Plussalennon masunkasvattajat

Nostellaas vähän, jottei vallan tämä pino unohdu!

Kivan näköinen vauvan sänky Redillä, noi baby-nalle puh -jutskat on kyllä niin suloisia :heart:

Kai sitä pitäis itekin alkaa laittamaan tavaroita paikoilleen vauvaa varten, aika alkaa käymään vähiin :whistle: . Tänään saatiin sentään jo pinnasänky, oli tutuilla lainassa. Nyt pitäis vaan patja ostaa ja sit pääsiskin laittamaan sänkyä valmiiksi.

Jotain pientä lentsunpoikasta yrittää kovasti pukata päälle, perjantaina olin töissä kuoleman partaalla ja eilisen vain makasin. Kuume ei kyllä noussut ja tänään aamulla olo oli jo ihan suht normaali, pientä nuhaa lukuun ottamatta :snotty: .

DoB: Meilläkään ei oo yhtäkään masukuvaa vielä, otetaan vasta sitten laskettuna päivänä/ennen synnytystä, kuten esikoisestakin... jos muistetaan :whistle:. Toivottavasti kumpikaan ei saa mitään elinikäisiä traumoja, kun ei masukuvia olla pahemmin otettu :D

Kiva muuten kuulla Pickanenkin kuulumisia :wave: . Sä hävisit ku pieru Saharaan plussan jälkeen ja kenwood1 samoin! Eli kentsu, jos oot kuulolla niin tulehan sinäkin kertomaan kuulumisia :D

Nyt syömään kaurapuuroa, joka on ihan mun ykköshimotus tällä hetkellä :p . Voisin syödä sitä vaikka kuinka paljon voisilmän ja maidon kera *slurps*

HC 30+3 :eek:
 
Tänään lentiskin on uurastanut, nyt on työt lähestulkoon pulkassa ja voin ryhtyä ruuanlaittoon. Tänä iltana menyyssä on sienirisottoa, josta mies tykkää tosi kovasti. En ole ihan varma, että mitä sieniä oikein käytän, tai siis tiedän kyllä italiankielisen nimen, mutten tiedä miksi kutsutan suomeksi. Voihan olla, ettei näitä sieniä edes kasva Suomessa, tai sitten ovat ihan vaan korvasieniä, olen tosi avuton bilsassa :ashamed:

Tykkään muuten kattella erilaisia reseptejä, ostelen myös ruoka-aiheisia lehtiä, joita Italiassa ilmestyy tosi paljon, täällä melkein kaikki ovat himokokkeja. Johtuneeko siitä, ettei täällä ole mitään valmisruokia/eineksiä lainkaan myynnissä, vaan kaikki tehdään itse. Vai eiköhän niitä ole kukaan keksinyt panna myyntiin sen vuoksi, että Italiassa ruoka halutaan tehdä itse. Oliko ensin muna vai kana? :p

Mutta siis tää varsinainen ruuanalaittoinnostus on tullut mulle vasta raskauden myötä, aiemmin laitoin kyllä ruokaa (osaa mieskin kyllä laittaa, ettei sen puoleen, mutta nykyän mulle on tullut oikein intohimo, mietin vaan jatkuvasti ruokareseptejä jne. Kai se jotenkin liittyy siihen, että haluan laittaa hyvää ja terveellistä ruokaa muksulle.

Ok, nyt hellan ja nyrkin väliin :D

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 15+0 :heart:
 
Eli täällä täti tuppasi kylään iekö monennen kerran :kieh: Mutta eka kerta kun ei edes vitu****t. Sillä nyt uudet työkujeet ja keskityn siihen. Tällä viikolla menenkin tutustumaan työpaikkaan ja työpaikka haastatteluun. Sain siis virkavapaata, jollei sitten vakipaikka irtoo. Olen nyt sitä mieltä että vauva haaveet saa jäädä taka-alalle, mutta jos onni potkaisee niin saa tullakin. Olipa sekava soperrus :LOL:

Minua odotti tänään ihana asia kassissa. Tyttö oli tehnyt syntymäpäivä lahjan minulle. Kuvittanut itse kirjan ja tehnyt sinne aivan liikuttavia runoja. Tippa linsissä niitä luin :heart:

hottis alahan laittelemaan jo paikkoja kuntoon vauvelille?
 
