Olenko hullu?

Dep-Deb
Minä olen masentunut ja ahdistunut. Mullakin tekisi usein mieli paiskoa tavaroita rikki, varsinkin niitä astioita ja ikkunoita. Tähän asti olen saanut mielihaluni vaiennettua ilman vahinkoja. Kauankohan lie vielä kestää itsehillintä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No siis oli terapia aamulla. Se meni jotenki niin hyvin että sisällä jo kiehu. Veli ko ei ossaa pittää turpaansa kii niin tietenki sutkautti jotaki varsin viisasta ja TSADAA.... |O

Aina me tapellaan. Ja jo se on omien sanojensa mukkaan antanu anteeksi. Sai kuulema hyvän syyn kaivaa äitin arvoastiatki esille.

Ja tämä tapahtu siis miun lapsuudenkodissa.

Totuus on ettei keskeltä mettää jumalan selän takkaa kasva suureen maailmaan ko sekopäitä. Näin se vaan on. :snotty:
Sallinet eriävän mielipiteen. *kysyy erittäin varovasti...* Mä olen mettästä, mut en ole tehny tollasta, enkä muutakaan noin sekopäistä.
Jos sulla on joku pimeä puoli josta et ees tiä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Hei hyytis hieman asian vierestä nyt,mutta etkös sä täällä kertonut et sulla oli toinen klipsi irronnut.. :whistle: Oliko sulla mitään kipuja tms...
Tais mulla jomotella mutten muista että muuta ois ollu... :| Ja senki jomottelun pistin ihan muitten juttujen piikkiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Hei hyytis hieman asian vierestä nyt,mutta etkös sä täällä kertonut et sulla oli toinen klipsi irronnut.. :whistle: Oliko sulla mitään kipuja tms...
Tais mulla jomotella mutten muista että muuta ois ollu... :| Ja senki jomottelun pistin ihan muitten juttujen piikkiin.
Sen takia vaan ajattelin kysyä ku mulla tulee ihan jumalattomia kipukohtauksia hyvä että hengittää pystyy tonne vasemmalle puolelle..Minäkö vainoharhanen et klipsi mullakin on alkanu seikkaileen.. :snotty:

 
Ei lapsellista käytöstä harrastettaessa tarvitse olla hullu tai mitään muutakaan. Itse olin aika samanmoinen ollessani 15v ja sain terveen paperit kun päätäni tutkituttamassa kävin.

Eli mun mielestä et ole hullu, mutta käyttäydyit lapsellisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ei lapsellista käytöstä harrastettaessa tarvitse olla hullu tai mitään muutakaan. Itse olin aika samanmoinen ollessani 15v ja sain terveen paperit kun päätäni tutkituttamassa kävin.

Eli mun mielestä et ole hullu, mutta käyttäydyit lapsellisesti.
Mielummin lapsi ko jäyhä ja hillitty aikunen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ei lapsellista käytöstä harrastettaessa tarvitse olla hullu tai mitään muutakaan. Itse olin aika samanmoinen ollessani 15v ja sain terveen paperit kun päätäni tutkituttamassa kävin.

Eli mun mielestä et ole hullu, mutta käyttäydyit lapsellisesti.
Mielummin lapsi ko jäyhä ja hillitty aikunen.
Et sitten mitään välimuotoa noista kahdesta löydä? Itse en ole eikä minusta tule hillittyä ja jäyhää aikuista, mutta lapsellisesta teiniangstista olen päässyt sentään jo yli.
 

Yhteistyössä