++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Täällä hyvin samanlaisia tuntemuksia kuin maaruskalla...
Tänään kyllä vähän nousi häntä pystyyn kun ne lämmöt ovatkin yhtäkkiä nousseet sinne 37:een! Nyt vain sitten odotetaan se pari viikkoa....
Eivät sitten rfsu:n ovistestit toimineet minulla alkuunkaan. Siitä onkin jo niin "kauan" kun niitä viimeksi olen käyttänyt etten muistanut niiden toimimattomuutta omalla kohdallani. Viime kerralla taisinkin ovisplussata mammaksin testeillä.
Eli... näillä siis mennään. Huomenna varmistan lämmönnousun ja aloitan terot.
Ei kait omaan napaan sitten muuta.

Mukavaa, maaruska, että olet löytänyt puuhaa ettei nämä vauva-ajatukset pyöri mielessä alinomaa.. ehkä se tekee kropallesikin ihmeitä :whistle:

oikein paljon jaksamisia kristalli, olet ajatuksissani! :hug:
 
Mitäs maaruskalle, miville ja kristikselle kuuluu? Ja muille???
Ollu vähän rankka viikko..pappa nukkui pois..ja torstaina oliskin sit hautajaiset...ja koulussa paineita vaan pukkaa...kaks tenttiikin olis tällä viikolla..huoh..mut eteenpäin on vaan puskettava!! Joskus on vaan semmonen olo et tekis mieli luovuttaa...Ja on mulla kerran ollukkin koulun takia burn out, kun ollu just perhe-elämässä kriisi ja sit viel koulussa näyttöä yms.
mut noh..tänään oli vv:n joukossa punaista...olispa se ovista tai kiinnittymisvuotoo..
 
Olen pahoillani pappasi vuoksi, Devi
Mites sun kierrot menee? ...oon laiskalla päällä enkä jaksa rullata sivuja ja laskea kp:tä...

Mulla kyllä kans nuo opiskeluajat tuoreessa muistissa .. jälkeenpäin ajattelee kyllä että kuinka helvatassa sitä saikaan kaikki tehtyä, ja selvisi hengissä :kieh:

ON: täällä mennään ehkä siinä 6dpo paikkeilla, ja tuota....teroja vedellään nassuun. väsyttelee kovin, mut ei oikein mitään muita fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Ukko kysy eilen että oonko raskaana, ku olin pari purkkia silliä ostanu!! :p Yleensä en niihin satu pitkällä tikullakaan..
No, harmittaa kun en muistanut noita RFSU:n ovistestejä susiksi omalla kohdallani, niin vasta jälkeenpäin hoksasi oviksen kun viivoja vertaili, ja kun lämmöt oli jo noussu. sikspä meni terojen aloituskin muutaman päivän myöhempään.
 
Mulla on tänään menossa 21/35 (jos toi 35 pitää paikkaas...) Liukasta keliä on, pientä punaista tippaa ollu vv:n joukossa eilen ja tänään...tiedä sitten niistä...
Mä en oikein noista teroista ja clomeista tiedä, mutta mitäs vaikutuksia sillä on et oot esim. alottanu ne myöhempää ku ois pitäny? :)
Mulla on silti menny lämpöjen mittailutkin pyllylleen kun olin kuumeessa :(
 
Devi otan osaa pappasi menetyksestä :hug: kovasti voimia ja jaksamista sinulle arkeen!!!

Toivotaan että tässä kierrossa olisi ihanat yllärit tiedossa teille Mivi ja Devi :D b :saint: d

Ensiviikon ti olis eka neuvola, ei malttais millään odottaa... :p Ja haluis kovasti jo nähdä pikkusen, kun en ole käynyt varhaisultrassa, mut sinne ultraan nyt pitää vielä odotella jonkin verran...

Jouskis 7+3 ++++++++++++++++++++++ plussapuhureita hönkäilen teille kaikille!! :heart: :heart: :heart:
 
DeviLiah otan osaa :hug:

no mitäs tänne ihan hyvää.. töitä on mut ei vaan kiinnosta yhtään.. :( tänään torstaina alkaa pojan liikkari ja sinne pitäs nyt mennä vaikka flunssas oon.. :snotty:
kaveri kehtotti tekee testin vaikka menkat on tullu joka kk kun kuullema massu näyttää ihan 4kk raskaudelta :/

että ei tänne nyt sen kummempii kuulu.. jaksamistä vaan sulle ja toivotaan että taas tässä kk mahdollisemman moni plussaa.. +++++
 
