Plussalennon masunkasvattajat

Toivotaan Red, ettei olisi valkuaista virtsassa ja saisit kokea sen "normaalin" synnytyksen. :hug:

Ihana kuulla lentoemon kuulumisia! :heart: Onko sulla itellä enemmän tyttö- vai poikaolo?

Täällä pelätään, onko lievää hyperiä havaittavissa. :( Lauantaista saakka on ollut maha löysällä ja tänään kävin yökkäilemässä mahanesteitä. :x Toisaalta, voihan tää olla jotain mahatautia tai stressistä johtuvaa, sillä mitään muita hyperin oireita ei toistaiseksi ole. *kop, kop* Toivottavasti gyne ei leimaa mua ihan hysteerikoksi. :ashamed:
 
Tänään oli neuvola ja tässä uusia kuulumisia:

Rv 10+5 (11.4.2008)
Paino: 72,6 kg
Verenpaine: 123/76
Hemoglobiini: 137
Sydämensyke: 170+
Pissa: Puhdas

Rv 15+4 (15.5.2008)
Paino: 71,8 kg
Verenpaine: 133/80
Hemoglobiini: 129
Kohdunpohjan korkeus: 17
Sydämen syke: 150+
Liikkeet: +
Pissa: puhdas

Rv 21+3 (25.6.2008)
Paino: 73,4 kg (nousua 260 g/vko)
Verenpaine: 119/81
Hemoglobiini: 132
Kohdunpohjan korkeus: 23
Sydämen syke: 140-160 +
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas

Rv 25+5 (25.7.2008)
Paino: 75,6 kg (nousua 550 g/vko :ashamed: )
Verenpaine: 124/74
Hemoglobiini: 123
Kohdunpohjan korkeus: 26
Sydämen syke: 140+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas

Rv 29+1 (18.8.2008)
Paino: 75.5 kg
Verenpaine: 125/72
Hemoglobiini: 111
Kohdunpohjan korkeus: 27
Sydämen syke: 140-147+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: Poikki

Rv 31+5 (5.9.2008)
Paino: 76.6 kg
Verenpaine: 123/78
Hemoglobiini: 112
Kohdunpohjan korkeus: 28
Sydämen syke: 136-167 + / Liikkui
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: Raivo

Rv 34+1 (22.9.2008)
Paino: 76.5 kg
Verenpaine: 122/75
Hemoglobiini: 107
Kohdunpohjan korkeus: 32
Sydämen syke:137
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: RT

Rv 36+1 (6.10.2008)
Paino: 77.3 kg (+380g/vko)
Verenpaine: 125/78
Hemoglobiini: 122
Kohdunpohjan korkeus: 31 (jipii, hiukan pienentynyt)
Sydämen syke:143+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: RT

Rv 37+4 (16.10.2008)
Paino: 77.6 kg (+30g/vko)
Verenpaine: 122/78
Hemoglobiini: 127
Kohdunpohjan korkeus: 32
Sydämen syke:135+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: RT

Sain siis taas lisäaikaa viikon :D, seuraava aika olisi ensi viikon perjantaina. Sanoin nla-tädille, että kyllä me vielä nähdään perjantaina, etten oo vielä jakaantumassa :D.

Tästä on hyvä jatkaa :D

 
Helou pitkästä aikaa!

Ensinnäkin Pantsun puolesta on nyt kaikki mahdolliset ruumiin ulokkeet pystyssä, toivotaan, että nyt SE tapahtuu!

Jouskarille onnittelut sydänäänistä :heart: . Mulla sitä kosteutta tulee silmäkulmiin joka kerta kun kuulen ne äänet :D ja nyt varsinkin loppua kohden mentäessä on taas ihan yliherkistynyt kaikille vauvajutuille.

( . ) Viikon verran äippälomaa takana ja pikkuhiljaa alkaa totuus valjeta, mä joudun kohta synnyttämään ja meille tulee vauva :eek: . Onneks alkaa kaikki olemaan valmista pientä varten, nyt voi sitten loppuajan vetää lonkkaa :D .

