarina :) Välimatkaa 350km ja muutettiin yhteen reilu 3kk kuluttua eka tapaamisesta :heart: Oltiin siis nähty vaan viikonloppusin eli ehkä 10-12 krt :D Lasta alettiin yrittämään saman tien (2v. meni ennenkun raskauduin) ja kihloihin mentiin seuraavana syksynä, naimisiin siitä vuoden päästä :heart:
3v. ollaan nyt oltu yhdessä ja vieläkin tuntuu kun olisin vastarakastunu :heart: :heart: :heart:

Isot onnittelut HattiWatti78 =) :flower: =)

Täällä kans podetaan vauvakuumetta. Jos ton painon sais syksyyn mennessä lähemmäs 80kg, niin aletaan kans yrittämään kakkosta. Minulla on nimittäin suuri todennäköisyys saada raskaudenaikainen diabetes seuraavassakin raskaudessa, painonpudotus vois ehkä hieman ehkäistä sitä.

-nuppu-

Huomenta!

Ja kaunis kiitos kaikille tsempeistä tuon meidän eskarilaisen suhteen! Keskustelu on käyty ja sisältö oli erittäin arvattava. Vilkas tuo on ja ei istu paikallaan kun luetaan satua. ´Ja kouluun on kuulemma mennyt tarkat tiedot pojasta... Eli mä äitinä otin sen niin että valmiiksi häirikön maine...Vaikka toki alan koulutusta saaneena sen tiedän että on tosii tärkeetä että koululla tiedetään millasia lapsia tulee, mutta kun tiedän ton eskariopen mielipiteen lapsestani niiiin..... Mutta tänään mennään tutustumaan kouluun ja elokuussa sen näkee miten menee...

HW78: Iso :hug: plussasta! Ihana juttu!

Meidän pinossa on niin paljon vauvakuumetta et mahdanko jäädä tänne pian itekseni... Mullakin saatta olla ohimenevää vauvakuumetta nyt kun näen paljon vauvoja ja muutama tuttu viel kesän aikana saa. Mutta sitten tuo mein 1v 9kk ikäinen justiina muistuttaa että se pehmoinen vauvavaihe om kovin lyhyt... Ja lisää lapsia-kuumetta mulla ei varsinaisesti ole. Mutta kovasti yritys onnea kaikille teille joilla sitä on!!!

Paino asiaa sen verran että pientä nousua nyt sitten on, vaan katsellaan taas maanantaina mikä on lopullinen tulos...

Huomenta kaikille :wave: !

Iloisesta vilkutuksesta huolimatta olen järkyttävän väsynyt. Viime viikonlopun menot + allergia väsyttää ihan hirveästi. Eikä tuo jokailtainen "vauvan yritys rakkaudella höystettynä" ;) ainakaan helpota.

taata: Mulla oli just sellainen vaihe tuossa välissä, että paino heilahteli viikon ajan +/-2 kg. Se oli ikävä vaihe. Nyt onkin sellainen vaihe, ettei se laske ollenkaan :/ .

nöpö80: Et sinä tänne yksin jää. Mä käyn listaa päivittelemässä vaikka raskautuisinkin. Ja ajattelin pysyä porukassa kyttäämässä painoani, vaikka tavoite olisikin vaan pysyä samassa. Tsemppiä painon kanssa temppuiluun!

Kiin: Minä minä minä :wave: ! Me oltiin miehen kanssa etäsuhteessa ekat 9 kk. Aikaisemmin ei ollut mahdollisuus muuttaa yhteen, kun mulla oli opinnot vielä kesken. Me otettiin jatkon kanssa vähän rauhallisemmin. Kihloihin mentiin vasta 1,5 vuoden jälkeen, ostimme yhteisen asunnon 2 vuoden jälkeen, häät melkein 4 vuotta yhdessä oltua ja vauva syntyi 5 vuotta yhdessä oltua. Nyt siis mittarissa melkein 7 vuotta.