Kiitoksia osan otoistanne! :heart:
Teki kyllä aika tiukkaa, ja kun halusin vielä nähdä hänet avoinaisessa arkussa, romahdin kyllä ihan täysin, mutta olen todella ylpeä että kävin häntä katsomassa vielä. Mutta koskea en pystynyt. On vielä mielessä hänen pieni lämmin ryppyinen käsi... Ennen kuolemaansa, kun olin sairaalassa häntä katsomassa, niin hän otti kädestäni kiinni..se oli jotenkin silloin niin erikoinen kosketus<3
Mutta juuh.. tänäänkin taas tuli vaaleanpunaista valkovuotoa aamulla..siis mitä hittoa? jo kolmas aamu?! mut sitten ei enää päivällä tuu..hmm..outoa! Ja pelottavaa...
Mitäs jouskari neuvolassa muuten?
kaveri oli eilen ollut miehensä kanssa.. neuvolatäti oli alkanut tenttaamaan, oliko ollut harkittu lapsi, ja ovatko nyt aivan varmoja, ja ovatko valmiita yms.! He ovat jo naimisissa, ja molemmilla yksi lapsi!! Miehen lapsi viiden ja kaverin lapsi kuuden..et eiköhän tiedä mitä arki on lapsen kanssa! Siis mää kiahuin niin paljon kaverin puolesta! mää olisin niin vetäny sellasta tätii niin paljon kuonoon et huh huh! Ja puhutaan aikusista ihmisistä..ja kun he on naimisissakin..tosin menivät vasta tänä kesänä, mutta kumminki??!!outoo...
 
Devi tuo on kyllä hyvä juttu, että pystyit mennä katsoon vielä viimeisen kerran pappaasi. Itse olen aina käynyt katomassa ja toisinaan koskettanutkin, niin se tulee jotenkin todemmaksi ja on sellanen viiminen jäähyväinen. Ja itse koen sen niin voimakkaana, että se sielu ei ole enää siinä, vaan tyhjä kuori on vain jäljellä. Vähän niinkuin perhonen kuoriutuisi kotelostaan. :heart:

Neuvola on vasta ensiviikolla. Toivon totisesti että ei olisi samanlaista kohtelua niin kuin ystävälläsi :eek: :eek: Me kun ei olla edes kihloissa, niin voi olla että osa ihmisistä kauhistelee asiaa... mut se on niiden häpee =)
 
Devilah :hug: Läheisen menettämisen vuoksi. Se on raskainta mitä voi olla. Mutta niinkuin Jouskari sanoi, vain kuori jää ja sielu pääsee pois. Jossain pappasi katso sinua ja suojelee :heart:

Tuosta neuvolan kohtelusta!!!! Omaa kokemusta on. Sain siis 20-vuotiaana kun esikoista odotin niin tylyn vastauksen kun menin tekemään plussa testiä neuvolaan. Täti alkoi puhumaan abortista ja muusta, että onko lapsi tosiaan toivottu. Ja lapsi oli toivottu ja harkittu. Kyllä loukkasi suuresti :( En varmaan ikinä unohda sitä. Lähdin sieltä neuvolasta pettyneenä ja kiukkuisena pois. Onneksi tuosta tädistä ei tullut neuvola-tätini. Mutta koko raskauden sain kuulla siitä kuinka nuori olin, kaupassa, koulussa työharjoittelussa ym. Työharjoittelussa yksikin nainen saoin, että katsokaa kakara odottaa lasta, luuli varmaan etten kuullut mutta kuulin kaiken. Tokaisin vaan että en ole kakara vaan aivan täys-ikäinen. Olen aina kyllä näyttänyt nuoremmalta, mutta silti=) jokainen meistä tekee omat valinnat milloin on valmiiksi äidiksi, ja koskaan ei saa tuomita iän tai muun perusteella. B) Olipa paatos |O

ketäs täällä jännää??

Mulla alkaa kuun puolessa välissä se uusi duuni ja odotan jo aivan innolla, että pääsen, tunnelin päässä näkyy valoa ja voin jättää tuon vanhan taakse ainakin vuoden loppuun saakka =)
 
tulin tällepuolelle kurkkimaan ja löytyihän täältä vielä lentolaisten pino =)
Ihanalta näyttää tuo plussanneiden rivistö kun siellä niin monta on jotka sillon täällä vauva haaveen kanssa eli kun itsekin siitä unelmoin...ja nyt itsellänikin enään 25pvää laskettuun aikaan ja kova odotus että sais vauva käärön syliin :heart:
Oikein paljon plussa tuulia+++++++kaikille :heart: :heart: :heart:
Cristiina ja tytöntyllerö36+2 :heart:
 
maaruska no johan olet sinäkin saanut kammottavaa kohtelua :eek: :eek: Kauheeta!! :hug:
Wautsi vau, sulla alkaa uusi duuni, varmaasti jännittävää :D Toivottavasti on mielunen ja mukavat työkaverit! =)

Cristiina heippa! :wave: Kiva kun tulit morjenstaa! Sulla se h-hetki häämöttää melkein jo ovella :D Tuolla odotuspuolella on myös Jatkolento pino, nimeltään Plussalennon masunkasvattajat http://kaksplus.fi/keskustelu/t1086085 tulehan sinnekkin piipahtamaan!!

