Hakutulokset

  1. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Vaikken tähän pinoon enää kuulukkaan niin kuitenkin pakko tulla hehkuttamaan johonkin. Meille on tulossa vauva, tämä on kaiken surun keskellä uskomatonta! Kaksi ekaa lasta on saanut alkunsa hoidoilla ja nyt olen raskaana luomusti. Tänään selvisi, että nyt on rv8 ja ultrassa kaikki hyvin. Ei tämä...
  2. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Olen nyt pienen enkelipojan äiti eli meillä ei asiat menneet hyvin :'( Hyvää kevään jatkoa kaikille ja onnea vauva-arkeen.
  3. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    En ole liiemmin ehtinyt lukemaan teidän muiden kirjoituksia. Pienokaisemme, Frans, voi tilanteeseen nähden hyvin. Päivä kerrallaan mennään, se on raskainta kun ei lääkärit osaa antaa ennustetta. Aivoverenvuotoja ei ole ollut, hengityksessä, sokereissa, painonnousussa, verenpaineessa ja...
  4. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Pieni prinssimme syntyi 25.2.2010 klo:02.30. :heart: Paino 490g ja pituutta 27cm. T: Onnellinen äippä, isi ja isoveli
  5. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Tosi pikaissti kommentoin, koska pitää kännykän nettiä käyttää... synnytys ja miehen mukanaoloa Itse en henk.koht hyötynyt mitään miehen läsnäolosta, ehkä johtui siitä että synnytys oli nopea ja lapsi vietiin heti pois. Kerrottiin vaan, että poika. Nyt mies tulee mukaan jos ehtii/ milloin...
  6. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    pakko saada ruokaa Mulla on kaikki aika terveellisiä himoja, ruispuikula on aivan pakollinen, kurkku on ihanaa (onneksi mua ei närästä) ja appelsiineja voisin syödä vaikka miljoona kiloa ja kaiken huippu jota syön 200-300g päivässä on porkkana. Paheista ainut himo on Läkerolin sokerittomat sea...
  7. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Juupeli Sulla on hyvät saumat 7-veljekseen =) ;)
  8. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    lapsen vitamiinit Mä lopetin D-vitamiinin annon kun poika täytti 3 ja aloitin monivitamiinipuruvalmisteen. Alle 3-vuotiaalle ei suositella lisävitamiinia. Lisäksi poika juo joka aamu Actimel-juoman. Siitä on tehty tutkimus, että ehkäisee korvatulehduksia. Juu, tiedän että ei ehkäise. Ei pojalla...
  9. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Nasuliinih 157? jäi itselle maksettavaa kelakorvausten jälkeen. Klinikalta ei saanut lainkaan edes ennen rv23 kelan suorakorvausta ilman ettei siihen ollut perusteita. Tätä ei mainittu puhelimessa kun varasin aikaa. Minä kuitenkin sain suoraan korvauksen, koska ultralle oli perusteet mun...
  10. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Pikaisesti omasta 4D ultrasta Niinkuin joku jo kirjoittikin niin näillä viikoilla eli ennen rv23-25 sikiö näyttää luiselta koska eihän hänellä ole vielä rasvakudosta. Meillä ultra oli TODELLA onnistunut. Saimme kasvoista kauniita kuvia. Kaikki oli pienellä hyvin, kaikki mitat ja painoarvio...
  11. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    mussupussu Tempur sänky saa täältäkin kannatusta. Ollaan oltu siihen todella tyytyväisiä. Mulla on selässä vikaa joka nyt vaivaa tämän raskauden aikana. Esikoisen kohdalla ei vaivannut. Mulla ei ainakaan kunnon sänky poista noita selkävaivoja, mutta en sitten tiedä kuinka huono selkä olisikaan...
  12. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Joku kyseli meijän muutosta eli viimeistään huhtikuussa muutetaan, mutta heti kun saamme asunnon niin ainakin mies muuttaa. Minäkin olen nyt käynyt ultrassa rv17+6, koska NEUVOLASSA EI LÖYDETTY DOPPLERILLA SYDÄNÄÄNIÄ 15MIN ETSIMISEN JÄLKEEN!!! Ei ollut muuten kiva tilanne. Ultrassa kaikki...
  13. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Meillä siis tilanne meni näin: Neuvolan rakenneultrassa kysyin näkyykö sukupuoli, yhtäkkiä mies sanoi ettei halua kertoa. Lääkäri ei siis kertonut, mutta totesi että kyllä SE täällä näkyy. Miehen mielenmuutoksesta seurasi vuosituhannen riita... Menimme 4D ultraan 2-3 viikkoa myöhemmin ja yli...
  14. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Jatkuva sisätutkimuksen teko kyllä ärsyttää kohdunsuuta, mutta esim. kerran kuussa tehtynä ei vaikuta mihinkään, joka päivä tehtynä kyllä ärsyttäisi. Kohdun kaulan pituutta voidaan myös mitata vaginaalisesti ultralla, silloin ei tarvitse ronklata lainkaan kohdunsuuta. Pakko kehaista, eilen...
  15. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Synnytyksessä lääkäri sanoi, että kuka vaan saa näin pienen lapsen synnytettyä alateitse. Mulle ei siis ehditty tehdä synnytystapa-arvioita ja siksi kätilö epäili mahtuuko syntymään. Onhan sellaista 2kg lasta ehkä hieman erilaista pusertaa maailmaan kun 4kg lasta. Sitä odotellessa että...
  16. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    sisätutkimuksista On paikkakuntakohtaista tehdäänkö vai ei ja milloin tehdään. Riippuu paljon tekeekö ultran kätilö vai lääkäri. Meilläpäin ultraa aina lääkäri (siis neuvolassa käy lääkäri 3x viikossa) ja lääkärikäynnin yhteydessä on sisätutkimus rv 11-12. Seuraava ultra on rv18-22 ja silloin...
  17. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Tämä olikin oikea tyttölupaus päivä :laugh: Onnea hirmuisesti kaikille ultrassa kävijöille hyvistä kuulumisista :heart: Itse aloin tänään miettimään, että jos ultrassa sanotaan nytkin, että tyttö niin en mä pysty siihen edellisen kerran jälkeen luottamaan. Onneksi käyn ultrassa 4 vko:n...
  18. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    mintu1 Aloin ajattelemaan ja ehkä tää mun haluttomuus (tai viime raskauden halukkuus) liittyy tohon yhdyntäkieltoon. Meillä oli esikoiseta rv15 asti yhdyhtäkielto ja rv25 synnytykseen asti eli rv33 asti ja se kyllä lisäsi haluja. Niinhän se ihminen toimii, sitä mitä ei voi saada niin pitää...
  19. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Ultrakuulumisia tältä päivältä odotellen, itsellä kun siihen matkaa vielä... :wave: Täällä on puhuttu lapsimäärästä, EC:llä on ainakin ihanasti lapsia siunaantunut ja jollain muullakin taitaa olla enemmän kuin kolme. Itse olisin halunnut monta lasta, mutta kun ei pelkkä haluaminen riitä...
  20. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    mussupussu Meillä aivan samat kriteerit autolle ja tosiaankin neliveto. Älä kysy miksi mies sellaisen halusi! Vastaukseksi kysymykseen saan: kulkee niin nätisti ylämäissä ja risteyksissä. Ja siis Audi farkku on kyseessä ja tossa pihassa se nököttää ja neliveto on, ostimme uutena huhtikuussa...

Yhteistyössä