Meillä ei kyllä enää olla ihan vastarakastuneita. Touhu on mennyt niin arkiseksi, että välillä pitää oikein muistella niitä alkuajan tohinoita. Ehkäpä tämä elämäkin on tällä hetkellä niin hektistä. Koko ajan kuitenkin takaraivossa ajatus "kohta tää elämä rauhoittuu".

Mä näin viime yönä unta. Olin raskaana, juuri tehnyt testin ja menin heti kertomaan pomolleni asiasta. Hän suhtautui siihen ihan yhtä hyvin kuin viime kerrallakin. Olispa se enneuni! Siis siinä asiassa, että tärppi kävis jo tällä kierroksella. Aivan yks hailee suhtautuuko pomo nuivasti.... :whistle:

nöpö80 Jos soittaisit sille koulun opettajalle.. Vois olla kivompi tutustua ennakkoon positiivisissa merkeissä. Hänelläkin olisi pojasta myös toinen näkökulma,, Ja jos jatkossa tuleekin joku vaikea asia olis tunne että ei välttämättä johtuisi ennakkoasenteesta.. Musta tuntuu että mulla on käynyt vähän samantapainen juttu ton neuvolantädin kanssa.. Olen kuullut vaan negatiivista asiaa vuosien varrella ja ensimmäisellä kerralla kun tavattiin nokakkain mulla oli jo ihan valmis negatiivinen asenne.. Tuntuu että positiivisissa jutuissakin kuulen jotain negatiivista.
Ja tuskin jäät tänne yksin, mun hormoonit on ihan pyllystä :kieh: ja pitäis sitä filttikäärmettäkin ulkoiluttaa useammin, joten täällä taidan olla ja pysyä :LOL:

Iines Kiitos lasku-kaavasta =) Koiran pennukat syntyivät yöllä. Vaan 2 tyttöä, ei tullut tälläkertaa meille koiraa.. Katsotaan parin vuoden kuluttua uudelleen. Toisaalta ihan hyvä, eipä tarvitse kytätä että poika ei pistele kakkakikkareita poskeensa

Painosta Mikähän paha karma mun vaaka-päivää vaivaa??? Tänään oli taas alle 87..vaan antaas olla kun ens keskiviikkona punnaan niin varmasti näyttää 87 ja rapiat :'(

Nyt kauppaan ja kirppikselle..

-Anu-

eilen sain ylimääräsen ilta lenkin :) mikä tosin oli hyvä juttu ku edelleenkään en tällä viikolla ole lenkkeilly ahkerasti :'( ,mut eilen reippailin pihalla1h45min kun etsinmun yhtä poikaaa 7vtäyttäväää oli taaas kerran hävinny pihoilta kun pieru saharaaan |O ,no,mutta onneksi lopulta löyty,oli löytäny uuden kaverin meidän pihoilta ja menny niille kyläään,unohtaen että kotiin pitäää ilmottaa |O

huomenta..

Ai kauhee,mä söin eilen suolapähkinöitä!!! Ja vaikka en mä niitä kourakaupalla vetänyt,niin jo on sormet kun nakit!(tai oikeestaan hk:n siniset :headwall: )
Meillä alkaa maanantaina pihan kaivuuoperaatio,koko talon ympärystä kaivetaan auki että saadaan tuon vanhan talon eristykset ja salaojat kuntoon. Onneks kaivurimiehet tekee sen,mutta hitto meidän pitää pelastaa kaikki mun puskat!!!!! Yllätys oli että kaivuri pääseekin jo nyt,mutta mikäs siinä,sopii. Onhan enemmän aikaa sitten perustuksen kuivua.

Viikonloppu menee sitten kaivellessa puskia ja pelastaessa niitä..
Haa,tulee liikuntaa ja kenties syötyä vähemmän kun on tekemistä. Mun todellinen pahe on toi iltanapostelu.
Nyt mä oon jo pari kertaa tehnyt sipsinkorvikkeita: ruisleipää (niitä paloja) pitkittäin viipaleiks,paahdan pannulla,siihen sit yrttiä ja valkosipulia. Niitä on ihana dipata vihannesten kanssa kevytkermaviiliin.
takuulla kevyempää kuin sipsit :saint:

Vihdoinkin perjantai!

