~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

Iltoja! :wave:

Tsemppiä kaikille huomisiin ultriin! :) :heart:
Toivottavasti saadaan vinopino hyviä uutisia luettaviksi.

EC: Enhän mie ajatellutkaan että sie ihan tosissaan olisit kirjoittanut :D Varmasti ihan sama kumpi tulee, teillä ihana lauma siellä ja molempia sukupuolia vielä :heart: Saanko udella minkä ikäisiä teillä muut lapset on nyt vauvan syntyessä? Itsekin monesti miettinyt että olisiko sitä itsestä suurperheen äidiksi mut en tiiä :whistle: Sydän kyllä sanois että juu mut sit järki sanoo välillä että älä ala siihen :D No, aika näyttää B)

OdottamatonOdotus: Jos teille tulee tyttö niin lupaan syödä hattuni :D :LOL: Niin luotettavana ja varmana olen mielessäni tuota "pippelimutkajuttua" pitänyt, heh :whistle:

Mahallaan nukkumisesta: Selälteni ja kyljelteni alan kyllä AINA nukkumaan mutta usein huomaan yöllä että olen masulteni, tuskinpa tuosta mitään haittaa on..ja neuvolasta on kyllä aina sanottu että niin kauan kun itse niin pystyy nukkumaan niin ei siinä mitään ongelmaa ole.

Mut nyt nukkumaan!
Huomisia kuulumisia odotellessa..

Hakaneula & :heart: 20+5
 
Mutzilla :hug:
Mussupussu pakko sanoa että neliveto on tällaisina talvina jopa helsingissä todella loistava vekotin. Nyt jos pitäisi uusi auto ostaa niin tärkeimpänä kriteerinä olis juuri tuo neliveto. Ei jää paikoilleen sutimaan ja haastavistakin paikoista pääsee kevyesti mm. jäiset ylämäet.
 


God morgon!

Hakaneula, synnytin viimeyönä unissani pojan(!) ja se oli niiiiiiiiiiiin ihana... :heart: oli jotenkin niin todentuntuinen uni, et ihan ikävä jäi sitä pientä poikaa! :heart:
Vanhin meillä täyttää nyt kohta 9 ja nuorin täyttää parin viikon päästä vuoden. Aikalailla 1½v joka välissä siis. :saint:
Itse monesti mietin, millasta olisi, jos näitä ei olisikaan näin montaa...olis vaikka yks tai kaks...kiikkuisin varmaan seinille! :ashamed: Olen vaan sen luontonen, et tarvin ympärille paljon elämää ja lapset on parasta maan päällä!! :heart:

Jepulis. Sitä ultraa tässä nyt jännitän, voi vitsi!
Meillä piti olla lapsillekin hoitaja, et oltas päästy miehen kanssa kahdestaan tai sit tuon nuorimmaisen kera ainoastaan, mut mies (*kihinää*) oli sössinyt hommat nyt silleen, et sitä hoitajaa ei saadakaan...argh...sairaalaan on matkaa 100km ja ajokortti minullakin on, mutta ei silmälaseja -jotka olis pakko olla ajaessa, joten miehen on tultava kuskiksi ja se tarkoittaa sitä, et lähdetään sinne sairaalaan sit koko sakilla!! :whistle: En välttämättä hypi tasajalkaa ajatuksesta. Onneksi siellä on leikkiterapia (vai mikä nyt onkin), jossa mies voi leikkiä lasten kanssa sillä aikaa...mut itku, ku äijä ei pääse sit ultraan mukaan, mut ei voi mitään. Seikkailumielellä matkaan siis! :xmas:

Vointeja ja palataan juttuun vähän myöhemmin, ultra-kuulumisten kera!
Pitäkää peukkuja, että kaikki olisi hyvin... :hug: *jännittäääääää*

-Elettaria & murunen 19+2
 
Ultrakuulumisia tältä päivältä odotellen, itsellä kun siihen matkaa vielä... :wave:

Täällä on puhuttu lapsimäärästä, EC:llä on ainakin ihanasti lapsia siunaantunut ja jollain muullakin taitaa olla enemmän kuin kolme. Itse olisin halunnut monta lasta, mutta kun ei pelkkä haluaminen riitä. Esikoista tehtiin kuusi vuotta ja tätä kolme vuotta. Hoidot on henkisesti niin raskaita että saa nähdä jaksaako tämän jälkeen enää lähteä leikkiin mukaan. Ja ihmiset kun tuppaa ajattelemaan, että tyytykää siihen mitä teillä on. Ja olenhan minä tyytyväinen, mutta kun tilaa olisi useammallekkin lapselle.... :heart:

Olin eilen vanhempieni luona ja otin dopplerin mukaan. Äitini sitten itku silmässä kuunteli sydänääniä. Oli todella hellyyttävää, silloin kun hän on aikanaan meitä odottanut niin ultraääni oli aivan uusi juttu ja kuva epäselvä, samoin sydänääniä ei kuunneltu näin kun nykyään kuunnellaan. Muutenkin olen huomannut itsessäni uuden piirteen, herkkyyden tai oikeastaan yliherkkyyden. Itken aivan kaikkesta, tätä ei ollut esikoisesta. Olen herkkä ihminen muutenkin, mutta ulkokuori on kova ja useimmat luuleekin minua kylmäksi ja tunteettomaksi.

Mitenkäs muilla seksielämä? Vai saakohan sellaista edes kysyä... Esikoisesta olin vähän turhankin halukas, nyt ei ole kyllä sitäkään. Nyt vain syön, nukun, itken ja raivoan... :kieh: Varmaan ihana raskausaika miehelle... ;)
 
Mutzilla: :hug: voimia elämäänne!

Eilen luin kaikki tekstit mitä oli tullu, mut kun en heti ehtinyt kirjottamaan, en enää muista mitä piti kommentoida :ashamed:

tvvo: kysyit seksielämästä. Mulla kyllä haluja löytyy, sama juttu oli esikoista odottaessa. Kun sitten ekassa raskaudessa oli ennenaikaisen synnytyksen riski ja seksi kiellettiin niin mähän olin välillä kun kissa pistoksissa :LOL: Meillä nää lapset on saanu kans hoidoilla alkunsa ja ekassa raskaudessa tuntu että seksielämä virkos uudestaan. Esikoista tehtiin 3 vuotta ja sinä aikana siitä hommasta tuli sellasta kalenteri kädessä puurtamista jonka tarkotuksena oli saada vauva ja sit rankempien hoitojen aikaan se oli vaan ikävä muistutus siitä että sitä vauvaa ei tule kuitenkaan :/

(.) Heräsin yöllä 3 jälkeen enkä saanu enää unta. Sit 4 jälkeen alko kipeet supistukset, jotka tuli pahimmillaan 3min. välein :eek: Olin jo päättäny soittaa taysin päivystykseen että pitäiskö lähtee näytille kun ne alko pikkuhiljaa laantuun, 1,5 tuntia kesti se pahin vaihe. Aloin sitten nukkuun ja heräsin klo10, ja oli hyvä olo. Eipähän sit tarvinnu mennä tänään töihin.. Iltapäivällä mulla on se rakenneultra, jännittää! Toivottavasti noi supparit nyt pysyykin pois ainakin tän päivän. Mietin jo, et jos oisin joutunu taysiin lähtee niin ois varmaan tarvinnu perua ultra-aika kun taysissa aina tuppaa meneen aikaa, saati jos ois joutunu sisään jäämään. Neuvolaan soitan kunhan siellä soittoaika alkaa, että pääsenkö sitäkautta lääkäriin vai soitanko päivystykseen.
Tuun sit myöhemmin kertoon ultrakuulumisia!

minttu ja pumpelo :heart: rv20+6
 
Pakko oli tulla tänne vielä takas, ku olen ihan hermona... :D en saa aikaa kulumaan!
Saimme kun saimmekin lapsille hoitajan!!!!! Ihmeiden aika ei ole ohi. :heart: Ihanaa.

