++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

kristallilapselle onnittelut haamusta! :flower: Koska aiot testata uudelleen?

ON: Kolmas päivä clomeja menossa. Tätsy pakkasi jo kamansa, joten kohta voisi aloittaa makuukammariharjoittelunkin. ;) Tässä kierrossa mennään tiukasti jalat maassa, vaikka mitä oireita tulisikin.
 
kristis varovaiset onnittelut, niin siinä sitten kävi :heart: Hieno homma, mitä minä sanoin B)

Panttiksella järeät aseet käytössä, hyvä hyvä, eiköhön se toivottu tulos teillekin saada :heart: :heart:

tervetuloa uudelle tulijalle B) Tämä lento on hulvattoman hauska, tulet sen huomaamaan.

Deville kiva kun jaksat päivitellä. ja eiköhän se onni potkaise teitäkin ja pian B)

).( uudet työkuviot vie nyt aikaa siihen energiankin kohdistan. Eilen saapui täti ehkä sadannen kerran, mutta ei tuntunut pahalta ollenkaan, onneksi. Jollei jouluun mennessä mitään tapahdu raahaudun gynelle taas. Sillä mun kroppa ei pelitä taas alkoi vuoto kp23, on tää sitten outoa..... Taitaa olla niin ettei täällä munikset irtoa. Eilen miehelle sanoin että mihinkään pistoshoitoihin en lähde, sillä meillä kuitenkin on nuo kaksi lasta, joten jos on näin suotu ettei enään tule niin tyydyn sitten siihen.... Mieskin lupasi että töräytetään näytteet (häneltä) purkkiin. mutta tuskin niissä vikaa on. Minä vaan olen tullut vanhaksi :LOL: :LOL:

että näin nyt tällä erää B)
 
Hipshei!

Kristalli: meinaat kyllä olla todella rautahermo jos vasta perjantaina uudelleen testailet! B) itse en pystyisi moiseen!

ON: täällä tosiaan jännäilin mahd. oviksen tuloa kun mies reissussa.. Pe-yönä hikoiltiin vällyissä, la-aamuna mies lähti reissun päälle, ja nyt su (kp11) tuli ovistestiin jo plussa, ja tälle päivää jo lämmöt noussu! Että en nyt sitten tiedä...tuskin paljoa jännitettävää on tälle kiertoa :ashamed:
No... elämä on...

Mukavaa viikon jatkoa kaikille, ja
Panttikselle onnea tämän kierron pöllyttelyn aloitukselle!
 
tekis niiiiin mieli mennä jo vähän aikasemmin sinne neuvolaan.. :ashamed:

onko nää raskaus oireita??: rinnat arat, väsyttää kokoajan, runsas v-vuoto, pissattaa useammin, mahassa nipistelee, raikkaan juoman tarve, järkyttävän pahan hajunen hiki mitä ei peitä ees dödö kissankusellehaisee :x :x :x
 
No periaatteessa en missään vaiheessa...haamun testasin viikko sitten...sen jälkeen testasin kerran negan..mutta olis tosiaan rfsun testit..et on vissiin vähän "ailahtelevaisia" testejä, et voi näyttää sitä sun tätä. Mutta kiitos teille<3 nyt mietitään miten tästä eteenpäin..
 
Ens viikolla selviää paremmin. Mut niiden hcg-hormoonien määrä, oli niin korkia, et niiden perusteella arvioi viikoiks 4+6 - 5+6..tyhjennyksestä ne sitten selvittelee lisää..mut kyllä tuntuu et itekseen tulee kyl kaik nyt ulos..kivutkin on ihan järkyttävät välil ja tamppoonikin ei kestä kun tunnin..mut enempää en lähe kuvaileen..mutta ei nää kyllä normaalit kuukautiset oo :( Ja kyllä se sillon päivystyksessä ihan todettiin et keskenmeno :( se miksei se näkynyt testeissä kuin haamuina, niin sitä en tiedä..mut..ens viikolla olen toivottavasti viisaampi...
 
ei tätiä mutta ei plussaakaan.. ja käskivät ens viikolla uudestaan.. nämä siis neuvola terveiset.. :ashamed: :ashamed:

poika sen sijaan on kasvanu hyvin pituus 106 ja 20kg.. piirtämistä ja saksilla leikkaamista opeteltava.. rokotus tuli kans.. mutta siis on erittäin reipas pien mies.. =)
 
heippa!
Mitäs tänne kaikille kuuluu??
Kristalli ,mites...? onko tilanne edennyt?

