Hakutulokset

  1. O

    Naisen ejakulointi

    en oo koskaa ees tajunnut et se kauhee pissa hätä seksin aikana vois olla tätä... tän luettua päätin yksi kokeilla tätä ja sieltähän se tuli... mut mistä voi olla ihan sata varma ettei se nyt kuitenkin ole pissaa? valkonen pyyhe alla, ei näyttänyt keltaselta eikä haissu millekään. jätkäkaveri...
  2. O

    Kipeänä synnyttämään...

    mulla kans kauhee kuume ja laskettuaika sunnuntaina... supistellu monene iltana jo tosi kivuliasti eli kohta olisi edessä.. pari kysymystä vaan pyörii mielessä.. mies ei varmaankaan pääse mukaan synnytykseen kun on kans kipee, vai haittaaks se mitään kun mäkin oon kuitenkin siellä jo niiden...
  3. O

    Hämeenlinna Iso Tapaaminen

    mekin yritetään päästä klo 16 paikalle.. joten nähän huomenna!!! t: kata ja mikael
  4. O

    Hämeenlinna Iso Tapaaminen

    heipps!! mekin lähtisimme mielellään mukaan, mut mulla alkaa taas koulu ens viikolla joten sopis vasta illalla... suurin osa porukasta olis kai tulossa mielummin aamupäivällä joten olisko mitenkään mahdollista järjestää tapaaminen jonain viikonloppuna??
  5. O

    HÄMEENLINNAN "MAMSELLIT" HUOMIO!

    heipps!! me tullaan kans käymään teillä jossu! sopiiko et tuodaan vaikka jäätelöö?? -kata&mikael-
  6. O

    HÄMEENLINNAN "MAMSELLIT" HUOMIO!

    heipps!! mekin tullaan mukaan jos vaan sopii? -kata ja mikael- kata_saukkonen@hotmail.com
  7. O

    HÄMEENLINNAN "MAMSELLIT" HUOMIO!

    heipps!! me lähetään kans mukaan!!! toivottavasti sillon on hiukan lämpimämpää jo!! mut aurinkoista kevättä kaikille ja nähdään!!! t: kata ja mikael
  8. O

    Hämeenlinnan seutu hei-hoi?!

    moi!! mekin voitais lähtee mukaan jos vaan auto saadaan käyttöön sinä iltana! T: kata ja mikael(6,5kk)
  9. O

    Hei kaikki äidit!

    moi!! oon 21vuotias, poikamme on syntynyt 09/04. oon kans avoliitossa ja tällä hetkellä pojan kans kotona kahestaan kun iskä on töissä.. mut lisää sit kirjeessä jos kiinnostaa... lähetä meilia niin annan osoitteen... kata_saukkonen@hotmail.com ps. mäkin oon pitkien kirjeiten ystävä :D
  10. O

    syyskuu 04 mammat

    meillä kans poika, 15.09.04... kata_saukkonen@hotmail.com
  11. O

    äitylille seuraa

    moi! oon 21 vuotisa , puoli vuotiaan pojan äiti hämeestä... mä yleensä kerkeen koneelle vasta illalla kun poika nukkuu jo mut joskus myös päivällä, mut kirjoitellaan jos satutaan samaan aikaan paikalle?!? T:kata ja mikael (tänään 6kk) kata_saukkonen@hotmail.com
  12. O

    kirjeystäviä!!!

    olen 21v, 5kk ikäisen pojan äiti hämeestä joka kaipaa postilaatikkoon muutakin kun laskuja... lähetä mailia niin laitan osoitteen... kata_saukkonen@hotmail.com
  13. O

    Kirjeystävän kaipuu=)

    meillä poika, täytti lauantaina 4kk.. itte oon 21w... kata_saukkonen@hotmail.com
  14. O

    Heipä..

    kavereita ei oo koskaan liikaa.. olen 21w ja poika 4kk.. osoite on kata_saukkonen@hotmail.com
  15. O

    mese kaverita hämeen alueelta!!

    ja muutkin... 21w äiti ja 3,5kk poika kaipaavat kavereita...
  16. O

    messenger ystävät/osoitteet!

    lisäätkö vielä? olis kivaa kirjotella välillä jonkun kaa.. T:pikkupoitsun(3,5kk)äiti... kata_saukkonen@hotmail.com

Yhteistyössä