Mitäs Deville ja Kristikselle kuuluu? Mivillä on jännät viikot käsillä bd! :D

Jouskis ja Nöppönen 8
 
mitäs tänne ei mitään erikoista.. ukko on jonkin sortin masiksessa huvit ja halut on tipotiessä ja sanoi itekkin että kiinnostus on 0 kaikkeen.. :( tänään löysin kämmenen kokoisen patin sen ylä selästä. ja ei mene lääkäriin... :headwall: :headwall:

eli tässä kuussa turha toivoo multa plussaa.. :/

viikon päästä on meidän jätkän ja kaverin tyttelin yhteis synttärit naamiaiset.. :D jotain positiivista sentään.. :D
 
Hips!
Täällä "jo" 11dpo ja testasinkin jo aconilla sen surullisenkuuluisan roskishaamun. Mutta sen informaatioarvo nyt on nolla joten... Eipä tässä vielä sen kummempaa kuulu. Eiköhän se täti kuitenkin sieltä hiivi tulemaan =)

Tsemppiä kristallille :hug: toivottavasti saat miehesi lekuriin jollei patti siitä piakkoin häviä :/
 
Ainiin ja Deville unohdin vastata clomeista ja teroista + niiden ottamisen viivästymisestä... että ehei minkää valtakunnan kirjatietoa ole tuosta asiasta :LOL: Kunhan vain tekee asian jotenkin "epävarmaksi" kun ei oikein tasan tarkkaan tiedä missä mennään.
 
Kristis koitahan saada miehes lekuriin jos ei patti häviä, kuulostaa aika ikävältä tommonen :/ Miks miesten pitää aina äijäillä niin kovasti, eikä lääkäriin suostu menee kovin helpolla.. :headwall:
Onneksi teillä on mukavat naamiais-synttäripippalot tiedossa :D

Hui, Miville tullut roskishaamu :whistle: :p Pidetään peukkuja että tulee oikean testiajankin sisään plussa :saint:

Mites meidän Devi jakselee? Onko tentit kohta ovella, tsemppiä niihin ja että jaksat päntätä. Hieno juttu että jaksat opiskella =)
 
Kristis samaa mieltä jouskarin kanssa, että se mies vaan sinne lääkäriin! Ja sillä selvä! Kiitos Mivi selvityksestä! :) ja koitahan saada malttia ja tehdä se plussatesti loppuviikosta ;)
Jouskari kiitos kysymästä, tässähän tää! Vloppuna oli oikeen kosteeta...ja tänäänkin ollu krapulassa. Kroppaani en osaa taaskaan lukee oliko mitään ovulaatiota ja lämpöjen mittailutkin meni ihan pyllylleen :D Ja noh...tentit meni vähän siten sun täten.. :( Ne pappan hautajaiset oli keskellä viikkoo, niin ei sitten riittäny puhtia lukemiseen. Tai siis, kun mä aina pyrin saamaan parhaan mahdollisen mihin pystyn, niin tierän että korottamaan vois mennä :LOL: Mut mitäs jouskis ja vaava tietää? :)
 
Heippulis vaan!
Kyllä nyt alkaa polttelemaan selkää sitä paljoa, että punainen lada sieltä pyyhkäisee meikäläisen mustangin viereen hetkeks aikaa :headwall: samaten on alkanu kaikki maailman asiat suututtamaan, että kyl hanskat heitetty tiskiin tälle kuukautta :kieh:
Kyllähän nuo aconin haamut nyt tietää ettei niistä mihinkää oo... |O
mut minäpä jatkan kotipuuhia!
Paljon terkkuja kaikille!!
-mivi-
 
iltaa lentolaiset.. mulla taitais eilen olla ovis kun vihlo ihan järkyttävästi oikeelta puolelta ja valkovuoto oli runsast ja jos nyt oli niin pitäkää peukut pystyssä koska me "siivottiin" no joo laskin kyl ovista niin on just nyt päällä..

kaikkee mä teille kerronkin :ashamed: :ashamed:
 