Hyviä vointeja kaikille mahoille ja mahattomille myös :)

:heart: HC 35+5 :heart:
 
Jouskis: :D Huomasit :saint: Koiruliini yleensä katoaa paikalta, kun huomaa kameran esille tulon.. Mutta nyt vain nökötti tyttöjen huoneen oven edessä. Olivat tytöt yöunilla, ni varmaankin senkin takia ei halunnut siirtyä (vahtii tyttöjä koko ajan). Menee nimittäin aina nukkuu heidän oven taakse :heart:
 
Mahtavan kokoinen massu Redillä! :D Tsemppiä sulle ja Hottikselle viimeisiin viikkoihin! :hug:

Jouskis: Mä tiedän jo nyt, että olen tippa linssissä varmaan ihan joka kerta, kun kuulen sydänääniä tai käyn ultrassa. :ashamed:

ON: Samanlaisia tuntemuksia havaittavissa kuin viime kierrossa. Oikeaa munasarjaa nippailee ja välillä on hassua paineentunnetta alavatsalla. Onneksi nyt ne jo tunnistaa normaaleiksi oviksen jälkeisiksi oloiksi, eikä ala mielikuvitus laukata. :kieh: Tänään siis dpo 4, vielä kymmenen piiiiitkää päivää jäljellä. *huokaus* Viikonloppuna olin vielä ihan ekstaasissa (Pregnylin ansiota?), mutta nyt on realismi taas voitolla. Aina kun yllätän itseni haaveilemasta, keksin jotain masentavaa ajateltavaa, joten jalat pysyy tehokkaasti maan pinnalla. :LOL:
 
Jouskikselle hurjasti onnea ultraan! :heart: Varmasti kaikki on hyvin. :saint:

Mitäs RD:lle kuuluu? Entäs Hottikselle? Onks kaikki yhdes koos? ;)

ON: Testipäivä lähenee ja oireet vähenee... Njooh, ei nyt sentään, mutta eipä tosiaan ole oireen oiretta. :| Ei edes valeraskausoireita, onneksi. Lauantaihin asti aion sinnitellä testaamisen kanssa.

Muuten mulla on nyt menossa aika iso kriisi. Kaikki tuntuu kaatuvan niskaan. :ashamed: Huomenna onneksi pääsen purkamaan ammattiauttajalle. Jospa se auttaisi selvittämään tätä päänsisäistä vyyhtiä. Lisäksi aion lähteä ensi viikoksi lomalle. Hyvin ansaitulle, sillä viimeksi olen ollut lomalla viime jouluna. :kieh:
 
Pantsulle :hug: ja Jouskikselle tsemppiä ultraan, tulehan sitten heti kertomaan mitä näkyi ja tsemitykset myös lentikselle, meinaatteko sukupuolta kysellä vai haluatteko elää jännityksessä loppuun saakka?

Täällä ollaan vielä yhes koos ja ihan hyvä niin. Tänään oli viimeinen neuvolalääkäri ja jonkin verran on paikat kypsyneet tuolla alakerrassa. Ehkäpä tämä vauveli tajuaa syntyä ihan ilman apuja, toisin kuin isoveljensä. Ei mua oikeestaan haittaa vaikka menis yliajallekin, kunhan ei käynnistää tarviis. Olokin on hyvä, ei turvota, painoa tullut tosi maltillisesti ja saan suht hyvin nukuttuakin. Että mikäs tässä ootellessa :D

HC 36+4
 
Johan on ollut päivä.. On saanut kyyneleitä niellä ja niin pois päin.. Kyllä itsellä on niin haikea olo, kun ei esikoinen ole kotona..

Sydäntä raastavaa oli tyttö jättää foniatriselle osastolle. Tiesin, että erohetki tulee olemaan yhtä painajaista, ja niinhän se olikin. Jäi itkemään perään.. Mitenkähän yökin menee..

Ei ollut ruvennut päiväunille tai edes sänkyyn lepäilemään.. Sen jälkeen olisi ollut leikkipuistossa käynti.. Oli neidin silmät alkanut kostumaan, joten tädit oli päättänyt, että parempi jäädä sisälle.. Oli tyttö sanonut: "äiti hakemaan kotiin." :'(

Kolme lasta osastolla (poika 3 vuotias, tyttö 4 tai 5 vuotias ja sitten meidän neiti).. Tytöt oli jäänyt sitten sisälle, ja poika oli lähtenyt pihalle..

Mutta onneksi oli sitten ruvennut syömään.. Ja oli kuulema puhettakin tullut (neiti sulkee suunsa vieraiden läsnäollessa.. tarvitsee aikaa, että rohkaistuu jne). On leikkinyt ja muovaillut.

Mutta tulee olemaan raskaat kaksi viikkoa. Viikonlopun tyttö käy vain kotona.. En sitten tiedä, mitä itselle saattaa tämä "hätäily", miettiminen tehdä.. Mutta ei olla totuttu siihen, että nti on pitkään poissa kotoa.. Ja osattiin kyllä arvata, että helppoa ei tule olemaan kummallekaan osapuolelle koko homma..