ON: mennään jotain päiviä 19 ehkäpä ja välillä kyökkäillään oikein tunteella.. ja siis tämän kierron "THE tapahtumat" on olleet kaikkia muutakuin nappiosumia, joten odotuksia ei ole minkäääääänlaisia!
Clomit ne vaan aiheuttaa moisia juttuja.. koko oviksen tapahtuminen vaikuttaa kyl mun mielestä jo aivan toivottoman utopistiselta jutulta mun kropassa.. minkäänlaisia fiiliksiä ei ole aiheesta ollut. Ja nyt en muuten oo tässä kierrossa ruvennu teroihinkaa ollenkaa, katotaa kui sekaisin on tän mamman hormit hetken päästä :LOL: eivätpä ainakaa oo estämässä sitä ovulaation olemattaman pientä mahdollisuutta, ehehheh...
Oon muka yrittäny keskittyä työnetsimishommiin vauvajuttujen sijaan, ehkä oon jopa saanu uskoteltua itelleni.....no.... jotain :D
Mites Panttis, onko sulle noista clomeista tullu mitää ihmeoireita?
Maaruskaaaaa.... kukkuu... mitäs sinne kuuluupi?
Entäs Devi? Onko olo helpottanu yhtää?
 
Kristikselle halit tädin johdosta! :hug:

Mivi: Ei ole tullut clomeista mitään oireita. Eikä ultrassa ollut follitkaan kasvaneet. Toki pari sellaista 10mm:n möllykkää siellä oli ja tilanne siis ihan identtinen viime kiertoon, jossa ovis tuli myöhässä, joten jotain toivoa kai vielä on. Tosin ei se ensi viikolla lohduta, kun mies on 500 km:n päässä kertausharjoituksissa! :kieh: Kävitkö sä ollenkaan seurantaultrassa? Muistanko oikein, ettei teidän paikkakunnalla ollut siihne mahdollisuutta?

Lisäksi mulle pukkasi joku bakteeritulehdus, johon sain ihanalta gyneltäni tänään sähköpostikonsultaation jälkeen reseptin (hiivalääke kun ei toiminut)! :) Ei siis tarvinnut mennä edes labraan. Perjantaina on uusi ultra, jossa katsotaan onko mitään mahkuja tähän kiertoon. Munasarjoissa kyllä nippailee lupaavasti, mutta en sitten tiedä miten toi antibioottikuuri vaikuttaa, saadaanko edes yrittää... :ashamed:

Hyvin ristiriitaisin fiiliksin siis olen. Tavallaan luovuttanut, tavallaan pidän siitä vihoviimeisestä toivonkipinästä kynsin hampain kiinni. :ashamed:
 
Mivi kiitos kysymästä kyllähän tää tässä! Päivä kerrallaan ja ajatukset on lähinnä suunnattu kouluun ja ens kesän häihin.. On vaan tosi harmillista, että en osaa yhtään olla kaverin tukena hänen raskaudessaan ja olla iloinen hänen puolestaan niin paljon kuin pitäis. Mutta musta tuntuu, et hän nyt ymmärtää.. Ollut koko viikon vähän hissukseen omasta raskaudestaan..
Miehen kanssa puhuttiin ja kumit on nyt otettu käyttöön..katotaan koska jatketaan. annetaan kropalle aikaa ja pitäs tässä sit alotella laihdutuskuuriakin..hiljalleen..
Mitäs muille?
pantalaimon pidä vaan siitä toivonkipinästä kiinni, koska ikinä et tiedä milloin se osuu kohdalle..ehkä juuri silloin kun sitä vähiten odottaa.. toivottavasti teille kaikille pian se lapsi suodaan! :heart:
 
Ensiksi deville ja kristikselle :hug: Mutta ei heitetä vielä lusikkaa nurkkaan, jooko

pantikselle tsemppit ja eiköhän ne follitkin ala kasvamaan B) mä uskon siihen! Tämä naisen kroppa kun ei mene niinkuin kello, valitettavasti :kieh:

Mivillä ja jännät hetket, toivon todella että....... on sitä itseensä nuo oireet!!! :heart:

Minä olen valmis unohtamaan koko vauva asian. Sen verran paljon on kaikkea muuta. Kivaa on uusi mukava työ joka tuntuu aivan ihanalta. mutta muita murheita onkin sitä enemmän. Eli aina kun minun elämääni tulee jotain hyvää, tulee taas roppa kaupalla paskaa niskaan. Se on vaan minun kohtalo. Nauti tässä sitten elämästä..... Parisuhde voi kuitenkin hyvin, mutta muuta siinä sivussa... Mutta eipä siitä sen enempää. Ehkä kroppa ei vaan ole valmis raskautumiseen näiden kaikkien murheiden myötä. Antaa ajan kulua ja katsotaan mihin suuntaan menee. Normaalia yritystä on, mutta laskut ja muut pois kehitstä täysin. Eli tunteella mennään ja vahvasti. onneksi näen aina asioissa jotakin hyvää ja kai tälläkin kaikille on jokin tarkoitus, uskon niin?? Ja kun tästä selvitään niin ollaan taas sata kertaa vahvempia, näin se on uskottava... Mutta tuo uusi työ pitää minut järjissäni, ja hei sain kun sainkin vakipaikan, joten entiseen ei tarvitse enään palata....

Mutta hyviä syyspäiviä teille kaikille :heart: En käy täällä enään niin usein, mutta olette mielessäni joka päivä :heart:

-halein maaruska
 

Yhteistyössä