tvvo...ihanasti kirjoitit. :heart: Vaikka itsellä on näinkin monta lasta, olen saanut hyvin läheltä seurata lapsettomuuttakin, ehkä tiedän vähän laidasta mitä se on... :hug: olen erittäin kiitollinen joka muksusta ja ymmärrän oikein hyvin, ettei ne ole itsestäänselvyyksiä.
Ja vaikka se oman pienen saisi tähän maailmaan asti, ei koskaan voi tietää, joutuuko vielä luopumaan...on tärkeintä elää tätä päivää. :heart:
-Ihanasti äitis suhtautui noihin sydänääniin, voi että! Se lämmittää sydäntä, kun isovanhemmat välittävät/jaksavat välittää. Minun omat vanhemmat välittävät niinkin, mut miehen vanhemmat eivät juurikaan perusta...tästäkin raskaudesta kun kerroimme, vastaus oli anopin suusta "aha!"
Kuin olisi kaadettu kylmää vettä niskaan. Huoh. No, ei voi mitään.

Tuosta seksielämästä (josta ei saa puhua :D )...olen aina ollut hyvinkin viriili persoona (ja siitä olkoon todisteena tämä lapsikatras :LOL: *vitsivitsi*) ja varsinkin raskausaikoina tulen ihan kaheliksi! Ei niinku mikään riitä. :ashamed: Mut on tässä nyt sellainen ongelma ollut, et SATTUU! Minulle siis. En tiedä miksi. Kuivuus ei vaivaa, mut onhan limakalvot aina herkkänä raskaanaollessa, oisko sitä sitten.

Jeps, mut jos nyt vaikka lähtisin tekeen vielä ruuan ennen lähtöä...anteeks jos häiritsee nämä minun löpinät joka välissä, mut en muutakaan keksinyt! :D

:hug:
 
EC: mulla vanhin tyttö täytti 8.1 9 vuotta ja nuorempi tyttö tulee elokuun 17 8 vuotta-

TVVO: mikä seksielämä? Mieheni on kyllä ollut ulkomailla töissä mutta siltikään emme ole kohta 19 viikon aikana harrastaneet seksiä kuin 2 kertaa. Ei kiinnosta enkä halua. Viereen pääsee hyvällä tuurilla nukkumaan mutta siinä on meidän hellyydet.

MINTTU1: mulle neuvottiin noiden supistelujen kanssa niin että olla kylellään maate ja jouda paljon vettä ja nopeaakuulemma pitäis laantua.
 
Päiviä! :)

Mä täällä järkkäilen muuttohommia, olinkin kerenny jo unohtaa kuinka hanurista tää on... :whistle:

Seksi, noh..Ei oo oikein innostanu...Alkuunsa joo, mut nyt tuntuu et maha on edessä ja painaa ja kaikki on inhottavaa ja ja ja ja....Kyllä mä pyrin miehen pitämään tyytyväisenä mut jotenkin siitä on omalta kohalta hävinny se juttu.. :( Ja onhan se karu totuus että jotenkin tuntuu irvokkaalta alkaa peittoja tuulettelee kun kaveri potkii kun arojänis mahassa...Yritä siinäkin sitten jollain tapaa virittää ittees tunnelmaan.. :LOL:
En tiiä, ehkäpä tää hiljanen kaus tästä taas menee ohitte..

Oikein paljon tsemppiä kaikille ultraan menoa odottaville ja jännääville! :heart: Nopsaan se aika kuluu... :)

Jahas, jos mä taas yrittäisin jotain saada aikaan et pääsis muuttaakin joskus.. :)

Maira ja eemeli 19+6
 
Ultrasta kotiuduttu... Reiska on reiska eli poika tulossa :D :heart:
Ja ei ollut kyllä yhtään epäselvyyttä oliko pippeli vai ei... :LOL: Paremmalla ajalla tarkemmat kuulumiset... työt kutsuu.