Mutta pakko lähteä yrittää tekee jotain muuta.. Että ei ajattelis asiaa pahemmin.. Lähen pelaa pokeriturnausta siis! :wave:
 
Eli täällä ollaan vielä yhdessä koossa. :D Mutta kahtoo kuinka kauan..

Ei kyllä minkäänlaisia oireita oo.. Mutta tämä neidin tilanne saa miettimään kaikenlaista.. Huolehtia jne.

Viime torstaina oli ä-poliaika. Ihan vain painoarvio käynti. Ottivat eka sydänkäyrälle. Ja mieletön jumputus alkoi ja potkiminen. Aamulla kerkesin jo hätäillä, että onkohan toinen enää hengissä, ku tuntui, ettei liiku ollenkaan. Mittas verenpaineenkin, joka oli 106/71.

Sitten menin lääkärin puolelle ja katsoi mahan päältä. Ja painoarvio oli 2890g. Lääkäri totesi, että saattaa jopa olla isompikin, koska ei saanut niin tarkkaan mitattua, kun toinen ei malttanut hetkeäkään pysyä paikallaan. Olin :eek: , kun kuulin painoarvion.

Mikä jäi harmittamaan, niin se, kun ei katsonut kohdunsuun tilannetta. :/

Mutta nyt pelaa! :wave:
 
RD: Tsemppi :hug: Jos yhtään voi lohduttaa, niin itse vietin 7 tai 8-vuotiaana viikon sairaalassa, kun tutkittiin kunnolla mistä ihan vastasyntyneestä saakka vaivanneet mahakivut johtuisivat. Aluksi minäkin itkin äidin perään, mutta sitten viikon lopulla en olisi enää halunnut lähteä koko sairaalasta, oli niin kivaa ja jännää ja jätskiäkin sai jälkkäriksi :LOL:

Rakenneultrassa kaikki hyvin. Kaksi kertaa pääsi itku: kun näin pikkuisen ensi kertaa kolmiulotteisena, oli niin uskomaton näky, availi suutaan ja minä jo hätäännyin, että itkeekö se :D Uskomattoman hellyttävää katseltavaa... :heart: Ja toisen kerran pääsi itku, kun ultraaja sanoi, että siellä pienen pieni tytöntyllerö siellä ikiliikkujana vilisteli :heart: Olen aina haaveillut tytöstä, vaikka olisin kyllä ollut ikionnellinen pojastakin, ettei sen puoleen. Nauratti vain, kun olimme muka niin varmoja pojasta miehen kanssa, ja kaikki ovat mun mahan muodon jne. mukaan muka nähneet, että poika on tulossa :LOL: Se oli niin uskomattoman liikuttavaa. Meidän kaunottarella on ihanat pullukat posket ja ihanat pullukat reidet ja pohkeet, ja oi sitä maailman ihaninta kätöstä. Toista piti koko ajan pään sivulla ja toista pisti nyrkkiin ja sitten taas availi :heart: Tuo 3-D on kyllä ihan uskomaton juttu. Koko ultraa ei sillä toki tehty, ihan vain sen verran, että saamme muistoksi pari kasvokuvaa.

Minä olen ihan myyty :heart: Kuinka sitä voi rakastaa masuasukkia näin paljon, se on mysteeri. Ja ollaan miehen kanssa ihan ihmeissään, että kuinka se voi olla niin kaunis jo raskauden tässä vaiheessa, näytti ihan vauvalta eikä alienilta, niin kuin olin epäillyt :LOL: Ja tosi kauniit piirteet, ihana nykerönenä ja tosiaan mikä suppusuu.

Pään ympärys oli 4 päivää aikaansa edellä, painoarvio 418g, olikin mukavan "pullukka" :heart: En toki ala LA:ta muuttelemaan, kaikki alkuraskauden ultrat ovat sanoneet samaa, nyt vain alkaa vauva kehittyä omaan tahtiinsa.