Teidän jo paksuksi pamahtaneiden lentolaisten kuulumisia on aina yhtä mukava lukea! :D :heart:

maaruskalle halit tädin johdosta :hug: , mutta myös onnea uudesta työstä! :flower: Vaihtelu tekee varmasti hyvää!

En ole kauheasti ehtinyt palstailemaan, sillä viime viikko meni tiiviisti uusien opiskelijoiden kanssa. Mieskin aivan kuin vaivihkaa palasi takaisin kotiin ( :heart: ), joten viikonlopun omistin hänelle. :D

Mä sain tänään aikas hyviä uutisia gyneltä, nimittäin vaikuttaa siltä, että olenkin ovuloinut jo viikonloppuna! :eek: Olo on suoraan sanottuna täysin pöllämystynyt, mutta iloinen. Tosin ihan varma ei gynekään ollut, sillä vas. munasarjassa möllötti vielä kaksi 16 mm:n follia! :eek: Tarkempi selostus (aivan kuin ketään kiinnostaisi :D) löytyy tuolta lapsettomuus-puolelta. No, joka tapauksessa, näyttää siltä, että jotain on tapahtumassa ja ehkä kahden viikon päästä pääsen piinailemaan, mitä en ikinä olisi uskonut enää luomuna tekeväni! Olin jo täysin henkisesti valmistautunut aloittamaan terot tänään.

En silti vielä uskalla kauheasti riemuita, vaan mielenkiinnolla jään odottelemaan. Tosin vaikeaa se on, nimittäin normaali eläminen. Torstaiksi pitäisi joku hyvä syy keksiä juomattomuudelle, kun on tiedossa isot opiskelijabileet! :headwall: Olen vielä sellaisissa "hommissa" siellä, että varmasti huomataan, jos syljen lasiin. ;)
 
Maaruskalle :hug: , mutta ei ole mikään lohdutushali, kun et sinä sitä tarvitse, vaan ilohali uuden työn johdosta, eikös juu? :heart:

Ja pantikselle :hug: ovulaatiouutisten johdosta, ihanaa! Kyllä se vaan meikäläiselle olisi ollut juhlan paikka, jos olisin saanut tietää ovuloivani! Tai siis kyllähän nyt sitten tiedän, että ainakin kerran on tullut ovuloitua tänä vuonna ;)

Olimme tänään taas gynellä kuukausitarkastuksessa. Voi kun sitä pikkuista on sitten ihan katsella. Nukkui siellä niin rauhallisena, vähän käänsi kylkeä :D Sydän jumputti lujaa, se näyttoi valtavan isolta muuhun kroppaan nähden.

Mies sanoo kahden lapsen isän kokemuksella, että hänen mielestään on kookas kaveri 15-viikoiseksi! Tiedä sitten... Mutta oma syntymäpainoni oli lähemmäs 4kg, niin että jos on tullut äitiinsä...

Ja olin taas lihonut :ashamed: Nyt sitten gyne selitti korkean verenpaineen vaarat, ja päätin jättää nekin vähät herkut, mitä olen tähän saakka syönyt kokonaan pois ainakin kuukaudeksi. Mahani on ulkopuolelta katsottuna gyne mukaan ainakin kuukauden ajastaan edellä! :whistle:

Voi kun olen onnellinen aina, kun näen sen pikku söpöläisen siellä köllöttelevän. On niin kaunis ja ihana mamman kulta, jotta... Mä varmaan pidän sen meidän sängyssä nukkumassa vielä ylioppilaaksi tultuaankin, nää italilaismammamerkit alkavat näkyä mussa jo turhankin voimallisesti :LOL: Taas ostin uuden reseptikirjan, että voin sitten mammankullalle laittaa herkkuja :D

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 15+1 :heart:
 
Tulin vain nostelemaan... Oltiin taas tiputtu kauas kauas.

