ovulaatiotesti ja vuorotyö

Elikkä olen nyt ajatellut taas kerran tikuttaa, joskos siitä jotain apua olisi :LOL:
Mutta kysymys kuuluu, eli mitenkäs kun olet yövuorossa ja nukut päivän ja heräät vasta illan suussa, niin antaako ovulaatio testi luotettavan tuloksen? Sillä ohjeet kun sanoo, ettei heti heräämisen jälkeen ole hyvä aika testata! Ehkä tämä nyt on pilkun viilaamista, mutta mitenkä hormoonit heittelee =)
Olisiko kelään kokemusta? Mitenkä olette toimineet?
 
mä en tikutellu silloin ku meillä oli yövuorojan iin en varmasti tiiä, mutta nyt seuraavassa kierrossa aijon tikutella ja oon järkeilly sen niin että jos joka aamu puoli kahdeksalta testaa, ja kello on about puoli kaheksan kun tuun yövuorosta kotiin, niin sithän se on se sama aika.
tai sit testaan töissä :LOL:

mutta mitenköhän sitte.. ku kroppa luulee että on yö silloin aamulla kun tulee yövuorosta koska ei oo nukkunu niin oiskohan se silti parempi testata illalla kun kroppa luulee että on aamu, koska silloin herää?

tai onko sillä merkitystä?
ainaki luulis että on jos mittaa lämpöjä.
 
Onpas kiva kuulla että joku muukin pähkäilee samojen asioiden kanssa :whistle: Juuri näitä samoja olen miettinyt, koska kroppa elää aivan omaa elämää silloin kun valvoo.. milloin on aamu ja milloin on ilta ja milloin on yö, joten kai se täytyy vaan soveltaa. Ajattelin että testaan ennen kun lähden yövuoroon, noin kello 18. Syteen tai saveen :LOL: Kaksi yötä onneksi enään jäljellä, mutta mitäs sitten kun taas rytmi kääntyy?? Ei jumntsukka tämä lapsen tekeminen voi enään vaikeemmaksi muuttua?? (vaikka niitä lapsiahan saadaan) Mutta kun yli vuosi takana niin....
 
ai on vauvan teko hankalaa, älä ny ku meijän gyne anto vauvanteko ohjeen: älkää harrastako seksiä :LOL:

no ei se ihan noin menny, mutta melkeen :whistle:

onko sulla niin että sä oot yövuorossa viikon putkeen ja sitte seuravalla viikolla aamussa?
 
Mulla yövuorot sattuu milloin mitenkin.... Seuraavat on joskus joulukuun puolessa välissä. Eli teen aivan epäsäännölisen epäsäännöllistä. Tuohan on hyvä neuvo, ei muuta kun kintut kiinni ja kädet ristiin ja odotellaan :LOL:
 
jalat yhteen sukkiksen lahkeeseen :D

mulla sillain että joka viikko on yks tai kaks päivää yövuoroa ja sitte pari kolme päivää vapaata. sit aamu ja iltavuorot on siinä välillä miten sattuu. onneks kohta helpottaa :)
 
Moi maaruska!

Tikuttelin kanssa ovista silloin kun tärppäsi... Testiaika vaihteli kun meillä aina 4 aamua, vapaa, 4 iltaa, vapaa, 4 yötä ja 6 vapaata. Testailut sattu just kaikkiin vuoroihin. Testasin aamuvuoron jälkeen, ennen iltavuoroa ja yövuoroissa sekä aamulla että iltapäivällä, tai jos satuin heräämään puolenpäivän maissa vessaan niin silloin. Ihan selkeesti ne RFSU:n testit näytti oviksen, vaikka testiaika vaihtelikin. Tsemppiä ovis- ja vauvaplussan metsästykseen :flower:
 

Yhteistyössä