Voi kun olen onnessani :heart:

:heart: lentoemo ja lentäjän tyttönen 21+1 :heart:
 
RD: :hug: Kiva toisaalta kuulla, että tyttö oli uskaltanut puhua vieraiden ihmisten kanssa ja syöminenkin oli sujunut. Kyllä se koti-ikävä siitä helpottaa. Kuten lentis sanoi, niin viikon lopulla voi ollakin, ettei tyttö halua lähteä ollenkaan. :D

Jouskikselle toivon paaaaljon työkiireitä, ettet ehdi turhaan jännittää ultraa. :D Hyvin se menee.

lentis: Ihania ultrakuulumisia, onnea pienestä tyttösestä! :heart:

Täytyy kyllä myöntää, että tunnen aina pienen kateuden piston, kun luen teidän ihania kuulumisia. :ashamed: Koska on minun vuoroni kertoa niitä teille? :( Koko raskauden mahdollisuus tuntuu jotenkin tosi kaukaiselta, etenkin kun olen välillä miettinyt, jaksanko ihan oikeasti lähteä "kunnon" hoitoihin. :/ Toisaalta ne tuntuvat siltä ainoalta vaihtoehdolta saada lapsi, toisaalta nyt on menossa niin monta isoa asiaa, että jaksaminen on tiukilla muutenkin.

No, toivottavasti tämän päivän keskusteluaika ja ensi viikon loma auttavat. Eilen varasimme ystävän kanssa lennot Hollantiin. Menemme katsomaan yhteistä kaveria, joka opiskelee siellä. Mies ei valitettavasti pääse mukaan, mutta toisaalta "tyttöjen viikko" voi olla just se mitä tarvitsen! :p
 
Jouskis: Hurjan paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Keskustelu meni ihan hyvin, vaikka 45 minuuttia olikin älyttömän lyhyt aika kaiken kertomiseen. Seuraava aika on vasta kolmen viikon päästä, kun olemme vuoron perään lomalla, minä ja terapeutti.

Enpä taida tässä kuussa päästä kertomaan teille hyviä uutisia. Tuhru bongattu tänään ja muutenkin olen hyvin tätimäisissä tunnelmissa. :'( Mun toive siis toteutui, ei tarvitse lauantaina tuijotella tyhjää testiä. :ashamed:
 
täällähän on tapahtunut kaikenlasita=)

Ensiksi pantsukalle :hug:, mutta kunnon vuoto vasta lasketaan, eikö vaan??

Lentikselle ja jouskikselle onnittelut ultra kuulumisista. Ihanaa että kaikki on pikkuisilla hyvin ja tietysti teillä tulevilla äideillä :heart: :heart:

RD maha on kasvanut mukaviin mittoihin, toivottavasti saat nyt odotella normaali synnytystä rauhassa =) Ja tyttösi varmasti pärjää hyvin osastolla, äidille se taitaa olla kaikkein vaikeinta.... B)

Niille jotka loppusuoralla kärvistelevät, tsemppiä tulevaan koitokseen :whistle:

Minä olen ollut hieman allapäin tämän kuukauden sillä vuosi tulee täyteen siitä kun yritys aloitettiin... Siksi tunteet pinnassa, juuri kun olin saanut jo itseni paremmalle tolalle. Ei vaan tahdo järjellinen selitys ymmärtää, mikä tekee tästä näin pirun vaikeeta. Katsellaan kuitenkin nyt rauhassa vuoden loppuun ja sitten pitää mennä lekurin pakeille... Nyt on kp25 ja pientä tuhrua täälläkin havaittavissa :kieh: Onneksi on tuo uusi työ niin ajatukset on pääsääntöisesti muualla. Työ on aivan ihanaa juuri sitä mitä sen kuvittelinkin olevan. Jos jotain positiivista hakee niin palkka nousee, joten jos tärppi tulee niin saanpahan ainakin parempaa äitiyspäivä rahaa :LOL: jostain mun on se positiivisuus taas haettava,näin se vaan on=) kyllä kaikella on jokin vakaa tarkoitus, uskon niin B)

Oikeen aurinkoista syyspäivää teille kaikille :heart:

:hug: halein maaruska :heart:
 
Jotain hyvää tällekin aamulle. Eilen en edes ollut kirjoittelu päällä.. Ei oikein ns. kiinnostanut mikään. Vaikka tiesin, että esikoisella on kaikki mennyt hyvin.. Jne.. Mutta silti sitä miettii kaikenlaista..

Ensiksi soitti kuopuksen nla-lääkäri, joka soitti viime viikon verikokeiden ja röntgenkuvien tuloksista. Joissa ei mitään =)

Sitten kun vielä olin pötköttelemässä sängyssä, ja ajattelin nousta ylöskin.. Kerran kuopuskin nousi ylös. Katsoin puhelinta ja huomasin, että taas on soitettu.. Luulin, että on anoppi soittanut, ku hänellä on ollut tapana soittaa aamulla ja kysyä, että olenko soittanut kys:iin ja kysynyt miten yö on mennyt..

