Mulla alko tulla voimakkaat oireet muutama päivä oletetusta hedelmöityksestä, lämmöt jäi korkeiksi (36,9-37,3), rinnat alkoi kipeytyä sivuilta eri tavalla kuin loppukierrossa yleensä, poskia kuumotti ja sellainen kipeä olo. Oli myös ihan sellainen olo, että nyt on tärpänny.Alkuperäinen kirjoittaja Tandem:Kysymys teille kaikille: oliko teillä jos siihen mennessä ilmennyt oireita, joiden perusteella veikkasitte tärpänneen?
Itsellä pitäisi menkat alkaa viikon päästä, nyt kp 21, ja tavallaan haluaisin testata jo ens viikon alussa, mutta mitään vahvoja merkkejä ei ole vielä ilmaantunut. Tuskin olen raskaana
Se on niin yksilöllistä, kaikilla ei tule välttis mitään oireita,toiset huomaa heti. Onko sulla testejä valmiina odottamassa? Niistä herkistä liuskoistakaan ei aina ole apua, mulla ainakin näky parhaiten ihan tavallisissa puikkotesteissä,kuten First Signal ja Clearblue. Onnea kovasti, toivotaan että on nyt tärpännyt! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Tandem:Mulla meneillään nyt kp 23/n.29, oletetusti 3+2...eikä mitään tuntemuksia. Oliskohan oireita alkanut jo ilmetä, jos olisi tärpännyt?