Mä oon niiiiin väsynyt ja odotan kahden päivän breikkiä töistä. Laihdutus on mulla ihan retuperällä. Oon kuvitellut pystyväni siihen ilman, että kirjaan kaiken ylös mut ei, se ei toimi. Tänään kaivoin taas points-laskimeni esiin ja aloin laittaa päivän syömisiä siihen :/ . Nyt kun siitepölytasot on laskeneet, niin mäkin yritän olla ulkona. Eilen poljin kuntopyörää ja siitä tuli niin hyvä mieli, että pakko lähteä tänään lenkille.

Vauvanteko on vähän rankkaa puuhaa. Tänään mies pyysi ja aneli, että josko voitais pitää välipäivä :LOL: . Mä en koskaan uskonut kuulevani tuota armaani suusta mutta sieltä se vaan paukahti :D .

Mulla on jotenkin kroppa sekaisin, tai sitten ne ovulaatiotestit ei toimi mulla. Mä en saa niihin mitään muuta viivaa aikaiseksi, kuin haaleaa haaleaa viivaa. Eilen ja tänään on tuntunut niin pahaa alaselkäsärkyä, että pakko sen on tapahtua. No, mä heitän testit menemään ja vauva tulee jos tulee. Sori vaan, kun joudutte kestämään tätä vauvahöpinää :ashamed: .

Kahvitauon paikka ja vihdoinkin aamupalaa! Kaikille oikein kevyttä perjantaita ja liikunnan iloa!

-Iines-

Pitihän mun vielä laittaa....

martsu76: Onneksi poika löytyi! Mä olisin ollut kauhusta kankea, jos olisin joutunut melkein 2 tuntia lasta etsimään. Huh!

ellapuu: Olipa hyvä vinkki tuo ruisleivän suikaleet. Pitääpä koittaa. Kyllä se turvotus siitä laskee, juot vaan runsaasti ja liikuntaahan sulla on tiedossa koko viikonlopuksi :) .

Ruuan suhteen ok, mutta tää netti.. Nyt se on sitten uskottava, olen vakavasti nettiriippuvainen.. Ei auttaneet iltasanomien sivut ja muut, kun en päässyt 2+:aan.. Ja kun taas MUKA toimivat, ei kirjautuminen onnistunut!! Ihan kylmää hikeä pukkas pintaan ;)

Syömisistä.. Söin lähes koko päivän ihan iisisti. Aloitin nutrilla ja laskeskelin pisteitä että pysyis päivä kohtuudessa. Illalla vetäisin katkarapusalaatin leivällä ja päälle vielä nan-leipää. Ei paukkunut kovasti yli, mutta huh huh mikä olo oli aamulla. Hiki kaauti päältä ja jalat löi loukkua, tuli taas mieleen miks kannattaa syödä kunnon iltapala, eikä mitään nopeita hiilareita. Ja sanonpahan vaan että jos viikonpäästä olevassa rasituksessa sokereissa ei ole häikkää niin sitten on päässä :LOL: Olo parani nopeasti kun söin nutrin lisäks pari näkkäriä ja join lasin oikeeta kokista. Että pisteet tulee tänään varmasti kokonaan käytettyä.. :/

Nyt lähden Hobbariin katsomaan meille uutta tiskikonetta.. Vanha sanoo itsensä irti hetkenä minä hyvänsä.. Ja minä en kyllä ala tiskaamaan tän porukan tiskejä yksin.. Kuivausrummun voin vaikka lahjoittaa jollekin naapurille, mutta jos tiskikone lähtee lähden minäkin :kieh:

Iines79 Eiks ole jännää miten vauva-asia pyörii päässä ihan kokoajan, kun yritys on meneillään :LOL: Sitä ei vaan voi olla ajattelematta, on ne vauvat vaan niin ihania.. Nyt kun vihdoin on saanut tuon oman kullannupun aikaiseks pystyy jotenkin samaistumaan paremmin toisten intoon. Sillon kun yritettiin ja yritettiin ja yritettiin eikä vaan tärpännyt ihan ällötti kun joku alkoi odottamaan ja sai vauvoja. Kait se on jotain kateellisuutta tai huonommuuden tunnetta, en tiedä..Ei se kivaa ollut. Nyt ei tunnu missään, ihanaahan se vaan on kun ihmiset on onnellisia ja saa lapsia =) Ja minä olen aina valmis keskustelemaan ovulaation ym. kolotuksista. Pystyn kehittämään piiiitkän keskustelun vaikka kakan väristä, on nää piirit niin pienet missä nykyään pyörin :LOL: Systeri aina pyörittelee silmiään osaanottavasti kun aloitan oikein paatoksella kertomaan jostain yö-rytmeistä tai vaipan sisällöstä. On kyllä kolmen muksun äiti, mutta kuulemma jo ohittanut tän vaiheen jossa jaksais edes kuunnella vaipan sisällön väreistä :LOL:

ellapuu Hyvä vinkki tuo ruiskeipä, Porkkanat on nyt niin surkeita että pakko kokeilla..

Joo, mutta nyt sinne Hobbariin..

-Anu-

anuaanua: Juu eilinen päivä oli aikas karmea. Jouduin ihan tekemään töitä sen 3 tuntia minkä palsta oli poissa käytöstä :whistle: . No ei vaan, kyllä mä töitä muutenkin teen, on vaan ollut tapana aina yhden homman päätyttyä käydä kurkkaamassa mitä meidän pinoon kuuluu. Ja minä myös oon aina avoin keskustelemaan rytmeistä, vauvoihin liittyvistä asioistä sekä niihin kolotuksiin mikä liittyy vauvan saamiseen :) . Voishan sitä toki jutella vaikka puutarhanhoidosta mutta kun mun puutarha on vasta 0,5 hehtaarin kokoinen savikasa :| .

Voi v***u! Tekstit sitte hävis :'( Iso litania oli asiaa. Lyhennän asiani uudestaa... :kieh:

Laihdutus on käynnissä joo,ja otin kanssa laskemiset käyttöön että pysyis ote,siis kalorilaskurin. Tiukaksi menee kun saa syödä 1200-1400kcal päivässä,noh,lenkille vaan taas kun poika herää.

Mulla olis nyt elokuuhun asti aikaa vielä laihdutella tehokkaasti. Sain sen työpaikan päiväkodista,ajalle elokuu-08-toukokuu-09, niin sinä aikana olis suunnitelmissa raskautua,pillerit jää ehkä elokuussa pois.
ANUAANUA: Pakko sanoa vielä lasten askarteluista,en kanssa tykkää kun aikuinen korjaa/tekee ,että kaikki työt näyttää samalta. Itse annan tyttöni ja hoitolapseni tehdä kaiken mahdollisen itte,enkä piittaa sotkuista. Töistä on kiva seurata lapsen kehitystä ja kädenjälkiä sitten vuosien päästä. Voi olla että tulevassa työssä sanomista tulee...

Tarkistin laskurista,että 1p= 60kcal. Kun Nutriletin pisteitä mietin...pussillisesta kanakeittoa saa 118,1kcal,tekisi se 2p, korjatkaa jos huijaan.
Tänään saan syödä ilman liikuntaa 1203kcal,eli 20p. Jäljellä 753kcal mikä meneekin sitte illan mittaan. Tunnin rataslenkistä sais n.200kcal lisää.

No joo,pakko lopettaa että ehdin syödä rauhassa yksin.
Tsemppiä kanssaihmisille! Ja hyvää vknloppua!