garden ja reiska 21+2 :heart:
 
mintu1 Aloin ajattelemaan ja ehkä tää mun haluttomuus (tai viime raskauden halukkuus) liittyy tohon yhdyntäkieltoon. Meillä oli esikoiseta rv15 asti yhdyhtäkielto ja rv25 synnytykseen asti eli rv33 asti ja se kyllä lisäsi haluja. Niinhän se ihminen toimii, sitä mitä ei voi saada niin pitää haluta. Nyt kun kiletoa ei ole niin mä olen ihan plaah... :/
Onneksi supparit loppui ja onneksi sulla on tänään ultra. Tekeekö teillä ultran lääkäri vai kätilö? Että kattooko myös kohdunsuun tilanteen?

garden Onnea poikalupauksesta :heart:

Voi kun sitä itsekkin toivoo, että sukupuoli selviäisi ja pääsisi ostamaan vaalenasinistä, siis näin varma olen pojasta :LOL:

Niin ja mä olen ollut kodinhengetär, olen leiponut tänään pullaa, suklaaneliöitä, coocieseja, kala ja lihapasteijoita. On ainakin miehen kiva palata kotiin töistä hyvän tuoksuiseen kotiin :heart:
 
seksi
Pikakommentointi aiheeseen välitunnilla! :) Mies kommentoi tätä asiaa vähän turhankin usein, vaikka yritän selittää että haluaisin nyt vaan olla lähellä ja kuherrella itse seksin sijaan, koska olo ei oikeasti tunnu mukavalta!
Omasta mielestäni harrastelun väheneminen on johtunut omista vartalon muutoksista. Tunnen välillä itseni todella turvonneeksi ja olon epämiellyttäväksi alasti. Vaikka rakastankin mahaa, olen silti mielummin vaikka yöpuku tai toppi päällä, jalatkin tuntuvat kuin joltain tukeilta :(
Ehkäpä se johtuu tästä että varsinainen mahan kasvu on vasta lähtenyt ottamaan spurttia, uskon että epävarmuus ja inhottava olo vähenee kun maha on oikeasti ISO, eikä vaan turvonnut makkara :)

Nepu + Nipa 19+2
 
Mutzillalle paljon voimia! :hug:

Täällä on paljon kesäkuisille poikia tulossa! =) Oikea poikabuumi. ;)
Itse kärvistelen, ja odottelen edelleen sitä rakenneultraa, se olisi vasta 5.helmikuuta.Sinne on ikuisuus...äääh...

Vauvan liikeet loppui. :( Pari päivää ollut todella hiljaista...Ja mä olen ihan hermona, ja koko ajan tarkkailen tuntemuksia. Kunnon potkuja en ole vielä tuntenut, mutta viikon ajan mulla oli niitä kuplintoja ja hipaisu-tuntemuksia, mitkä kyllä ihan varmasti oli vauvan liikkeitä. No, ei auta kuin odottaa....Viikkoja nyt 17+1, että ei kaikilla varmaan vielä kuulukkaan potkuja tuntuja.
Odottavan aika on piiiiiitkä...

Seksistä
musta tulee oikea halujen kuningatar aina raskausaikoina. Niin tässä kuin ekassakin raskaudessa seksuaaliset halut nousee ihan uusiin lukemiin... :ashamed:
Mutta sehän on vain positiivista. :)

Johanna ja hiljaiseloa pitävä Pikkiriikki 17+1
 
Ultrakuulumisia, aika lyhyesti..kaikki oli hienosti ja se olikin tärkeintä.
Oltiin lääkärin tekemässä ultrassa (viikon 12 ultrassa niskaturvotus oli just raja-arvolla ja käytiin lisäkokeissa ym.) Tästä johtuen lääkärin ultra. Vaikka kromosomit olikin jo kertaalleen todettu normaaleiksi, mielessä hieman kummitteli aikaisemmin läpi käydyt riskitaulukot - että jäljellä voisi olla pieni riski sydänviasta tms.
Mitään poikkeavaa ei kuitenkaan löytynyt:)

Muuta en oikein osaakaan sanoa, lääkäri oli tunnin aikataulusta jäljessä :kieh: ja ultraus meni aika "liukuhihnalta. Mitään kuviakaan ei saatu mukaan, tajusin vasta jälkeenpäin.
Onneksi lääkäri oli vanhempi ja hyvin asiantuntevan oloinen herra, jäi kaikenkaikkiaan varma olo.

