Hakutulokset

1. M

Vauvan hengitysvaikeudet... onko muita?

Kiva kuulla teidän kokemuksista. Meillä vähän sama, ettei tiedetä miksi ei hapetu kunnolla. Viimeiseen lääkärintodistukseen oli kirjoitettu BPD diagnoosiksi, mutta ei se taida olla aivan oikea. Meidän pojalla oli syntyessään limaa keuhkoissa, mistä se oli tullut ei tiedetä. Teholla oli...
  2. M

Vauvan hengitysvaikeudet... onko muita?

Meidän poika syntyi ihan täysiaikaisena, mutta ei hengittänyt kunnolla. Suoraan synnytyssalista lähti teholle ja nyt on kuukauden vanhana kotiutunut happirikastimen ja saturaatiomittarin kanssa. Vertaistukea ja kokemuksia kaipailisin, on niin kovin uutta ja outoa tämä kaikki. Sairaalastakin saa...
  3. M

varhainen keskenmeno

Terkka soittikin perään kun tulokset tuli hcg 4,7 eli kesken meni. Nyt pitäis vielä arvon laskee alle 3 niin kaikki ois ok. Onneksi tuli selvyys. Kiitos tuesta ja haleista :flower:
  4. M

varhainen keskenmeno

Tää sekoo kohta... yksinäni täällä kirjoittelen mut pakko avautua ees itelle... Ne mun hcg arvot ei ollut tulleet vieläkään... mä oon koko aamun stressannut ja nyt kun sain neuvolaan soitettua ei selvinnyt vieläkään... huomenna sitten... mut tuun hulluks ennen sitä, oon ihan varma, ett on...
  5. M

outo raskaus testi???

Testasin sellaisella just viime viikolla, tuli plussa niin viivan paikasta en tiedä
  6. M

varhainen keskenmeno

Ei tää ymmärrä yhtään mitään... En päässytkään ultraan, kun esikoinen on kipeenä ja piti se viedä lääkäriin. Kävin labrassa ja ottivat hcg:n mut huomenna vasta saan tietää tuloksen. Terkka kovasti puhu, että voi olla ettei ookaan keskenmeno, mut en haluis turhia toiveita. Tein hätäpäissäni...
  7. M

varhainen keskenmeno

Täällä ihan hämmentyneenä kirjoittelen... elikkäs, plussan sain 24.12, viime perjantaina olisi ollut rv5+5 mutta alkoi vuoto, ja tulkitsin sen keskenmenoksi. Soittelin viikonloppuna naistenklinikalle ja sanoivat, että koska vuoto ei ollut runsasta ja kivut siedettäviä, että eivät ota sinne...

Yhteistyössä