Voi vitsit, ihanaa lentoemo kun teillä ultrataan noin usein ja pääset ihmettelemään söpöläistä. :heart: Toivottavasti ei herkuista luopuminen käy liian raskaaksi. :hug:

ON: Täällä valkkarin tulo on lopahtanut, joten eiköhän se ovis ollut viikonloppuna. Oikeastaan nyt melkein pelottaa. :ashamed: Meillä on ollut näitä ovulatorisia kiertoja niiiiin vähän vuoden aikana (vissiin yhden käden sormilla laskettava määrä ), että pelkään toivoa yhtään mitään. Olin jo aivan asennoitunut menemään hoitoihin. :| Pelkään jo nyt sitä pettymyksen määrää, sillä vaikka kuinka yrittäisin ajatella negatiivisesti ja valmistella itseäni, tiedän romahtavani, jos (tai kun) ne menkat sieltä alkaa. :ashamed:
 
Pantis, lähetän tsemppi :hug: tähän jännäykseen! +++++ :whistle:

Mä taisin tuntea eilen ekan kerran liikkeet! :heart: :D Oli kuin kaksi ilmakuplaa olisi puhjennut, hiukan sellasen elohiiren tuntuinen juttu tuolla kohdussa. Ensin vaan ihmettelin, että mikä ihme tuo nyt sitten oli, mutta kun rupesin ettiin täältä tietoa, niin moni kuvaili niitä ekoja liikkeitä just sellaisiksi! Ei kyllä oo sittemmin tuntunut enää mitään, mutta ehtiihän tässä :p

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 15+3 :heart:
 
DoB
Heippa lentolaiset :heart:

Lentoemolle onnittelut liikkeiden tuntemisesta :heart: Ihanaa! Mä en tajunnut noita kuplimisia ollenkaan kun mietin aina, että olenkohan vaan syönyt jotain sopimatonta :D Sitten kun alkoi tulemaan kunnon potkuja niin ei jäänyt epäselväksi mullekaan.

Täältäkin lähtee Pantikselle hurjat tsempitykset +++++++++++++++++ :whistle:

Aika ihanan synttärilahjan sait Maaruska :heart: Ja täältä myöhästyneet synttärionnittelut!

Täällä ollaan aika loppu! Me ollaan rempattu taloa ihan hulluna ja kun sen lisäksi tekee normaalin työpäivän niin kyllä tuntuu. Eilen illalla ei meinannut käveleminen enää luonnistua....eli ehkä mä vähän rauhoitan tahtia. Alkaa jo tämä masu rajoittaa tekemistä, on tää jo sen verran iso. Eilen oli tasan 12vkoa laskettuun aikaan, tuntuu ihan hurjalta. Niin paljon tekemistä ennen sitä ja miten nopeesti nämä viikot meneekin....

Mitä kuuluu Jouskarille? Kaikki masussa hyvin? :heart: Entä RD?

Dob ja öttiäinen 27+1
 
DoB
En rehki Jouskari :) Ainakaan enää. Eilen meni kieltämättä vähän överiksi. keskityn tapettien valitsemiseen ja kaikkeen yhtä vaativaan :D

Ja toi on ihan kamalaa pantata tuota ilouutista, kun haluaisi kailottaa sen koko maailmalle! Tiedän. Mä ihmettelen, että pystyin salaamaan sen ekat 12 viikkoa kaikilta muilta paitsi lähisukulaisilta. Eikä sulla enää niin pitkä aika oo siihen ekaan ultraan, nopeesti tää aika menee.

Mun äitiyspakkauksen pitäis tulla tällä viikolla JES :) Ja tänään haen postista tilaamani kestovaipat, kiva kun alkaa pikkuhiljaa kerääntymään kaikkea vauvatavaraa. Ens kuussa meinasin että pitää ostaa vaunut ja autoon turvakaukalo. rahanmenoa ei voi estää :p
 
lentis: Vau, ekat liikkeet! Mieletöntä! :heart:

DoB: Oottepas te ahkeroineet! :eek: Jätä suosiolla ne raskaat hommat miehelle ja keskity tosiaan vain niihin esteettisiin puoliin remontoinnissa. ;) :D

RD:tä huhuilen minäkin! :wave:

