HÄMEENLINNAN "MAMSELLIT" HUOMIO!

  • Viestiketjun aloittaja gloria80
  • Ensimmäinen viesti
gloria80
TERVEHDYS TAASEN KAIKKI! =)
(Huomio kaikki ne jotka olivat torstaina 14.4. Soraharjunpuistossa, ja myöskin ne jotka olivat tulossa, mutta eivät päässeet...)
LÄHETIN SÄHKÖPOSTIA NIILLE, JOTKA ANTOIVAT OSOITTEENSA! Aika harva sitten kuitenkin "listaan osallistui", vaikka paikalla meitä oli niin monta!?
Tosiaan, otetaan vastaan ehdotuksia seuraavasta tapaamisesta! Puhetta oli mm. piknikistä esim. Linnan puistoon (tai jotain vastaavaa). Miltäs kuulostaa? SOPIIKO TREFFIT PORUKALLA TORSTAINA 12.5.??? Paikan jätän avoimeksi, niin saatte päättää missä se voisi olla... Laitellaan sähköpostia siitä sitten lähempänä. Ja myös sitten evästyksestä; kuka tuo mitäkin vai tuoko jokainen yksinkertaisesti ihan vaan omat eväät? Mutta sillälailla. OLLAAN YHTEYKSISSÄ, ARVON MAMMAT!

*Kaisa*
kaisa.niemela@luukku.com :wave:
 
ilonpisara
Heipä hei! =) Kuulosti kivalta idealta ja me Inton kanssa oltais ainakin tulossa =) Niistä eväistä sen verran että kun meidän lapset on varmaan eri ikäisiä niin olisko helpompaa jos jokainen tuo vaikka omat? Mut sitäkin ehtii varmasti miettiä lähempänä ajankohtaa. Ja lisäisin vielä että me pojan kanssa tavattaisiin mielellämme jo aikaisemminkin uusia tuttavuuksia, asustellaan tässä Ojoisissa ja puistoillaan usein tossa Härkäpuistossa =)
 
Heippa!

Mulle ei ainakaan ole tullu mitään postia sulta, vaikka osoitteeni annoinkin... :attn:
Piknik kuulostais hyvältä ja paikkakin on mitä mainioin, jos vaan hyvä sää osuu kohdalle. Mä kannatan myöskin sitä, että kukin tuo omat eväänsä. Porukka on aika iso(?), joten tuomisten kanssa tulis muuten aika häsläämistä, eikös?

Tässä vielä mun osoite: annika_mikkola@hotmail.com

Annika ja Sonja
 
gloria80
ANNIKA!
Kyllä mie laitoin sullekin postia...hmm... Noh, laitan uudestaan sit. =)

Juu, mäkin oon samaa mieltä, että sähläämisen välttämiseksi jokainen tuo omat eväät sitten...
PALATAAN TAAS!
 
Mullakaan ei ole postia tullut. Mut jos se tulee hämäläisittäin hitaasti.
Oottelen vielä. Mä kyl luen näitä juttuja päivittäin, jos täällä on jotain infoo.
Omia eväitä mäkin kannatan.

-Vilma ja Onni-
 
gloria80
MIKÄHÄN SIINÄ SITTEN MÄTTÄÄ...? HÖH! OSALLE ON POSTI MENNYT PERILLE JA OSALLE NÄKÖJÄÄN EI. NOOH, LAITAN UUDESTAAN ellei ala kuulua... =)

VILMA, LAITATKO MULLE PÄIN POSTIA, NIIN TARKISTAN ETTÄ MULLA ON SUN OSOITE VARMASTI OIKEIN?! B)
 
Kivaa uusia tapaamisia :) Harmittaa vieläkin ettei päästy tulemaan tapaamiseen, mutta olihan se parempi että hoidettiin tauti pois alta :)
Mutta piknikki kuulostaaa hyvältä, mutta toivottavasti olisi taas iltapäivä aika jotta päästäisiin mukaan, töissäoleva kun olen...

Mutta Kaisa laita viestiä tulemaan, jos jotain on tiedossa. Päivä taitaa käydä meille, en kyllä nyt ihan kalenterista tarkastanut, mutta ilmoittelen sitten. Tämä oli vain tämmöinen pikailmoitus näin Mallikoulu-ohjelman mainostauolla ;)

Terv. Tinttarilla (Tuire) & poitsu
 
gloria80
Jaahas jaahas, mallikoulun uhri säkin, tittarillaseni... ;)

JUU, JÄI POIS TOSTA 12.5. TORSTAIN PIKNIKISTÄ, ETTÄ EHDOTTOMASTI SILLÄVIISIIN, ETTÄ NEKIN PÄÄSEVÄT, JOTKA OVAT TÖISSÄ! ELI OISKOS SE SAMA AIKA, NOIN KLO 17 HYVÄ SITTEN?? Jookosta joo...

Mä alan nyt pakkaileen vielä... *krooh* Aamulla hurautetaan Himoksen möksälle muutamaksi päiväksi, ihan kivaa! Ja pojat tykkää.
ÖITÄ VAAN...
*Kaisa* :wave:
 
Heippa vaan kaikki äiskät!

Toi päivä ois ihan hyvä...täytyy laittaa kalenteriin ylös. Linnanpuisto vois olla varsinkin isommille lapsille hyvä paikka kun siellä on enemmän kaikenlaisia "vempeleitä" kun tuolla Kaurialassa. Ja tuskimpa se kulkeminenkaan monille tuottaa ongelmia kun eikös tuollakin ollut moni omalla autolla tai linkulla? Toivottavasti olis jo ihanan lämmintä niin ois kiva istuskella nurmikolla ja nauttia kesän lämmöstä ja piknikistä.

Aurinkoista kevättä vaan kaikille!


 
:wave: tervehdys kaikille!meillekkin sopii torstai 12.5.se on meidän ronin 1 v syntymäpäivä!!me pidetään juhlat vasta 14.5 joten estettä tapaamiselle ei ole.omat eväät on juu varmaan kaikkein fiksuinta.aurinkoisiin tapaamisiin! :p
 
gloria80
HELLUREITSENIT! =)
Kotona taas. Terkut vaan Himoksen suunnilta...
Kivasti näyttää porukalle sopivan tuo 12.5., että pidetäänkö siitä sitten kiinni? Ja aika vois olla se noin klo 17 taas, vai? Palataan vielä lähempänä, mutta näkymisiin Linnan puistossa, piknikin merkeissä! :wave:
*Kaisa, Teo ja Timi*

 
gloria80
LINNANPUISTO 12.5. KLO 17! =)

Nähdään siellä sitten! Kaikki mukaan vaan... :wave:

Tällä hetkellä tulossa ovat:

Kaisa, Teo ja Timi
Mari ja Emilia
Tuire ja `poitsu`
Vilma ja Onni
Sanna, Valtteri ja Annika
Maija ja Into
Kata ja Mikael
Iina ja Pihla
Niina ja Joona
Jossu ja Niina
Renja ja Roni
Janica ja Jemina

 
Oliskoos Hirsimäen äideillä lenkkiseuran kaipuuta??

Me käydään ulkoilemassa yleensä 11-12 aikaan ja sit iltasella 17 aikoihin. Käydään kaupassa tai tehdään muuten vaan lenkkiä. Pidemmän tekis, jos olis juttuseuraa.

Saa laittaa postia:
vilma_71@jippii.fi

Ps. Kaisa, sain sen sähköpostilistan jo. Mun sähköposti ei suostunut lähettään viestejä, nyt uus ja taas toimii!

 

Yhteistyössä