Miumiu ja pieni 20+0
 
Heips! :wave:

Ultrasta kotiuduttu. Kaikki oli vallan mainiosti, pikkunen kasvaa ja kehittyy normaalisti.
Ja poitsu on tännekin tulossa, ei jääny epäilemisen varaa ku niin selkeästi haarojen välistä vehkeet näky :D

Niisku- ja kullervo 20+5 :heart:
 
Moikka pitkästä aikaa! :wave:

Olen kyllä aktiivisesti lukenut juttujanne, mutta jotenkin en ole saanut itse kirjoitetuksi. :ashamed:

Tervetuloa kaikille uusille! :wave:

Ja onnittelut hyviä ultrakuulumisia saaneille! Tosiaan vaikuttaa siltä, että paljon poikia on toistaiseksi tulossa. Sama tilanne oli siinä syyskuisten pinossa, jossa odotin esikoistamme v.2008. Oma ultra on vasta parin viikon päästä ja jännittää kyllä jo kovasti. Haluaisimme tietää, kumpaa laatua sieltä on tulossa ja tuleeko kaksi samaa vai yksi kumpaakin - toivottavasti kaverukset eivät köllöttele jalat ristissä, kun ultran aika koittaa... :)

Jostain syystä olen nyt ruvennut stressaamaan liikeistä. Möyrimistä alkoi tuntumaan jo useita viikkoja sitten ja pieniä hipaisuja ja potkuja on tuntunut aina silloin tällöin. Mutta - jotenkin odotin, että tässä vaiheessa (18+3) liikkeitä tuntuisi jo tiuhempaan ja että ne tuntuisivat voimakkaampina, kun masussa myllää kuitenkin kaksi vauvaa ja istukatkin on takaseinässä. Esikosestakin tunsin näillä viikoilla jo liikkeitä ja silloin istukka oli etuseinässä. Minkä verran te muut olette tunteneet liikkeitä näillä viikoilla? Päivittäin? Myös pitkin päivää vai vasta sitten kun asetutte rauhassa kuulostelemaan? Erona ensimmäiseen raskauteen on toki se, että silloin oli aikaa kuulostella masun tuntemuksia, nyt sen sijaan tuo 1v.3kk. viipottaja vie lähes tulokoon kaiken keskittymiskyvyn ja mahaa ehtii kulostella oikeastaan vasta myöhään illalla/nukkumaan mennessä. Onneksi perjantaina on neuvola, niin pääsen ainakin kuuntelmaan sydänäänet. :heart:

Anteeksi omanapainen purkautuminen :ashamed: Tätä tää on aina välillä...

Myntti ja kaverukset :heart: :heart: 18+3
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista kaikille asianosaisille! Paljon on poikia tulossa. Lisää ultrakuulumisia saanemme vielä tänään, kun loputkin kotiutuvat reissulta. Ihanaa! :)

Hyppään heti omiin ultrakuulumisiin: Meille näyttäisi tulevan Milla. :heart: Teemme siis poikkeuksen pinon poikavaltaisuuden keskellä. ;) Näin vain voi olla tyttöraskaudetkin erilaisia samalla ihmisellä. :) Tyttösellä oli kaikki hienosti, ei näkynyt poikkeavuuksia. Kovin oli liikkuvainen, mutta istukka etuseinämässä kyllä tehokkaasti vaimentaa liikkeitä. En todellakaan tunne puoliakaan potkuista ja sivelyistä.
Koska samalla päivitettiin supistustilannettani, puhuimme paljon asiasta. Kätilö ei kuitenkaan lähtenyt tekemään sisätutkimusta, koska perjantaina on lääkärille aika eikä ole hyväksi jatkuvasti ronkkia ja ärsyttää kohtua. Kohtuni on selvästi hyvin supistusarka, koska pelkkä ultraaminen laukaisi supistuksen, jonka ultraajakin tietenkin huomasi. Kipeisiin, säännöllisiin supistuksiin suositteli rentoutumista ja lepoa. Minulle ei suositellut kovinkaan paljon juomista rakkosairauteni vuoksi supistellessa, mutta lienen tässä asiassa poikkeus. Helpottavaa oli, että kaikki oli kunnossa, mutta kyllä nuo kipeät säännölliset supistukset huolettavat. Menisipä viikot nopeasti.

