Hämeenlinnan seutu hei-hoi?!

  • Viestiketjun aloittaja gloria80
  • Ensimmäinen viesti
gloria80
TINTTARILLA (ja muutkin tapaamisesta innostuneet)! =)
Laitathan sähköpostia mulle suoraan, niin pistän sutkin ylös listaan. Meitä on jo jokunen kertynytkin... =) Kuulumisiin! kaisael@hotmail.com
 
gloria80
HEIPSKUKKULUURUU KAIKILLE! =)

Meitä tapaamisesta kiinnostuneita alkaa jo olla sen verran koossa, että aletaanpas sitten pähkäillä ajankohtaa, jookosta joo? Ehdottaisin treffejä parin viikon sisällä, mutta laittakaahan tekin viestiä mitä mieltä olette...

Sitten vielä sellainen "tiedotus" ainakin niille, jotka ovat jo laittaneet mulle päin sähköpostia, niin älkäähän murut ihmetelkö, jos musta ei ihan heti kuulu mitään! Meillä vaan tää kone temppuilee jostain syystä, enkä saa posteja näkyviin, dääm!!! Mutta eiköhän ongelma huomenissa selviä, niin pääsen taas vastailemaan teille... =)

Semmottii. OLLAAN YHTEYKSISSÄ! Ja pikaisiin näkyilemisiin!

:wave: Kaisa
 
gloria80
ILTAA...
Kaikki tapaamisesta kiinnostuneet...
Mun sähköposti ei edelleenkään toimi! :'(
Mutta pidetään tätä kautta yhteyttä toistaiseksi, ok?
HYVÄT YÖT JA KAUNIIT UNET!
Heippodei... :wave:
 
gloria80
ILTAA TAAS VAIHTEEKSI... =)

En pääse edelleenkään lukeen sähköposteja... Dääm! Ellei huomisen aikana tapahdu mitään, hankin uuden osoitteen, joten pysykäähän "kanavalla" että saadaan tapaaminen järkättyä!?!

HYVÄT YÖT KAIKILLE, JA OIKEIN HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ! :flower:

 
gloria80
ILTAINEN TERVEHDYS! =)

Kaikille tapaamisesta kiinnostuneille; olen pahoillani jos olette turhaan yrittäneet saada muhun yhteyttä... Vanha sähköpostini ei millään suostu aukeamaan, joten laitan viestin loppuun uuden, niin ottakaa yhteyttä, että saadaan treffien ajankohta viimeinkin sovittua!!!??!

Pääsiäinen vetelee viimeisiään. Kertokaahan miten teille sopii, aika ja paikka, onko väliä? Joko ensi viikolla tai sitä seuraavana jossain leikkipuistossa? ILMOITELKAAHAN arvon mammat... =)

Terveisin Kaisa
kaisa.niemela@luukku.com

 
ilonpisara
Heippa! Mullä tökkii sähköposti, olisin siitä tapaamisesta(?) kysellyt että ootteko jotain järkännyt ja minne? =) Olisin kovasti kiinnostunut ja poika vajaa 2vee kavereiden tarpeessa! =)
 
Hämeenlinnalaismamit eli tuttavallisemmin Mamit on lista Hämeenlinnassa tai lähikunnassa asuville äideille. Ensisijainen tarkoitus on "kerätä kasaan" kaikki täkäläiset äidit ja odottajat, jotka haluavat tutustua uusiin ihmisiin. Mamit ei ole perinteinen "pelkkä" postituslista; meillä on säännöllisiä tapaamisia sekä muuta toimintaa, lisäksi ryhmäläisten toivotaan pitävän yhteyttä listaan vähintään pari kertaa kuussa. Suunnitelmissa on perustaa hämeenlinnalaismamit ry johon listalle liittyneiden on mahdollisuus liittyä. Löydät meidät osoitteesta http://groups.yahoo.com/group/Mamit/ Kotisivullamme on liittymis ohjeet ja lisätietoja saa mamienvirallinen @ hotmail.com -osoitteesta.
TERVETULOA !
 
Heipparallaa!

Pitkästä aikaa kaksplussan sivuilla pyörin ja löysin tän ketjun :)
Meidänkin päivät kuluvat tytön (elo-04) kanssa kahestaan kotona isukin ollessa töissä. Äitikavereita ei juurikaan ole meilläkään näkynyt...
Siispä, joko teiän tapaaminen on ollut? Toivottavasti vielä kerettäisiin mukaan... ;)
 
Hei Annika!

Meidän tyttö on kans syntynyt viime vuoden elokuussa... Ja kotona olen lasten kanssa pitkät päivät iskän ollessa töissä. Olisi kiva saada uusia ystäviä ja varsinkin äitiystäviä. Jos sulla on sähköposti osoite niin laitapa postia tulemaan sanna.salmi@virpi.net.

 
gloria80
TAPAAMINEN ENSI VIIKOLLA, SOPIIKO?
Mikäli sää sallii. =)
Laittakaahan sähköpostia mulle päin ja ehdottakaa päivää, ok? Mielummin iltapäivällä, että kaikki halukkaat pääsevät mukaan. Itse ehdottaisin ensi viikon torstaita (14.4.) klo 17 Soraharjun leikkipuistossa (Kaurialassa, mm. Torikadun kioskin vieressä)???
Ja se mun sähköpostihan oli... kaisa.niemela@luukku.com

 
gloria80
Päätetään huomenissa tarkka päivämäärä, ok? Katsotaan huomiseen aamupäivään saakka miten moni "ilmoittautuu" mukaan ensi torstain tapaamiseen... Jos se ei käy kuin muutamalle, niin keksitään parempi ajankohta! =)
Tähän mennessä mukana on itseni (ja poikieni) lisäksi neljä mammaa pirpanoineen.

 
Heippa!
Täällä yks lisää. Isukki tekee 3 vuoroo, joten illat joskus tosi pitkiäää. Minkä ikäsiä te ootte?? Olenko liian vanha??? (syntynyt-71)
Poika syntynyt heinäkuussa-04 ja äippäkamuja on kertynyt jumpasta, mutta lisää kavereita saa tulla meitin elämään.
Nyt ollaan kipeinä, mutta kunhan terveeksi taas tullaan, niin tavata voisi.

terkuin Vilma ja Onni

vilma_71@jippii.fi
 
gloria80
MOIKAT KAIKILLE!!! =)

Mukaan vaan kaikki, edelleen mahtuu!!!
Eli ensi viikon torstaina, 14.4., nähdään sitten Soraharjun leikkipuistossa noin kello 17! JIHUU! =)

TERKKULEIN, Kaisa ja poitsut
 
gloria80
TAPAAMISEEN TÄLLÄ HETKELLÄ TULOSSA OLEVIA: =)

Kaisa
Laura
Tuire
Joshu
Annika
Sanna
Sari
Renja
Vilma
Kata
Maija
Janica
Piia
Iina
Mari
Niina

...listailen lisää, jos porukkaa ilmoittautuu... :wave:

 

Yhteistyössä