Sydäri !!!!!!!!!!!!!!!

Sydänkohtaus |O |O |O
Sydänpysähdys, paskahalvaus |O |O |O

Täällä kaikessa rauhassa makoilin sängyssä puolinukuksissa kun yht.äkkiä tajuan et olohuoneessa välähtelee joku valo :eek:
Tajuan sen taskulampun valokeilaksi.. varovasti nousen ylös ja yritän muka huomaamattomasti kurkistaa verhon raosta niin joku kolistelee jo ikkunaa |O
puhelin kädessä ja katse etsien lähintä painavaa/terävää esinettä tajuan että varjoja on kaksi pihalla joista toinen viittoo rintaansa kiivaasti... hämärästi välähtää tajuntaan tummansiniset puvut... juu.. ja se poliisin lätkä rinnassa.. :kieh:

Onneksi olivat väärän ikkunan takana :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
No jostainhan se hällyytys on lähteny eli jotakin on tapahtunu. Toivottaan, ettei nyt kuolemanasiasta oo kyse.
joo.. kyselivät olenko nähnyt mitään liikettä siellä. En ole kyllä todella pitkään aikaan, mutta en mä muutenkaan naapureita seuraa..

Ja jotenki tuli inhottava tunne ku kurkkivat postiluukusta sisään, mutta en kuullut et olisivat edes ovikelloa soittaneet sinne.. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja miiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
No jostainhan se hällyytys on lähteny eli jotakin on tapahtunu. Toivottaan, ettei nyt kuolemanasiasta oo kyse.
joo.. kyselivät olenko nähnyt mitään liikettä siellä. En ole kyllä todella pitkään aikaan, mutta en mä muutenkaan naapureita seuraa..

Ja jotenki tuli inhottava tunne ku kurkkivat postiluukusta sisään, mutta en kuullut et olisivat edes ovikelloa soittaneet sinne.. :x
Yleensä se on se haju kun alkaa naapureita vaivaamaan jos on porukka delannu sinne kämppään. Pahimmillaan vanhukset makaa laskeneena alleen viikon - siis vielä elossa - siinä postissa tulleen lehtikasan vieressä. Nimimerkillä vanhusten/opiskelijoiden säätiön tukemassa talossa asuneena..
 
Toivon todellakin et joku on vaan halunnut kadota omasta halustaan :|
Mielikuvitus kerkisi laukkaamaan jo että mitä ne näkivät sieltä postilaatikosta ku eivät sitä ovikelloo edes soittanu, mutta voihan se olla että näkivät vaan iiiison kasan mainoksia :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja miiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
No jostainhan se hällyytys on lähteny eli jotakin on tapahtunu. Toivottaan, ettei nyt kuolemanasiasta oo kyse.
joo.. kyselivät olenko nähnyt mitään liikettä siellä. En ole kyllä todella pitkään aikaan, mutta en mä muutenkaan naapureita seuraa..

Ja jotenki tuli inhottava tunne ku kurkkivat postiluukusta sisään, mutta en kuullut et olisivat edes ovikelloa soittaneet sinne.. :x
Yleensä se on se haju kun alkaa naapureita vaivaamaan jos on porukka delannu sinne kämppään. Pahimmillaan vanhukset makaa laskeneena alleen viikon - siis vielä elossa - siinä postissa tulleen lehtikasan vieressä. Nimimerkillä vanhusten/opiskelijoiden säätiön tukemassa talossa asuneena..

No mun mielestä (onneks ) rapussa ei oo haissu mitenkään erikoiselle..
Ainakaan aikasemmin.. pakkohan mun oli kurkata tossa vielä kerran rappuun ni nyt siellä muka haisi joku, mutta mä olen kyllä melkein varma että se on mun mielikuvitus joka tekee tepposet.. :headwall:

Ei ole mun ihan seinänaapuri tuo että en välttämättä olis kuullu vaikka siellä olis tapahtunutkin jotain.

Eikä ole vanhus tuo naapuri, et sinänsä vois kuvitella senkin vaihtoehdon et on lähtenyt johonkin pitenpään reissuun esim. ilmoittamatta kellekään.

Musta tulee varmaan naapurikyttäri tän jälkeen :xmas:


 

Siis miten voikin tuollainen säikähdys saada sellasen adrenaliini purkauksen aikaiseksi että vieläkin sydän heittää ylimääräisiä lyöntejä.
Eikä mulla siis kuitenkaan mitään pelkoa tosta ite jutusta jääny, naurattaa nyt jo se ku mulla 112 painettuna puhelimeen et soitan pollarit paikalle ja sit tajuan et pollareitahan ne hiipparit siellä ikkunan takana on. :xmas:

Mut toi on ollu mulla kammona et joku hiippailee tuolla ikkunoiden takana tai että peräti tulee laseista läpi :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos oisit saanu sydärin, niin tuskinpa kirjottelisit täällä.
Miks hemmetissä ei saa kirjottaa vertauskuvallisesti jos saa puhua vertauskuvallisesti :headwall: ja kyllä sydärin saaneet ihmisetki kirjottelee täälä :kieh: siitä ku voi selvitä hengissä
 

Yhteistyössä