Mutta mie tiistaiaamun soiton jälkeen päätin, etten soita ku päivällä vasta, koska yö oli mennyt loistavasti. Saavat ainakin hommat tehdä rauhassa.

Huomasin puhelinsoiton tulleen kys:istä. Silloin iski paniikki, että voi ei.. Mitähän on tapahtunut, koska ei sieltäpäin ole soiteltu..

Soitin ja sieltä vastasi sitten erityistarhan opettaja, joka kuuluu myös siihen työtiimiin. Hän aloitti keskustelun: "teillehän on sovittu huomiseksi klo 11.00 sosiaalitoimen edustajan kanssa tapaaminen." Mie: "meille kyllä sanottiin, että klo 11.30 hakemaan neiti, joten hyvä, kun olitte soittanut :D"

Täti: "Siihenkin on tullut muutoksia, koska olemme työtiimin kanssa keskustelleet, että neiti voitaisiin kotiuttaa jo huomenna, koska hän on tehnyt kaikki tehtävät niin reippaasti ja saimme tälle päivällä kuulokokeeseen ajan. Puheterapeuttikin sai järjestettyä huomiselle aamulle kaksi aikaa, jotta nekin saa tehtyä alta pois. Eli klo 13.00, jos tulisitte loppuyhteenvetoon, jonka jälkeen olisi sosiaalitoimen edustajan tapaaminen ja pääsisitte hakemaan tytön kotiin."

Kyllä mieleni/oloni piristyi hetkessä :heart: . Meidän neiti on ollut todella reipas, eikä tarvitse enää ensi viikolla viedä toista sinne :D.

Tänään olisi toisella vielä verikoe.. Mutta onneksi laittaavat puuduttavan salvan eka, jonka jälkeen saavat jonkin pienen palkinnon. Sitten pääseevät uimaan.

Ihanaa, ihanaa, Ihanaa!!! Joku on todella iloinen asiasta :D. Eli toisin sanoen, ensi viikolla voisin mennä jo siis synnyttämään :D. Mutta olen ajatellut, että jos säästyn myrkytykseltä, ni menen synnyttämään vasta isäinpäivänä :LOL: .

Tänään olisi nla klo 12.30, joten pitäisi kai tästä lähteä vaihtaa toiset vaatteet päälle ku olla vaan ukon t-paita päällä :whistle:

Palaillaan astialle!

Red Dragon & Nuppu 37+4 :heart:
 
Tänään oli neuvola ja tässä uusia kuulumisia:

Rv 10+5 (11.4.2008)
Paino: 72,6 kg
Verenpaine: 123/76
Hemoglobiini: 137
Sydämensyke: 170+
Pissa: Puhdas

Rv 15+4 (15.5.2008)
Paino: 71,8 kg
Verenpaine: 133/80
Hemoglobiini: 129
Kohdunpohjan korkeus: 17
Sydämen syke: 150+
Liikkeet: +
Pissa: puhdas

Rv 21+3 (25.6.2008)
Paino: 73,4 kg (nousua 260 g/vko)
Verenpaine: 119/81
Hemoglobiini: 132
Kohdunpohjan korkeus: 23
Sydämen syke: 140-160 +
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas

Rv 25+5 (25.7.2008)
Paino: 75,6 kg (nousua 550 g/vko :ashamed: )
Verenpaine: 124/74
Hemoglobiini: 123
Kohdunpohjan korkeus: 26
Sydämen syke: 140+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas

Rv 29+1 (18.8.2008)
Paino: 75.5 kg
Verenpaine: 125/72
Hemoglobiini: 111
Kohdunpohjan korkeus: 27
Sydämen syke: 140-147+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: Poikki

Rv 31+5 (5.9.2008)
Paino: 76.6 kg
Verenpaine: 123/78
Hemoglobiini: 112
Kohdunpohjan korkeus: 28
Sydämen syke: 136-167 + / Liikkui
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: Raivo

Rv 34+1 (22.9.2008)
Paino: 76.5 kg
Verenpaine: 122/75
Hemoglobiini: 107
Kohdunpohjan korkeus: 32
Sydämen syke:137
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: RT

Rv 36+1 (6.10.2008)
Paino: 77.3 kg (+380g/vko)
Verenpaine: 125/78
Hemoglobiini: 122
Kohdunpohjan korkeus: 31 (jipii, hiukan pienentynyt)
Sydämen syke:143+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: RT

Rv 37+4 (16.10.2008)
Paino: 77.6 kg (+30g/vko)
Verenpaine: 122/78
Hemoglobiini: 127
Kohdunpohjan korkeus: 32
Sydämen syke:135+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: RT

Sain siis taas lisäaikaa viikon :D, seuraava aika olisi ensi viikon perjantaina. Sanoin nla-tädille, että kyllä me vielä nähdään perjantaina, etten oo vielä jakaantumassa :D.