Jennan äiti Löysin netistä tällaisen kaavan laskea pisteitä.. kcal jaetaan 60 ja rasva grammat jaetaan 10. Pistemäärä on nämä 2 tulosta laskettuna yhteen. Sain suklaalle pistearvon 2.11, joten tuo 2 on varmasti ihan oikein :LOL: En merkkaa minnekään liikuntapisteitä ja syön sen vuoksi 23/päivä. Olen ollut joskus 21 tai 22 pisteellä ja saanut heti kamalan migreenin, tuolla 23:lla sitä ei ole tullut. Ja joka tapauksessa tulee syötyä vähemmän kuin normaalisti.. Siis siinä entisessä elämässä :p

Minä kanssa tykkään, että mun tehtäväni lasten kanssa on tehdä itseni tarpeettomaksi :kieh: Kun pikkusen näkee vaivaa ja järjestelee puitteita voi lasten antaa tehdä melkein mitä vaan. Tietysti ikä/kehitystaso huomioiden.. En siis ole antamassa meidän pojalle leipäveistä ja neuvo vieressä sen käyttöä :LOL: Pienenä oppivat niin helposti juttuja ja mikä on ärsyttävämpää kuin iso lapsi, joka ei osaa tai viitsi käyttää ongelmanratkaisukykyään.. Ja melkein sanoisin että lähes kaikille näille lapsosille on kaikki tarjottu valmiiksi purtuna.. Ollaan joskus naurettu että kuulutaan niihin laiskoihin natseihin..= vaaditaan paljon, mutta ei tehdä mitään puolesta. Kuulemma joissain tilanteissa voi ihan aistia tiukkojen mustien viiksien kasvavan ylähuulelle :LOL: Töissä joutuu kyllä olemaan vähän lepsumpi.. Mutta kuka sitä jaksais enää kotona passata kun töissä on jo 8 tuntia pyörittänyt sitä samaa.. Ja mä en kyllä kestäis että joku pääsee sanomaan että suutarin lapsella jne..
Nauratti tuo sinun "saa syödä rauhassa.." Teen aina puolilta päivin lenkin, että poika nukahtaa päikkäreille samalla.. No päätti nukkua vaan sen helkatin lenkin ajan. Kun lopulta olin saanut lämmitettyä itselleni kinkkusuikale-keittoa ja istuttuani koneelle.. Luen tän sun viestin ja ajattelen että, "joo olis ollut kiva ;) " En saanut edes syötyä loppuun kun piti jo käydä kakka-pyykillä, kärytti niin kamalasti. Siinä soppaa litkin ja yritin viihdyttää vekaraa. Toi vajaa 8kk on ihan telkkarin orja. Nyt on hittinä frööbelin palikat, ne meillä pyöriikin aina kun poika on yliväsynyt eikä äitikään enää oikein jaksa.. Taitais sopia nyt se suutarin lasten kengät.. Olen ollut tosi tiukka ja tuomitseva noista videoista.. Nykyään pyöritän tarvittaessa leffaa toisensa jälkeen. Olen ajatellut että kuitenkin kaikille kivompi, jos tuijottavat lamaantuneina ruutua, kuin että minä huudan täällä tunnista toiseen kuin hinaaja ja pakkaan vuorotellen omaa laukkuani tai jonkun lapsen.. |O Miten ne välillä ottaakin niin kovin hermonpäälle :LOL: Meillä kun on nämä miehen 2 vanhempaa lasta aina aika-ajoin.. Toinen täys teini, hormoonihurmioineen ja toinen down-lapsi. Siinä välillä meinaa hyvätahto loppua. Ovat oikeesti ihan mukavia lapsia, mutta mutta.. aina ei voi olla paras päivä. =)

Nyt jännittää, mitä mahtaa tapahtua kun klo.20 käännän kanavan telkusta kolmoselle.. Sieltä tulee nyt se Olet mitä syöt, jossa on se mun tuttu. Olen siis melkein julkkiksen ystävä :LOL: :LOL: Voin jo ennakkoon sanoa, että joudun katsomaan sen netti-tv:stä ja tänään katsotaan TAAS tuota typerää jääkiekkoa. Loppuis jo koko kisat. Pakko hehkuttaa.. Aikoinaan töissä pistettiin pystyyn oma veikkaus siitä mikä maa voittaa kisat ja ketkä ovat toisella ja kolmannella sijalla.. Minäkin otin osaa vaikka en edes tiennyt ketkä sinne osallistuu. . Sitä paprua täyttäessäni vaan kysyin, että mitä maita olikaan mukana ja pistin siihen kolme kivointa.. Voitin.. Olivat oikeat fanaatikot pikkusen katkerina :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt kahvin keittoon.. Ostin uuden keittimen vaikka lähdin tiskikonetta ostamaan..

