Hei kaikki äidit!

  • Viestiketjun aloittaja Tipsu85
  • Ensimmäinen viesti
Tipsu85
Hei!
Olen 19-vuotias 05/04 syntyneen pojan äiti vailla kirjekavereita. Olen avoliitossa elämäni miehen kanssa: olemme seurustelleet kohta 5 vuotta eikä loppua näy :heart: Päivät kuluvat kotona pojan kanssa puuhaillen. Päiviämme täyttää puuhailu ulkona sään salliessa ja joskus ollaan kävelty kaksi kauppaankin.
Tulevaisuuden suunnitelmissa on päästä aikuislukioon opiskelemaan ja mahdollisesti myöhemmin saada jokin ammatti ja/tai löytää töitä :saint: Lisää lapsia meille ei ole lähivuosina tulossa.
Kuuntelen kaikenlaista musiikkia, mm. Apulanta, Kaija Koo, Indica, Stratovarius, Nightwish, Evanescence ja Alanis Morisette. Joskus laulan myös itse :D Kirjoittelen pitkiä kirjeitä ja pidän ruoanlaitosta.

Haluaisin kirjeenvaihtotovereita äideistä, joilla on pieniä lapsia ja jotka elävät kotiäiteinä, kuten minäkin. Ikärasistia en harrasta, joten kaikenikäiset teinistä mummoikäiseen saavat kirjoittaa ;)

 
moi!!
oon 21vuotias, poikamme on syntynyt 09/04. oon kans avoliitossa ja tällä hetkellä pojan kans kotona kahestaan kun iskä on töissä.. mut lisää sit kirjeessä jos kiinnostaa... lähetä meilia niin annan osoitteen... kata_saukkonen@hotmail.com
ps. mäkin oon pitkien kirjeiten ystävä :D
 
Moikka!! Olen 18-vuotias, 2kk ikäisen tytön äiti.. Elelen myös avoliitossa ja meillä on myös koira.. Musiikki makuni on laaja, kuitenkin poislukien rääkymisen.. (onko se edes musiikkia...?
:D ) Tykkään tanssia ja tuolle pikkuneidille kehtaan laulaakkin.. Pistä vaikka Y:llä osoitteesi niin kirjoittelen..
 

Yhteistyössä