MITÄ TEKISITTE, JOS KUMPPANINNE ILMOITTAISI JÄTTÄVÄNSÄ SINUT?

  • Viestiketjun aloittaja Kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti
Sanoisin, että hei hei :wave: ja alkaisin suunnittelemaan elämää eteenpäin vain itseni ja lapset huomioonottaen.

En alkaisi anelemaan tms, en ikinä haluaisi että mies olisi kanssani säälistä. Eikä mun itsekunnioitus edes antaiksi periksi sitä, että roikkuisin lähdössä olevassa miehessä kiinni.
 
vieras
Mies uhkailee erolla ja häipyy ja tulee ja haluu yrittää jne...Ensin tietty itkin ja vakuutin rakastavani ja sekös ukkoa inhotti. Sitten suutuin ja sanoin et mulle riitti ja painu vittuun. En soittanut enkä ottanut mitään yhteyttä ja sit se ryömi takaisin. En tiedä mitä aion tehdä. Olo on ollut viimeiset 2kk että en tiedä. Ikävää kun on lapsia mutta minkäs teet. eli mun kokemuksen mukaan ruikuttaminen ei auta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta en kuitenkaan punttiin kiinni takertuisi ja rukoilisi jne. Se vaikuttaa varmasti epätoivoiselta ja voisi vaikka vahvistaa kumppanin halua lähtee pois.
Mä kanssa luulen, että mies varmasti haluaisi lähteä yhä varmemmin, mitä enemmän sitä roikkuu. Itse ainakin haluaisin.
 
koettu on
Myönnän, että itkisin, anelisin, kerjäisin, tekstaisin ja olisin pateettinen ripustautuva ihminen. Sitten tekisin kuolemaa, söisin rauhoittavia lääkkeitä viikon päivät. Hakisin sairauslomaa. Viikon sisään ryhtyisin etsimään uutta ihmissuhdetta, koska olen huono sietämään yksinoloa, vaikka kuinka akateeminen, itsenäinen, sosiaalinen ja muuten tasapainoinen ja terve ihminen olen eikä em. tosiasiaa uskoisi muut kuin tämän pari kertaa sivusta seuranneet. Ja takana siis n. 15v kestänyt liitto ja nyttemmin hyvä vuosien liitto. Eli ei tuo säälittävä käytökseni onneksi ole muuta kuin yksi sokea piste. Enkä keskity edes odottamaan hylkäämistä tms. sen sijaan puolison kuolemaa pelkään ja mietin usein.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy hän:
Kertoisi, ettei hän tunne enää mitään.
Haluaa olla yksin, ei halua enää suhdetta.

Tekisittekö kaikkenne, jotta mies tulisi toisiin ajatuksiin?
Pitäisittekö kiinni kynsin hampain?
Vai antaisitteko hänen vain lähteä ilman sen suurempia tunteenpurkauksia, aneluja, jne.?
sanoisin et siinähän sitten meet mut muista sitten kanssa antaa mulle lapsista yksinhuoltajuus ja laitat kolmannen lapsen vielä alulle!
 
Antaisin mennä. Tietenkin. Hänellä on vapaus. Enkä minäkään taho, että kukaan olis mun kans säälistä tai vasten omaa tahtoaan.

Elämä menis ihan sekaisin, mä oisin oikeesti aivan tyhjän päällä sitte, mutta... No, onneksi ei tartte semmosia oikeesti miettiä. :)
 
Käytännön järjestelyt huolestuttaisivat eniten. Mulla ei ole autoa eikä ajokorttia, joten joutuisin viemään lapsia hoitoon julkisilla; aikaa kuluisi ja vaihtokin olisi välillä. Mummolaan lapset pääsisivät jatkossa vain taksilla (ja millä rahoilla?). Kaupassakäynnit kolmen lapsen kanssa olisivat mahdollisesti tuskaa, koska jokainen haluaisi kaiken aikaa karkkeja ja leluja ostettavaksi. Rintsikoita en enää kaupasta ostelisi, koska verhonheiluttajat tulisivat sovituskoppiin mukaan...

Kaikenlaista pientä haittaa, mutta en silti usko, että yrittäisin miestä taivutella jäämään, jos tuolla tavoin ilmoittaisi...
 

Yhteistyössä