Hämeenlinnan seutu hei-hoi?!

  • Viestiketjun aloittaja gloria80
  • Ensimmäinen viesti
Anna-Eemeli
Hei!
Piia ja Lassi(2v.) ilmoittautuvat mukaan. Kiva että tapaatte illalla, kun me ollaan vielä kevään päivät töissä ja hoidossa. Heinäkuussa (?) meidän perhe kasvaa yhdellä pienellä ihmisellä, joten koti kutsuu kesällä.

Piia
 
nika73
moi! täällä ois vielä yks äiti Hämeenlinnasta vailla ystävää! olen paljon yksin kotona ja ois kiva ku ois joku äitikaveri. Meidän poika on 2kk. Mulle saa kirjotella! Vieläkö mahtuu näin viime tingassa siihen teijän tapaamiseen?? =)
 
Onko ketään äitiä Hirsimäen suunnalta?? Jos ois saanu tapaamiseen kävelyseuraa?? Olis hyvä syy jättää auto kotiin....

-Vilma ja Onni-

ps. testataan Onnin kans eka kerran, miltä tuntuu olla ulkona maassa.
 
gloria80
MOIKKA MAMMELIT! =)

Näpyttelen sähkisosoitteet eteenpäin, kunhan saan pojat nukkumaan ja kotihommat säädettyä siihen kuntoon, että ehdin kunnolla istahtaa koneelle...
KIITOS kaikille kun tulitte, oli mukava nähdä! Keksitään jotain kivaa ensi kerraksi... Ehdotuksia otetaan vastaan. Vapun jälkeen voitais treffata taas vaikka puiston merkeissä isommalla porukalla, tai jotain, mutta mulle saa laittaa postia muutenkin, jos kaipailee uloiluseuraa, yms. PALATAAN ASTIALLE! =)

Terkut kaikille, voikaahan hyvin! TAPAAMISIIN...
*Kaisa*

PS. Mulla tuntuu olevan luetun ymmärtämisessä jotain ongelmia... En oo ihan varma lukeeko listassa Auli vai Anni, vai? ;)

 
Mä luin noita viestejä ja koitin yhdistellä niitä paikalla oleviin. Ainoo, ketä yhdistin oli Lassi ja äippä. Eiköhän nuo aikaa myöten yhdisty loputkin. Hirsimäkeläiset, mua saa pyytää lenkille!!

-Vilma ja Onni-
 
gloria80
HUOMIO HUOMIO!

OLLAAN SIIRRYTTY UUTEEN PALSTAAN! Käykääpäs katsomassa ja sanomassa mielipiteenne tästä eteenpäin tuolla: KESKUSTELU ja sieltä sitten PLUSSALAISTEN KOKOONTUMISET... =)

*Kaisa* :wave:

 

Yhteistyössä