ON: Kävin tänään kampaajalla. Nyt on taas outoa, kun on kampaus, eikä mikään ylikasvanut pöheikkö päässä. :D Kampaajani on 6. kuulla raskaana ja kertoi jäävänsä lokakuun lopussa äitiyslomalle. Jännä juttu, ei tullut yhtään kateellinen tai muutenkaan paha mieli. Sillä oli ollut tosi rajua pahoinvointia ekat neljä kuukautta. Oli käynyt tiputuksessakin useampaan otteeseen. Ei varmasti mukavaa! Juttelin sille myös tästä meidän yrityksestä ja hoitoihin jonottamisesta. Sekin on hassua, kuinka täysin ulkopuoliselle ihmiselle voi olla paljon helpompi puhua kuin läheisille ystäville. :|

Tänään on se opiskelijariento. Onneksi voin vedota siihen, että mulla on huomisaamuna töitä ja siksi en voi juoda. Pieni ääni sisällä kyllä tolkuttaa, etten kuitenkaan ole raskaana ja ihan hyvin voisin muutaman ottaa... :ashamed: Tiedän kyllä, ettei siitä luultavasti tässä vaiheessa mitään haittaa ole, mutta ei oikeastaan edes tee mieli alkoholia.
 
DoB: kysynkin heti, että kuinka pahasti maha haittasi menoa viikoilla 25-26? Kun meikä haluaisi silloin rantalomalle, mutta mietin vain, että olisiko pitkä lento painajainen vai ihan kestettävän epämukavaa, kun palkintona olisi sitten ihana loma?

Jouskarin itsekuria ihailen, mä varmaan kailotin koko maailmalle suunnilleen heti. No ei sentään,ellei ihmiset arvanneet itse, niin vasta rv12 aloin vissiin virallisesti kertoa :D

Pantikselle lisää +++++puhureita! +++++ :whistle:

Missä RD? :heart:

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 15+4 :heart:
 
Muutama sananen täältäkin suunnalta.... :)

LENTIS: Onnea "ilmakuplista"! Eiköhän ne ollu just niitä ekoja liikkeitä, kun lentäjän poikanen harjoittaa siipiään siellä. :heart:

MAARUSKA : Myöhästyneet synttärionnittelut!


DOB : Mistä tilasit kestovaippoja? Ajattelin itekin testata niitä.

Omaa napaa: Maha on humpsahtanut isoksi ja näkyväksi ihan parissa viikossa. Ja närästys on tullut takasin. :/ Pikkunen viuhtoo hurjasti menemään, välillä ihan sattuu. Ihan mieletöntä ajatella, että parin kuukauden päästä sitä ollaan jo äippälomalla... :heart: :D
 
DoB
Lentis ei se pahemmin menoa haittaa, kyllä mä jaksaisin vieläkin istua koneessa jos palkintona ois ihana lomamatka :D Sehän on ihan miten siihen asennoituu. Ja pukeutuminen vaikuttaa myös, mukavat housut jalkaan niin ei mitään ongelmaa. Mä kun olen päättänyt pukeutua kivasti myös koko raskausajan niin nää mun vaatteet ei aina oo sieltä mukavimmasta päästä ;) Mulle menee vielä kaikki omat farkut päälle, kunhan vaan jätän nappeja auki eli pillifarkuissa ja korollisissa kengissä painelen menemään.

Pantis miten kemut meni? Ja onnea uudelle kampaukselle!

Äippä mä tilasin niitä vaippatalosta, sieltä sai sellaisen pakettitarjouksen kun tilasi useamman. Mä tilasin 12kpl fuzzi bunzeja ja niille tuli hintaa 17,00/kpl kun otin säästöpaketin. Näitä on tutut kehuneet parhaiksi. Otin kunnon värisuoran eli kaikkia mahdollisia värejä ja on kyllä NIIN suloisia....iltahan meni sitten niitä hypistellessä :D Noilla meinasin aluksi pärjätä, kun saan kavereilta vielä käytettyjä n 10 kpl. Vähän kiinnostaisi tilata muutama Bumgenius 3,0 kesto, ne on kuulema myös ihan äärimmäisen hyviä. On vaan vielä fuzzejakin kalliimpia mutta menee sitten koko vaippaiän.

