Hakutulokset

  1. E

    Autossa matkustaminen viimesillään raskaana

    Eli me oltais menossa sukulaisille kylään raskausviikkoja on silloin rv38, automatka kestäisi noin 3 tuntia.. viikonloppu oltaisiin siellä.. Nyt mun sisko meinasi etten saisi lähteä koska laskettu aika on niin lähellä, eikä pitkiä automatkoja edes suositella enää kun laskettuun aikaan on 2...
  2. E

    milloin lapsi ei tartte enää hanskoja ulkona??

    Eli jos ei ole lunta enää.. eikä edes pahemmin tuule, niin milloin hanskat jää pois... ??
  3. E

    Muovipussi galluppi

    1. Ostatko kaupassa aina uuden muovipussin?? 2. KÄytätkö useamman kerran samaa pussia?? 3 Pursuaako teillä muovipusseja jossakin vai laitatteko suoraan roskikseen?? 4. Hyväksyisitkö jos muovipussi maksaisi 50c/kpl mun vastaukset: 1. En osta aina.. joskus on reppu johon ostokset laitan 2...
  4. E

    4-vuotiaalla kypärälakki??

    Kertokaas nyt että pitääkö kukaan 4-vuotiaalla enää kypärälakkia?? just siis sitä mitä pidetään sen varsinaisen talvimyssyn alla?? no mun anoppi alkoi vihajileen että pitäis olla että tarkenee paremmin.. mutta en usko että tuo poika edes suostuu sellaista pitämään... ja myydäänkö niitäedes niin...
  5. E

    hiihtoa koulussa??

    Kertokaas nyt kaikki isoissa kaupungeissa asuvat että kuuluuko lasten koululiikuntaan hiihtoa?? eli onko suomessa tosiaan lapsia/nuoria jotka ei ole ikinä hiihtänyt ellei vanhemmat ole aktiivisia ja vie lapsia erikseen hiihtämään jonnekin??
  6. E

    milloin villavaatteet lapsille ulos??

    mietin vaan kun itse en ihan muutaman pakkasasteen takia kahtele villavaatteita kuten olen huomannu monien tekevän.. Villavaatteet ja villasukat on vasta sitten ku pakkasta on yli 8-10 astetta. ja ihmettelen tosiaan että pitääkö ihmiset talvikenkiä ihan surkeina kapistuksina ku villasukat...
  7. E

    Voihan pippelitulehdus!!

    Pojalla 4v on sitten pippelitulehdus ja eilen käytiin lääkärissä, poika sai silmävoide antibioottia jota pitäisi laittaa useita kertoja pippelin päähän. Ei siinä mitään mutta ku tuo poika on ihan mahdoton ku sitä pippeliä yrittää pestä ja tuntuu että se voide menee kaikkialle muualle paitsi...
  8. E

    Onko pojalla päällä sekä alushousut että kalsarit??

    Eli onko molemmat päällä yhtäaikaa?? mun miehen mielestä riittäisi pelkät kalsarit jottei pippeli turhaan haudu ku on vielä tietty päälyhousut jalassa.. mä oon tähän asti laitattanu pojalla molemmat.. mutta mites teillä?? "ylipuenko" lasta??
  9. E

    Lost-sarjan uudet jaksot??

    Kääks!! Milloin Lost on palanut takaisin ruutuun?? onko nämä nyt jotain uusia jaksoja.. näkyy just nyt telkkarissa!!
  10. E

    4-vuotiaiden kengän koko??

    Ja voisitteko laittaa lapsen iän kuukauden tarkkuudella?? Eli meidän pojan tasan 4vuotiaan kengan koko on 27.
  11. E

    Päiväkodissa vain kevyt maitoa???

    Onko aivan totta että päiväkodissa ei anneta muutakuin kevyt maitoa?? Eli rasvatonmaito on pannassa vaikka sitä neuvolat yleisesti suosittelee?? Joku EU-direktiivi?? :headwall:
  12. E

    G: Raskaustestin tekotapa??

    Eli kysymykset tulee tässä.. 1. Pissaatko suoraan testiin vai käytätkö jotakin kuppia? 2. Jos käytät kuppia, niin pesetkö sen ja käytät myöhemmin uudelleen vai heitätkö roskikseen? 3. Jos testi on nega niin tarkistatko tuloksen vielä tuntienkin jälkeen? Lisäkysymys eli 4. Jos testi...
  13. E

    buranasta

    Mulla on nyt kp29/28, vielä en ole tehnyt raskaustestiä.. no joka tapauksessa otin päänsärkyyn 1 buranan ja nyt iskikin paniikki, että mitä jos mä olenkin raskaana, ja burana kerkesi tehdä jotain peruuttamatonta sikiölle :'( kertokaa, olisiko tässä vaiheessa vielä mitään vaaraa :(
  14. E

    syödäänkö teillä aina lounas?

    eli kaikki kotiäidit: syödäänkö teillä aina lounas? MÄ myönnän saman tien että meillä lapset ei syö joka päivä 2 lämmintä ateriaa päivässä vaan monesti lounaan tilalla on sit jokin välipala.. riskeeraanko mä nyt lasteni terveyden jotenkin ku ei oo sitä lounasta.. :whistle: ??
  15. E

    saksien käyttö

    minkä ikäselle olette antaneet sakset käteen?? ihan vaan harjoitellakseen niiden käyttöä.. :whistle:
  16. E

    treenivaipoista

    onkohan kellään kokemusta niistä treenivaipoista just niistä liberon sellasista :whistle: onko ne kalliita ja onko vaipoista päässy eroon nopiammin.. pysyykö vaatteet kuivina? :whistle:
  17. E

    treenivaipoista

    onkohan kellään kokemusta niistä treenivaipoista just niistä liberon sellasista :whistle: onko ne kalliita ja onko vaipoista päässy eroon nopiammin.. pysyykö vaatteet kuivina?
  18. E

    d-vitamiinista

    Poju ei enää suostu ottamaan jekovittia enkä sitä ihmettele, koska itse sitä maistoin ja se oli tosi pahan makuista :x Eli nyt sitten haluaisin tietää onko jotain hyvän makuista tai mautonta d-vitamiinia olemassakaan??? :attn: =)
  19. E

    Nukkumaanmeno ajat??

    Mihinkäs aikaan teillä yleensä mennään nukkumaan?? Meillä yleensä poika 1,5v on sängyssä viimestään ysiltä mutta poikkeuksiakin on joskus venähtää klo 10:n.. iltapalaa syödään n. klo20 ja hampaitten pesu 20:30 sitten iltasatu ja sit nukkumaan.... Yleensä poju herää klo 7:30-8:30 Mites teillä...
  20. E

    Ei istu potalle, ei...

    Siis onko muilla ongelmana saada taapero istumaan potalle? Meillä on 1,5v poika ja pottailuharjoittelut on alotettu muutama päivä sitten.. Ja poju ei oo istunu potalle muutakuin vaatteet päällä!! Siis mä oon yrittäny kaikkea... mutta poju vaan jalat tikkusuorana änkää vastaan :o ... käyttää...

Yhteistyössä