Hakutulokset

  1. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Nyt tulee omaa napaa, mut oon hieman pihalla nyt... Mulla siis just loppu menkat, ihan normaalit sellaiset. No nyt sitten kolme päivää ollut oksuolo, ei mitää mahakipuja tms, oksuolo vaan ja pahenee jos en syö. Väsymys ihan valtava, tänäänkin kaks kertaa nukahdin sohvalle. Ja nyt sit tissitkin...
  2. M

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    Täällä yksi äiti Helsingistä, lapset 06 ja 08 ja kolmas toiveissa.
  3. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Täällä menkat loppunut ja ovista alan odotella. Jos vaikka kuitenkin sais houkuteltua miehen vauvantekopuuhiin.... Kauhee flunssa iskenyt, tekisi mieli vaan nukkua. Täällä on kerrottu vähän ikiä ja taustatietoja :) Kiva tietääkin vähän enemmän muista. Eli mä oon vielä hetken 31v, lapsosia on...
  4. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Joo kyllä mä aattellin... Yritän huijata isännän taas touhuihin ilman ehkäsyä... :laugh:
  5. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Säästy sitten ne testirahat, heräsin aamulla lätäkkö pöksyissä :( Vähän on masis olo, kun tiiän että seuraava edes pienen pieni mahis tärppiin on vasta joskus piiiiitkän ajan päästä. Ehin jo kuitenkin miettiä ett mitäs jos kolmonen syntyisi kesällä, miten sopivasti kaikki menisi... no ei voi...
  6. M

    Hirvee "äiti" ?

    Kannattaa nyt miettiä tarkkaan sitä vauvantekoa. Koska olet sitten 18 vuotta tavalla tai toisella kiinni siinä lapsessa. Imetät tai et, jokatapauksessa olet monella tavoin vauvasi orja. Vauva ei pärjää ilman sinua. Vauva tarvitsee äitiä 24/7. Mieti nyt miksi oikeasti haluat vauvan? Olisiko sitä...
  7. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Pahoittelut piprane emalle :hug: kurja juttu. Mä kokeilin eilen sitä kohdunnapukkaa ja sieltähä juuri ja juuri sormiin ylettyi kova pallero... Ja taas aloin innostua ja päätin ostaa testin lähikaupasta. No kas kas, eipä meidän lähikaupassa enää ollut niitä rfsu:n testejä ja lähiapteekki on...
  8. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    :hug: kaikille tädin yllättämäville Koko päivä ollut toimintaa enkä ole edes ehtinyt miettiä pahemmin vauvajuttuja. Nyt illalla just huomasin, että tissit ovat hiukan kipeät ja masua nippailee, mutta voipi tuo enteillä menkkojakin.. Sellaisia selkeitä oireita ei ole kuin viime raskaudessa eli...
  9. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Ohos onpa täällä jänniä paikkoja :) Onnea haamuista ja plussista ja toivotaan että kaikki haamut vahvistuu. Omaa napaa: tajusin just ett oon laskenut kp:t väärin, tänään on jo kp25, sillä menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina. Kuopukselle hain apteekista antibiootit ja raskaustesti oli jo...
  10. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Neila, mä raskauduin yk2 keskenmenon jälkeen. Mun kierto pysy tismalleen saman pituisena, siis jos km vuoto olisi niinku ollut menkat :)
  11. M

    Ekat raskaus oireet??

    Viikko ennen kuin menkkojen piti alkaa alkoi totaaliväsymys ja rintojen arkuus. Sit tuli flunssaoireita. Kaks kertaa sama juttu, tokalla kerralla olin varma plussasta jo ennen kuin tein testin 2pv ennen menkkojen alkua. Keskimäisessä raskaudessa oli raskausoireena elohiiri silmässä joka alkoi...
  12. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Mielenkiintoista... Yleensä juon kahvia monta kuppia päivässä, tänään oon juonut aamulla yhden ja iltapäivällä vain puolikkaan ja nyt ällöttää... Onko kellään alkanut kahviällötys jo tosi aikaisin? Mä oon kaikissa raskauksissa pystynyt juomaan kahvia, ei oo ällöttänyt...
  13. M

    Uusavuton häpeissään kyselee, mitä teidän lapsilla on pk-seudulla tänään ulkona päällä?

    3v sukkahousut+trikoopaita+fleecetakki, fleecevuoriset housut ja välikausitakki, toppahanskat ja talvilenkkarit 10kk trikoopuku+villapuku, välikausipuku, toppahanskat ja talvikengät
  14. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Onnittelut oliivitar plussasta :) JKVY, ymmärrän sun harmin ja pahan mielen, varsinkin jos ensi kierrossa ei yritystä välttämättä ole :hug: Seuraavaan kuukauteen on pitkä aika... Cisu, tee ihmeessä testi, mä ainakin tekisin :) Omaa napaa: eipä tunnu enää mitää. Väsyttää, mutta se on...
  15. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Viikko kuukautisiin ja tää on niin tylsää. Huvikseni mittasin itseltä lämmöt kun esikoltakin mittasin aamulla ja 37.0 oli tulos, kipeä en ole. Tosin olin hetken ollut jo hereillä. Mulla kyllä aika korkea ruumiinlämpö normaalistikin, n.36.5. Mut saanhan mä vähän innostua, saanhan ;) Pitikö muuten...
  16. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Hei! Tässä ihmettelen ihmeellisiä alamahakipuja, ihan kuin olis menkat alkamassa, mut ne pitäisi alkaa vasta reilun viikon päästä. Outoa, enpä oo tällaista ennen kokenut.Pari päivää nyt ollut tällaista, voikun lupailis hyvää... Noista raskaustesteistä... mä taidan nähdä haamun testissä...
  17. M

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Saanko liittyä teidän seuraan jännäilemään? Me ei varsinaisesti yritetä vauvaa, mä kyllä haluisin mutta mies ei niinkään. Tässä kuussa kuitenkin ollaan ihan ilman ehkäsyä menty ja vielä oviksen tienoilla... eli itsekseni toivon pientä ihmettä, että olisinkin raskautunut. Meillä kaksi lasta...
  18. M

    aikaset plussat?

    Mulla on kaksi kertaa raskausoireet alkaneet vain viikon päästä tärpistä.Rinnat kipeytyneet ja kova väsymys ja flunssan oireet. 3+5 olen molemmilla kerroilla saanut haamun ja seuraavana päivänä jo plussan.
  19. M

    Vauvan hengitysvaikeudet... onko muita?

    Piti vielä kysyä että syntyikö tyttönne kovin aikaisin? Meidän poika syntyi ihan täysaikaisena. Tuntuu että suuri osa hengitysvaikeuksista kärsivistä vauvoista on keskosia.
  20. M

    Vauvan hengitysvaikeudet... onko muita?

    Voi miten ikävää :( Teidän tyttö on samanikäinen kun meidän poitsu, myös marraskuussa syntynyt, ja lastenklinikan teholta poikakin elämänsä aloitti. Kamala tilanne kun ei tiedä milloin pääsee pois sairaalasta, meillekin sanottiin ensin että voi mennä 3-4kk. Onneksi ei sitten kuitenkaan.

Yhteistyössä