Dob ja öttiäinen 27+2

 
Oih, kestovaippoja! :) Muakin himottaisi hankkia jo vaikka mitä, mutta kun ei ole mitään tietoa tärpistäkään, niin turhaahan se vielä on. :ashamed:

lentis: Mä haaveilen myös rantalomasta! B) Meillä on melko pitkä joululoma ja olen miestä jo houkutellut varaamaan matkaa, mutta ilman vastakaikua. :kieh: Me saadaan sopivasti jouluksi mehevät veronpalautukset. Toisaalta, ehkä onkin vain parasta pistää ne säästöön, eihän sitä koskaan tiedä (toivossa on hyvä elää )...

Eilisilta sujui mainiosti, kiitos kysymästä DoB! :) Mun juomattomuutta ei sen ihmeellisemmin noteerattu ja työselitys oli ihan uskottava, kun kerran ilmestyin töihin klo 9 aamulla. Näimme yökerhossa itse Ron Jeremyn ja päästiinpä ystävän kera jopa samaan kuvaan sen kanssa! :D En ole yhtään herran tekelettä katsonut, kun ei tuo aikuisviihde niin kiinnosta, mutta onhan sillä sellainen maine, että pakko oli räpsästä otos! ;) :LOL:

ON: Häpeäkseni tunnustan, että olen kehitellyt jo oireita. :ashamed: Tänään on dpo 6-7 (en ole ihan varma ovispäivästä ), eihän niitä vielä pitäisi olla. Mulla on looginen selitys jokaiseen oireeseen! :D Alavatsajomotteluja oli viime kierrossakin, ilmeisesti keltarauhanen siellä ilmoittelee olemassolostaan. Lisäksi pyörälläajo tuntui ikävältä alamahassa, kun yöllä tulin kotiin, mutta sekin saattoi johtua melko tyhjistä kumeista ja yliannostuksesta light-cokista. :ashamed: V.vuoto on alkanut uudestaan - runsaana. Sekin voi olla joku hormonitemppu, tai sitten en viime kierrossa kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Niin tai näin, taidan laittaa ämpärillisen jäitä hattuun ja yrittää olla kuin ei mitään oireita olisikaan! :kieh:
 
[color=#c000c0 ]Tänään oli neuvola ja tässä uusia kuulumisia:

Rv 10+5 (11.4.2008)
Paino: 72,6 kg
Verenpaine: 123/76
Hemoglobiini: 137
Sydämensyke: 170+
Pissa: Puhdas

Rv 15+4 (15.5.2008)
Paino: 71,8 kg
Verenpaine: 133/80
Hemoglobiini: 129
Kohdunpohjan korkeus: 17
Sydämen syke: 150+
Liikkeet: +
Pissa: puhdas

Rv 21+3 (25.6.2008)
Paino: 73,4 kg (nousua 260 g/vko)
Verenpaine: 119/81
Hemoglobiini: 132
Kohdunpohjan korkeus: 23
Sydämen syke: 140-160 +
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas

Rv 25+5 (25.7.2008)
Paino: 75,6 kg (nousua 550 g/vko :ashamed: )
Verenpaine: 124/74
Hemoglobiini: 123
Kohdunpohjan korkeus: 26
Sydämen syke: 140+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas

Rv 29+1 (18.8.2008)
Paino: 75.5 kg
Verenpaine: 125/72
Hemoglobiini: 111
Kohdunpohjan korkeus: 27
Sydämen syke: 140-147+
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: Poikki

Rv 31+5 (5.9.2008)
Paino: 76.6 kg
Verenpaine: 123/78
Hemoglobiini: 112
Kohdunpohjan korkeus: 28
Sydämen syke: 136-167 + / Liikkui
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas
Tarjonta: Raivo

Neuvolassa kaikki hyvin. Seuraava neuvola olisi 22.9.2008.. Silloin kyllä saatan todellakin jännittää, että joko lähetään KYS:iin, tuolloin viikot on jotain 34+1. Esikoisen kohdalla alkoi viikolla 34 valkuaista ilmestyä virtsaan.

Kun on seuraava neuvola on, ni laittaa lähetteen ä-polille, jossa sitten saavat katsoa vauvan tilanteen. Kerran on isompi kokoinen tulossa.