Tästä on hyvä jatkaa :D

 
Jouskis: Kieltämättä mahtava fiilis :D. Päivän kruunasi vielä mukava nla-käynti. Posti toi turvakaukalon vauvalle. Eli todella nopea toimistus Saksasta.

Pitää huomenna käydä sitten syömässä rax:issa ja neiti saa valita itselleen jonkinlaisen lelun.

Olen kuin pilvissä :D. Meidän neiti on ollut todella reipas! :heart:
 
Talvicci: Esikoinen syntyi rv 36+4 ja oireet alkoi rv 34. Kuopus syntyi rv 38+2 ja oireet alkoi rv 36. Nyt ollaan siis huimasti eellä :D. Mut kiva saada aina lisäviikko, koska ei sitä tiedä milloin oireet alkaa.. Jos alkaa.

Esikoinen on 4v7kk, ja puheen viivästymistä tutkitaan. Puolessa vuodessa puhe on kehittynyt mielettömästi. Neiti selittää ja lauseita tulee myös ihan kunnolla. Tottakai on sitä omaakin kieltä mukana, mutta itse olen sitä mieltä, että neiti tarvitsisi puheterapeutille ajan.. On jonossa, mutta täällä yksi henkilö hoitaa kolmen henkilön työt, joten ei tiedä milloin meidän neiti sinne pääsee.

Positiivisesti yllätti meidät neiti, että on ollut todella reipas, eikä tarvitse maanantaina lähteä viemään toiseksi viikkoa KYS:iin. Ovat saaneet kaikki tutkimukset tehtyä. Pelottaa toisaalta huomenna kuulla, että mikä on loppuunveto..

Toivon, että kyseinen reissu on tuonut neidille lisää itseluottamusta, että lähtisi yhtä reippaasti srk:n päiväkerhoon.

Mutta nyt laittaa kuopus nukkumaan. Ensiksi hampaanpesulle :D

Red Dragon & Nuppu 37+4 :heart:
 
Niin ja tänään, kun soitin klo 17 jälkeen kysyäkseni neidin kuulumisia.. Hyvin on päivä mennyt ja oli nauttinut uimisesta sydämensä kyllyydestä. Harmitellut vaan, että on pitänyt lähteä pois. Sitten pyysin tytön puhelimeen. Kuuli neidin äänestä, ettei jouda puhumaan, ku oli muuta hommaa. Olivat leikkimässä lääkärileikkiä :D. Jokaiseen kysymykseen, jonka esitin.. Vastaus oli: Joo joo.. Ja mieletön rahina koko ajan kuului taustalta, joten senkään takia ei oikein onnistunut puhuminen. Annettiin tytön siis jatkaa leikkejä rauhassa :D
 
Pantis ja maaruska, :hug: Minä toivon koko sydämestäni, että pian kerrotte täällä ilouutisia :heart:

Jouskikselle onnittelut ihanista ultrauutisista! :heart: Se on kyllä mieletöntä, kun näkee pikkuisen ekaa kertaa :heart:
 
lentoemo: Miekii pelkäsin sitä, että näin siinä tulee käymään :D, mutta siellä on niin erilaista ja mielenkiintoista puuhaa jokaiselle päivälle. Parempi niin, että on tykännyt siellä olla :D. Minut yllätti todella, kuinka reipas tyttö on ollut. Tiedettiinhän se, että jos neiti ei vain ns. vierasta, ni on kiltti ja reipas tyttö :D.. Mutta silti se yllätti.
Mut sanoi, että on ollut meitä ikävä :whistle:
 
Red: Olipa hyviä uutisia! :hug: :)

).( Tänään kp 1. Eipä siinä, kyllä mä sen jo arvasin, kun keskiviikkona alkoi tuhruilu. En edes viitsinyt tänään testata, kun kivut pitivät hereillä koko viime yön. :kieh: Mä lähden nyt hyvin ansaitulle lomalleni, joten mua ei ainakaan viikkoon näy. Saa nähdä, onko kaikki vielä yhdessä koossa kun palaan takaisin. :whistle: Voikaa paksusti! :D
 

Yhteistyössä