Hakutulokset

  1. M

    Plussalennon masunkasvattajat

    Hei Kaikille=) Olen vain harvakseltaan käynyt lukemassa teidän kuulumisia. Tänään kävin vakoilemassa teidän kaikkien tilannetta... ja hyvinhän täällä on mennyt ja olette tasaisesti jakaantuneet! Panttikselle oikeen kovasti tsemppiä ja voimia sekä suuren suuret plussa puhurit ;) Täällä...
  2. M

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3140252.jpg Mitäs sanotte? Onko jo plussa? kuva on eiliseltä, tämän päivän tikkua ei ole vielä kastettu :laugh: :laugh:
  3. M

    ovulaatiotesti ja vuorotyö

    Mulla yövuorot sattuu milloin mitenkin.... Seuraavat on joskus joulukuun puolessa välissä. Eli teen aivan epäsäännölisen epäsäännöllistä. Tuohan on hyvä neuvo, ei muuta kun kintut kiinni ja kädet ristiin ja odotellaan :laugh:
  4. M

    ovulaatiotesti ja vuorotyö

    Onpas kiva kuulla että joku muukin pähkäilee samojen asioiden kanssa :whistle: Juuri näitä samoja olen miettinyt, koska kroppa elää aivan omaa elämää silloin kun valvoo.. milloin on aamu ja milloin on ilta ja milloin on yö, joten kai se täytyy vaan soveltaa. Ajattelin että testaan ennen kun...
  5. M

    ovulaatiotesti ja vuorotyö

    Elikkä olen nyt ajatellut taas kerran tikuttaa, joskos siitä jotain apua olisi :laugh: Mutta kysymys kuuluu, eli mitenkäs kun olet yövuorossa ja nukut päivän ja heräät vasta illan suussa, niin antaako ovulaatio testi luotettavan tuloksen? Sillä ohjeet kun sanoo, ettei heti heräämisen jälkeen...
  6. M

    Legesteronin käyttäjille kysymys!

    Mulla alkoi noin kahden päivän päästä. Joten aika hyvältä näyttääsun tilanne. Joten ei muuta kun testaamaan :heart:
  7. M

    Plussalennon masunkasvattajat

    täällähän on tapahtunut kaikenlasita=) Ensiksi pantsukalle :hug:, mutta kunnon vuoto vasta lasketaan, eikö vaan?? Lentikselle ja jouskikselle onnittelut ultra kuulumisista. Ihanaa että kaikki on pikkuisilla hyvin ja tietysti teillä tulevilla äideillä :heart: :heart: RD maha on...
  8. M

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Panttis mulla peukut pystyssä ja todella toivon, että nyt on sinun vuorosi siirtyä tuonne plussanneisiin :heart: :heart: Kiitti lenttis! Varmasti juuri siksi olen miettinyt asioita taas ehkä liikaa, kun on kulunut vuosi. Se kun on aika pitkä aika... Vaikka meneehän osalla vieläkin...
  9. M

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Mitä teille kaikille kuuluu?? Mitäs Mivin kiertopäiville? entäs kristis onko ovis tikut jo käytössä? Meillä tulee nyt vuosi täyteen yritystä ja aika epätoivoisilla fiiliksillä ollaan, jostain syystä.... :kieh: Täti taitaa kolkutella ovella kp23, joten tämä mun kierto on ihan mitä sattuu...
  10. M

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Ensiksi deville ja kristikselle :hug: Mutta ei heitetä vielä lusikkaa nurkkaan, jooko pantikselle tsemppit ja eiköhän ne follitkin ala kasvamaan B) mä uskon siihen! Tämä naisen kroppa kun ei mene niinkuin kello, valitettavasti :kieh: Mivillä ja jännät hetket, toivon todella...
  11. M

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    Olen kysyny tätä jo 15.9. vieläkö kerkiät vastata=) olisi kiva tietää
  12. M

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    kristis varovaiset onnittelut, niin siinä sitten kävi :heart: Hieno homma, mitä minä sanoin B) Panttiksella järeät aseet käytössä, hyvä hyvä, eiköhön se toivottu tulos teillekin saada :heart: :heart: tervetuloa uudelle tulijalle B) Tämä lento on hulvattoman hauska, tulet sen...
  13. M

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    pakko tätäkin kokeilla?? Eli Suodaanko meidän perheeseen vielä kolmas lapsi? Jota niin hartaasti toivon! Kiitos!
  14. M

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Hienoa Kristis, että olet bongannut oviksen. Voi kun mäkin tuntisin :ashamed: Ja vielä siivotessa :laugh: Mivi ja devilah älkääpä nyt vaipuko synkkyyteen :| En ne lämmöt ja muut tuntemukset ole aina niin 100% varmoja. Niin kauan olette raskaana kun toisin toditetaan, eiks vaan? Mehän ei...
  15. M

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Devilah :hug: Läheisen menettämisen vuoksi. Se on raskainta mitä voi olla. Mutta niinkuin Jouskari sanoi, vain kuori jää ja sielu pääsee pois. Jossain pappasi katso sinua ja suojelee :heart: Tuosta neuvolan kohtelusta!!!! Omaa kokemusta on. Sain siis 20-vuotiaana kun esikoista odotin...
  16. M

    alkuraskauden vuoto

    enpä taida uskaltaa :kieh: katsellaan nyt pari päivää. Ekaa kertaa tässä kierrossa kun ei edes vitutt***t kun täti tuli. Ja olen heittänyt suunnitelmat aivan uusiksi, uudet duunit ja silleen =) Mutta peri ihmeellistä tää mun keho :laugh: vai oisko näin että vanha masiina ei vaan toimi...
  17. M

    alkuraskauden vuoto

    Tälllaisen ketjun löysin sitten!! Tämä oma kroppa mietityttää. Siis kp21 kaksi tippaa vuotoa, sen jälkeen ei tuhrua ei mitään (mitä normaalisti on jo viikkoa ennen) :kieh: Sitten kp28 alkoi vuoto, kesti tasan vuorokauden, tuli kuitenkin reilusti mutta ei hyytymiä ei mitään. Eli kysymys...
  18. M

    Plussalennon masunkasvattajat

    Eli täällä täti tuppasi kylään iekö monennen kerran :kieh: Mutta eka kerta kun ei edes vitu****t. Sillä nyt uudet työkujeet ja keskityn siihen. Tällä viikolla menenkin tutustumaan työpaikkaan ja työpaikka haastatteluun. Sain siis virkavapaata, jollei sitten vakipaikka irtoo. Olen nyt sitä...
  19. M

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    kristis :hug: Kyllä se plussa vielä teillekin tulee =) Tiedän kyllä tunteen kun toivon on valmis menettämään. Mutta häntä pystyyn vaan :heart: Minulla myös kp1, mutta ekaa kertaa ei edes vitut**, sillä uudet työ kujeet meneillään. Ja aion nyt panostaa työhön ja uuden opiskeluun, jos...
  20. M

    Plussalennon masunkasvattajat

    Laittakaas masukuvia niin pääsen fiilistelemään teidän kanssa :heart:

Yhteistyössä