Red Dragon + Nuppu 31+5 :heart: [/color]
 
Täällähän minä olen :wave:
Jotenkin on itsellä tylsää, ni ei ole pahemmin minnekään kirjoitella..
Haluaisin tehdä jotain, mutta mutta.. Ei jaksa aloittaa tehdä mitään ja toisaalta ei keksikään mitään tekemistä (siis siivoamistahan olis vaikka toisille jakaa kotona, mutta se ei kiinnosta).
Töistä, kun tulee kotii, ni ei jaksa ruveta tekee mitään.

Haluaisin ommella jotain, mutta mitä? En mie kyl mitää osaa ommella, kun tein sen kopan verhonkin väärin.. En sitten mittausvaiheessa sitä rypytysvaraa laittanut, joten reunasta tuli ihan suora. Onneksi vauva ei kauaa siinä laatikkosängyssä ole.

Eilen oli harjannostajaistilaisuus LadyLine:ssa. Minä olen allekirjoittanut kahden vuoden sopimuksen kyseiseen paikkaan ja aloitan tammikuussa. LadyLine avaa täällä meillä tässä syksyn aikana. Kyllä oli tylsä tilaisuus, ei mitää uutta itelle, ja en ees arvonnassa voittanut mitään :D. Ehkä eniten oli tarkoitettu ns. vieraille, jotka tuli Vip-jäsenien (mikä miekii siis oon :D) mukana.. Että saavat houkutella uusia asiakkaita.

Otin anopin mukaan ja yritin kaikkeni, että olisin saanut hänetkin ilmoittautuu.. Mutta ei varmasti.. Vaikka valittaa ylipainostaan yms.. Mutta mihin minä houkuttelen = ei varmasti lähe mihinkään. Nyt sitten työkaverinsa kysyi häneltä, että lähtisikö jumppaamaan, baila latino -tunneille, ni oli tottakai suostunut.

Ja mie toissa vuonna ja aika monena vuonna oon pyytänyt mukaani jumppaamaan (olen innokas käviä, jos olisi kaveri).. Ni eipä ole suostunut lähtemään..

Mitenkähän mä tuolla LadyLinessakaan rupean käymään, kun ei oo kaveria.. :/

Tässä töissä yritän olla.. Hiljaista on.

Vielä ensi viikko ja jään töistä kahden viikon kesälomalle, jonka jälkeen äippälomalle :D
Tietenkin on koulutunnit, mutta nehän menee nopeasti, kunhan ei töissä tarvitse käydä :D

 
DoB
Pantis hurjasti +++++++++++++ :whistle: Hyvältä kuulostaa! Täällä eletään mukana jänskäilyssä :heart: Kyllä me sut niin mielellään otettaisiin ihan virallisesti mukaan masunkasvattajiin!

Kiva kun kävit ilmoittautumassa RD :)
 
DoB: Päivittäin käyn kyl kuulumisianne lukemassa :D.
Mut jotenkin on itsellä niin tylsä fiilis, ni ei jaksa kirjoitellakaan.

Ehkä eniten tämän fiiliksen tekee, ku töissä on hiljaista, eikä jaksa tehdä mitään.

Ja tosiaan, ku viime neuvolakäynnillä oli tuo hemppa laskenu, ni sanoi nla-täti, että vois aloittaa rautatablettien syöntiä.. Noh, mie aattelin kokeilla rautatabletteja poreina, enkä obsidan:ia, jota oon yleensä syönyt.. Viime sunnuntaina tabletin juonnin jälkeen sain heti halata vessanpönttöä. Tuli kaaressa pihalle. Oli kyllä hirveän makuista litkua :$ . En muutenkaan tykkää poretableteista, ni miksi menin nyttenkään kokeilee :headwall: . Parin tunnin päästä siitä oli vieläkin sen tabletin maku suussa :x . Enpä oo vieläkään hankkinut obsidan:ia.. Kukahan haluaisi nuo tabletit. En viitsis roskiinkaan heittää.