Kristalli : hehheh.. :D Kovasti pidetään peukkuja pystyssä että siivoominen olis teettäny tulosta!! :D :D :p
Minä täällä funtsaan jo seuraavaa kiertoa, clomi -ja tero -kuuria... Parin päivän sisään se täti tulee sieltä, niin täytyy olla sotasuunnitelma valmiina.
Nojuu, palailen päivän töihin. Mukavaa päivää!
 
aaargh...ei oo lämmöt noussu...eli se on semmonen juttu, et meikäläinen ei oo viekään ovuloinu kertaakaan! Ja nyt tän kierron jälkeen vaihtoehdot on kortsut helmikuuhun asti...mut onpahan aikaa laihduttaa ja opetella tuntemaan kroppaansa!
 
Hienoa Kristis, että olet bongannut oviksen. Voi kun mäkin tuntisin :ashamed: Ja vielä siivotessa :LOL:

Mivi ja devilah älkääpä nyt vaipuko synkkyyteen :| En ne lämmöt ja muut tuntemukset ole aina niin 100% varmoja. Niin kauan olette raskaana kun toisin toditetaan, eiks vaan? Mehän ei periksi anneta :kieh: Niin lujaa tekoa ollaan että seistään kun muurit ja pidetään päät pystyssä. :LOL: Ryhmävoima käyttöön vaan :heart:

Vaikka ei sen puoleen olen minäkin heittänyt hanskat naulaan... mutta silti jostain aina pilkahtaa valo tähänkin päivään. Tämä asia kun ei ole minun käsissäni- Vaikka kysymyksiä tuleekin miksi ei meille ja mitä vikaa???? Kai se päivä vielä tulee tai jos ei tule niin sitten pitää ottaa elämästä irti se mikä on irrottettavissa. Mutta uskon vakaasti että jokainen meistä sen nyytin vielä saa. Se vaan ottaa aikaa ja kärsivällisyyttä ja sitähän meillä on :LOL: Vai onko kuitenkaan?? Eipä taida olla kun kiertopäivät kuluu niin taas alkaa sen päiväinen jännittäminen ja pelko josko nyt, tai nyt???? On tää niin perin kummallista tämä ihmisen mieli :kieh:

Saati sitten meikäläisen kroppa tai yleensäkin naisen kroppa. Oppiikohan sitä koskaan tuntemaan?? Milloin mistäkin kolottaa ja nipistää, ovis siellä kolkuttaa tai sitten on pieru kadoksissa :LOL: Eli ota tästä sitten selvää :LOL:

Toivon kuitenkin että teille kaikille olisi tärppi käynyt ja pieni matkalainen kiinnittynyt omaan pieneen suihkukoneeseen joka laskeutuu sitten kuukausien kuukausien päästä. Joten oikeen mojovat plussa puhurit lähtee täältä turbulenssista+++++++++++++++++++++ :whistle:

-lämpöisin halein maaruska
 
Mut mää ne siirry!!! :snotty: lupasin miehelle, et jos nyt ei tässä kuussa nappaa, niin pidetään taukoa helmikuuhun asti..ja tämä koska häät on elokuussa. Haluttiin molemmat, etten ois sitten viimäsilläni sillon.. et jos nyt ei tullu...ni sittenpähän vasta alkaakin kituuttaminen ku HELMIKUUHUN asti!! Mut saanpahan nähdä kuinka te kaikki sinne odotuspuolelle meette ja odotatte :heart:
 
DeVille osanotto pappasi poismenon vuoksi! :hug: Niin ja peukut on pystyssä, että tässä kierrossa jo tärppäisi. b:)d

Plussatuulosia myös muille lentolaisille! ++++++:whistle: Ei vaivuta epätoivoon, vaikka lämmöt romahtaisi tai tulisi roskishaamuja. :hug:

ON: Tällä hetkellä sellainen jännä tilanne, että ilmeisesti olen ihan oikeasti (ja luomusti!) ovuloinut ja perjantaina on totuuden hetki! :eek: Alamasua on vihlonut viime perjantaista lähtien tosi kummallisesti, aivan kuin menkat alkaisivat hetkellä millä hyvänsä. Toiveet on siis kohonneet jonnekin ionosfääriin saakka, vaikka se pieni pessimistiminä varoitteleekin turhia toivomasta. Täältä jos nimittäin pudotaan, niin ei jää kuin märkä läntti pikku-Pantsusta. :ashamed: Kovasti testi polttelee kaapissa, mutta olen päättänyt, että nyt kestän kuin mies (tai tosikova nainen) perjantaihin saakka! :kieh:
 

Yhteistyössä