Hakutulokset

1. HeiMama Käynkuumana Mama

Kirjoittakaa tää englanniksi

few on muutama
  2. HeiMama Käynkuumana Mama

Kreikka vauvanruoat ja tarvikkeet?/Ateenan kaupunkiloma

kevät on parasta aikaa (syksyn ohella) käydä Ateenassa.Silloin siellä ei ole vielä kuuma vaan juuri sopiva :p Ateenan kävelytiet ovat todella kapeita,kuoppaisia ja esteisiä ja siellä on vaikea kulkea rattaiden kanssa,suosittelen rintareppua tai rinkkaa tms vauvalle.Vaikka sisulla varmaan saat...
  3. HeiMama Käynkuumana Mama

muutto kreikkaan!!

hyppäänpä tähän keskusteluun vaikka aika vanha onkin. ;) itse olen asunut muutaman vuoden kreikassa,ja maitojunalla tultiin takaisin.sinne jos meinaa muuttaa tulee ehdottomasti MOLEMPIEN olla töissä jotta voisi edes kuvitella pärjäävänsä.varsinkaan lasten kanssa sinne ei niin vain kannata...
  4. HeiMama Käynkuumana Mama

ohhoh......

A ghoulish child stares back as a little girl cries in Matthew Summers' photo
  5. HeiMama Käynkuumana Mama

ohhoh......

6. HeiMama Käynkuumana Mama

Paljonko olisit valmis maksamaan?

melko kannattavaa :laugh:
  7. HeiMama Käynkuumana Mama

Onko ihan typerää? (vihkisormusasiaa)

mun mielestä ihan hyvä idea mutta jotenkin (itse) vierastan sitä että vanhoista hankkiutuisi eroon?kuitenkin ne on ne millä on vihitty vaikka ois kuinka nuhrut ;) siksi itse haluisin ne vanhat siihen uuteen mukaan.
  8. HeiMama Käynkuumana Mama

Onko ihan typerää? (vihkisormusasiaa)

itse samaa olen ajatellut ja mietin että jos juottais jotenkin nää vanhat sormukset uusiin??
  9. HeiMama Käynkuumana Mama

se siitä hobbarista *murinaa*

seppälästä ajattelin itse ostaa ukolle kylpytakin sellai suuri ja muhkea jonka selässä lukee "the king" :D
  10. HeiMama Käynkuumana Mama

Minä eilen kävin tatuoitavana

onko kuvat jo poistettu?laita uudelleen? mä haluisin kanssa uuden tatskan ja lasten nimiä olen miettinyt mutta minne kun noita on kolme??
  11. HeiMama Käynkuumana Mama

Pitäis olla iloinen, mutta kun ei kuitenkaan ole sellainen olo..

joo sama homma täällä :/ töitä piisaa liiankin kanssa ja pitäis tehdä jotta laskut saa maksettua vaan ei jää aikaa mihinkään muuhun ja kun työvuorot on ukon kanssa ristiin niin nähdään aina sillointällöin iltaisin... :(
  12. HeiMama Käynkuumana Mama

elisasta

onko laillista ilmoittaa antavansa ilmaisen maksusopimuksen joka kuitenkin sitten maksaa? |O
  13. HeiMama Käynkuumana Mama

Hoidatko kotona pillusi?

mun pillu on suihkussa kun oli yltäpäältä suklaassa.
  14. HeiMama Käynkuumana Mama

the simpsons game ja AAAAPUAA!!

meen viskaa ton pelin parvekkeelta...
  15. HeiMama Käynkuumana Mama

PS2 mut mitä vaan ehdotuksia otetaan vastaan jos vaik ois samanmoista muissakin formaateissa nim.merk: vasta tunti 15 min jankannut samaa kohtaa
  16. HeiMama Käynkuumana Mama

kuka on pelannut?kun bart ja homer on tuolla planetaariossa niin MITEN ihmeessä se bart tai homer pääsee sinne ylös mis se kiusaaja on? Se kuka kertoo saa virtuaali MITÄVAAN!!!! :D tuun HULLUKSI!
  17. HeiMama Käynkuumana Mama

AAARRGGHHH!!!!! ilta pilalla!!! *turha*

toi on muuten oikeesti TOSI PERS****TÄ!! |O myötätuntoni :hug:
  18. HeiMama Käynkuumana Mama

Jo kolmas joulu ilman avomiestäni

ootko sä sanonut miehelles mielipitees? mä en vois kattoo,ymmärtäisin vielä jos lapset pieniä ja vaikka kävisi siellä aattona moikkaamassa tms mutta jos koko aatto siellä? ja miksi sinä et voisi mennä mukaan jos pakko mennä?kaippa säkin olet perhettä?
  19. HeiMama Käynkuumana Mama

Mua ei varsinaisesti ärsytä, mutta ehkä vähän kuitenkin.

joo munkin mielestä parempi et ostat itte ne mitä lapset toivoo (tai sen suurimman toiveen) ja muut tuokoon muita.niin meillä on aina ollut niin ainakin tiedän että saavat edes yhdet oikeat toiveet
  20. HeiMama Käynkuumana Mama

Jos teidän olisi valittava (raskas aihe)

luultavasti keskeyttäisin sillä mun jo olemassa olevat lapset tarvitsee äitiään. :/

Yhteistyössä