Pantis: Todellakin, mielellään sinut kyytiin otetaan!!! Plussapuhurit täältäkin sinnepäin!! :whistle: :whistle:
 
DoB: vähän mä kadehdin sua, kun mahtuu normaalit vaatteet. Mä kuljen ihan hirveissä kaapin perältä löytyneissä rytkyissä, täällä kun on ihan kesä vielä, niin että turha ostaa syyskamppeita, toisaalta ei sitten hehtokokoisia kesävaatteitakaan, kun niitä ei sitten toivon mukaan enää ensi kesänä tartte, vaan kilot karisee sitten kevään mittaan. Joopa joo :whistle: Onneksi olin pulskemmassa kunnossa silloin pari vuotta sitten kesällä, niin mulla on sentään peräti yhdet pallavahousut, joita voin pitää (kun on napit auki) ja pari mekkoa... Talvella aion kyllä pitää legginsejä ja pitkiä neuleita, ne ei kiristä ja olivat niin ihanan mukavia viime talvena.

Pantis: No meilläkin mies hiukan jarruttelee ihan budjetin vuoksi, kun työtilannekin on aika epävarma, jos työpaikka miehellä säilyy, todennäköisesti palkka joka tapauksessa laskee. Mutta mullekin on tulossa ihan kivasti veronpalautyksia, joita käyttäisin mielelläni lomamatkaan. Kun sitten vauvan kanssa se on kuitenkin hankalampaa, lähinnä sitten käydään vaan mummoloissa... Olisi ihana viettää "vipa lemmenloma" kahdestaan :) No, oikeastaan mä vaan rakastan matkustelua. Mutta on ollut kyllä tosi rankka kesä meillä, varsinkin miehellä, joka ei kestä enää päivääkään tätä remppaamista, sillä ei ole ollut edes vapaapäiviä, kun jatkuvasti on joko töissä tai remppaa. Onneksi aletaan olla loppusuoralla, mutta hidastahan tää on, kun palkkatyön ohessa tekee.
RD: viis veisaat anopista, kyllä sä siellä salilla yksinkin viihdyt. Päinvastoin, tulee ehkä tehtyä enemmänkin, kun ei rupattele liikoja kaverin kanssa, vaan keskittyy treenaamiseen ;)

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 15+5 :heart:
 
DoB
RD mä oon syönyt tota Obsidania kun mulla oli kans hemppa laskenut viime neuvolassa. Mulla ei oo siitä ilmennyt mitään ongelmia, oon ottanut sen nappulan aina yöllä kun joudun joka yö käymään vessassa. Ei tuu huono olo ja imeytyy hyvin kun ottaa suht tyhjään vatsaan.

Lentis on kyllä ihan kiva kun mahtuu omiin vaatteisiin ja kovasti toivon, että pystyn käyttämään näitä töissäolo ajan, äippälomalla huitelen sitten remontin keskellä verkkareissa :p Ja menkää sinne matkalle jos vaan on mahdollista! Mä ainakin menisin.
 
DOB: Jösses, kun kuulostaa kalliilta noi kestikset, vaiks todellisuudessahan ne tulis halvemmiks kun kertikset. Ite oon aatellu olla semmonen semiluomuäippä. Että välillä kertakäyttövaippoja ja valmisruokaa ja välillä taas luomua. Taidan hommata saman paketin kun sinä.
 
ajattelin tulla tännekin nyt kirjottamaan kun sain tietää että täällä oma pino odottajienkin puolella lentolaisille on :D kiitos tiedosta jouskari =)
Täällä tosiaan loppusuoralla mennään ja kovasti jo odotetaan että kohta sairaalaan lähtö tulis =)
Meillä toi laskettu on 2.10
Cristiina ja vaavi 36+3 :heart:
 
DoB
Äippä kieltämättä kerralla tuntuu kalliilta mutta tuleehan ne kuitenkin halvemmaksi sitten itse käytössä. Meilläkin kun on toiveena saada iso kasa lapsia niin noita voi kuitenkin käyttää kaikilla. Ja ainakin noista fuzzeista saa aika hyvän hinnan käytettynäkin.

Cristiina parempi myöhään kun ei milloinkaan :D eli tervetuloa myös tälle puolelle, teillä ei tosiaan ole enää paljon jäljellä! Ihan mahtavaa. Joko jännittää? Miten sulla on mennyt ja mitkä on tuntemukset nyt?

Dob ja öttiäinen 27+5
 

Yhteistyössä