Maira: Muutamme tuolle akselille ehkä jo toukokuun lopulla. Alunperin oli tarkoitus vasta heinäkuussa, mutta taidamme aikaistaa suunnitelmia. Tosin täytyy nyt ensin katsoa, miten nämä asiat okeasti järjestyy. Voimia muuttoon!
 
Uusi odottelija ilmoittautuu teidän joukkoon :heart:

Olen lueskellut teidän kirjoituksia jo toosi pitkän aikaa, ja vihdoin uskaltauduin itsekki joukkoon mukaan =) Tänään oli rakenne UÄ, rv 19+6, on pakko kertoa teidän poikavauvojen joukkoon on tulossa ainaki tämä yks tyttövauveli :heart: :heart:

Meillä tämä tyttö on kolmas, 8v, 2v ja tämä pieni maha-asukki. Uä:ssä kaikki oli hyvin, oli erittäin perusteellinen tutkimus, käytiin kyllä kaikki läpi mitä vauvasta on mahdollista tutkia, pikkurillin luut kaikki kolme näkyi kivasti. Pakko oli käydä ostamassa kaksi ihanaa bodya koko 56 cm :D Vauva on potkinut jo joulukuun 27. päivästä lähtien selkeästi, joka päivä ja useasti. Istukka on takaseinämässä ja aika alhaalla, joten joudun uudelleen uä;hän kontrolliin viikolla 32, ajatella että joskus olen noin pitkällä :D

Siinäpä oli minusta ja rinsessoistani, Onnea kaikille odotuksesta!!! :heart:
 
Tuumpa mäkin tekemään nyt poikkeuksen poikalupausten keskelle! Tyttöä siis ootellaan:D Käytiin siis aamulla ultrassa ja siellä neiti vipelsi sellaista vauhtia ettei meinattu aluks saada mitään mittoja otettua. Onneksi kaikki näytti kuitenkin olevan kunnossa, vaikka vauhtia riittikin. Istukka oli takaseinässä ja vissiin myös suht alhaalla, joten kätilö lupasi sitten uuden ultra-ajan tonne viikon 32 tietämille. Ei kyllä yhtään haittaa, että päästään kurkkimaan uudestaan!
En meinannut viime yönä saada edes nukuttua, kun mietin ultraamista, mutta nyt kun näkyi että kaikki on just niin kuin pitää niin kyllä rauhoitti mieltä.

Taidetaan nyt jättää sit se 4D kokonaan välistä, kun kerta päästään muutaman viikon päästä taas kurkkimaan Sinttiä joka tapauksessa. Mut jospa sitä uskaltais muita hankintoja tehdä jo:D

Onnea kaikille muillekin hyviä ultrakuulumisia saaneille! :flower:

Myntti ja muut liikkeistä stressaavat, mä tunsin ekat liikkeet just tuossa noin 17+0 aikoihin, ja vaikka istukka on siis takaseinässä, meni vielä pari viikkoa ennen kuin tunsin liikkeitä ees päivittäin. Eli kaipa tuo riippuu ihan ihmisestä:)

Mariann-81, tervetuloa mukaan ja onnea vielä tyttölupauksesta!

