varhainen keskenmeno

Täällä ihan hämmentyneenä kirjoittelen...

elikkäs, plussan sain 24.12, viime perjantaina olisi ollut rv5+5 mutta alkoi vuoto, ja tulkitsin sen keskenmenoksi. Soittelin viikonloppuna naistenklinikalle ja sanoivat, että koska vuoto ei ollut runsasta ja kivut siedettäviä, että eivät ota sinne. Tänään vuoto sitten loppui, enää tuhruttaa. Kättäriltä sanoivat, että ei ehkä ole edes keskenmeno, koska vuoto vastasi kuukautisten määrää... Huomenna pitäisi mennä ultraan, ja tiedän ettei pitäisi elätellä toiveita, mutta... Nyt mulla on kumma paineen tunne alavatsalla, onko kellään ollut tällaista? Míten myöhään kemiallinen raskaus voi mennä kesken, eli voisiko olla sellainen?

Anteeksi tyhmät kysymykset, huomennahan kaikki toivottavasti selviää, mutta kun vain pähkäilee...

jos et huomannut mitään erikoisia hyytymiä niin saattaa olla ettei ole mennyt kesken! jos plussasit jo 24.12 niin kohdussa viikkojen mukaan olisi jo sen verran "tavaraa" että olist varmaan huomannut jos ylimääräistä olisi tullut pihalle!! toivotaan että kaikki olisi hyvin :hug: :saint:

Ei tää ymmärrä yhtään mitään...

En päässytkään ultraan, kun esikoinen on kipeenä ja piti se viedä lääkäriin. Kävin labrassa ja ottivat hcg:n mut huomenna vasta saan tietää tuloksen. Terkka kovasti puhu, että voi olla ettei ookaan keskenmeno, mut en haluis turhia toiveita. Tein hätäpäissäni apteekin raskaustestin, pissa rakossa vaan 2,5h ja siihen tuli haalea plussa eli ei sekään vielä mitään todista...

Pakko vaan oottaa sitä huomista veritestin tulosta.

JJ-t, mulla tuli muutama isompi hyytymä, mut ei muuta. Itekin odottelin enemmän klönttejä ja vuotoa... äääh mä oon jo itkenyt tän raskauden keskeytymistä ja nyt jos alan toivoa liikoja, joudun suremaan uudelleen...

Anteeksi vuodatus... yksiksein vaan pähkäilen...

Tää sekoo kohta...
yksinäni täällä kirjoittelen mut pakko avautua ees itelle...
Ne mun hcg arvot ei ollut tulleet vieläkään... mä oon koko aamun stressannut ja nyt kun sain neuvolaan soitettua ei selvinnyt vieläkään... huomenna sitten... mut tuun hulluks ennen sitä, oon ihan varma, ett on mennyt kesken, mut klönttejä ei oo tullu yhtään ja vuotokin kesti vaan 3pv... Ultraan en päässy kun en saa lasta mihinkään hoitoon siks aikaa kun se on kipeenä.... pelottaa ett jos onkin kohdunulkoinen tai kaikki ei oo tullut ulos... :(

:hug: Toivottavasti pian saat tulokset, niistä kyllä pitäisi selvitä oletko edelleen raskaana! Ja jos tulehdus tai kohdunulkoinen olisi, niin varmasti kipuja alkaisi tulla! Käyhän kertomassa sitten, paljon se hcg oli. Pidän sulle hirmuisesti peukkuja, että kyseessä olisi ollut vain vaaraton vuoto ja pieni olisi vielä matkassa :hug:

Yhteistyössä