Mitä lahjaksi vastasyntyneelle/äidille ?


Pitäisi olla jotain minkä voisi lähettää postissa. Mielellään ilman järjettömiä postikuja..

Pääkoppa lyö ihan tyhjää :snotty:

Mitä olisit itse voinut haluta kun vauva on viikon-kahden ikäinen ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
vauvan vaatteet ovat ihania, niitä ei ole koskaan liikaa. :heart:
Pitänee siis suunnata katselemaan pieniä vaatteita :heart:

Olisko ehdotuksia mistä kannattaisi mennä katselemaan?
Joku huumori juttu voisi olla kiva. tyylin "tuleva rock-tähti" :saint: (tosin jos vauvalle sattuisi tulemaan koliikki en taitaisi sen jälkeen olla suosiossa :snotty: )

Olisko mitään ehdotusta vielä jostain pienestä mitä voisi liittää äidille siihen pakettiin?

 
vieras
osta mielummin joku ihana cd josta iloa paljon pidempään kuin noista ihanuus vaatteista. Itse ainakin sain niitä niin paljon, että osaa ei ehditty edes käyttämään. Mutta kukaan ei tajunnut lahjoa cd:levyllä. Löytyy paljon ihan vauvoille suunnattua klassista tai muuta musiikkia, mm. Vauvan vaaka on aivan ihana cd!
 
Alkuperäinen kirjoittaja elli-pelli:
sain pienen kevyen peiton esikoisen synnytyä. itse pidin kovasti.
Joku tälläinenkin olisi kiva, mutta luulen että lasta varten on kaikki mahdollinen jo hankittu ja esim. just toinen peitto jäisi käyttämättä.. Vai jäisikö?
En oikein osaa ajatella että mikä muu kuin joku body/haalari olisi käytännöllinen.
Sellaista hupullista kylpypyyhettä katselin kaupassa, mutta hylkäsin juuri tuolla perusteella että jos sellainen jo on niin ei toisella mitään tee. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja miiz:
Alkuperäinen kirjoittaja elli-pelli:
sain pienen kevyen peiton esikoisen synnytyä. itse pidin kovasti.
Joku tälläinenkin olisi kiva, mutta luulen että lasta varten on kaikki mahdollinen jo hankittu ja esim. just toinen peitto jäisi käyttämättä.. Vai jäisikö?
En oikein osaa ajatella että mikä muu kuin joku body/haalari olisi käytännöllinen.
Sellaista hupullista kylpypyyhettä katselin kaupassa, mutta hylkäsin juuri tuolla perusteella että jos sellainen jo on niin ei toisella mitään tee. :/
Tokihan niitä pitää välillä pestä joten ei varmaan haittaa vaikka olisi useampikin.

Siskoni synnyttää ihan lähipäivinä ja ajttelin lahjoa häntä ja hänen vauvaansa niin että ostan juuri tuollaisen Born in 2008 -bodyn vauvalle (kunhan väri selviää) ja äidille kirjan.
Itsestäni oli ainakin mukavaa lueskella samalla kun sängyllä vauva piti imetysmaratonia =)
 
miiz
Toi Born in 2008 -body kuullostaa kivalle tai se yöpaita jota joku aikaisemmin jo kehui =o)

Kuinkas nopeaa se vauvojen kasvu muuten on ekoina viikoina/kk ? :eek:
Että mitäs kokoa sitä sitten ottaisi...

:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milata287:
itse sain baby blues sarjakuvakirjan -kovempaa kuin kuvitelmat- mikä kertoo esikoisen tuomisesta kotiin.oli todella osuvia ja hauskoja juttuja,tykkäsin kovasti. ja vauvalle ainakin meillä oli kovasti tarvetta kuolalapuille (pienempiä kuin ruokalaput) muuten oli koko ajan paidan kaulusalue puklussa ym...jokin soittorasiakin olis kiva,sellainen joka narusta vetämällä alkaa soimaan.
HAAA :D Kiitos muistutuksesta :flower: :D
Tota baby blues sarjakuvakirjaa olen joskus selaillutkin ja naureskellut. Mitenkäs mä nyt sen olin täysin unohtanut :xmas:

 
Näistä tykkäsin...
Meillä on kolmiviikkoinen poitsu, ja nyt on tuoreessa muistissa vielä tuliaiset. Sairaalaan oli kivaa saada karkkia, lehtiä ja Body Shopin kosteusvoidetta. Kotiin tulleista muistamisista erityisen ihania ovat olleet 50/56-senttiset vaatteet (niitä ei tullut itse ostettua ja pääsevät heti käyttöön), ruoka ja leivonnaiset sekä vaipat (kesto- ja kerta-).

Ei sillä... kaikki lahjat ovat ihania. Ja yhtä ihania ovat kortit.

Ja kukkia ei ole koskaan liikaa!
 
Edellinen
No just... imetysdementiassa näköjään unohdin jo alkuperäisen kysymyksen eli mitä voi POSTISSA lähettää. Minä lähettäisin pienen, suloisen bodyn tai puolipotkarit tai vaikka Marimekon raitasukat.
 
hup
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
. Löytyy paljon ihan vauvoille suunnattua klassista tai muuta musiikkia, mm. Vauvan vaaka on aivan ihana cd!
Minunkin mielestäni Vauvan vaaka on aivan ihana cd ja siitä on todella iloa moneksi vuodeksi. Meidän 3-vuotiaankin lempilaulut löytyvät vielä ko. levyltä.

Itse jos nyt saisin jollekin ostaa lahjan lapsen syntymän yhteydessä, niin osatisin varmaan Smart Mom -korun. Mutta eipä siitä välttämättä kaikki tykkää, ymmärrän, että joillekin ajatus vauvankuolaisesta korusta kaulassa tuntuu epämiellyttävälytä...

Vaatteetkin toki kivoja, erityisesti jos esikoinen kysymyksessä.
 
mä just annoin siskolle Baby bluesin kirjan ja suklaata. vauva sai nutun + nyyskäliinan, isosisko DVDn ja ISOSISKO-paidan.

yleensä oon antanut äidille jotain lukemista imetyshetkiä varten (tai kun vauva nukkuu alkuun paljon) + namia jos sitä syö. tai kesällä tuoreita mansikoita. ja vauvalle vaatteen +helistimen/nyyskän tvs.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
LIndeks myy "bändi" paitoja ja Kappahllista löysin eilen noita rockstara bodeja'

Kannatta varmaan ostaa 56 tai 62cm
Ei missään nimessä 56 cm! Ite plin tyytyväinen kun saatiin jopa 68 cm vaatteita lahjaks. monesko lapsi kyseessä ja minkä kokoinen syntyessään?

 

Yhteistyössä