Seksistä oli myös puhetta, mä oon stressannut ihan kauheasti viime aikoina, kun ei vaan haluta. Tuntuu että kaikki puhuu aina siitä, kuinka raskausaikana seksi on niin auvoisaa ja kuinka sitä tekee koko ajan mieli, mutta mun ei :ashamed: Maha ei vielä juuri oo tiellä, eikä paikat oo ees mitenkään kuivat, mutta kuten joku muukin täällä sanoi niin se sattuu tosi herkästi jos on yhtään väärässä asennossa! Ja sit stressaan sitä vielä enempi eikä mikään onnistu.. Ei meillä ihan hiljaista täällä oo, mutta harmittaa kyllä ihan meidän kummankin puolesta kun ennen sitä tuli heilutettua peittoja huomattavasti tiheempään tahtiin!

Täällä huimaus ja heikko olo jatkuu. Ollaan lähdössä huomenna aamulla etelään reissuun viikoksi, joten en varmaan pääse vähään aikaan kirjottelemaan - toivottavasti olo vähän helpottuu kun maisema ja ilmasto vaihtuu.
Mutta hyvää loppuviikkoa kaikille ja onnea ultriin! Mairalle jaksamista muuttohommissa!

Salma ja Sintti 20+2
 
Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista :heart: Tosiaan poikavoittonen pino näyttäis olevan, onneksi pari tyttöä mahtuu mukaan.

Seksi ei kiinnosta täällä tippaakaan. Ja kyllähän siitä saa kuullakin :kieh:

Tänään taas jouduin käymään lääkärissä, oik. puolella häpyluu sen verran kipeä, ettei oikein astua voi ( oltiin vkl tyttöjen ja koiran kanssa pulkkakävelyllä, eikä toi kuopus tahtonut pysyä aisoissa. Kantaen siis kotiin ja jotain nivusissa niksahti ). Samoten supistukset lisäänty siitä ja muuttu osittain kipeiksi. Huomenna ä-polille kontrolliin, jotta kaikki kunnossa. Uskon kyllä kaiken olevan kunnossa, koska tällaista samanlaista suppailua oli kuopuksestakin. Mutta onhan se kiva, että tarkistavat. Mulla on myös jatkuva kipu alavatsalla ja teki kipeää, kun lääkäri tarkisti tänään kohdunsuun.

Niin ja tervetuloa mukaan uudet odottajat :heart:

Mammavaatteita olen yrittänyt metsästää, jottei napa vilkkuisi tuolla pakkasilla :D

tupajumi ja salamatkustaja 18

saiskohan huomenna salaa tietää kumpaa olis tulossa B)
 
Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista! Saatiinhan sitä tyttöbuumiakin tähän pinoon :D

(.)Ultrassa kaikki niinkuin pitääkin ja tyttöä meille lupailtiin :heart: Äidin salainen haave prinsessasta siis toteutuu ja poika saa kaipaamansa pikkusiskon Tosin pojalle puhutaan edelleen vauvasta, koska sukulaisille ei kerrota vauvan sukupuolta. Vauvan koko vastasi viikkoa 20+1, mikä oli kätilön mukaan ok. Jo np-ultrassa oli muutaman päivän pienempi kuin viikot silloin oli ja lääkäri totes kun kuuli että poika oli syntyessään 2600g/46cm että mä en varmaan kovin isoja lapsia sitten teekään. Ultran teki nyt kätilö, eikä tarkistanut kohdunsuun tilannetta.
Olo on onnellinen ja onneks supparitkin on pysyny loppupäivän pois. Keskiviikolle sain neuvolalääkärille ajan, huomisen oon pois töistä terkan todistuksella.

minttu ja pumpelo
:heart: 20+6
 
Onnea kaikille ultrassa käyneille! :flower: :flower: :flower: Ja kyllähän se siitä tasottuu näemmä tuo tyttö/poikajakaumakin, että on pojilla sitten koulussa letistävedettäviäkin. :D

