G: Raskaustestin tekotapa??

Eli kysymykset tulee tässä..

1. Pissaatko suoraan testiin vai käytätkö jotakin kuppia?

2. Jos käytät kuppia, niin pesetkö sen ja käytät myöhemmin uudelleen vai heitätkö roskikseen?

3. Jos testi on nega niin tarkistatko tuloksen vielä tuntienkin jälkeen?

Lisäkysymys eli
4. Jos testi positiivinen niin säästätkö testin. ja ihailet useita kertoja :D

mun vastaukset:
1. käytän jotain muovirasiaa

2. Roskikseen menee

3. Juu.. tänään tuli nega.. ja vielä parin tunnin päästä kävin kaivamassa roskista. :ashamed:

4. joo.. oon säästänyt.. mut ei ne enää tallessa ole :D
 
Heh, hauska Gallup.

1. Jos on puikkotesti pissin suoraan siihen mutta jos liuska niin tietenkin kuppiin.

2. Mä käytän aina kertakäyttö kuppeja tässä hommassa ja roskiin heitän aina käytön jälkeen.

3. Joo toki siellä roskiksella aina täytyy käydä kaivamassa. :LOL: Se tuntuu kai aika monella olevan paheena. Juuri viime viikolla negan testasin :(
 
1. Yleensä käytän kuppia.

2. Kertakäyttökuppia jos käytän menee roskiin. Piltti-purkit yleensä lasinkeräykseen.

3. Joskus oon aika pian käyny kurkkaamas, mutta yleensä en roskikseen kurki väärien positiivisten takia, jos plussannu säästän testiä jonkin aikaa.
 
1. puhdas lasinen muki :)

2. pesen

3. en, koska testissä sanottiin, että 10min jälkeen ei enää näytä välttämättä oikein. Tein uuden testin seuraavan yrityksen jälkeen parin kk:n kuluttua, ja tuli plussa. Sitä kyllä katseltiin sit pidempään.
 
Kauhean montaa ei ole vuosien varrella tullut tehtyä, mut 5 positiivista ja pari negatiivistakin. Ennen olen aina pissannut tikkuun, mutta nyt viimeinen oli mallia outo, jossa oli pakko pissata purkkiin, joka tuli testin mukana ja pipetillä pipata testiin se pissa.

Negatiivisia en ole kurkkinut jälkeenpäin... ne on tehty silloin, kun ei olla raskautta yritettykkään, syystä tai toisesta vain on menkat olleet poissa. Positiivisia sen sijaan olen katsonut vielä päivän päästäkin, jotta uskoisi todeksi raskauden.
Muoks. huijasin, olenhan mä kerran tehnyt negatiivisen testin, kun olin raskaana, mutta, ilmeisesti normaalia pidemmän kierron vuoksi, ei vielä plussaa testi näyttänyt, mutta siitä on niin kauan aikaa, etten muista moisesta muuta kuin että testin tein :ashamed:
 
1.kuppiin ja/tai käsille. riippuen siitä käytänkö mä luiska tai kasettitestiä vai semmosta puikkoa.
2. pesen pesen. tiiättekö mitä muovikipot maksaa nykyään?!
3. kun käyn vessassa niin tarkistan sen vielä pariin otteeseen ja sitte taas parin päivän kuluttua.
krhm... musta voi tulla semmonen kuva että ne testit on mulle hirmusen tärkeitä :whistle:
 
Halusn vielä selventää että ne mun muoviset kipot on jotain jugurtti purkkeja tai pieniä raejuusto rasioita.. eli en todellakaan muovirasioita jotka on takoitettu ruoan säilytykseen.. en mä sellasia raaski heittää roskikseen
 
Eli kysymykset tulee tässä..

1. Pissaatko suoraan testiin vai käytätkö jotakin kuppia?

Jos on liuskatesti niin muovikuppiin pissaan ja jos puikko niin suoraan testiin.

2. Jos käytät kuppia, niin pesetkö sen ja käytät myöhemmin uudelleen vai heitätkö roskikseen?

Pesen.

3. Jos testi on nega niin tarkistatko tuloksen vielä tuntienkin jälkeen?

Joo joskus!
:saint:

4. No kyllä joo.. Esikoisen testejä en tosin säästelly vaan menivät suoraan roskiin. Nyt mitä on ollu noita kemiallisia raskauksia, niin on niitä testejä tullu ihailtua.. :)
 

Yhteistyössä