Hakutulokset

1. T

muita n.-33kg tiputukseen?

Maanantaita kaikille!!! NYt täytyy kyllä olla oikein ylpeä itsestä kun olen koko viime viikon jaksanut tsempata itseäni ja olenkin päässyt koko viikon yli ilman repsahduksia ja viikonlopun mikä on ollut suuri saavutus. Kovasti viikonloppuna mulla halutti kyllä kaikkea makeaa ja hyvää mutta en...
  2. T

Iines79, tänään miestä jo hieman kiusoittelin ja pelottelin että huomenna kosasen että mitäs saan vastaukseksi. Se aikoi ostaa mulle housut, ei siis hamekangasta... :p
  3. T

Hei, täällähän oli mukavasti tullut viestejä! Tervetuloa miiamaria82 joukkoomme. Kiva kun on porukkaa niin tulee mukavasti viestejä jouta käydä lueskeleen. HattiWatti78, hieno saavutus, taitaa enteillä hyvää tulosta ensi viikolle kun on jo nyt noin hyvin pudonnut. Niin ja tuo minun mies on...
  4. T

Hui kun tuli pitkä juttu! ;) :whistle:
  5. T

Hei kaikille!!! Unohdin eilen aamulla totaalisesti nousta vaa'alle ja muistin vasta kun olin jo syönyt aamupalan joten kävin sitten tänään puntarilla ja ihan mukavaa lukemaa se näytti (75,5kg). Viime viikkoon nähhden pudotusta ei kyllä ole kuin 200g mutta olen todella tyytyväinen kun...
  6. T

Sunnuntaita kaikille!!! Täällä on tulossa taas plussa tulos, huoh, omaa syytä se kylläkin on. Oltiin eilen viihteellä ja tuli sitten nautittua siideriä yms,yms enemmän ja vähemmän ja tietysti myös herkuteltua. Taidanpa taas maanantain punnituksen jättää suosiolla tiistaille jos etes hieman...
  7. T

Kiitos Innes79 tiedoistasi! Meillä niitä ei ole koskaan ennen ollut joten toivotaan ettei tulisikaan. Tyttö edelleen kuumeessa, viime yönä oksensi alkuyöstä ja loppuyöstä mutta muuten ei ole oksennellut. Kuumetta vain on ollut koko ajan 39-40 ja lääkkeellä se on laskenu korkeintaan 38.5 vähäksi...
  8. T

Iltaa kaikille!! Todella hyviä tuloksia suurimmalla osalla teistä, valtavasti onnea! Minun tämän viikon painoni on 75,7kg joten +100g siihen toissa viikkoiseen nähden. Jos Karoliina tuon painon kehtaat minulle merkata tälle viikolle. Tosiaan silloin la vai oliko se su paino oli kyllä tuon...
  9. T

voi pirul... katosi minun juttu kuin pieru saharaan :kieh: No pikaisesti kirjoittelen nyt että ryhmässä ollaan ainakin täällä vielä mukana, olimme viimeviikon vain siellä "hiihtolomalla" ja tuon viikon aikana tuli sorruttua äärettömään mässäilyyn ihan joka päivä. Hiihdin kuitenkin alkuviikolla...
  10. T

Hei! Pikaisesti tulin ilmoittautumaan että täällä vielä ollaan. En kerkeä nyt lukemaan teidän viestejä. Minulla meni viime viikko aivan penkin alle ja viikonloppuna kun oltiin vielä reissussa niin siellä tietty tuli herkuteltua :ashamed: Tämän viikon olen sitten yrittäny korjailla huimaa...
  11. T

Hauskaa iltaa kaikille! Nyt on mullakin jo mieli hieman parempi ja suht hyvin tämän päivän houkutuksista selvitty... tämä päivä oli kyllä melkoinen koetinkivi. Sain onneksi kodin järjestykseen mutta herkuttelin hieman jäätelöä, ihan pienen siivun ja valion kevyt jätskiä kyllä oli mutta tulo...
  12. T

Hei kaikille!! Minä punnitsin eilen itseni ja tulos oli 75,9kg eli pudotusta 1.1kg, olen tosi tyytyväinen tuohon tulokseen mutta tänään ja eilisin illan aikana olen sitä jo turmellut... herkkuihin en onneksi ole sortunut mutta tein eilen illalla sämpylää ja sitä on sitten tullut vedettyä...
  13. T

Hei vieläkö teidän mukaan mahtuisi? Minulla aika lailla saman laisia suunnitelmia kuin teillä ja teidän porukka vaikuttaa mukavalta. Olen 152cm pitkä ja painoa viimeksi punnitessani 77kg. Aloittanut olen oman urakkani hieman ennen joulua ja joulun+ sen jälkeisen ajan herkutteluiden jälkeen...

Yhteistyössä