Seksistä myös sen verran, että ei sitä ihan ehdoin tahdoin tule vaatteita pois päältä revittyä, mutta kun leikkiin ryhtyy niin mukavammalta se tuntuu kuin normitilassa. Ja siinä unohtuu hetkeksi huonovointisuuskin, mitä useimmiten tulee kyllä käytettyä tekosyynä... shhhhh! :x

Mullapa taitaa kohta pullahtaa napa ulos, huomasin juuri :O Ja yök kuinka paljon on tullut karvaa tuohon mahaan, eipä sitä uutta takkia kohta tarvii ostaa ollenkaan :kieh:

Vai on 12 viikkoa salamanderin mielestä lyhyt aika seuraavaan ultraan... mulla on uus ultra ens viikon tiistaina ja siihenkin tuntuu olevan ikuisuus. Saati sitten siihen seuraavaan, joka on täällä automaattisesti viikolla 32.

Sisko oli lähetetty sitten takaisin kotiin tänään ja kyllä sitä harmittaa. Osaan vain kuvitella. Keskiviikkona kuulemma takaisin osastolle ja yrittävät käynnistää uudelleen.

milkei 18+2
 
tervehdys!

onpas moni käyny ultrassa :) onnea hyvistä kuulumisista ja tyttö/poikalupauksista! :flower: =) itse saan vielä parisen viikkoa odotella että pääsen rakenneultraan. vois mennä hieman nopeampaa tää aika :D

Tämän päivän neuvolakuulumiset:
rv 18+6
RR 140/70
Hb 130
pissa puhdas
Syke 140-150

Painoa ei ole tullu ollenkaan lisää tämän raskauden aikana ja terkka oli oikein tyytyväinen :) Minä luulin että puntari olis näyttäny ihan järkyttäviä lukemia mutta onneksi ei :) Mulla kun on ennestään tuota elopainoa niin mukava ettei kiloja kerry lisää tässä vaiheessa vielä :) Otettiin myös pari putkiloa verta tiittereiden määritystä varten ja edelleen odotellaan soittoa OYS:sta.

Jaha, eräs huomionkipeä tyttönen roikkuu lahkeessa joten paremmalla ajalla lisää :)
 
Heipparallaa ja terveisiä ultrasta! :D



Kaikki oli erittäin hyvin -ja hyvin todennäköisesti TYTTÖ!!! :heart: Siellä se viipotti, oli täydessä vauhdissa! Istukka oli minullakin etuseinämässä, joten siksi ei liikkeet tunnu niin voimakkaasti.:) Arvelinkin sitä. Voi mikä helpotus oli saada tietää, että kaikki ok... :heart:
Nyt pääsenkin osteleen lisää HelloKittyä... :D :D :ashamed:
LA meni 6 päivää eteenpäin, mut olen mennyt aina menkka-ajan mukaan, koska sama homma on ollut jokaisessa raskaudessa! LA siirtyy viikon verran eteenpäin ja vauva sit syntyy n. viikko ennen LA:ta...:p että ei taida olla merkitystä.

Lämpimät onnittelut ihanista ultrakuulumisista jokaiselle ja tervetuloa uusille!! :hug:

-Ikionnellinen Elettaria & murunen 19+2 (18+3)
 
Hei täältäkin!

Olen ollut täällä niin "järkyttynyt", että nyt vasta koneelle. Meillekin siis vastoin kaikkia odotuksiani olisi tulossa tyttö! Ja ultrassa kaikki hienosti!

Maira: Onnittelut vielä mieleisen kodin löytymisestä ja jaksuja muuttoon ja parisuhdeonnelaan!

Tvvo: Hiljaista on seksielämä, kun mies pelkää vauvan puolesta - mä olen jo tyytynyt kohtalooni.

Myntti :hug:

Tervetuloa Miriann ja onnea ultrasta!

Salmander: Mukavaa lomaa!

Onnittelut mukavista ultranäkymistä Miumiu, garden, Syyshortensia, Salmander, Minttu, EC ja Niiskuneiti! :flower:

Jäämme odottelemaan huomiseksi lisää ultrauutisia :p

Lenniina ja pikkuneiti 20+3
 

Yhteistyössä