-Anu-

Iltaa!

Kyllä nyt täytyy sanoa, että joskus on paremminkin mennyt! Laihdutus on aivan retuskilla, syötättää aamusta iltaan ja siinä välissä. Menkat on alkamassa, siitä olen satavarma, olen niii-iin kiukkunen ja ehruttaa. Hemmetti!

Ipanat on kiukunnu kaiken päivää vai olenko se ollut minä :eek: No, oli miten oli niin kiukuttu täällä talossa on. Ajelin kauppaan autolla ja sain mieltäni hieman takaisin, kun ajattelin, että mitään ei olla menetetty vaan päinvastoin: yksi repsahdus vähemmän. Ja kun ne menkat sitten alkaa niin kiukku menee ohi ja kaikki näyttää paremmalta, paitsi... Mä haluun vauvan! Juu-u, paras lopettaa kun en nyt tiiä mitä haluun mutta kunhan helpottaa.

Ja puntariin en ole (luojan kiitos) eksynyt, paljon näyttää, paljon

anuaanua Oikeastaan saan tehdä mitä vaan rauhassa töissä,koska hoitolapsi 2v. poika on pikkasen erilainen kuin muut ikäisensä,tosi kiltti ja rauhallinen. Haluan vaan syödä yksin. Ei tuo poika tiedä pahanteosta vielä mitään,eikä ehdikään kiellettyihin paikkoihin. Erityislapsi,mutta usein pinna palaa mullakin. Kitisee välillä turhasta ja raapii itseään koko ajan->ihovaivoja. Sanon vielä että ei ole vammainen. Jännittää jo lähteä päiväkotiin että osaanko hallita mahdollisen ärtymykseni,ettei työkaverit siis huomaa :ashamed:

Olen syönyt tähän mennessä varmaan yli rajojen... Tekee koko ajan mieli syödä->menkat alkaa alkuviikolla.

Lätkää pyöri meidänkin telkussa joten en nähnyt Olet mitä syöt-jaksoa :kieh: Huomenna sama kun suomi pelaa pronssista...

Meillä alkoi sitten aamu klo.3.30.. juoksin laittamassa tuttia ja äkkiä takaisin sänkyyn.. Max. 20 minuuttia ja taas uus lenkki lastenhuoneeseen :D Ylös noustiin puoli 5. Siinä syötiin aamupuurot pojan kanssa ja aloin siivoamaan, mattoa sisälle ottaessani kuului vaan postilaatikkojen kansien lompse, Hesari tuli. Kello oli puoli 6. Nyt litkin kahvia ja pesukone käy, aamulenkki on vetäisty, oli aika ihana kävellä kun ilma oli kirpakka ja aurinko just noussut.

Eilisen olet mitä syöt voi katsoa myös netistä, minä käytän aikapaljon netti-tv:tä. Saan katsoa rauhassa silloin kun mulle sopii. Oli mukava katsoa Heliä, ihan oli oma itsensä, ehkä vähän rauhallisempi :LOL: Ja mikä parasta/pahinta meillähän on ollut ihan sama ruokavalio |O Nyt olen ilmeisesti päässyt irti suklaakoukusta, olen pystynyt ostamaan ihan pienen pötkön, enää ei tarvitse ostaa sitä isointa levyä..

Puntari näytti tänä aamuna enkat ;) Siis miinusta, toivottavasti tämä suunta jatkuu..

Mukavaa lauantaita.. Ja yritetään kestää vielä muutama lätkämatsi :D

-Anu-

Yhteistyössä