Hakutulokset

  1. M

    nyt roiskahti siemenet rinnuksille!!!!!

    Varo ettet tuu raskaaks! :xmas:
  2. M

    Sydäri !!!!!!!!!!!!!!!

    Mikä kadonnut tyttö? :o :ashamed:
  3. M

    HUOMENTA

    Ei ku hyvää yötä.. :( Vielä ei voi olla huomen ku minä en oo nukkunu yhtään. :xmas:
  4. M

    Sydäri !!!!!!!!!!!!!!!

    Siis miten voikin tuollainen säikähdys saada sellasen adrenaliini purkauksen aikaiseksi että vieläkin sydän heittää ylimääräisiä lyöntejä. Eikä mulla siis kuitenkaan mitään pelkoa tosta ite jutusta jääny, naurattaa nyt jo se ku mulla 112 painettuna puhelimeen et soitan pollarit paikalle ja sit...
  5. M

    Liityn joukkoon!

    Mä en saa nukuttua ku sydän tykyttää.. tuli ylimääräinen adrenaliini piikki säikyttelystä :snotty:
  6. M

    Ketkä ovat kännissä?

    Piti ihan avata siideri järkytykseen.. eli kuulunks mä nyt tänne? :saint: :xmas:
  7. M

    Sydäri !!!!!!!!!!!!!!!

    No mun mielestä (onneks ) rapussa ei oo haissu mitenkään erikoiselle.. Ainakaan aikasemmin.. pakkohan mun oli kurkata tossa vielä kerran rappuun ni nyt siellä muka haisi joku, mutta mä olen kyllä melkein varma että se on mun mielikuvitus joka tekee tepposet.. :headwall: Ei ole mun ihan...
  8. M

    Sydäri !!!!!!!!!!!!!!!

    Toivon todellakin et joku on vaan halunnut kadota omasta halustaan :| Mielikuvitus kerkisi laukkaamaan jo että mitä ne näkivät sieltä postilaatikosta ku eivät sitä ovikelloo edes soittanu, mutta voihan se olla että näkivät vaan iiiison kasan mainoksia :xmas:
  9. M

    Sydäri !!!!!!!!!!!!!!!

    joo.. kyselivät olenko nähnyt mitään liikettä siellä. En ole kyllä todella pitkään aikaan, mutta en mä muutenkaan naapureita seuraa.. Ja jotenki tuli inhottava tunne ku kurkkivat postiluukusta sisään, mutta en kuullut et olisivat edes ovikelloa soittaneet sinne.. :x
  10. M

    Sydäri !!!!!!!!!!!!!!!

    Olivat vähän laskeneet väärin että mitkä ikkunat kuuluvat mihin asuntoon. Toivotavasti ei vaan oo tapahtunu mitään siellä mihin olivat menossa :(
  11. M

    Sydäri !!!!!!!!!!!!!!!

    Olivat etsimässä jotakuta kadonnutta. :| Päästin ne sitten kiltisti rappuun :snotty: Ymmärsivät sentään pahotella sydärin aiheuttamisesta :xmas:
  12. M

    Oonko mie taas viimenen intiaani vai vieläkö muita palstalla?

    Et oo! Mä en varmaan nuku koko yönä |O
  13. M

    Sydäri !!!!!!!!!!!!!!!

    Sydänkohtaus |O |O |O Sydänpysähdys, paskahalvaus |O |O |O Täällä kaikessa rauhassa makoilin sängyssä puolinukuksissa kun yht.äkkiä tajuan et olohuoneessa välähtelee joku valo :o Tajuan sen taskulampun valokeilaksi.. varovasti nousen ylös ja yritän muka huomaamattomasti kurkistaa...
  14. M

    Onko meitä edes kymmenen palstalla enää?

    :wave: hei hei hei.. älkääs nyt vielä menkö nukkuun.. mä vasta tulin.. :snotty:
  15. M

    Olenko hullu?

    Taidanpas näyttää tän ketjun jollekulle... B) *kato, mä voisin olla pahempikin* :whistle: :saint:
  16. M

    MITÄ TEKISITTE, JOS KUMPPANINNE ILMOITTAISI JÄTTÄVÄNSÄ SINUT?

    Raivostuisin ja heittelisin tavarat seinille :kieh: Ehkä muutaman päivän - viikon päästä olisin rauhoittunut sen verran että haluaisin keskustella :snotty:
  17. M

    Olenko mä kohtuuton?

    :o :o :o Miehelle on tainnu tulla uhmaikä ? :snotty:
  18. M

    vaistoaako eläimet raskauden?

    Kyllähän ne eläimet vaistoaa tai haistaa asioita jotka tuntuvat uskomattomalle =)
  19. M

    Mitä lahjaksi vastasyntyneelle/äidille ?

    HAAA :D Kiitos muistutuksesta :flower: :D Tota baby blues sarjakuvakirjaa olen joskus selaillutkin ja naureskellut. Mitenkäs mä nyt sen olin täysin unohtanut :xmas:

Yhteistyössä